שקופית 1 - orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il › hagorenchr › cpלפניכם קטעי חדשות שונים. בכל קטע מסתתר פועל אחד. העתיקו המשפטים למחברת, מִצאו אותו וסַמנו אותו.
מצגת מערכת הפועל
https://atidedu.org.il › uploads › sites › 2017/04מצגת ללמוד הבסיס במערכת הפועל ... את מערכת הפועל מלמדים אחרי שמלמדים את חלקי הדיבור ... ג. בהווה. –. שתי צורות שבשתיהן יש תוספת. 'ו. בין אותיות השורש.
שקופית 1 - orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il/hagorenchr/cp/homepage...לפניכם קטעי חדשות שונים. בכל קטע מסתתר פועל אחד. העתיקו המשפטים למחברת, מִצאו אותו וסַמנו אותו.
שפה ולשון - מצגת (עילית נר) - בית ספר הגורן חדרה
https://hagoren.tik-tak.net › כיתות-ג-דחינוך לשוני – יחידות הוראה לכיתות ג'-ד'. משרד החינוך ... מצגת – משרד החינוך- המנהל הפדגוגי, האגף לחינוך יסודי המזכירות הפדגוגית, ... הפועל. מצגת (ליטל גרבץ).
חנוכה - כיתות ג'
sites.google.com › a › afek1סיפור חנוכה -מצגת. סיפור חנוכה - סיפור. צפו במצגת וקראו את הסיפור המספרים את סיפור החג והשלימו את דף הקלוז. שירי חנוכה. משחק הכנת סופגניות. פאזל חנוכה. משחק זיכרון. תת-דפים (1): חנוכה - הסיפור ...
תרגול: הפועל – זמן וגוף | גלים
https://www.galim.org.il › unit › הפוע...לפועל יש גם צורת ציווי (כתוב!) וצורת שם פועל (לכתוב). את הפועל אפשר להטות לפי הגופים השונים: אֲנִי, אַתָּה, אַתְּ, הוּא, הִיא, אֲנַחְנוּ, ...
מצגת מערכת הפועל - מסלול 12 שנל ובגרות
atidedu.org.il › wp-content › uploads:הייטנה לכב ץ7<קב תדקונמ לעופהֻ 'פ .ג ר4ָסֻ ְמ ,ר4ַסְֻ י ,ר4ַסֻ:אושב תודקונמ הווהה 'מ-ו (דיתעב) נ"תיא תויתוא .ד ר4ָסֻ ְמ ,ר4ַסְֻ י (ךשמה) םינינבה / לעופה תכרעמ
מצגת של PowerPoint - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/Curriculum/hapoal_seven.pptxהיא- נסתרת. הן – נסתרות. זהו את כינוי הגוף בפעלים הבאים: מִצְטָרְפִים____________. הִכִּינוּ _______________. דּוֹרְשִׁים______________. שִׁמֵּשׁ ________________. מְיַצֵּג_______________. הוֹדִיעַ ______________.
חנוכה - כיתות ג'
https://sites.google.com/a/afek1.tzafonet.org.il/michal1/home/hagim/hanukaסיפור חנוכה -מצגת. סיפור חנוכה - סיפור. צפו במצגת וקראו את הסיפור המספרים את סיפור החג והשלימו את דף הקלוז. שירי חנוכה. משחק הכנת סופגניות. פאזל חנוכה. משחק זיכרון. תת-דפים (1): חנוכה - הסיפור ...
מצגת של PowerPoint - meyda.education.gov.il
meyda.education.gov.il › files › Curriculumהיא- נסתרת. הן – נסתרות. זהו את כינוי הגוף בפעלים הבאים: מִצְטָרְפִים____________. הִכִּינוּ _______________. דּוֹרְשִׁים______________. שִׁמֵּשׁ ________________. מְיַצֵּג_______________. הוֹדִיעַ ______________.
הפועל בשפה העברית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit_chinhch_leshonyצורות מיוחדות בפועל - צורות מוארכות (כיתות ה-ו) (נדרשת הזדהות משרד החינוך) בתנ"ך ישנן צורות מוארכות בעיקר בעתיד ובצווי, לדוגמה: בעתיד - נִפְרְצָה, נִשְׁלְחָה וכד' במקום נִפְעֹל ונִפְעַל; בציווי - לְכָה דוֹדִי, קוּמָה וְנָשֻׁבָה אֶל עַמֵּנוּ.
הפועל בשפה העברית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › yesodiהפועל בעברית- מאפיינים מבניים ותחביריים (כיתות ג-ד). שלושה תרגילי משחק בנושא הפועל: 1.זיהוי זמן הפועל 2 .התאמה דקדוקית בין השם לפועל 3.
Slide 1
www.orianit.edu-negev.gov.il/hagorenchr/cp/homepage...הפועל כנוי גוף זמן יָרַד נסתר יחיד- הוא עבר הפועל הזמן הגוף השורש תַּלְבִּישִי עתיד את-נוכחת ל.ב.ש הִתְוַכֵּח קָשַרְנוּ מוֹרְדִים זִכְרוּ מְגַדְּלִים נִתַּרְתְּ מְסֻגָּלוֹת תרגיל מס' 4 זהו ...
Slide 1
www.orianit.edu-negev.gov.il › hagorenchr › cpהפועל כנוי גוף זמן יָרַד נסתר יחיד- הוא עבר הפועל הזמן הגוף השורש תַּלְבִּישִי עתיד את-נוכחת ל.ב.ש הִתְוַכֵּח קָשַרְנוּ מוֹרְדִים זִכְרוּ מְגַדְּלִים נִתַּרְתְּ מְסֻגָּלוֹת תרגיל מס' 4 זהו ...
מצגת מערכת הפועל - מסלול 12 שנל ובגרות
https://atidedu.org.il/wp-content/uploads/sites/204/2017/04/מצגת-מערכת...:הייטנה לכב ץ7<קב תדקונמ לעופהֻ 'פ .ג ר4ָסֻ ְמ ,ר4ַסְֻ י ,ר4ַסֻ:אושב תודקונמ הווהה 'מ-ו (דיתעב) נ"תיא תויתוא .ד ר4ָסֻ ְמ ,ר4ַסְֻ י (ךשמה) םינינבה / לעופה תכרעמ
מצגת בנושא פעלים וכינויי גוף.
https://mbakodesh.org.il › 2020/10 › הפועל-1כיתה ה'. נזכיר תחילה מה הוא פועל? מילה המתארת מה מישהו עשה? או מה קרה לו? דוגמאות: קפצתי; נפל; נשבר; נרקוד; התגלו. הפועל. פועל הוא מילה המבטאת פעולה מסוימת ...
הפועל הזמן הגוף השורש תַּלְבִּישִי עתיד את-נוכחת ל.ב.ש ...
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › מ...וּכְשֶׁחַם לִי בְּמִטָה ,. שֶׁיּוֹרִיד גֶּשֶׁם כָּל הַלַּיְלָה. הפועל. כנוי גוף. זמן. יָרַד. נסתר יחיד- הוא. עבר. הפועל.
שיעורים מתוקשבים לכיתה ג - אתר מקצוע העברית - Google Sites
https://sites.google.com › homeשיעורים מתוקשבים לכיתה ג ... 1 שם תואר " מצגת שם עצם ושם תואר " · זמן הווה מצגת עמ'18 · כינויי השייכות עמ' 21 ... משחק הפועל בזמן הווה ( העשרה ).
הפועל - ברנקו וייס
https://brancoweiss.org.il › uploads › 2018/01 › ל...הפועל חוברת לימוד ועבודה 1 תכנית הלימודים החדשה. כתבה וערכה. בוקי אהלי ... ג. איזה גוף מציינים כל הפעלים? ... אנחנו נוֹכְחִים בכיתה בכל שיעור.
עברית לכיתה ג': חומרי לימוד, מבחנים ודפי עבודה | כאן לומדים
https://www.kanlomdim.co.il/חומרי-לימוד/קטגוריה/עברית-לכיתה-גמחפשים חומרי לימוד על עברית לכיתה ג'? באתר כאן לומדים תוכלו למצוא קישורים לחומרי לימוד, מבחנים ודפי עבודה בנושא של עברית לכיתה ג'. בנוסף, בסוף העמוד ישנו פורום פתוח לכל שאלה. בהצלחה!
הפועל בשפה העברית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit_chinhch...צורות מיוחדות בפועל - צורות מוארכות (כיתות ה-ו) (נדרשת הזדהות משרד החינוך) בתנ"ך ישנן צורות מוארכות בעיקר בעתיד ובצווי, לדוגמה: בעתיד - נִפְרְצָה, נִשְׁלְחָה וכד' במקום נִפְעֹל ונִפְעַל; בציווי - …
מצגת מערכת הפועל - Google Slides
docs.google.com › presentation › dזכרו: פֹּעַ ל = פג"ז ( פ ועל, ג וף, ז מן) כל הפעלים בעברית בנויים מאותיות שורש (בדרך כלל שלוש) המעניקות להם את המשמעות הבסיסית, ומתבנית המעניקה להם את משמעותן הספציפית. המוספיות המצטרפות אל השורש...
זמן הווה -زمن الحاضر - אתר השפה העברית - המורה אמאני טאהא
https://sites.google.com/a/alnor.tzafonet.org.il/...שעורים מתקשובים לכתה (ג) - دروس محوسبة للصف الثالث ... **אתר הפועל בהווה + שם הפועל / לחץ כאן. Č. Ċ. כיתה ד.pdf (235k) amanee taha, 17 בפבר׳ 2014, 22:42. v.1.
מצגת מערכת הפועל - Google Slides
https://docs.google.com/presentation/d...זכרו: פֹּעַ ל = פג"ז ( פ ועל, ג וף, ז מן) כל הפעלים בעברית בנויים מאותיות שורש (בדרך כלל שלוש) המעניקות להם את המשמעות הבסיסית, ומתבנית המעניקה להם את משמעותן הספציפית. המוספיות המצטרפות אל השורש...
מצגת של PowerPoint
https://mymoodle.oranim.ac.il/pluginfile.php/65090...מצגת מאת טובה גרינפלד: ... של קריאה, חשיפה מרובה לשפה כתובה, חשיפה לספרות מוכרת. שלב 2 עד סוף כיתה ג' מה לומדים? מודל התפתחותי – ג'יין צ'ול תתי-שלבים שלב 3 - …