הסיפור הקצר - מטח
https://school.kotar.cet.ac.il › Chapterעוד כמה מאפיינים של הסיפור הקצר : בדמות הגיבור בסיפור חל שינוי והוא מתפכח . השיא , הרגע המותח ביותר ביצירה , מופיע כמעט בסוף . הזמן יכול להופיע בשני אופנים ...
סיפור קצר - מאפיינים והגדרות - אתר ספרות-חט"ב
sites.google.com › a › moshesharetז'אנר זה נקרא כך, משום שתכונתו העיקרית של הסיפור הקצר , היא הקיצור. המחבר מצמצם את העלילה, מתמקד סביב נושא מרכזי אחד. מספר הסיפור הקצר משתמש בתחבולות שונות של קיצור וריכוז, נוטה להשתמש בלשון...
יחידת לימוד בנושא הסיפור הקצר - הקטלוג החינוכי
http://ecat.education.gov.il › יחידת-לימ...יחידת תוכן זו פותחה על ידי מורים בעבור מורים אחרים והועלתה לקטלוג החינוכי, המהווה פלטפורמה שיתופית, מבלי שנבדקה תחילה על ידי משרד החינוך.
קוראים ומבינים סיפור - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit_chinhch_leshonyשיפור הבנת הנקרא- מילה אחר מילה, פרופ' תמי קציר. הערכה רב רכיבית של הבנת הנקרא, פרופ' מיכל שני. הפקת פרופילים של קורא מתקשה, פרופ' מיכל שני. שטף קריאה, ד"ר אורלי לפקה. תהליכים תקינים ולקויים בהבנת הנקרא, ד"ר מני יערי. הבנת הנקרא במיקוד לשוני, ד"ר אתי כהן. הטקסט העיוני , ד"ר ריקי תמיר.
סיפור קצר - מבוא - חלק א' - Yschool
https://yschool.co.il › videoמבוא לסיפור הקצר; מאפייני הסיפור; מבנה; מושגים חשובים; אקספוזיציה; סיבוך; מפנה; שיא; פתרון; סיום סגור; סיום פתוח; סיום פואנטה; מוטיב; אירוניה; האנשה.
משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc
docs.google.com › viewerמשרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc ... Loading…
שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=...שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc ... Loading…
בא תבהא - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/Tochniyot_Limudim/Chinuch_Leshoni/ahavtav.pdf3 בא תבהא יגודפה ילונה מפ סנךגחה יגףנףאחה ינוגרשתה q גאנכג זנבגסמ עףלה גףנףאחה מהבגתה q זנבגסה אוקת םילחש םייונישה םעו הסנרפה יישק םע םידדומתמה ,הפוריא חרזמבש תורייעב.םמלועב,עונלוקלו ןורטאיתל םידוביעל וכז םכילע םולש ...
הספור הקצר - אתר שכבת כיתות ה' תשע"ט
sites.google.com › a › merchavimהחיוך הוא מוטיב מרכזי בסיפור כיוון שהנושא העיקרי בסיפור היא שנאת חינם, שנאה שאנו חשים לאנשים ללא כל סיבה רק משום שהם חדשים, לא מוכרים או אולי שונים. באמצעות הפרוש המוטעה של החיוך של הילד החדש אנו...
שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc
docs.google.com › viewerשאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc ... Loading…
הוראת הסיפור הקצר.pdf - בית ברל
https://www.beitberl.ac.il › peilut › documents › ה...היחידה תתמקד במאפייני הספור הקצר. אפיוני הסיפור הקצר. סיפור קצר הוא ספור בעל היקף קטן עד בינוני, בעל מבנה ישיר ובהיר, עלילתו חד כיוונית ולרוב מסתיימת.
עיון ביצירות - משרד החינוך - דף הבית
edu.gov.il › mazhap › literature-mmdניתוח "העיוורת" של יעקב שטיינברג ו"חיזו בטטה" של סמי ברדוגו. מאפייני הסיפור הקצר, ראיון עם סמי ברדוגו, אמצעים אומנותיים, דוגמה לשאלה על "חיזו בטטה". באוניברסיטה המשודרת של גל"צ פרק 10.
סיפור קצר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › סיפור...מאפיינים מובהקים של הסיפור הקצר הם אחדות הזמן, אחדות המקום ואחדות העלילה. אורך סיפור קצר נע בדרך כלל בין 1,000 ל-7,500 מילים. סוגת ...
meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/olim/lsbor.docמאז קיים בארץ "חוק החזיר", האוסר גידול, קנייה ואכילה של בשר חזיר. מעניין שהחזיר היה אסור לאכילה בתקופה העתיקה גם אצל כמה מהעמים השכנים לישראל, ביניהם מצרים וסוריה. על פי המקורות, החזיר נתפס גם כבעל חיים המביא את הצרעת לבני האדם (מסכת שבת, קכט, ע"א).
עיון ביצירות - משרד החינוך
https://edu.gov.il/mazhap/literature-mmd/nonfiction/Pages/farawaylearning.aspxניתוח "העיוורת" של יעקב שטיינברג ו"חיזו בטטה" של סמי ברדוגו. מאפייני הסיפור הקצר, ראיון עם סמי ברדוגו, אמצעים אומנותיים, דוגמה לשאלה על "חיזו בטטה". באוניברסיטה המשודרת של גל"צ פרק 10.
משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=...משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc ... Loading…
מאפייני הסיפור הקצר | טקסטולוגיה
https://www.textologia.net › כתבותסיפור קצר הוא יצירה בדיונית קצרה, כתובה בדרך כלל בפרוזה. הגדרה והסבר פשוט מאפייני הסיפור הקצר (סיכום בספרות)
ספרות לחטיבה עליונה - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › Knowledgeמאפיינים ייחודיים; אמצעים רטוריים: מטפורה, דימוי, האנשה ומטונימיה ... המאפיינים המרכזיים והבולטים של הסיפור הקצר; הדמות הספרותית כמקשרת באופן העמוק והמשפיע ...
מערך שיעור סיפור קצר - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מערך-שיעור-סיפור-קצרמאפייני הסיפור הקצר – סיכומונה ... מערכי שיעור להוראת הסיפור הקצר: סמינריון במערכי שיעור להוראת . ... יחידת לימוד בנושא הסיפור הקצר - הקטלוג החינוכי.
סיפור קצר - מאפיינים והגדרות - אתר ספרות-חט"ב
https://sites.google.com/a/moshesharet.ort.org.il/safrut/meafyen-1ז'אנר זה נקרא כך, משום שתכונתו העיקרית של הסיפור הקצר , היא הקיצור. המחבר מצמצם את העלילה, מתמקד סביב נושא מרכזי אחד. מספר הסיפור הקצר משתמש בתחבולות שונות של קיצור וריכוז, נוטה להשתמש בלשון...
המחרוזת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המחרוזתכותבים סיפור קצר - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit-drozimהרעיון שלי
חיזו בטטה – סמי ברדוגו – התבוסה של ישראל השנייה
https://jer-art-school.org.il › uploads › 2021/03הסיפור חיזו בטטה מאת סמי ברדוגו הוכנס לתוכנית הלימודים בספרות במסגרת הוראת הסיפור הקצר. משרד החינוך בעשותו כך נקט במדיניות של העדפה מתקנת לטובת יצירות בעלות ...
הספור הקצר - אתר שכבת כיתות ה' תשע"ט
https://sites.google.com/a/merchavim.tzafonet.org.il/shuchva5/home/piskatiun2/sipurkazarהחיוך הוא מוטיב מרכזי בסיפור כיוון שהנושא העיקרי בסיפור היא שנאת חינם, שנאה שאנו חשים לאנשים ללא כל סיבה רק משום שהם חדשים, לא מוכרים או אולי שונים. באמצעות הפרוש המוטעה של …
קוראים ומבינים סיפור - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit_chinhch_leshony/yesodi/noseem_nilmadim/koreim...שיפור הבנת הנקרא- מילה אחר מילה, פרופ' תמי קציר. הערכה רב רכיבית של הבנת הנקרא, פרופ' מיכל שני. הפקת פרופילים של קורא מתקשה, פרופ' מיכל שני. שטף קריאה, ד"ר אורלי לפקה. תהליכים תקינים ולקויים בהבנת הנקרא, ד"ר מני יערי. הבנת הנקרא במיקוד לשוני, ד"ר אתי כהן. הטקסט העיוני , ד"ר ריקי תמיר.
כותבים סיפור קצר - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit-drozim/yesodi/raayon-shely/kotvim-sipur-katzar