עמיגור ניהול נכסים
www.amigour.co.ilNov 08, 2017 · עמיגור נכסים בע"מ. עמיגור ניהול נכסים בע"מ הינה חברת בת של הסוכנות היהודית לארץ ישראל ומשמשת כזרוע הביצועית של הסוכנות בכל הקשור לבניה דיור וניהול פרוייקטים, במיוחד בתחום הדיור המוגן ודיור ...
הנהלה - עמידר החדשה
www.amidar.co.il › wps › portalתוכן הפניה: ∗. יש להזין בשדה תוכן הפניה עד 1000 תווים (ללא תווים מיוחדים) * שדה חובה. קוד אבטחה לא תקין. שליחת הודעה. • • •. ההודעה נשלחה בהצלחה. נחזור אליך בהקדם האפשרי במידה ופניתך תמצא רלוונטית.
פניות ציבור | משרד הבינוי והשיכון - Gov
https://www.gov.il › Units › public_i...לפניות ציבור אנא מלאו את טופס פניות הציבור. טופס פניות ציבור. בעלי תפקידים. ממונה פניות ציבור. בת שבע גורדו.
צור קשר - עמידר החדשה
www.amidar.co.il › wps › portalתיאור פנייה ∗. ניתן לרשום עד 1000 תווים כ 200 מילים. סימנים שניתן להשתמש בהם: נקודה, נקודתיים, פסיק, סימן קריאה, סימן שאלה, מקף, מרכאות, גרש, סוגריים עגולים, אין לעשות שימוש בסימנים אחרים מכל סוג.
משרד האוצר - מוקד פניות - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il/משרד-האוצר-שירות-לקוחותמשרד האוצר – מוקד פניות – אתר אינטרנט. פניות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של משרד האוצר – בקישור הזה.. לרשימת כל הטלפונים של יחידות משרד האוצר – לחצו כאן. משרד האוצר – מוקד פניות – דואר אלקטרוני – Email
סניפים | עמיגור ניהול נכסים
www.amigour.co.il › סניפיםרשימת סניפי עמיגור:שעות קבלת קהל:בוקר: ימים א, ג, ה 12:30 - 08:30 (למעט סניף קריות מערב וקריות מזרח 12:00 - 08:00)אחה"צ: יום א...
הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור (מבקר המדינה) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › הגשת_ת...לשמש כנציב תלונות הציבור ולאפשר לכל אדם להתלונן על פעולות או מחדלים של גופים ממלכתיים או ציבוריים. ניתן להתלונן לנציבות תלונות הציבור רק על ...
עמיגור שעות פתיחה
www.שעות-פתיחה.co.il › openingשעות פתיחה עמיגור סנטר 2000 נתיבות. בוקר: ימים א, ג, ה 12:30 - 08:30. אחה"צ: יום א' 17:30 - 15:30. יום ג' 17:30 - 15:30 (למעט רכזי שכונה) שעות פתיחה עמיגור סנטר 2000 נתיבות. עמיגור נתיבות. עמיגור קרית אתא שעות פתיחה ...
עמיגור ניהול נכסים
https://www.amigour.co.ilNov 08, 2017 · עמיגור ניהול נכסים בע"מ הינה חברת בת של הסוכנות היהודית לארץ ישראל ומשמשת כזרוע הביצועית של הסוכנות בכל הקשור לבניה דיור וניהול פרוייקטים, במיוחד בתחום הדיור המוגן ודיור ציבורי. עמיגור היא החברה הגדולה והמובילה ...
הדירות הפנויות בדיור הציבורי | משרד הבינוי והשיכון
www.gov.il › he › departmentsDec 14, 2020 · משרד הבינוי והשיכון מפרסם מהן הדירות הפנויות בדיור הציבורי.בדף מוצגות כל הדירות הראויות למגורים שנמצאות ברשות המשרד או בבעלותו, והן פנויות במשך יותר משלושה חודשים. מוצגות הדירות הפנויות שבניהול חברות חלמיש, עמיגור ...
פניות ציבור | משרד הבינוי והשיכון
www.gov.il › he › Departmentsלפניות ציבור אנא מלאו את טופס פניות הציבור.טופס פניות ציבור
הדירות הפנויות בדיור הציבורי | משרד הבינוי והשיכון
https://www.gov.il/he/departments/general/dirot-penuyotDec 14, 2020 · משרד הבינוי והשיכון מפרסם מהן הדירות הפנויות בדיור הציבורי.בדף מוצגות כל הדירות הראויות למגורים שנמצאות ברשות המשרד או בבעלותו, והן פנויות במשך יותר משלושה חודשים. מוצגות הדירות הפנויות שבניהול חברות חלמיש, עמיגור ...
פניות הציבור - חלמיש - halamish.org
http://www.halamish.org › BRPortalפניות הציבור . חלמיש חברה ממשלתית-עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות שכונות בתל אביב יפו בע"מ שדרות ירושלים 45 תל אביב יפו 68112.
כרמיאל: עמיגור, הסוכנות היהודית והעירייה יבנו יחידות דיור מוגן
https://blinker.co.il › ... › כרמיאלבתום הביקור אמר פרנקל: "ראש העירייה ביקש להכיר לפרטים את מערכת הדיור הציבורי ואת אופן הטיפול בנושא פניות הציבור.
טופס הגשת תלונה או פנייה - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pagesכדי להקל עליכם את מילוי הטופס, נבקש להביא לידיעתכם תחילה מידע חשוב על משרדנו. במשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור קיימים שני גופים בעלי סמכויות שונות: א.
סניפים | עמיגור ניהול נכסים
https://www.amigour.co.il/סניפיםסניף אשקלון: רח' מרכז מסחרי אפרידר ת.ד 5101 אשקלון 78150. טלפון: 8758* פקס: 08-6735686 מנהל: יובל אבוטבול moked@amigour.co.il. נגישות פיזית לסניף
הצהרת נגישות | עמיגור ניהול נכסים
https://www.amigour.co.il › אודותבעמיגור מונה רכז נגישות שתפקידו להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בחברה ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא: מר אבידן וקנין – טל': 03-6930210 , פקס: 08-9960395.
דף בית - עמידר החדשה - amidar.co.il
https://www.amidar.co.ilעמידר החדשה חוסכת לך זמן. החל מה-15 במרץ 2020 - קבלת קהל במרכזי השירות של חברת עמידר תתבצע בהזמנת תור מראש באפליקציית 'עמידר בשבילך' או במוקד השירות הטלפוני: 6266*. לכל הסרטונים >>.
עמיגור שעות פתיחה
https://www.שעות-פתיחה.co.il/opening.asp?cid=503עמיגור שעות פתיחה ⌚ היכנסו עכשיו לצפיה בעמיגור שעות פתיחה, סניפים, כתובות, מספרי טלפון ועוד מידע. שעות פתיחה - האתר המוביל לשעות פתיחה של עסקים ומוסדות
המוקד הטלפוני של עמידר
https://www.rating2day.co.il/מוקד-עמידרתפקידי מוקד שירות הלקוחות. כבר מכאן, ניתן לראות שלא מעט אנשים נעזרים בשירותיה של עמידר. המוקד הטלפוני מטעמה נועד, כהגדרתה, “להעניק להם את השירות הטוב ביותר”, וזאת מבלי שיצטרכו להגיע פיזית ...
נציב תלונות הציבור | מאבק הדיור הציבורי
https://diortzibury.wordpress.com › tagנציב תלונות הציבור דוח שנתי 28 >> עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל בע“מ שיהוי בהחזרת כספי פיקדון 1. המתלוננים, תושבי ירושלים, הגישו לנציבות תלונות הציבור ...
צור קשר - עמידר החדשה
https://www.amidar.co.il › contactusפניות הציבור. בקשה למידע: חופש המידע. רשות פיתוח. תמיכה טכנית. העברת זכויות. אישור זכויות בנכס. יש לבחור סוג פניה. בחר תחום פניה ∗.
פניות ציבור | משרד הבינוי והשיכון
https://www.gov.il/he/Departments/Units/public_inquiries_mochכתובת רחוב קלרמון גאנו 3, קריית הממשלה מזרח ירושלים, ת"ד 18110, ירושלים 9118002
צור קשר - עמידר החדשה
https://www.amidar.co.il/wps/portal/amidar/main-menu/contactusתיאור פנייה ∗. ניתן לרשום עד 1000 תווים כ 200 מילים. סימנים שניתן להשתמש בהם: נקודה, נקודתיים, פסיק, סימן קריאה, סימן שאלה, מקף, מרכאות, גרש, סוגריים עגולים, אין לעשות שימוש בסימנים אחרים מכל סוג.
פניות הציבור, רחוב קפלן 12, תל אביב, מיקוד 64734 - עמיגור ניהול נכסים
https://www.amigour.co.il › prdFilesפניות ציבור בנושא אי-תיקון ליקויים בדירות חברת ”עמידר” בקריית-שמונה
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMMאדם הזכאי לשכור דירה במסגרת הדיור הציבורי זכאי. ,. על. -. פי חוק. ,. לתיקון לקויים שהיו. בדי. רה טרם השכרתה . על החברה לתקן את הליקויים.
הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור (מבקר המדינה) (זכות) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/הגשת_תלונה_לנציב_תלונות_הציבור...הגשת תלונה בכתב. להגשת תלונה בכתב (בכל שפה שהיא), יש לכתוב מכתב המפרט את נושא התלונה. יש לציין במכתב את שם המתלונן ואת כתובתו, ולחתום עליו. משלוח התלונה …