האחר הוא אני - משרד החינוך
https://edu.gov.il › programs › Pagesקבלת השונה והאחר והימנעות מפגיעה בו. טיפוח ערכי נתינה, חסד ותרומה לחברה על כל גווניה. חיזוק, הרחבה והעמקה של תהליכי ההכלה במסגרות החינוך, כך שהלומדים יוכלו ...
10 מחקרים שאולי לא הכרתם על הקורונה | חדשות היום
www.hidabroot.org › article › 1142435Jul 26, 2020 · האם הריחוק הפיזי עוזר, האם קיימת תרופה המנטרלת את השפעתו האלימה של הנגיף, מתי צונחים נוגדני הקורונה, ועד כמה משפיע עישון סיגריות לקורונה קשה? 10 מחקרים שאולי לא הכרתם על הקורונה
מחקרים – Orly Adler – MyBlueBird
https://mybluebird.co.il/מחקריםהפרעות ראייה בגלל עבודה מול מחשב | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/eyes/pages/refractive_errors.aspx10 מחקרים שאולי לא הכרתם על הקורונה | חדשות היום
https://www.hidabroot.org/article/1142435Jul 26, 2020 · 10 מחקרים שאולי לא הכרתם על הקורונה ... כמו כן, הושגה תגובה של תאי t, ששיאה נרשם כשבועיים לאחר קבלת החיסון. התגובה נשמרה גם חודשיים לאחר ההתחסנות. מהתוצאות עלה, כי רוב המחוסנים סבלו מתופעות לוואי ...
מאמרים - מאגר מאמרים אקדמיים ומקצועיים לשימוש חופשי
https://www.articles.co.ilמאמרים - מאגר המאמרים הראשון והגדול בישראל להפצת מאמרים אקדמיים ומקצועיים לשימוש חופשי. כותב מאמרים? הגש מאמרים לפרסום. מחפש תכנים לאתר? - מאגר מאמרים אקדמיים ומקצועיים לשימוש חופשי.
מנהלים חשיבה » על אומץ, עידוד וקבלת השונה
www.ridethemind.com/uncategorized/2074על אומץ, עידוד וקבלת השונה מאת: ד"ר אורית בר בשעה 7:44 am נושאים: למידה לחיים , ניהול החשיבה כל המילים הגדולות שאנחנו יודעים לאמר: עידוד, קבלת השונה, …
קבלת השונה
https://shlavim.org.il › 2020/12 › טבת-תשפא-1נושא החודש: קבלת השונה – האחר. נלמד לקבל את. האחר - נכה, חלש, עולה חדש ועוד. נבין את הצורך הבסיסי של כל אחד. בכבוד עצמי ובתשומת לב )'צומי'(,.
מחקרים על קבלת החלטות | הדוקטור - פורטל בריאות
www.hadoctor.co.il › מחקרים-על-קבלתהשפעת העומס הקוגניטיבי על קבלת החלטות
האחר הוא אני - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › shefi › ogdanivritקבלת האחר מאפשרת הכלת השונה ... מחקר מכון ירושלים לחקר ... וְּאֲחַּר כְָך לא לִסְּלֹוחַּ לְּעַּצְּמֵנּו עַּל הַּהַּחְּטָָאה.
פורטל מס"ע | שיטות הוראה חלופיות ומחקרים על תוכניות ...
https://portal.macam.ac.il/article/שיטות-הוראה-חלופיות-ומחקרים...אבן-יהודה: רכס. ברינקר, ר', יוסיפון, מ', חכם, א' וזהבי, י' (1994). הוראה מותאמת בכיתה ההטרוגנית. בתוך: י' ריץ' ור' בן-ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה הטרוגנית (ע' 17–54). אבן-יהודה: רכס. גורדון, ד', אבישר, מ', אהרוני, ד', אלקון, א', כץ, מ' ועטיה, נ' (1994). הוראה בכיתה ההטרוגנית על-פי סגנונות ...
מחקרים על קבלת החלטות | הדוקטור - פורטל בריאות
https://www.hadoctor.co.il/מחקרים-על-קבלת-החלטות/עסקים...תוכניות בנושא שינוי עמדות וקבלת השונה, בדגש על אוכלוסיות עם ...
https://www.kshalem.org.il › uploads › pdf › artic...בואנו לדון בתוכניות שנושאן "קבלת השונה" יש להגדיר תחילה מיהו אותו "שונה" ומהי קבוצת ... בשנת הלימודים תשס"ג ליווה את הפעילות מחקר מטעם אוניברסיטת ב.
הכר את תרבות השונה ממך - המכון הישראלי לדמוקרטיה
https://www.idi.org.il › מאמריםלא קלה המלאכה. כיצד יוצרים מצב של קבלת האחר ועמדותיו גם כשהוא ודעותיו שונות מדעתי? כיצד יוצרים סולידריות בחברה שסועה, היינו, יצירת רגש של נאמנות ...
מחקרים מוכיחים: האחר הוא לא אני - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › dyu...את התשובה אפשר למצוא גם בשם המאמר: "כניסה לראש האדם האחר דורשת קבלת פרספקטיבה – לא לקיחת פרספקטיבה". באנגלית, אגב, זה נשמע הרבה יותר טוב. " ...
מחקר: הגזענות בישראל מתחילה כבר בכיתה ג' | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › articleמחקר חדש בחן מתי מתפתחת אפליה והדרה כלפי האחר והשונה בחברה הישראלית | מחקר חדש שנערך ... וכך נחשפו שורשיה של האפליה ואי קבלת האחר בישראל.
היבטים רגשיים-חברתיים בלמידה מקוונת - מחקרים על למידה מקוונת
covid-research.education › reports › selבלמידה מקוונת, המורה והתלמידים נמצאים פיזית במקומות שונים, כשנוכחותם יכולה להיות סינכרונית או א-סינכרונית. קבוצת עבודה זו גיבשה עקרונות והמלצות לדרכים בהן ההוראה והלמידה המקוונת יכולה לתת מענה לצרכים רגשיים-חברתיים ...
הקשר בין מצב רגשי חברתי ובין הישגים בלימודים של תלמידי בית ...
https://itu.cet.ac.il/הקשר-בין-מצב-רגשי-חברתי-ובין-הישגים...קבלת השונה- ערכת פעילויות ... (2002, Elliott & DiPerna) עסקו מחקרים שונים בבחינת הקשר בין הישגי התלמידים לבין ... מכרעת על תפקוד התלמיד והישגיו כמו גם על תפקודו הרגשי. הסקירה מציגה היבטים שונים
רגישות לדחייה אצל ילדים ובני נוער דחויים חברתית
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2884פורטל מס"ע | שיטות הוראה חלופיות ומחקרים על תוכניות ההתערבות ...
portal.macam.ac.il › article › שיטות-הוראהפורטל מס"ע - שיטות הוראה חלופיות ומחקרים על תוכניות ההתערבות בכיתה ההטרוגנית. הסקירה כוללת 3 חלקים: הגדרת המושגים "הטרוגניות" ו"כיתה הטרוגנית", מאפייניה של השונוּת בין התלמידים, וסקירת ספרות על שיטות התערבות בחטיבות ...
אחד מכל שלושה בני נוער מסרב להיות חבר של אדם עם מוגבלות - מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › בארץמחקר חדש: בני נוער שליליים יותר ממבוגרים ביחסם לאנשים עם מוגבלויות, ו־88% מעידים כי בית ספרם אינו עוסק בתכנים של קבלת השונה.
קבלת האחר, ברגע האמת המציאות הפוכה - בית איזי שפירא
https://www.beitissie.org.il › קבלת-האח...תפיסתנו מבוססת על מחקר שערכה יחידת המחקר של בית איזי שפירא בקרב ילדי גן וגננות, בו נמצא כי כבר בגיל צעיר מתחילים ילדים לפתח עמדות שליליות ...
מאמרים ומידע בנושא קבלת השונה והאחר - האחר הוא אני - Google Sites
https://sites.google.com › maamarim2האתר נבנה במרכז פסג"ה כרמיאל ומתייחס לנושא השנתי "האחר הוא אני" מתוך ארבעה היבטים מרכזיים: קבלת השונה והאחר, דרכי שיתוף הפעולה וערבות הדדית, ...
מחקר חדש ומקיף קובע: אתיופים וערבים סובלים יותר מאלימות ...
www.maariv.co.il › news › israelהתהליך הזה עובר גם על משטרת ישראל, ובא לידי ביטוי בין היתר באופי הפעולה של המשטרה בקרב מגזרים שונים של החברה הישראלית ובאופי השירות השונה שהיא מעניקה בקרב קבוצות אוכלוסייה שונות.
מחקר חדש ומקיף קובע: אתיופים וערבים סובלים יותר …
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-667177Oct 24, 2018 · מחקר חדש ומקיף קובע: אתיופים וערבים סובלים יותר מאלימות משטרתית. פרופ' גיא בן פורת מאוניברסיטת בן גוריון מפרסם נתונים מסעירים על היקף התופעה: "המגזר …
מחקר; בריונות ברשת ובריונות בכיתה בקרב מתבגרים בישראל - בין ...
itu.cet.ac.il › מחקר-בריונות-ברשתעל אף הסיפורים הרבים בתקשורת, נראה כי הצעירים חווים בריונות רבה יותר בבתי הספר. לממצא זה השלכות על הטיפול המערכתי של בתי הספר בבריונות. עוד עולה מהמחקר, שבנים נוטים להציק ברשת יותר מבנות ...
מנהלים חשיבה » על אומץ, עידוד וקבלת השונה
www.ridethemind.com › uncategorized › 2074על אומץ, עידוד וקבלת השונה מאת: ד"ר אורית בר בשעה 7:44 am נושאים: למידה לחיים , ניהול החשיבה כל המילים הגדולות שאנחנו יודעים לאמר: עידוד, קבלת השונה, אומץ ועוד, בקטע אחד קצר שאפשר ללמוד מקבוצת ילדים ...