פורטל מס"ע | אסטרטגיות למידה ותלמידי תיכון – סקירה
portal.macam.ac.il › article › אסטרטגיותפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך. לידור, ר.
יחידה 2 – מקורות מידע – בהבניה מתמדת
https://selfreg.shaanan.ac.il/יחידה-2-מקורות-מידעפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך. ירושלים: משרד החינוך. גארדנר, ה' (1995).
פורטל מס"ע | אסטרטגיות למידה ותלמידי תיכון – סקירה
https://portal.macam.ac.il/article/אסטרטגיות-למידה-ותלמידי...פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך. לידור, ר.
בהבניה מתמדת - cet.ac.il
www.cet.ac.il › self-regulation › unitsפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי.
ביבליוגרפיה מסכם(. תל . פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות ...
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-matebinyaminפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים )דו"ח. מסכם(. תל. אביב: אוניברסיטת תל אביב. וולף, ד'. 2004 . אינטראקציה איכותית בכיתה, בתוך: הידברות ...
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה תקציר מבוא
https://www.gordon.ac.il › gordon › files › bsharaaחדשות של מורים במטרה לפתח מיומנויות של יצירת סביבת למידה המעודדת. הכוונה עצמית בלמידה. ... לשם פיתוח לומדים בעלי הכוונה עצמית נדרשת סביבה לימודית, פיזית.
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים - Google ...
https://books.google.com › about › פי...פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם. Front Cover. מנוחה בירנבוים. מחלקת הפרסומים, משרד החינוך, 2000 - Independent study.
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח ...
https://books.google.com/books/about/פיתוח_הכוונה_עצמית_של.html?id...פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם מנוחה בירנבוים מחלקת הפרסומים, משרד החינוך , 2000 - Independent study
מקורות מידע - בהבניה מתמדת
https://www.cet.ac.il › Units › unit1-...ערכה למיפוי ולהערכה של כישורי הכוונה עצמית בלמידה בדרך החקר. ירושלים: משרד החינוך, התרבות והספורט ... פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים.
הכוונה עצמית - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › הכוונה-עצמיתושיודע לשאול: שאילת שאלות על ידי ילדים כמרכיב בתהליך של פיתוח לומד עצמאי ... פיתוח הכוונה עצמית אצל פרחי הוראה באמצעות תמיכה רפלקטיבית בסביבה טכנולוגית.
פורטל מס"ע | פיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה כחלק ממטרות ...
https://portal.macam.ac.il/article/פיתוח-כישורי-הכוונה-עצמית...תכניות הלימודים החדשות והסטנדרטים מדגישים את הצורך בפיתוח כישורי הכוונה עצמית של הלומד בתהליך למידתו ומדגישות את הצורך בהשתתפות פעילה של התלמיד בתהליך למידתו על מנת שיפתח את חשיבתו ואת יכולתו להפיק משמעות מתהליך זה.
סילבוס הקורס הערכת הישגים-מושגי יסוד במדידה והערכת הלומד ...
https://www30.tau.ac.il/yedion/syllabus.asp?course=0769100704&year=2013הערכת הישגים. מושגי יסוד במדידה והערכת הלומד (2 ש"ס) סיגל ריינדרס כפרי – קב' 0769100702. sigalrk@walla.com 054-4646154. השיעור מתקיים ביום א' 10:15-11:45בחדר 004 שרת. שעת קבלה: יום א' 9:15 חדר 352 בניין שרת, בתיאום מראש. עדי לוי-ורד – קב' 0769100701. Adilevy77.tau@gmail.com.
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם ...
cris.tau.ac.il › en › publicationst1 - פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. t2 - דו"ח מסכם. au - בירנבוים, מנוחה. au - אלון, דפנה. au - אמדור, ליסה. au - כ"ץ, שרה
בהבניה מתמדת - cet.ac.il
https://www.cet.ac.il/self-regulation/units/unit5-bibliography.htmהלנה קימרון. רשימת מקורות. בירנבוים, מ' (1997). חלופות בהערכת הישגים. תל-אביב: רמות. בירנבוים, מ' (1997). ערכה למיפוי ולהערכה של כישורי הכוונה עצמית בלמידה בדרך החקר. ירושלים: משרד החינוך, התרבות והספורט האגף לחינוך יסודי, המחלקה לתוכניות ושיטות. בירנבוים, מ' (2000).
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח ...
https://cris.tau.ac.il/en/publications/פיתוח-הכוונה-עצמית-של...פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם. מחלקת הפרסומים, משרד החינוך. מחלקת הפרסומים, משרד החינוך.
פורטל מס"ע | פיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה כחלק ממטרות ...
portal.macam.ac.il › article › פיתוח10.1 התלמידים יפתחו כישורים של לומדים בעלי הכוונה עצמית, בעלי יזמה וסקרנות, המסוגלים להבנות ידע באמצעות חקר תופעות, דיון בסוגיות, התמודדות עם בעיות בסביבה האנושית ובסביבה הפיזית וניסיון לפתור ...
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם ...
books.google.com › books › aboutפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם: Author: מנוחה בירנבוים: Contributors: ישראל. האגף לחנוך יסודי. המחלקה לתכניות ושיטות, אוניברסיטת תל-אביב. בית הספר לחנוך.
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה סביב פרויקטים בטכנולוגיה - אוניברסיטת בן ...
http://aranne5.bgu.ac.il › others › ShacharAhron3( דפוסי ההוראה והנחיית פרויקטים של המורים בהיבט של פיתוח הכוונה ... פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים, ירושלים: משרד.
יחידה 5 – מקורות מידע – בהבניה מתמדת
selfreg.shaanan.ac.il › יחידה-5-מקורותפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי.
יחידה 5 – מקורות מידע – בהבניה מתמדת
https://selfreg.shaanan.ac.il/יחידה-5-מקורות-מידעמרכז משאבים של קהילת מורים מתוקשבת תמי"ד מטעם מטח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית) בשיתוף עם אוניברסיטה פתוחה. מרכז משאבים עשיר הכולל מאמרים, הפנייה לאתרים חינוכיים בנושאים מגוונים.
פיתוח הכוונה עצמית אצל פרחי הוראה באמצעות תמיכה רפלקטיבית ...
http://telem-pub.openu.ac.il › chais › morningהעצמת מיומנויות הכוונה עצמית בלמידה בפיתוח מקצועי של פרחי הוראה. ממחקרים עולה כי מיומנויות של הכוונה ... פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים.
המורה כמדריך ומנחה בפיתוח לומד עצמאי
https://mcd.org.il › 2013/10 › Ruthi-Bereldiyanoפיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה הופכים לגרעין מחייב כל מורה ... אחת מהדרכים לשיפור רמת ההוראה היא באמצעות מחקרים על מ ... מומלץ לבצע מחקר שכולל התערבות.
בהבניה מתמדת - CET
www.cet.ac.il › self-regulation › Unitsפיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי.
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה
https://www.shaanan.ac.il › Ktav_Et › Shnatonניתן לטפח הכוונה עצמית גם אצל לומדים ... כיצד נראה ארגון לומד בעל הכוונה עצמית בלמידה. השילוב של ... פתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים.
בהבניה מתמדת - CET
https://www.cet.ac.il/self-regulation/Units/unit9-bibliography.htmהכיתה החושבת: למידה בתרבות של חשיבה. ירושלים: משד החינוך ומכון ברנקו ויס. ירושלים: משד החינוך ומכון ברנקו ויס. טישמן, ש' ופרקינס, ד' (1997).
השימוש במחוון הערכה - לב לדעת
https://www.levladaat.org/assessment/השימוש-במחוון-הערכהיחד עם זאת, ברצוננו לדון באפשרות שיתופם של הלומדים בפיתוח ובבנייה של מחוונים: האם הדבר נחוץ ורצוי וכיצד הוא עשוי לתרום לפיתוח ההכוונה העצמית של הלומד, ובתוך כך ליכולתו להערכה עצמית פנימית?