חיפשת:

לומד בעל מכוונות עצמית

טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › TipuachLomed
ראיות למימוש הרעיון של טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית ניתן להגדיר בשני כיוונים. : .א. ראיות המעידות על קיום מאפיינים ש ... הלומד הוא בעל מכוונות עצמית.
מכוונות עצמית בלמידה - Wikiwand
www.wikiwand.com › he › מכוונות_עצמית
מכוונות עצמית בלמידה היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית שאליה הוא שואף. בהקשר זה, נכללים מאפיינים שונים היכולים לתאר ולהעיד על פעילות הלומד במהלך הלמידה ...
קראו בכותר - טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ...
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Viewer.aspx?nBookID=94514352
ספר דיגיטלי באתר כותר. הקובץ הנוכחי הוא חוליה נוספת בסדרה של ספרות מקרים בנושא הכוונה עצמית בלמידה (ראו קובץ ראשון בעריכת זילברשטיין, תשסא). כמו הקובץ הראשון, גם קובץ זה הושתת על ההנחה שפיתוח תפקודי הכוונה עצמית קשור ...
קראו בכותר - טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ספרות ...
kotar.cet.ac.il › KotarApp › Viewer
ספר דיגיטלי באתר כותר. הקובץ הנוכחי הוא חוליה נוספת בסדרה של ספרות מקרים בנושא הכוונה עצמית בלמידה (ראו קובץ ראשון בעריכת זילברשטיין, תשסא).
מכוונות עצמית בלמידה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מכוונות_עצמית_בלמידה
מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית שאליה הוא שואף. בהקשר זה, נכללים מאפיינים שונים היכולים לתאר ולהעיד על פעילות הלומד במהלך הלמידה; מאפיינים ברמה המטה-קוגניטיבית, המוטיבציונית וההתנהגותית.
מכוונות עצמית בלמידה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מכוונות_עצמית
בסקירת צימרמן (Zimmerman) לתאוריות השונות של מכוונות עצמית בלמידה, הוא מונה מספר תהליכי מפתח: ויסות עצמי; הוראה עצמית; הערכה עצמית; זהות עצמית; החצנת מידע והמרתו; התבוננות עצמית; שיפוט עצמי; תגובה עצמית; אסטרטגיות לניטור ולפיקוח על הקוגניציה; מוטיבציה; הרגשות דיבור פנימי; בניית ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית : פדגוגיה של ספרות מקרים - קובץ ראשון
https://kotar.cet.ac.il › index › Book
כלי חשוב המחבר את התאוריה לעשייה חינוכית ומעשיר את עולם הידע המקצועי של הסטודנט המתכשר ושל המורה המשתלם, הוא חומרים המנתחים ארועים אותנטיים מהווי הכיתה ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים
https://lib.civics.cet.ac.il/pages/item.asp?item=17081
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים: מחברת: לוי נאור, איילת: שם פרסום מקורי: אזרחות ודמוקרטיה: מחבר: מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית. צוות אזרחות: תאריך: 2007
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה... - E4K - Education for Kids | Facebook
https://zh-tw.facebook.com › posts
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? אז כדי לישר קו. בכדי שכולנו נדבר באותה שפת מושגים, ציטטתי הגדרה מהויקיפדיה: מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated...
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? - E4K - קייטנת אנגלית
https://e4k.co.il › 2020/05/04 › לומד-...
מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated Learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו תוך כדי למידה כדי להשיג את המטרה הלימודית ...
מכוונות עצמית בלמידה - פסג"ה תל-אביב יפו
https://www.pisgatlv.co.il › self-regul...
מכוונות עצמית נבדלת מלמידה עצמאית. בעוד ש”לומד עצמאי” פועל באופן עצמאי במרחב למידה המוגדר על ידי המבוגר והמערכת, “לומד במכוונות עצמית” מגדיר את מרחב הלמידה ...
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? - E4K - קייטנת אנגלית
Apr 30, 2020 · מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated Learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו
לאה ליברמן: לומד בעל הכוונה עצמית
lealea-lealea-lealea.blogspot.com › 2010 › 12
לומד בעל הכוונה עצמית. "האדם הבוגר אינו האדם חסר ההשכלה, אלא האדם שאינו מכיר את עצמו. אוויל הוא המלומד הסומך על ספרים, על ידיעה ועל סמכות וחושב שאלו יקנו לו הבנה. ההבנה נרכשת רק דרך הידיעה ...
למידה עם מכוונות ללומד - DinaRamot-learning - Google Sites
https://sites.google.com › site › learner
למידה עצמית פעילה מאפשרת למידה משמעותית ומסועפת. הילד מטיבעו הינו בעל סקרנות ומוטיבציה ללמוד. הוא מסוגל לקבל החלטות ולהיות אחראי ללמידה שלו.
מכוונות עצמית בלמידה - פסג"ה תל-אביב יפו
https://www.pisgatlv.co.il/self-regulated-learning
בשנת 2020 אימצה האגודה הבין לאומית למכוונות עצמית בלמידה (issdl) לצד הגדרה זו הגדרה רחבה אף יותר על פיה: “מכוונות עצמית בלמידה היא תהליך למידה מכוון שנוצר ומוערך על ידי הלומד” (issdl, 2020)
לאה ליברמן: לומד בעל הכוונה עצמית
https://lealea-lealea-lealea.blogspot.com/2010/12/blog-post.html
לומד בעל הכוונה עצמית. "האדם הבוגר אינו האדם חסר ההשכלה, אלא האדם שאינו מכיר את עצמו. אוויל הוא המלומד הסומך על ספרים, על ידיעה ועל סמכות וחושב שאלו יקנו לו הבנה. ההבנה נרכשת רק דרך הידיעה ...
מכוונות עצמית בלמידה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מכוונ...
המודל הזה מתבסס על הבחנה עיקרית בין מאפייני הלומד בעל מכוונות עצמית בלמידה לבין מאפייני הסביבה הלימודית המטפחת לומד ...
לומד בעל מכוונות עצמית? מה זה בכלל? - E4K - קייטנת אנגלית
e4k.co.il › 2020/04/30 › לומד-בעל
Apr 30, 2020 · מכוונות עצמית בלמידה (Self-regulated Learning) היא יכולת הלומד לכוון את מחשבותיו, רגשותיו
הלומד העצמאי - שאיפה
https://www.sheifa.co.il/הלומד-העצמאי
מאמר: לומד עצמאי אחראי - שלמה קניאל מאמר: טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משה זילברשטיין ועדה גבע מאמר: ה מורה כמדריך ומנחה בפיתוח לומד עצמאי - רות ברלדינו
סביבה לימודית מעודדת טיפוח לומד בעל מכוונות עצמית
https://www.bgu.ac.il/kidum/maagar_mekorot/tipuah...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים. משה זילברשטיין, מכון מופ"ת. סביבה לימודית גמישה (זמן, מקום, אופן הלימוד, בחירת התכנים) סביבה לימודית מעודדת בחירה (בזמן נתון, בנושא נתון ...
הלומד העצמאי - שאיפה
https://www.sheifa.co.il › הלומד-העצמאי
מאמר: מאחד ליחד עבודת צוות לטיפוח הכוונה עצמית בלמידה - א.ד.מ וסביבה. מאמר: לומד עצמאי אחראי - שלמה קניאל. מאמר: טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית - משה ...
הערכת לומד בעל הכוונה עצמית: הכוונה
www.orianit.edu-negev.gov.il/d1/files/מאמרים/הערכת לומד בעל...
לומד כזה, המשתמש באופן מושכל באסטרטגיות שונות, בעל מודעות לתהליכים הקוגניטיביים שהוא מפעיל בעת הלמידה, הוא לומד בעל הכוונה עצמית (Schunk 1994 ;Talbot, 1997 ;Skager, 1984). על-פי תפיסה זו, התלמיד אחראי ללמידתו, ולכן מוקד השליטה מצוי בו. בהתאמה, נדרשת סביבה לימודית התומכת בלמידה כהבניית ידע ...
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית: פדגוגיה של ספרות מקרים
lib.civics.cet.ac.il › pages › item
טיפוח לומד בעל הכוונה עצמית הוא נושא שמרבים לדבר עליו במערכת החינוך. יעד זה כולל רשימה של תכונות קוגנטיביות רבות הנוגעות לחשיבה והבנה: לומד עצמאי אמור להיות חוקר, שואל שאלות, ביקורתי, יצירתי, מסוגל למטא-קוגניציה ועוד.