חיפשת:

מילה מנחה בראשית כט

תנ"ך מנוקד - בראשית פרק כט
mechon-mamre.org › i › t
בראשית פרק כט. א וַיִּשָּׂא יַעֲקֹב, רַגְלָיו; וַיֵּלֶךְ, אַרְצָה בְנֵי-קֶדֶם. ב וַיַּרְא וְהִנֵּה בְאֵר בַּשָּׂדֶה, וְהִנֵּה-שָׁם שְׁלֹשָׁה עֶדְרֵי-צֹאן רֹבְצִים עָלֶיהָ--כִּי מִן-הַבְּאֵר הַהִוא, יַשְׁקוּ ...
מילה מנחה בראשית כז - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מילה-מנחה-בראשית-כז
סיפור לידתם של עשו ויעקב בהקשר זה בא גם כרקע להבנת השוני שבין יעקב לעשו בכל הנוגע לבחירת הנשים שלהם אחר כך (בראשית כו 34, כז 46, כח 9, כט 29-18).
חיפוש בתנך - מילה מנחה
sparks.simania.co.il › bibleSearch
נמצאו 54 פסוקים בעת חיפוש הביטוי מילה מנחה תורה » ספר בראשית » פרק ד » פסוק ג "וַיְהִי מִקֵּץ יָמִים וַיָּבֵא קַיִן מִפְּרִי הָאֲדָמָה מִנְחָה לַיהוָה."
בראשית כד: רבקה ויצחק - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › tanach_mamlachti
מילה מנחה. התלמידים יבדקו כמה פעמים מופיעה המילה שבועה בפסוקים? (4 פעמים). 3 פעמים מתוארת השבועה בין אברהם לבין העבד שלו, ובפעם הרביעית מתוארת השבועה של אלוהים לאברהם על הארץ.
מלים מנחות וכלים ספרותיים - אתר התנ"ך
https://www.hatanakh.com › node
מלים מנחות וכלים ספרותיים. מעבדת התנ״ךTanakh Lab. בחרו טקסט בתפריטים והתאימו הגדרות בכפתור גלגל השינייםSelect text using the dropdown menus and adjust ...
Rashi Bereshit 29 – רש"י בראשית כט‏ – Mikraot Gedolot
https://mg.alhatorah.org › Rashi › Bereshit
(כה) והנה היא לאה – אבל בלילה לא היא לאה, לפי שמסר יעקב סימנין לרחל. וכשראת שמכניסין לו לאה, אמרה: עכשיו תכלם אחותי, עמדה ומסרה לה אותן סימנין. (כז) שבוע – דבוק ...
תנ"ך על הפרק - בראשית כט - יעקב אצל לבן, נישואיו ללאה ורחל ...
תנך.co.il › 929 › 29
פרק כט - ברית ערבות, אזהרה על האלה, המכות - על עזיבת ה' 182; פרק ל - פרשת התשובה, משה מזהיר לבחור בחיים 183; פרק לא - משה מחזק את ישראל ויהושע, מצות הקהל וכתיבת ספר תורה, יהושע נכנס לתפקיד 184
מילה מנחה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מילה_מנחה
ספר בראשית - קסם התנ"ך | ד"ר חיה שרגא בן איון
www.magicbible.co.il › ספר-בראשית
בראשית פרק כט – נישואי יעקב ללאה ולרחל ... סיכום, הבשורה ליעקב, מילה מנחה, דמותו של יוסף בפרק ...
המילה המנחה בתנ"ך | טקסטולוגיה
https://www.textologia.net › כתבות
הגדרה של מילה מנחה על פי בובר: "מילה מנחה היא מילה או שורש לשוני החוזרים בתוך ... בראשית פרקים כ"ה- ל"ג– בפרק כ"ז, מופיעות כל המילים המנחות בסיפור של גניבת ...
בראשית כ"ט - מקראנט
https://mikranet.cet.ac.il › pages › item
האירוניה במצבו של יעקב נרמזת בחזרתה של המילה אח בקטע: יעקב רואה את רחל בַּת לָבָן אֲחִי אִמּוֹ וְאֶת צֹאן לָבָן אֲחִי אִמּוֹ (פס' 10). הוא ...
ויהי בבקר והנה היא לאה / יאיר איכר
https://daat.ac.il › tora › vayehi-2
(בראשית כט, כה) ... פסוק שמצד אחד משתמש בכלים ספרותיים כאלה על-מנת להראות לנו מצב נפשי, ובאמירה בת מילה אחת מראה לנו מורכבות סיפורית.
בראשית כד: רבקה ויצחק - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/tanach_mamlachti/...
מילה מנחה. התלמידים יבדקו כמה פעמים מופיעה המילה שבועה בפסוקים? (4 פעמים). 3 פעמים מתוארת השבועה בין אברהם לבין העבד שלו, ובפעם הרביעית מתוארת השבועה של אלוהים לאברהם על הארץ.
תנ"ך על הפרק - בראשית כט - יעקב אצל לבן, נישואיו ללאה ורחל ...
https://תנך.co.il/929/29
בראשית כט . י"א אלול התשע"ח . ... ברית מילה 17; פרק יח - ביקור המלאכים אצל אברהם, תפילת אברהם על סדום ... פרק טו - מנחה ונסכים, חלה, קָרְבָּנוֹת על עבודה זרה, מְקֹשֵׁשׁ, צִיצִת ...
חיפוש בתנך - מילה מנחה
sparks.simania.co.il/bibleSearch.php?query=מילה מנחה
מילה מנחה. "וַיְהִי מִקֵּץ יָמִים וַיָּבֵא קַיִן מִפְּרִי הָאֲדָמָה מִנְחָה לַיהוָה." "וַיָּלֶן שָׁם בַּלַּיְלָה הַהוּא וַיִּקַּח מִן הַבָּא בְיָדוֹ מִנְחָה לְעֵשָׂו אָחִיו." "וְאָמַרְתָּ לְעַבְדְּךָ לְיַעֲקֹב מִנְחָה הִוא שְׁלוּחָה לַאדֹנִי לְעֵשָׂו וְהִנֵּה גַם הוּא ...
ספר בראשית - קסם התנ"ך | ד"ר חיה שרגא בן איון
https://www.magicbible.co.il/ספר-בראשית
ספר בראשית - פרקים א - נ, לחטיבה עליונה ולבגרות, ראשית העולם והאנושות, האבות, סיפורי יוסף. ... בראשית פרק כט – נישואי יעקב ללאה ולרחל ... פירושים, סיכום, הבשורה ליעקב, מילה מנחה, דמותו של יוסף בפרק ...
בראשית כ"ט - סיפורי אבות - תקציר
https://campus.ort.org.il › book › view
שימי לב: המטאפורה "אחי" חוזרת על עצמה כמה פעמים, כלומר זו מילה מנחה. תפקידה להדגיש... שיעקב יודע להרגיש קרוב לאנשים זרים אך לא ממש התנהג כך כלפי אחיו ...
תנ"ך מנוקד - בראשית פרק כט
https://mechon-mamre.org/i/t/t0129.htm
תנ"ך מנוקד - בראשית פרק כט. תנ"ך-בראשית - הכול. פרקאבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללאלבלגלדלהלולזלחלטממאמבמגמדמהמומזמחמטנ. האזנה לפרק זה. בראשית פרק כט. אוַיִּשָּׂא יַעֲקֹב, רַגְלָיו; וַיֵּלֶךְ, אַרְצָה בְנֵי-קֶדֶם. בוַיַּרְא וְהִנֵּה בְאֵר בַּשָּׂדֶה ...
תנ"ך מנוקד - בראשית פרק לז
https://mechon-mamre.org/i/t/t0137.htm
בראשית פרק לז. אוַיֵּשֶׁב יַעֲקֹב, בְּאֶרֶץ מְגוּרֵי אָבִיו--בְּאֶרֶץ, כְּנָעַן. באֵלֶּה תֹּלְדוֹת יַעֲקֹב, יוֹסֵף בֶּן-שְׁבַע-עֶשְׂרֵה שָׁנָה הָיָה רֹעֶה אֶת-אֶחָיו בַּצֹּאן, וְהוּא נַעַר אֶת-בְּנֵי בִלְהָה וְאֶת-בְּנֵי זִלְפָּה, נְשֵׁי אָבִיו; וַיָּבֵא יוֹסֵף אֶת ...
ביאור:בראשית יד – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:בראשית_יד
בראשית פרק ... (דברים כט ... מילה מנחה: "מלך" - 21 פעמים בחלק א' ו-7 פעמים בחלק ב', ובהתייחסות לשני הצדדים הנלחמים אנו מוצאים שיויון: 14 לארבעת המלכים ו-14 לחמשת המלכים (אולי שוב מתוך אירוניה). ...
ראשית המלוכה בישראל: עיונים בספר שמואל
https://books.google.com › books
... שבלשון נקייה משמעה ' קיום יחסים מיניים ' , למשל , בראשית כט 23 , 30 ; ל 3 ... מילה מנחה זו מעצימה באותו נאום מרכזי בספר את לקיחותיו של המלך מבני עמו .
מילה מנחה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מילה_מנחה
שיטת "המילה המנחה" בחקר התנ"ך
אביב תנך - חדש: בראשית י"ב, פס' 1 – 3- מילה מנחה
campus.ort.org.il › mod › assign
בראשית י"ב, פס' 1 – 3- מילה מנחה קראו בראשית י"ב, פס' 1 – 3 א וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-אַבְרָם, לֶךְ-לְךָ מֵאַרְצְךָ
ספר שמות פרק ב סיכום - יויו עבודות וסיכומים
https://www.yo-yoo.co.il/avodot/guide.php?id=157
המילה תיבה מזכירה את תיבת נוח (בראשית ו) מה המשותף ? הלשון בסיפור נוח "וכפרת אותה מבית ומחוץ בכופר" (ו4) מקבילה ללשון בסיפור תיבת משה: "ותחמרה בחימר ובזפת".
בראשית פרק כט - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il › ...
בראשית פרק כט. א וַיִּשָּׂא יַעֲקֹב, רַגְלָיו; וַיֵּלֶךְ, אַרְצָה בְנֵי-קֶדֶם. ב וַיַּרְא וְהִנֵּה בְאֵר בַּשָּׂדֶה, ...
ביאור:צירופי מילים מכריעים בתנ"ך – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:צירופי_מילים_מכריעים_בתנ"ך
בראשית ה כט: "ויקרא את שמו נח לאמר זה ינחמנו ממעשנו ומעצבון ידינו מן האדמה אשר אררה ה'". ולאחר מכן מופיע שורש זה ביחס לה' במשמעות של התחרטות: בראשית ו ו: " וינחם ה' כי עשה את האדם בארץ ויתעצב אל לבו".