חיפשת:

מי שקמה שירות לקוחות

מי שקמה שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר
https://www.serviceman.co.il › מי-שקמה
ריכזנו עבורכם את כל הדרכים העדכניות ליצירת קשר עם מי שיקמה. כעת תוכלו לפנות לשירות לקוחות, להתקשר, לשלוח דוא"ל או פקס וכן לבקר באתרי האינטרנט של מי שיקמה.
שירות לקוחות באזור - מי שיקמה
www.mei-shikma.co.il › contact › azur
ימים א'- ה': 08:30- 13:00. יום ג': 16:00- 18:00. כתובתנו: רח' יצחק שדה 18 אזור. טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות קבלת הקהל: 03-6540555 טל'פקס- 03-6540555. פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il. לתשומת ליבכם! פניות ...
שירות לקוחות בחולון - מי שיקמה
https://www.mei-shikma.co.il/contact/holon
מי שקמה חולון - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il/מי_שקמה_חולון
שירות לקוחות מי שקמה חולון. תאגיד המים והביוב של חולון, אור יהודה, אזור ובית דגן.
מי שקמה | רשות המים - Gov
https://www.gov.il › mei-shikma
צרו קשר. כתובתפרופסור שור 40, ת.ד 15, חולון, 5810001. דואר אלקטרוני. Holon@mei-shikma.co.il. מוקד תקלות. 03-5011111. שירות לקוחות. 1800-300-252.
מי שיקמה - תאגיד מים אזורי - חולון, אור יהודה, אזור, בית דגן
www.mei-shikma.co.il
מי שיקמה - תאגיד מים אזורי - חולון, אור יהודה, אזור, בית דגן.
מי שקמה חולון - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il › מי_שקמה_חולון
שירות לקוחות מי שקמה חולון. תאגיד המים והביוב של חולון, אור יהודה, אזור ובית דגן.
שירות לקוחות באזור - מי שיקמה
https://www.mei-shikma.co.il › azur
בכדי לספק לכם שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל לאחר זימון תור מראש בטלפון: 03-6540555. אולי גם אין צורך להגיע? לנוחכתכם דאגנו שאת מרבית הפעולות ...
שירות לקוחות בחולון - מי שיקמה
www.mei-shikma.co.il › contact › holon
ימים ב', ד', ה': 08:00-15:00. יום ג': 15:00-18:30 (אין קבלת קהל בבוקר) כתובתנו: רחוב תמנע 23 חולון. תחבורה ציבורית לתמנע 23: אגד - קווים 4, 143 דן - קווים 3, 172. פקס: 072-2446293. פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il ...
מי שיקמה - תאגיד מים אזורי - חולון, אור יהודה, אזור, בית דגן
https://www.mei-shikma.co.il
מי שיקמה - תאגיד מים אזורי - חולון, אור יהודה, אזור, בית דגן.
שירות לקוחות מי שיקמה, איתור נזילות מים בחולון, אור יהודה, בית דגן ...
https://שירותלקוחות.org.il › שירות-לקוחו...
שירות לקוחות מי שיקמה. כל מספרי הטלפון של תאגיד מים מי שיקמה, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת גבייה, מוקדי דיווח בנושא תקלות, הכל מרוכז בדף אחד.
מי שקמה חולון - Holon
http://www.שירותלקוחות.co.il › מים
שירות לקוחות - לבירורים ולתשלומים: 1-800-300-252. א'-ה': 08:00-20:00. ו': 08:00-12:00. מוקד תקלות: תקלות בנושא מים וביוב (24 שעות) מוקד העירוני 106 או ...
שירות לקוחות - מי בת ים
https://www.mei-bat-yam.co.il › ...
עמוד הבית >; שירות לקוחות. שירות לקוחות. מוקד שירות ודיווח על תקלות. לדיווח על תקלות מים, ביוב ואיכות המים, חייגו שיחת חינם. 1-800-65-00-11.
אפשרויות התשלום - מי שיקמה
https://mei-shikma.co.il/payments
אפשרויות התשלום. לתשלום און ליין לחץ כאן. ניתן לברר ולשלם בשיחת חינם בטלפון: 1800-300-252. בירורים בימים א'-ה': בין השעות 08:00-20:00 , יום ו': בין השעות 08:00-12:00. כמו כן …
שירות לקוחות באזור - מי שיקמה
https://www.mei-shikma.co.il/contact/azur
ימים א'- ה': 08:30- 13:00. יום ג': 16:00- 18:00. כתובתנו: רח' יצחק שדה 18 אזור. טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות קבלת הקהל: 03-6540555 טל'פקס- 03-6540555. פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il. לתשומת ליבכם! פניות ...
שירות לקוחות מי שיקמה, איתור נזילות מים בחולון, אור יהודה ...
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-מי-שיקמה
שירות לקוחות מי שיקמה. כל מספרי הטלפון של תאגיד מים מי שיקמה, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת גבייה, מוקדי דיווח בנושא תקלות, הכל מרוכז בדף אחד.
אפשרויות התשלום - מי שיקמה
mei-shikma.co.il › payments
אפשרויות התשלום. לתשלום און ליין לחץ כאן. ניתן לברר ולשלם בשיחת חינם בטלפון: 1800-300-252. בירורים בימים א'-ה': בין השעות 08:00-20:00 , יום ו': בין השעות 08:00-12:00. כמו כן בדרכים הבאות: לתשלום באמצעות הוראת קבע ...
עמוד הבית - מי אביבים : מי אביבים
https://www.mei-avivim.co.il
מגוון רחב של שירותים דיגיטליים הזמינים לתושב 24/7, מכל מקום, בנוחות ובמהירות. תשלום חשבון המים; עדכון מספר הדיירים המוכרים; הצטרפות להוראת קבע ...
שירות לקוחות מי שיקמה, איתור נזילות מים בחולון, אור יהודה ...
שירותלקוחות.org.il › שירות
שירות לקוחות מי שיקמה. כל מספרי הטלפון של תאגיד מים מי שיקמה, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת גבייה, מוקדי דיווח בנושא תקלות, הכל מרוכז בדף אחד.