חיפשת:

למידה פרונטלית מאמרים

מאמרים / הוראה ולמידה - יורם הרפז
https://yoramharpaz.com/articles/teaching-and-learning
ההוראה במיטבה יכולה וצריכה להיות פרקטיקה נותנת השראה. פעילות "נותנת חיים". הוראה כזאת יכולה להתקיים רק בהינתן מצוינות, מוסריות ומעורבות. הד החינוך, צ׳, 06, ספטמבר 2016, עמ’ 52-55. תנאים ללמידה משמעותית. הרוצים בלמידה משמעותית צריכים לתת תנאים חיצוניים לתנאים הפנימיים. הד החינוך, פ ...
הוראה פרונטאלית - מספיק ודי!
www.edunow.org.il › article › 3733
Aug 20, 2018 · ראשית – לא ניתן לבקש לקיים למידה משמעותית בכיתות בגודל הנפוץ בישראל, ולכן יש להקטין את הכיתות בהקדם.
"וכך רשמנו כל השנה" - בעד ההוראה הפרונטלית - אתר לב לדעת
http://www.levladaat.org › content
מאמרים > למידה משמעותית > "וכך רשמנו כל השנה" - בעד ההוראה הפרונטלית ... שיש למורה שלטון על תהליך החקירה ורכישת הדעת בכיתה - הוא בעד הוראה פרונטלית.
מה קורה ללמידה הפרונטלית? - מתודיקה
https://new.methodic.co.il/מה-קורה-ללמידה-הפרונטלית
May 21, 2020 · מה קורה ללמידה הפרונטלית? רצף האירועים האחרונים הכולל הימנעות מהתקהלויות ענק והרגלי למידה און ליין שהפכו לזמינים לכולם בין רגע, מעלה מחדש את ההצדקה של כיתה פרונטלית להרצאות להמונים כפי שנהוג במוסדות להשכלה גבוהה ובארגונים רבים.
הוראה ולמידה - יורם הרפז
https://yoramharpaz.com › מאמרים
מאמרים / הוראה ולמידה ... למידה משמעותית: מה אפשר לעשות? ... משוב שוטף מקדם למידה טובה, למשוב השוטף והמעצב שהמורה נותן כחלק מהדיון בכיתה יש השפעה רבה על ...
מה קורה ללמידה הפרונטלית? - מתודיקה
new.methodic.co.il › מה-קורה-ללמידה
May 21, 2020 · מה קורה ללמידה הפרונטלית? רצף האירועים האחרונים הכולל הימנעות מהתקהלויות ענק והרגלי למידה און ליין שהפכו לזמינים לכולם בין רגע, מעלה מחדש את ההצדקה של כיתה פרונטלית להרצאות להמונים כפי שנהוג במוסדות להשכלה גבוהה ובארגונים רבים.
כל המאמרים - מתודיקה
https://new.methodic.co.il/category
למידה אפקטיבית כרוכה במאמץ [אבל לא מאמץ גדול מדי] אוהבים למידה נוחה שמחליקה טוב בגרון? אם חשוב לכם להבטיח למידה שמחוללת שינוי...
HOME | Lemidah
atarlevladaat.wixsite.com › lemidah
למידה פרונטלית (סינכרונית) למידה עצמאית. מאמרים בנושא . למידה משמעותית ...
הוראה פרונטאלית - מספיק ודי! - הגיע זמן חינוך
https://www.edunow.org.il › article
5 צורות חשיבה של מורים שצריכות להשתנות עם הוויתור על הוראה פרונטלית (ומדוע הן לא היו יעילות מלכתחילה?) 1. הוראה ≠ למידה.
הוראה פרונטאלית - מספיק ודי!
https://www.edunow.org.il/article/3733
Aug 20, 2018 · ראשית – לא ניתן לבקש לקיים למידה משמעותית בכיתות בגודל הנפוץ בישראל, ולכן יש להקטין את הכיתות בהקדם.
מחקרים על האפקטיביות של הלמידה מרחוק , ולמידה מקוונת | עמי ...
www.amisalant.com/?p=14719
British Journal of Educational Technology , 43 (4), 606-623. מחקר זה ניסה להשוות את ההשפעות של סביבה מתוקשבת על השימוש של התלמידים בסביבת למידה מקוונת באמצעות של שאלונים על פי "מודל של קבלת הטכנולוגייה" (Technology Acceptance (TAM ולגבי האפקטיביות של הלמידה.
פורטל מס"ע | למידה שיתופית היא היפוכה של הלמידה הפרונטלית
portal.macam.ac.il › article › למידה
Dec 29, 2014 · פורטל מס"ע - למידה שיתופית – מסגרת למידה־הוראה שהיא היפוכה של מסגרת ההוראה הפרונטלית – היא תהליך למידה דמוקרטי המתבצע בקבוצות קטנות המבוססות על יחסי גומלין והידברות בין הלומדים לבין עצמם. הלמידה השיתופית שוללת את ...
"וכך רשמנו כל השנה" - בעד ההוראה הפרונטלית - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/content/1135
למידה פרונטלית לעומת שיתופית הערכת: סמינריון בלמידה ... - Ubank
https://www.ubank.co.il › essay › למי...
תאור העבודה: מטרות ושאלות המחקר, סקירת הספרות, הצגת התוצאות וניתוחן באמצעות טבלאות וגרפים. 6,417 מילים ,12 מקורות ,1995. תקציר העבודה: קיימים מחקרים רבים ...
פרונטלית ) השפעת השיח הכיתתי בשתי שיטות הוראה תפיסת הסביבה ...
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
מחקרים הדגישו את יעילות. ה של. שיטת. ההוראה השיתופית בשיפור הבנת הנקרא ובקידום הישגי. ה. תלמידים . עם זאת. ,. למידה משותפת. בקבוצה נוטה לגזול זמן רב.
מאמר - למידה מרחוק יתרונות וחסרונות כתב וערך משה מימון
https://www.maimonmoshe.com/blank-32
מטרת המאמר : להציג יוזמה חינוכית שמטרתה צמצום הפערים ושיפור חוויית הלמידה וההישגים הלימודיים של תלמידי ישראל בפרט ותלמידי העולם דוברי העברית (עולים עתידיים , יורדים וכד') בכלל . למידה מרחוק מאפשרת באמצעות הטכנולוגיה ,לנהל תהליכי למידה והוראה מגוונים בסביבה מקוונת המשוחררת ...
"וכך רשמנו כל השנה" - בעד ההוראה הפרונטלית - אתר לב לדעת
www.levladaat.org › content › 1135
א.על ערך שנרכש בכיתה
למידה פרונטלית או דיגיטלית, מה יותר אפקטיבי? עכשיו זה מדעי! - מתודיקה
https://new.methodic.co.il › דיגיטלי
4 מסקנות מתוך מטה-מחקר ענק ששקלל ובחן אלפי מחקרים בתחום אפקטיביות הלמידה הפרונטלית לעומת הדיגיטלית: כאשר משווים למידה "ראש מול ראש" של אותו ...
מהוראה פרונטלית ללימוד מרחוק לחינוך מקוון פעיל - מוסד שמואל נאמן
https://www.neaman.org.il › Files › From frontal t...
במהלך תקופת הקורונה, מערכת ההשכלה הגבוהה והחינוך בבתי ספר עברו טלטלה רצינית אשר כתוצאה ממנה. הורחבה בצורה משמעותית ההוראה מרחוק.
השפעת השיח הכיתתי בשתי שיטות הוראה )פרונטלית ובקהילות למידה ...
https://education.biu.ac.il › files › broderronitheb_
השפעת השיח הכיתתי בשתי שיטות הוראה )פרונטלית. ובקהילות למידה( ... סביבת למידה ולאמוד את השפעתו הדיפרנציאלית על הישגי התלמידים, ... מחקרים הדגישו את יעילות.
פורטל מס"ע | למידה שיתופית היא היפוכה של הלמידה הפרונטלית
https://portal.macam.ac.il/article/למידה-שיתופית-היא-היפוכה-של...
Dec 29, 2014 · פורטל מס"ע - למידה שיתופית – מסגרת למידה־הוראה שהיא היפוכה של מסגרת ההוראה הפרונטלית – היא תהליך למידה דמוקרטי המתבצע בקבוצות קטנות המבוססות על יחסי גומלין והידברות בין הלומדים לבין עצמם. הלמידה השיתופית שוללת את ...
פורטל מס"ע | הוראה פרונטאלית
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/הוראה-פרונטאלית
תקציר. עם החזרה להוראה פרונטלית, מפלסי מתח וחרדה גבוהים מבעבעים בקרב מורים. עוצמות המתח והחרדה הקיצוניות ביותר נרשמות בעיקר בימים הראשונים שלאחר החזרה ללמידה פרונטאלית ובקרב בני 55+. חששות המורים נובעות בעיקר מהפחד להידבק בנגיף בתוך בית הספר ומהשאיפה לשמור על בריאותם ...
כל המאמרים - מתודיקה - למידה ארגונית
new.methodic.co.il › category
למידה אפקטיבית כרוכה במאמץ [אבל לא מאמץ גדול מדי] אוהבים למידה נוחה שמחליקה טוב בגרון? אם חשוב לכם להבטיח למידה שמחוללת שינוי...
HOME | Lemidah
https://atarlevladaat.wixsite.com/lemidah
למידה פרונטלית (סינכרונית) למידה עצמאית. מאמרים בנושא . למידה משמעותית ...
פורטל מס"ע | הוראה פרונטאלית
portal.macam.ac.il › masa-keyword › הוראה
תקציר. עם החזרה להוראה פרונטלית, מפלסי מתח וחרדה גבוהים מבעבעים בקרב מורים. עוצמות המתח והחרדה הקיצוניות ביותר נרשמות בעיקר בימים הראשונים שלאחר החזרה ללמידה פרונטאלית ובקרב בני 55+. חששות המורים נובעות בעיקר מהפחד להידבק בנגיף בתוך בית הספר ומהשאיפה לשמור על בריאותם ...
זום או למידה פרונטלית? הסטודנטים מעדיפים להישאר בבית וללמוד מרחוק
https://www.ice.co.il › news › article
סקר חדש חושף: רובם הגדול של הסטודנטים מעדיף שגם אחרי הקורונה תימשך האפשרות ללמוד מרחוק, בתואר שני המגמה אף מתעצמת: 80% מהסטודנטים לתואר שני ...