טרום קריאה - לומדים עברית
https://sites.google.com/a/vradeem.tzafonet.org.il/vradim-ivrit/home/tromטרום קריאה על פי המאמר יש לנו כוח להשפיע.ppt. (2611k) משתמש לא ידוע, 1 בספט׳ 2012, 2:24. v.1. ď. ć. תעודת זהות של טקסט לכיתה ז.ppt. (426k)
טרום קריאה - לומדים עברית
sites.google.com › a › vradeemטרום קריאה על פי המאמר יש לנו כוח להשפיע.ppt. (2611k) משתמש לא ידוע, 1 בספט׳ 2012, 2:24. v.1. ď. ć. תעודת זהות של טקסט לכיתה ז.ppt. (426k)
השתלמות מורות, תשע"ח מפגש 4
https://meyda.education.gov.il › files › ppTamiKzirתכנית ההתערבות שכוללת מערכי שיעור וכלים ... בשיעור זה התלמידים יתנסו בפעילויות המקדמות ניבוי בשלב טרום קריאה.
מטרות ההוראה פעילויות טרום קריאה 43
https://www.yesod.co.il › maarah_shioor_U2833פעילויות טרום. קריאה. ♢. לפני העיסוק בתוכן ילמדו התלמידים מהו דגם )מודל( לתעודת זהות. )עמ' 99(. ♢. תינתן פרשנות מוקדמת למקומות חלולים מסוגים שונים )לדוגמה ...
מערך שיעור ראשון | electronicpollution
electronicpollution.wordpress.com › מערךמערך שיעור בנושא: "זיהום אלקטרוני" מטרות לימודיות: העשרת אוצר המילים אצל התלמיד ובמיוחד בנושא זיהום אלקטרוני. פעולות טרום קריאה: שאילת שאלות על הכותרת (שימוש במילות שאלה) תעודת זהות לטקסט…
מערך שיעור 1 | danielle1150
https://danielle1150.wordpress.com/מערך-שיעור-1גוף השיעור- פעילות טרום קריאה- 20 דק'. על מנת לדלות מידע לפני (טרם) הקריאה, ענו על השאלות במחברתכם, צפו בסרטון והשתתפו בפעילויות:) א. שאלות על הכותרת הראשית: 1. מה הנושא של הטקסט? 2.
טרום קריאה - לומדים עברית - Google Sites
https://sites.google.com › home › tromטרום קריאה ; איך לקרוא טקסט המצגת השלמה.ppt. (230k) · 1 בספט׳ 2012, 2:33 ; טרום קריאה על פי המאמר יש לנו כוח להשפיע.ppt. (2611k) · 1 בספט׳ 2012, 2:24 ; תעודת זהות של ...
פעולות-טרום קריאה - אסטרטגיות למידה
https://sites.google.com/site/dana0014/dana5-3פעולות-טרום קריאה. 1. ידע על הטקסט לפי הכותרת: א. קרא את הכותרת. ב. שער בעזרת הכותרת על מה יסופר בטקסט. ג. שאל את עצמך: מה אני יודע על הנושא?
מערך שיעור מספר 1 | shiran27bibi
https://shiran27bibi.wordpress.com/יחידת-הוראה-תכנון-ומטרות...מערך שיעור מספר 1. 1. רקע לסיפור – חפשו ברשת וקראו אודות יחסי המעמדות במאה ה-19. פתחו תגובה בתחתית העמוד וכתבו שני מאפיינים של המאה ההיא. 2. שאלות טרום …
מערך שיעור 1 | danielle1150
https://danielle1150.wordpress.com › ...גוף השיעור- פעילות טרום קריאה- 20 דק'. · 1. מה הנושא של הטקסט? · 2. מתוך הכותרת על אלו נושאים לפי דעתכם נלמד בטקסט בנושא הצב? · 4. מה הוא יכול לספר עליו? · 5. כיצד ...
פעולות-טרום קריאה - אסטרטגיות למידה
sites.google.com › site › dana0014פעולות-טרום קריאה. 1. ידע על הטקסט לפי הכותרת: א. קרא את הכותרת. ב. שער בעזרת הכותרת על מה יסופר בטקסט. ג. שאל את עצמך: מה אני יודע על הנושא?
מערך שיעור 1 | danielle1150
danielle1150.wordpress.com › מערך-שיעור-1גוף השיעור- פעילות טרום קריאה- 20 דק'. על מנת לדלות מידע לפני (טרם) הקריאה, ענו על השאלות במחברתכם, צפו בסרטון והשתתפו בפעילויות:) א. שאלות על הכותרת הראשית: 1. מה הנושא של הטקסט? 2.
להלן מערכי שיעור לחודשיים הראשונים : - Amazon S3
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com › schoolyהמקצוע "עברית" קשור בכל מקצועות הלימוד בבית הספר ובמיוחד במקצועות שטקסט במרכזם, היינו תנ"ך וספרות, ובמקצועות אחרים, כמו היסטוריה, הדורשים קריאה מרובה וכתיבה ...
שיעור 6: לפני הקריאה - CET
school.kotar.cet.ac.il › kotarapp › indexמעורבות בטקסט – מטרת שיעור זה היא לייעל את קריאת הטקסט : להשיג ככל האפשר מעורבות ועניין בטקסט , ובנושא שיש לקרוא . בשיעור מוצעת לכך הדרך של קריאת רפרוף , קריאה התרשמותית והעלאת השערות . פעולות טרום קריאה הן פעולות מטרימות לקריאה ולכתיבה , ועיקרן היעזרות ברמזי טקסט לקראת הקריאה המעמיקה .
אסטרטגיות קריאה - עברית
http://www.iv.meitar.edu1.org.il › B...איך מסכמים קטע-יערית כורש.doc אסטרטגיה מהי-דקלה טרבלסי.ppt אסטרטגיות חטב נחשון.zip אסטרטגיות טרום קריאה-אורית כהן.doc אסטרטגיות סיבה ותוצאה-דקלה טרבלסי.doc ...
שיעור 6: לפני הקריאה - CET
https://school.kotar.cet.ac.il/kotarapp/index/Page...שיעור : 6 לפני הקריאה שיעור זה מוקדש להבנת מטרת הטקסט , ולהקשרו התרבותי . התלמידים לומדים לייעל את קריאתם בעזרת פעולות טרום קריאה : פעולות לפני קריאת טקסט , קריאה מרפרפת במטרה לאסוף רמזים על הטקסט – בעזרת פרטי תעודת הזהות ...
מערך שיעור מספר 1 - oranim
https://mymoodle.oranim.ac.il › הקניית קריאה › מער...כמו כן, תהליך זה עוזר לתלמידה ללמוד שעושים פעילויות טרום קריאה שיאפשרו לה להתחבר לטקסט ולהפיק משמעות- אסטרטגיות טרום קריאה להפקת משמעות ...
מערך שיעור מספר 1
https://mymoodle.oranim.ac.il/pluginfile.php/65090...כמו כן, תהליך זה עוזר לתלמידה ללמוד שעושים פעילויות טרום קריאה שיאפשרו לה להתחבר לטקסט ולהפיק משמעות- אסטרטגיות טרום קריאה להפקת משמעות מהטקסט. ... מערך שיעור מספר 1 ...
כישורי קריאה - בריינפופ ישראל
https://il.brainpop.com › subjects_2713מערך שיעור. כיצד אפשר להבין היטב טקסט שקוראים? בסרטון זה תום ומובי מסבירים איך לשפר את הכישורים בקריאה ובהבנה. תלמדו כיצד למצוא את נושא הטקסט, ...
עוגן | איך לסייע לתלמיד בהבנת הנקרא? – הצעות לפעילויות במהלך ...
ogen.cet.ac.il › ShowItem › 300לפניכם הצעות לאסטרטגיות קריאה והבנת הנקרא במהלך קריאה של טקסט. על ידי השימוש באסטרטגיות הללו התלמיד הופך לקורא מעורב ופעיל, ויש לכך חשיבות גדולה הן מבחינת המוטיבציה שלו ללמידה והן מבחינת היכולת להבין את הנקרא.
מערך שיעור מספר 1 | shiran27bibi
shiran27bibi.wordpress.com › יחידת-הוראהמערך שיעור מספר 1. 1. רקע לסיפור – חפשו ברשת וקראו אודות יחסי המעמדות במאה ה-19. פתחו תגובה בתחתית העמוד וכתבו שני מאפיינים של המאה ההיא. 2. שאלות טרום קריאה– פתחו תגובית בתחתית העמוד וענו על ...
שיעור 6: לפני הקריאה - מטח
https://school.kotar.cet.ac.il › Pageשיעור : 6 לפני הקריאה שיעור זה מוקדש להבנת מטרת הטקסט , ולהקשרו התרבותי . התלמידים לומדים לייעל את קריאתם בעזרת פעולות טרום קריאה : פעולות לפני קריאת טקסט ...
עוגן | איך לסייע לתלמיד בהבנת הנקרא? – הצעות לפעילויות ...
https://ogen.cet.ac.il/ShowItem/300/איך-לסייע-לתלמיד-בהבנת...לפניכם הצעות לאסטרטגיות קריאה והבנת הנקרא במהלך קריאה של טקסט. על ידי השימוש באסטרטגיות הללו התלמיד הופך לקורא מעורב ופעיל, ויש לכך חשיבות גדולה הן מבחינת המוטיבציה שלו …