מוען ונמען - CET
https://school.kotar.cet.ac.il/kotarapp/index/Page...מוען ונמען. מוען ונמען אחת המטרות של כל טקסט , כתוב או דבור , היא לקיים תקשורת . בתהליך התקשורת אפשר להעביר מידע על המציאות , להביע רגשות , לשכנע וגם לבצע פעולות ( לבקש , להתנצל , להתלונן .
"קרבות רחוב": הרטוריקה של דבקיות הרכב בישראל
http://scriptil.org › upload › livnatandshlezingerנראה לנו כי. ההבחנה הנדרשת כאן היא בין מה שמוצג באופן ישיר על יד. י המילים לבין המסר המשתמע. ,. שיש לו מוען. ונמען שונים מאלה המופיעים במפורש בטקסט.
עיונים בטקסט הבית-ספרי: היבטים לשוניים, מבניים וסגנוניים ...
https://store.macam.ac.il/store/books/1323תיאור. הכתיבה היא נושא המעסיק מאוד אנשי חינוך וחוקרים בתחומי האוריינות, חקר השיח והבלשנות. הקושי של תלמידים בתחום ההבעה בכתב וצמצום אוצר המילים שלהם מדגישים את הצורך בעיסוק בתחום, לא רק בשיעורי לשון. הרצון שנוצר מצד אחד ללמד כתיבה טיעונית ואקדמית ומצד שני לאפשר לתלמידים ...
מוען ונמען - CET
school.kotar.cet.ac.il › kotarapp › indexמוען ונמען. מוען ונמען אחת המטרות של כל טקסט , כתוב או דבור , היא לקיים תקשורת . בתהליך התקשורת אפשר להעביר מידע על המציאות , להביע רגשות , לשכנע וגם לבצע פעולות ( לבקש , להתנצל , להתלונן .
נסיבות הכתיבה של הטקסט - לומדים עברית
https://sites.google.com/a/vradeem.tzafonet.org.il/vradim-ivrit/home/trom/nsi1מוען ונמען: מי שמעביר את המסר (בדיבור או כתיבה) הוא המוען, ומי שמקבל את המסר (בהקשבה או קריאה) הוא הנמען. זמן, מקום, במה: זמן- מתי נאמרו הדברים?
נוכחות מוען ונמען - CET
https://school.kotar.cet.ac.il/kotarapp/index/...נוכחות מוען ונמען. מתוך: מילה טובה מאוד : הבנה, הבעה ולשון - ספר ז > מילה טובה מאוד הבנה, הבעה ולשון ז > סוגות > שיעור 12: טקסט שכנוע > מדברים ומגלים. אחת המטרות של כל טקסט , כתוב ( בכתב ) או דבור ( בעל פה ) היא תקשורת . בכל תקשורת מישהו מעביר עובדות , רעיונות , מחשבות , רגשות למישהו אחר .
תעודת זהות של טקסט - הבעה בכיף
sites.google.com › site › habaabekefמוען: מי כתב את הטקסט? במה: היכן פורסם הטקסט? בעיתון? בכתב עת? במגזין? באתר אינטרנט? בספר? נמען: למי מיועד הטקסט?-. לא תמיד נוכל לדעת בוודאות מי הנמען, אך נוכל לשער זאת בעזרת הבמה והכותרת.
כותרת מוען נמען תאריך במה תאריך
https://mbakodesh.org.il › 2020/11 › נסיבות-השיחג. נמען. -. קהל היעד אליו מופנה. הטקסט . למי נכתב הטקסט ? אל מי. הטקסט פונה ? .ב. מוען. -. האדם שכתב את הטקסט. ,. האם שמעתם עליו ? מה ידוע לכם עליו.
למידה מטקסט באמצעות מיפוי מושגי - הוצאת יסוד
https://www.yesod.co.il › 2018/10 › madala_U4946אפשר להיעזר בהדגמות אלה. במהלך הלמידה בשער ללמידה, במיוחד במטלות שבהן התלמידים מתבקשים ליישם את. השימוש במיפוי בטקסטים המופיעים בספרי הלימוד שלהם. מומלץ להפנות ...
תעודת זהות של טקסט - הבעה בכיף - Google Sites
https://sites.google.com › habaabekefמוען: מי כתב את הטקסט? במה: היכן פורסם הטקסט? בעיתון? בכתב עת? במגזין? באתר אינטרנט? בספר? נמען: למי מיועד הטקסט?- לא תמיד נוכל לדעת בוודאות מי הנמען, ...
הבנה והבעה : טקסט שכנוע
lib.cet.ac.il › pages › itemנוכחות מוען ונמען. אחת המטרות של כל טקסט, כתוב או דבוּר, היא לקיים תקשורת. בכל תקשורת מעבירים "משהו" ממישהו למישהו אחר, באופן מסוים. "משהו" יכול להיות פרט מן המציאות, רעיון, מחשבה, רגש או דמיון. זה ...
הבנה והבעה : טקסט שכנוע
https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=13730נוכחות מוען ונמען. אחת המטרות של כל טקסט, כתוב או דבוּר, היא לקיים תקשורת. בכל תקשורת מעבירים "משהו" ממישהו למישהו אחר, באופן מסוים. "משהו" יכול להיות פרט מן המציאות, רעיון, מחשבה, רגש או דמיון. זה ...
תעודת זהות לטקסט.pptx - Google Slides
https://docs.google.com › presentation › htmlpresentגם בטקסט שאנו קוראים, יש להקפיד על קריאה מקדימה כדי לקבל רקע על הטקסט. בקריאה מקדימה עלינו להתייחס ל: ... מוען. נמען. הבמה. תאריך הפרסום.
נסיבות הכתיבה של הטקסט - לומדים עברית
sites.google.com › a › vradeemמוען ונמען: מי שמעביר את המסר (בדיבור או כתיבה) הוא המוען, ומי שמקבל את המסר (בהקשבה או קריאה) הוא הנמען. זמן, מקום, במה: זמן- מתי נאמרו הדברים?
נוכחות מוען ונמען - מטח
https://school.kotar.cet.ac.il › Chapterבטקסט מידע , ברוב המקרים נמנע המוען מלהזכיר את עצמו , והוא גם אינו פונה אל הנמען במפורש . לעומת זאת , בטקסט שכנוע צפוי שהמוען יזכיר את עצמו ואת הנמען בדרכים ...
עיונים בטקסט הבית-ספרי: היבטים לשוניים, מבניים וסגנוניים ...
store.macam.ac.il › store › booksתיאור. הכתיבה היא נושא המעסיק מאוד אנשי חינוך וחוקרים בתחומי האוריינות, חקר השיח והבלשנות. הקושי של תלמידים בתחום ההבעה בכתב וצמצום אוצר המילים שלהם מדגישים את הצורך בעיסוק בתחום, לא רק בשיעורי לשון. הרצון שנוצר מצד אחד ללמד כתיבה טיעונית ואקדמית ומצד שני לאפשר לתלמידים ...
על שלושה דברים...בכתיבה: על מוען ונמען, על מבנה וסגנון, על ...
https://books.google.com › booksמתארים את הצורות בחר בטקסט אחד על חוחית מתוך עמודים 33-32 , ותאר את הצורה של הטקסט בעזרת שניים - שלושה מאפיינים . אתה יכול להיעזר במאפיינים הרשומים משמאל ...
נוכחות מוען ונמען - CET
school.kotar.cet.ac.il › kotarapp › indexנוכחות מוען ונמען. מתוך: מילה טובה מאוד : הבנה, הבעה ולשון - ספר ז > מילה טובה מאוד הבנה, הבעה ולשון ז > סוגות > שיעור 12: טקסט שכנוע > מדברים ומגלים. אחת המטרות של כל טקסט , כתוב ( בכתב ) או דבור ( בעל פה ) היא תקשורת . בכל תקשורת מישהו מעביר עובדות , רעיונות , מחשבות , רגשות למישהו אחר .
מה זה נמען ומען? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=4459943Jun 09, 2009 · מוען ונמען : מוען : כותב הטקסט נמען : קורא הטקסט כותרת תאריך במה
מערכת שידורים לאומית
https://meyda.education.gov.il › Pop › text-zairמוען – נמען. טקסט זעיר. מוען. נמען. הקשר. מטרה. ערוץ. לשון. מוך ויקיפדיה : שכחת ילד ברכב. מתחילת 2008 ועד אמצע 2013 נרשמו 205 מקרים של השארת ילדים ברכב ...
אסטרטגיות למידה
https://mymoodle.oranim.ac.il/pluginfile.php/65090...מכאן נובע הקושי בשליטה בשפה העברית, מתקשה בקריאה והן גם בכתיבה שמלווה עם המון שגיאות כתיב והן גם לכללים ולחוקים של השפה העברית. ועל כן ראינו לנכון לבחור את ההטרמה כיחידת לימוד לרקע התלמיד מפני שההטרמה היא החלק החשוב ביותר בטרם הכניסה לטקסט, כדי להקל את העבודה עם הטקסט ...
כתיבת מכתב רשמי - כיתה ה'2 -שירלי צור
https://sites.google.com/a/gamla.tzafonet.org.il/hethi/rishmiביטוי מוען ונמען: המכתב הוא טקסט תקשורתי. הוא דומה לשיחה בין מוען לנמען, לכן גם המוען וגם הנמען מיוצגים בו. במכתב משתמשים בביטויים רבים לסימון המוען והנמען, בעיקר בצוּרָנים של גוף ראשון ושל ...
פורטל מס"ע | עיונים בטקסט הבית-ספרי: היבטים לשוניים ...
https://portal.macam.ac.il/article/עיונים-בטקסט-הבית-ספרי...עיונים בטקסט הבית-ספרי: היבטים לשוניים, ... של דפוסי שיח המאפיינים טקסטים מן העברית הבינונית הנדרשת לכל מוען ונמען, כותב וקורא. כמו כן הוא מקנה כלים מבניים, לשוניים וסגנוניים-רטוריים המסייעים ...
מהו נמען ומהו מוען? תודה
https://stips.co.il › ask › מהו-נמען-ומהו-...6 תשובות. מוען זה מי ששולח את המכתב, ונמען זה מי שמקבל אותו ... נניח בטקסטים אז נמען זה קורא הטקסט ומוען זה כותב הטקסט.
כתיבה, אקריטור - האנציקלופדיה של הרעיונות
https://haraayonot.com/idea/writingה-jétty, נוכח ונעדר גם יחד, נכנס לפעולה באמצעות הכתיבה; למעשה הוא הכתיבה עצמה, המגששת אחר רצף ההבדלים של משמעויותיה. אפשר להדגים את התבנית הדרידיאנית דיבור/כתיבה באמצעות סיפור מעמד הר סיני וקבלת התורה בידי משה. תחילה אנו נתקלים בקולו של האל הדובר אל משה ישירות, פנים אל פנים ...