10281 ניהול השיווק - Open U
https://www.openu.ac.il/courses/10281.htmאתר הקורס מופעל בשיטת הרצפים - המציגה את מכלול חומרי הלימוד של הקורס, המודפסים והדיגיטליים, בצורה סדורה. רצפי הלמידה מוצגים על פי יחידות הקורס, וכל רצף. מורכב מ"פאזל" אינטראקטיבי של משאבי למידה – טקסטים מהספר, קטעי וידאו, פרסומות רלוונטיות, תרגילים אינטראקטיביים ועוד.
10281 ניהול השיווק - האוניברסיטה הפתוחה
https://www.openu.ac.il › coursesספר הקורס, עקרונות ניהול השיווק: המהדורה הישראלית (תרגום: א' פרידלנד; האוניברסיטה הפתוחה, 2019), הוא תרגום של הספר:.
13003 שיווק - האוניברסיטה הפתוחה
https://www.openu.ac.il/courses/13003.htmהאוניברסיטה הפתוחה ... ספר הקורס, עקרונות ניהול השיווק: המהדורה הישראלית (תרגום: א' פרידלנד; האוניברסיטה הפתוחה, 2019), הוא תרגום של הספר:
קורס ניהול השיווק תפנית האוניברסיטה הפתוחה - לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il › ...קורס ניהול שיווק ופרסום בבית הספר תפנית של האוניברסיטה הפתוחה. עוברים לשיווק מנצח. השינויים התכופים וההתפתחויות הרבות בעולם העסקי של ימינו הופכים את השיווק ...
ניהול השיווק : המהדורה הישראלית / מאת פיליפ קוטלר, קווין קלר, יעקב ...
https://www.nli.org.il › books › NLIמוציא לאור, רעננה : האוניברסיטה הפתוחה. שנה, תשע"ב 2012. הערות, "10281". Partially based on: Marketing management. 13th edition / by Philip Kotler and Kevin ...
Syllabus - ניהול השיווק (71733) - סילבוס - האוניברסיטה העברית
https://shnaton.huji.ac.il › NewSylנקודות זכות באוניברסיטה העברית: 3. תואר: בוגר. היחידה האקדמית שאחראית על הקורס: כלכלת סביבה ... קוטלר, קלר, עקרונות ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה 2020
סטודנטים למען סטודנטים - Stunity
https://www.stunity.info/courses/10281דף הקורס ניהול השיווק (10281) במחלקה ניהול וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה.
קורס שיווק - לימודי פרסום ושיווק | תפנית
www.openu.ac.il › tafnit › business-2קורס שיווק בתפנית, מיועד למי שרוצה להתמקצע בעולם הפרסום והשיווק. התכנית כוללת את הנושאים העדכניים ביותר בשוק, בואו ללמוד עם צוות המרצים המקצועי בתעשייה.
סיכום קורס ניהול השיווק - האוניברסיטה הפתוחה - 10281 - סמרטר ...
smarter.co.il › downloads › 32856סיכום קורס ניהול השיווק – האוניברסיטה הפתוחה – 10281. 1 . ביקוש שלילי – כאשר הלקוחות נרתעים מרכישת המוצר. מטלת המשווק היא שיווק ממיר – להמיר יחס שלילי לחיובי. כלומר : שיפור המוצר, הורדת מחיר ...
האוניברסיטה הפתוחה - תפנית - קורס ניהול ושיווק - אתר לימודים ...
www.universities-colleges.org.il › P40928בבית הספר "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה אפשר ללמוד בקורס ניהול השיווק, בו מכירים את ההיבטים הרבים של תחום הפרסום והשיווק ורוכשים כלים מעשיים שיכולים לעבור לתלמידים להתקדם בארגונים שלהם ...
ניהול השיווק : המהדורה הישראלית / מאת פיליפ קוטלר, קווין קלר ...
www.nli.org.il › he › booksהאוניברסיטה הפתוחה : מוציא לאור: רעננה : האוניברסיטה הפתוחה: שנה: תשע"ב 2012: הערות "10281". Partially based on: Marketing management. 13th edition / by Philip Kotler and Kevin L. Keller. תיאור
ניהול, תשפ"ב - האוניברסיטה הפתוחה
https://academic.openu.ac.il/Economics/management/program/50.aspxמורים בשנת שבתון. הדרכה בארגונים. לקראת ניהול. לימודי חוץ. אסכולות – בית ספר ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת. תפנית – בית הספר למנהלים. דיפלומה - בית הספר ללימודי תעודה והסמכה. חשיפה – בית ...
ניהול השיווק - סיכום קורס 10281, האוניברסיטה הפתוחה
sikumon.blogspot.com › 2011/05/10281ניהול השיווק - סיכום קורס 10281, האוניברסיטה הפתוחה להורדת הסיכום בניהול השיווק לחץ כאן להורדת דף מושגים לחץ כאן
ניהול השיווק
http://seminarionit.co.il › חוברת-ממנים-ניהול-השיווקניהול השיווק. בסמסטר זה של האוניברסיטה הפתוחה . הקורס יקנה לך נקודת מבט. " שיווקית. " על עולמנו וינחה אותך להבין את ההתנהגות השיווקית.
ניהול השיווק : המהדורה הישראלית / מאת פיליפ קוטלר, קווין ...
https://www.nli.org.il/he/books/NNL_ALEPH990033625840205171/NLIניהול השיווק : המהדורה הישראלית / מאת פיליפ קוטלר, קווין קלר, יעקב הורניק ; [תרגום - אורית פרידלנד ; עריכה - טובה צורף] | קוטלר, פיליפ, 1931- (קלר, קווין, 1956- | הספרייה הלאומית.
פתוחה - סיכומים של האוניברסיטה הפתוחה, שאילתא: סיכום ניהול ...
https://ptuha.blogspot.com/2010/06/blog-post_7475.htmlJun 18, 2010 · סיכום ניהול השיווק להורדה - אוניברסיטה פתוחה. סיכום ניהול השיווק להורדה מוגש לכם חינם ע"י אתר פתוחה - סיכומים לאוניברסיטה הפתוחה .קורס ניהול השיווק נלמד במסגרת תואר במנהל עסקים ו/או כלכלה אך ניתן לקחת אותו גם במסגרת מסלולים אחרים של האוניברסיטה הפתוחה .
תיאור הקורס - Open U
telem.openu.ac.il › courses › 2012aהאוניברסיטה הפתוחה > קטלוג הקורסים > 10281 ניהול השיווק אתר הקורס - למורשים בלבד היצע קורסים לפי סמסטרים
10281 ניהול השיווק - Open U
www.openu.ac.il › courses › 10281ספר הקורס, עקרונות ניהול השיווק: המהדורה הישראלית (תרגום: א' פרידלנד; האוניברסיטה הפתוחה, 2019), הוא תרגום של הספר: P. Kotler & K. L. Keller, (2016).A Framework for Marketing Management, Global Edition (6e ...
האוניברסיטה הפתוחה - תפנית - קורס ניהול ושיווק - אתר ...
https://www.universities-colleges.org.il/P40928מתכונת הלימוד. קורס ניהול שיווק בבית הספר "תפנית" מתפרש על פני כ - 200 שעות לימוד אקדמיות. בתחילת התכנית השיעורים נערכים פעם בשבוע ולקראת סיומה נערכים שני מפגשים בשבוע. התכנית מותאמת במתכונתה לצרכים של …
ניהול השיווק - סיכום קורס 10281, האוניברסיטה הפתוחה
https://sikumon.blogspot.com/2011/05/10281.htmlגישת הייצור. צרכנים יעדיפו את המוצרים שזמינותם גבוהה ועלותם נמוכה. מנהלים מתרכזים בהשגת יעילות ייצור גבוהה ובהפצת מוצרים רחבה. ההנחה כי צרכנים מעוניינים בזמינות גבוהה של המוצר ובעלות נמוכה מתקיימת ב- 2 מקרים: 1. ביקוש המוצר עולה על ההיצע. הצרכן מעוניין יותר בהשגת המוצר מאשר ...
סיכום קורס ניהול השיווק - האוניברסיטה הפתוחה - 10281 - סמרטר
https://smarter.co.il › downloadsסיכום קורס ניהול השיווק – האוניברסיטה הפתוחה – 10281. שנת הגשה 2014, 6302 מילים. ILS 70.00 – קנה עכשיו
סיכום קורס ניהול השיווק - האוניברסיטה הפתוחה - 10281 ...
https://smarter.co.il/downloads/328561. שילוב אופקי – רכישת מתחרה (או מיזוג) באותו דרג בנתיב השיווק. יתרונות: לגדול, להגדיל את כמות הלקוחות, לצמצם תחרות. 2. שילוב אנכי – כאשר יש מיזוג או רכישה של דרג שונה בנתיב השיווק. יש שילוב אנכי לאחור (כאשר יצרן למשל רוכש את הספק שלו), ושילוב אנכי לפנים (כאשר רוכשים דרג קרוב יותר ...
ניהול השיווק: המהדורה הישראלית - פיליפ קוטלר - Google Books
https://books.google.com › about › ני...פרופ' קוטלר מביא את ההיבט הניהולי הכללי וכן את השיווק הבין-לאומי. פרופ' הורניק מכוון את הדיון לשוק ... האוניברסיטה הפתוחה, 2012 - Marketing - 895 pages.
קורס שיווק - לימודי פרסום ושיווק | תפנית
https://www.openu.ac.il/tafnit/business-2.htmlהצלחת החברה כולה תלויה ביכולת מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותכניות שיווק, להוציאן לפועל ביעילות ולבקר אותן, לשם השגת המטרות ויעדי החברה. בקורס ניהול שיווק ופרסום ייחשפו בפניכם הפנים הרבות של תחום השיווק והפרסום, ותוכלו לרכוש ידע ו"ארגז כלים" שישפרו את ...