חיפשת:

מאפייני הסיפור הקצר משרד החינוך

ספרות לחטיבה עליונה - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › Knowledge
מאפיינים ייחודיים; אמצעים רטוריים: מטפורה, דימוי, האנשה ומטונימיה ... המאפיינים המרכזיים והבולטים של הסיפור הקצר; הדמות הספרותית כמקשרת באופן העמוק והמשפיע ...
שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc
docs.google.com › viewer
שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc ... Loading…
המחרוזת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המחרוזת
סיפור קצר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › סיפור...
מאפיינים מובהקים של הסיפור הקצר הם אחדות הזמן, אחדות המקום ואחדות העלילה. אורך סיפור קצר נע בדרך כלל בין 1,000 ל-7,500 מילים. סוגת ...
מאפייני הסיפור הקצר | טקסטולוגיה
https://www.textologia.net › כתבות
סיפור קצר הוא יצירה בדיונית קצרה, כתובה בדרך כלל בפרוזה. הגדרה והסבר פשוט מאפייני הסיפור הקצר (סיכום בספרות)
הספור הקצר - אתר שכבת כיתות ה' תשע"ט
https://sites.google.com/a/merchavim.tzafonet.org.il/shuchva5/home/piskatiun2/sipurkazar
החיוך הוא מוטיב מרכזי בסיפור כיוון שהנושא העיקרי בסיפור היא שנאת חינם, שנאה שאנו חשים לאנשים ללא כל סיבה רק משום שהם חדשים, לא מוכרים או אולי שונים. באמצעות הפרוש המוטעה של …
כותבים סיפור קצר - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit-drozim
הרעיון שלי
משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=...
משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc ... Loading…
meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/olim/lsbor.doc
מאז קיים בארץ "חוק החזיר", האוסר גידול, קנייה ואכילה של בשר חזיר. מעניין שהחזיר היה אסור לאכילה בתקופה העתיקה גם אצל כמה מהעמים השכנים לישראל, ביניהם מצרים וסוריה. על פי המקורות, החזיר נתפס גם כבעל חיים המביא את הצרעת לבני האדם (מסכת שבת, קכט, ע"א).
מערך שיעור סיפור קצר - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מערך-שיעור-סיפור-קצר
מאפייני הסיפור הקצר – סיכומונה ... מערכי שיעור להוראת הסיפור הקצר: סמינריון במערכי שיעור להוראת . ... יחידת לימוד בנושא הסיפור הקצר - הקטלוג החינוכי.
יחידת לימוד בנושא הסיפור הקצר - הקטלוג החינוכי
http://ecat.education.gov.il › יחידת-לימ...
יחידת תוכן זו פותחה על ידי מורים בעבור מורים אחרים והועלתה לקטלוג החינוכי, המהווה פלטפורמה שיתופית, מבלי שנבדקה תחילה על ידי משרד החינוך.
כותבים סיפור קצר - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit-drozim/yesodi/raayon-shely/kotvim-sipur-katzar
סיפור קצר - מבוא - חלק א' - Yschool
https://yschool.co.il › video
מבוא לסיפור הקצר; מאפייני הסיפור; מבנה; מושגים חשובים; אקספוזיציה; סיבוך; מפנה; שיא; פתרון; סיום סגור; סיום פתוח; סיום פואנטה; מוטיב; אירוניה; האנשה.
בא תבהא - meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/Tochniyot_Limudim/Chinuch_Leshoni/ahavtav.pdf
3 בא תבהא יגודפה ילונה מפ סנךגחה יגףנףאחה ינוגרשתה q גאנכג זנבגסמ עףלה גףנףאחה מהבגתה q זנבגסה אוקת םילחש םייונישה םעו הסנרפה יישק םע םידדומתמה ,הפוריא חרזמבש תורייעב.םמלועב,עונלוקלו ןורטאיתל םידוביעל וכז םכילע םולש ...
משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc
docs.google.com › viewer
משרד החינוך מאפייני הסיפור העממי.doc ... Loading…
הסיפור הקצר - מטח
https://school.kotar.cet.ac.il › Chapter
עוד כמה מאפיינים של הסיפור הקצר : בדמות הגיבור בסיפור חל שינוי והוא מתפכח . השיא , הרגע המותח ביותר ביצירה , מופיע כמעט בסוף . הזמן יכול להופיע בשני אופנים ...
סיפור קצר - מאפיינים והגדרות - אתר ספרות-חט"ב
sites.google.com › a › moshesharet
ז'אנר זה נקרא כך, משום שתכונתו העיקרית של הסיפור הקצר , היא הקיצור. המחבר מצמצם את העלילה, מתמקד סביב נושא מרכזי אחד. מספר הסיפור הקצר משתמש בתחבולות שונות של קיצור וריכוז, נוטה להשתמש בלשון...
קוראים ומבינים סיפור - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › ivrit_chinhch_leshony
שיפור הבנת הנקרא- מילה אחר מילה, פרופ' תמי קציר. הערכה רב רכיבית של הבנת הנקרא, פרופ' מיכל שני. הפקת פרופילים של קורא מתקשה, פרופ' מיכל שני. שטף קריאה, ד"ר אורלי לפקה. תהליכים תקינים ולקויים בהבנת הנקרא, ד"ר מני יערי. הבנת הנקרא במיקוד לשוני, ד"ר אתי כהן. הטקסט העיוני , ד"ר ריקי תמיר.
שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=...
שאלות על הסיפור הקצר מתוך בחינות בגרות.doc ... Loading…
קוראים ומבינים סיפור - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/ivrit_chinhch_leshony/yesodi/noseem_nilmadim/koreim...
שיפור הבנת הנקרא- מילה אחר מילה, פרופ' תמי קציר. הערכה רב רכיבית של הבנת הנקרא, פרופ' מיכל שני. הפקת פרופילים של קורא מתקשה, פרופ' מיכל שני. שטף קריאה, ד"ר אורלי לפקה. תהליכים תקינים ולקויים בהבנת הנקרא, ד"ר מני יערי. הבנת הנקרא במיקוד לשוני, ד"ר אתי כהן. הטקסט העיוני , ד"ר ריקי תמיר.
הספור הקצר - אתר שכבת כיתות ה' תשע"ט
sites.google.com › a › merchavim
החיוך הוא מוטיב מרכזי בסיפור כיוון שהנושא העיקרי בסיפור היא שנאת חינם, שנאה שאנו חשים לאנשים ללא כל סיבה רק משום שהם חדשים, לא מוכרים או אולי שונים. באמצעות הפרוש המוטעה של החיוך של הילד החדש אנו...
עיון ביצירות - משרד החינוך
https://edu.gov.il/mazhap/literature-mmd/nonfiction/Pages/farawaylearning.aspx
ניתוח "העיוורת" של יעקב שטיינברג ו"חיזו בטטה" של סמי ברדוגו. מאפייני הסיפור הקצר, ראיון עם סמי ברדוגו, אמצעים אומנותיים, דוגמה לשאלה על "חיזו בטטה". באוניברסיטה המשודרת של גל"צ פרק 10.
סיפור קצר - מאפיינים והגדרות - אתר ספרות-חט"ב
https://sites.google.com/a/moshesharet.ort.org.il/safrut/meafyen-1
ז'אנר זה נקרא כך, משום שתכונתו העיקרית של הסיפור הקצר , היא הקיצור. המחבר מצמצם את העלילה, מתמקד סביב נושא מרכזי אחד. מספר הסיפור הקצר משתמש בתחבולות שונות של קיצור וריכוז, נוטה להשתמש בלשון...
עיון ביצירות - משרד החינוך - דף הבית
edu.gov.il › mazhap › literature-mmd
ניתוח "העיוורת" של יעקב שטיינברג ו"חיזו בטטה" של סמי ברדוגו. מאפייני הסיפור הקצר, ראיון עם סמי ברדוגו, אמצעים אומנותיים, דוגמה לשאלה על "חיזו בטטה". באוניברסיטה המשודרת של גל"צ פרק 10.
חיזו בטטה – סמי ברדוגו – התבוסה של ישראל השנייה
https://jer-art-school.org.il › uploads › 2021/03
הסיפור חיזו בטטה מאת סמי ברדוגו הוכנס לתוכנית הלימודים בספרות במסגרת הוראת הסיפור הקצר. משרד החינוך בעשותו כך נקט במדיניות של העדפה מתקנת לטובת יצירות בעלות ...
הוראת הסיפור הקצר.pdf - בית ברל
https://www.beitberl.ac.il › peilut › documents › ה...
היחידה תתמקד במאפייני הספור הקצר. אפיוני הסיפור הקצר. סיפור קצר הוא ספור בעל היקף קטן עד בינוני, בעל מבנה ישיר ובהיר, עלילתו חד כיוונית ולרוב מסתיימת.