חיפשת:

מקורות היסטוריים מצגת

מקור היסטורי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מקור_היסטורי
סוגי מקורות
מקורות היסטוריים by אורנה צור on Genially
https://view.genial.ly › interactive-content-
"מקורות היסטוריים". מיומנות שאילת שאלות הרחבה. רשות העתיקות. הספרייה הלאומית. הבה נצא לדרך ונחקור את העבר... נתחיל פה. מצגת מקורות היסטוריים.
מקורות היסטוריים - כיתה / מיקצוע לשיכפול
sites.google.com › a › meona
מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. רשמו את שם המקור והדביקו את תמונתו. 6. בחרו במקור היסטורי כתוב ומקור היסטורי לא כתוב. בחרו במשימה אחת בלבד . א.
מקורות לא כתובים
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › homepage
מקורות היסטוריים. ניתן לחלק את המקורות ההיסטוריים על-פי שתי חלוקות. מקורות כתובים. מסמך ,אגרת ,ספרים, מגילה. יומן שירים ,ציורי קיר כתובות. מקורות לא כתובים.
מקור היסטורי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מקור...
המקורות העיקריים המשמשים היסטוריונים על מנת לכתוב את ההיסטוריה הם מקורות כתובים, אשר הועתקו לאורך הדורות במנזרים או במפעלי העתקה ...
כלים לניתוח מקורות היסטורים - מאגר מידע - מטח
http://toldotofakim.cet.ac.il › ShowIt...
שורה של כלים המקלים על המורה בשילוב מקורות שונים בשיעורי ההיסטוריה. הפריטים הוכנו להשתלמות מורים להיסטוריה בחט"ב ... שלבים בניתוח מפה היסטורית לקריאה נוספת:
מקורות היסטוריים - כיתה / מיקצוע לשיכפול
https://sites.google.com/a/meona.tzafonet.org.il/heshbonv/history/whathis/histwhat
5. היכנסו לאתר רשות העתיקות.שוטטו באתר. מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים.רשמו את שם המקור והדביקו את תמונתו.. 6. בחרו במקור היסטורי כתוב ומקור היסטורי לא כתוב.
hofesh: מקורות היסטוריים ב': חברה וכלכלה - בורגנות ...
https://hofesh1.blogspot.com/2018/02/blog-post_3.html
hofesh: מקורות היסטוריים ב': חברה וכלכלה - בורגנות, קפיטליזם וביטוייה הרעיוניים.
מקורות הסטוריים - מירי
https://sites.google.com/a/rp.tzafonet.org.il/viki999/home/hstwryh/mqwrwt-hstwryym
שוטטו באתר. מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. הכינו מצגת בה ת רשמו את שם המקור ו הדביקו את תמונתו במצגת . 6. …
הוראת היסטוריה עתירת חשיבה/ הבלוג של ד"ר גדי ראונר/gadirauner ...
tchnghistory.blogspot.com › 2014 › 12
חשיבה השוואתית – בין מקורות היסטוריים שונים. חשיבה אנליטית – ניתוח מקורות היסטוריים וגזירת עמדות וגישות של הכותבים מתוכו. מטרות ערכיות. התלמידים ינקטו עמדה אל מול המאורעות – הנקיטה באלימות, המדיניות השלטונית כלפי האוכלוסייה ומקומו של היחיד בחברה ותפקידו בשינוי חברתי.
למה חשוב ללמוד היסטוריה
https://mbakodesh.org.il › uploads › 2020/10 › מה...
תיעוד היסטורי הוא בדרך כלל מעשה ידי אדם . •. "ע. פ התיעוד ניתן ללמוד על האנושות ולקבל תמונה על עברה . •. ככל שישנם יותר מקורות היסטוריים.
כלים לניתוח מקורות היסטורים - CET
https://toldotofakim.cet.ac.il/ShowItem.aspx?ItemID=f5a4daf3-734f-43b1-a437-a56c0a...
צפיות: 45066. שורה של כלים המקלים על המורה בשילוב מקורות שונים בשיעורי ההיסטוריה. הפריטים הוכנו להשתלמות מורים להיסטוריה בחט"ב (תשע"ב) שנערכה במטח. כל הזכויות שמורות למטח. הפריטים בארגז הכלים מאפשרים למורה לשלב מקורות מגוונים בשיעור ולנתח אותם עם תלמידיו לעומק. ניתן לגזור ...
תימור היקניבורפכ הדוהי - Edu
meyda.education.gov.il › files › Curriculum
65 תימור היקניבורפכ הדוהי תוידותמ תועצה תויוליעפ ןיחומ רועיס — החיתפ ליגרת םינייפאמה תא הליכמה העובק תינבת ךמס לע ותוא ןוחבל שיש ירוטסיה עוריא אוה דרמ
סוגי מקורות היסטוריים - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › pop › reco...
מהו אירוע היסטורי ? עבודת ההיסטוריון – מקורות; הבחנה בין מקורות כתובים ולא כתובים, ראשוניים ומשניים; ציר הזמן ההיסטורי; מדוע ללמוד היסטוריה ?
מקורות הסטוריים - מירי
sites.google.com › a › rp
שוטטו באתר. מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. הכינו מצגת בה ת רשמו את שם המקור ו הדביקו את תמונתו במצגת . 6. בחרו במקור היסטורי כתוב ומקור היסטורי לא כתוב. לכל...
מבוא להיסטוריה / דף עבודה מס' 1 מקיף א' אשדוד התשס'ד
www.orianit1.edu-negev.gov.il/nofimrh/sites/homepage/kitati/regFiles/מבוא...
מבוא להיסטוריה / דף עבודה מס' 1 מקיף א' אשדוד התשס'ד. מקיף א' אשדוד התשע"ב. לפניכם שני משפטים . ציינוליד כל אחד מהם , האם המשפט בעל חשיבות היסטורית או לא . א . המלך נשא אישה יפה ___________________. ב. בשנת 1960 הייתה רעידת אדמה קשה באגדיר . אלפי אנשים מתו _____________________.
כלים לניתוח מקורות היסטורים - CET
toldotofakim.cet.ac.il › ShowItem
צפיות: 45066. שורה של כלים המקלים על המורה בשילוב מקורות שונים בשיעורי ההיסטוריה. הפריטים הוכנו להשתלמות מורים להיסטוריה בחט"ב (תשע"ב) שנערכה במטח. כל הזכויות שמורות למטח. הפריטים בארגז הכלים מאפשרים למורה לשלב מקורות מגוונים בשיעור ולנתח אותם עם תלמידיו לעומק. ניתן לגזור ...
מקור היסטורי - קלאס – שיתוף שיעורים
https://www.class.org.il › class › מקור-...
התלמידים יחשפו לסוגים שונים של מקורות היסטוריים ... קבצים וחומרי עזר. https://www.class.org.il/wp-content/uploads/2019/01/מצגת-מקורות-היסטוריים.ppt
מקור היסטורי – קלאס – שיתוף שיעורים
www.class.org.il › class › מקור-היסטורי
סיכום (5 דק') בשיעור זה הכרנו את המונח “מקור היסטורי” – למדנו למה הוא משמש ואילו סוגים שונים של מקורות היסטוריים קיימים. ראינו כיצד ניתן להוציא מידע מתוך המקור כדי להכיר את התקופה ההיסטורית ולבסוף התנסנו בעצמנו בניתוח מקור כתוב.
מקור היסטורי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מקור_היסטורי
מקור היסטורי – קלאס – שיתוף שיעורים
https://www.class.org.il/class/מקור-היסטורי
סיכום (5 דק') בשיעור זה הכרנו את המונח “מקור היסטורי” – למדנו למה הוא משמש ואילו סוגים שונים של מקורות היסטוריים קיימים. ראינו כיצד ניתן להוציא מידע מתוך המקור כדי להכיר את התקופה ההיסטורית ולבסוף התנסנו בעצמנו בניתוח מקור כתוב.
מקורות הסטוריים - מירי - Google Sites
https://sites.google.com › hstwryh
מצאו חמישה מקורות היסטוריים כתובים וחמישה מקורות היסטוריים לא כתובים. הכינו מצגת בה תרשמו את שם המקור והדביקו את תמונתו במצגת .
תימור היקניבורפכ הדוהי - Edu
meyda.education.gov.il/files/Curriculum/six/historyimudfinal6378.pdf
69 תימור היקניבורפכ הדוהי "םיחא תמחלמ" — ירוטסיה גשומ חותינ.146-145 ‘מע — א"ת ,240-239 ‘מע — תולעמ ,185-181 ‘מע — ח"טמ :עדימ תורוקמ
הפלישה לנורמנדי 1944 – תובנות היסטוריות | רגעים היסטוריים
www.historicalmoments2.com/הפלישה-לנורמנדי-1944-תובנות...
הוראת היסטוריה עתירת חשיבה/ הבלוג של ד"ר גדי ראונר ...
https://tchnghistory.blogspot.com/2014/12/blog-post.html
חשיבה השוואתית – בין מקורות היסטוריים שונים. חשיבה אנליטית – ניתוח מקורות היסטוריים וגזירת עמדות וגישות של הכותבים מתוכו. מטרות ערכיות. התלמידים ינקטו עמדה אל מול המאורעות – הנקיטה באלימות, המדיניות השלטונית כלפי האוכלוסייה ומקומו של היחיד בחברה ותפקידו בשינוי חברתי.