טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בתהליכי פתרון בעיות ואיתור תקלות אצל ...
https://docplayer.gr › ...הסדנה עסקה בהוראת שיטות לפתרון בעיות כולל "חשיבה המצאתית", בצד הכרת התהליכים ... טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ותרומתה לחשיבה יצירתית ופתרון בעיות בתעשייה.
Gidalevich Stella - Oranim
www.oranim.ac.il › personal › stella_gהכוונה עצמית בלמידה, הכשרת מורים, הערכה ומדידה, חינוך מיוחד, לקות למידה מתמטית, מטה-קוגניציה, מנגנון הכוונה עצמית בלמידה - srl, מתמטיקה ומטה-קוגניציה, פתרון בעיות מילוליות, שיפוטים מטה-קוגניטיביים
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה להעלאת ההישגים בפתרון בעיות מילוליות ...
https://www.shaanan.ac.il › 2019/07 › 7-koloshiתקציר. מחקר זה בוחן באיזו מידה אימון להכוונה עצמית בלמידה הממוקד. בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה, משפר את היכולת לפתור. בעיות חד-שלביות )רמת רכישה( ולבצע ...
מבקר המדינה - דף הבית
www.mevaker.gov.il › he › Reportsזכות זו נקבעה גם באמנה הבין-לאומית בדבר זכויות הילד, והיא מעוגנת בחוק זכויות התלמיד, התשס"א-2000, ולפיו "כל ילד ונער במדינת ישראל זכאי לחינוך בהתאם להוראות כל דין". מתמטיקה היא אחד המקצועות המרכזיים הנלמדים במערכת החינוך בישראל בכל שכבות הגיל.
כנס ירושלים השביעי - המרכז האקדמי לב
https://www.jct.ac.il › media › ספר-תקצירים-כנס7מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בשילוב צרכים פסיכולוגיים )אוטונומיה, שייכות ויכולת(, להעלאת הישגים. בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה | ענבל קולושי-מינסקר, ...
ד"ר ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
https://mofet-web.macam.ac.il/postdoc/minskarטיפוח הכוונה עצמית בלמידה, קוגניטיבית srl ורגשית sdt, להעלאת ההישגים במתמטיקה. פרסומים. קולושי-מינסקר, ע’ (2019). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בעת פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה.
מבקר המדינה - דף הבית
https://www.mevaker.gov.il/he/Reports/Report_248/...זכות זו נקבעה גם באמנה הבין-לאומית בדבר זכויות הילד, והיא מעוגנת בחוק זכויות התלמיד, התשס"א-2000, ולפיו "כל ילד ונער במדינת ישראל זכאי לחינוך בהתאם להוראות כל דין". מתמטיקה היא אחד המקצועות המרכזיים הנלמדים במערכת החינוך בישראל בכל שכבות הגיל.
גידלביץ סטלה - Oranim
https://www.oranim.ac.il/personal/stella_gהכוונה עצמית בלמידה, הכשרת מורים, הערכה ומדידה, חינוך מיוחד, לקות למידה מתמטית, מטה-קוגניציה, מנגנון הכוונה עצמית בלמידה - srl, מתמטיקה ומטה-קוגניציה, פתרון בעיות מילוליות, שיפוטים מטה-קוגניטיביים
ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
mofet-web.macam.ac.il › postdoc › fellowקולושי-מינסקר, ע’ (בשיפוט). מודל טיפוח הכוונה עצמית להעלאת הישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, “שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך”.
ד"ר ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
mofet-web.macam.ac.il › postdoc › minskarטיפוח הכוונה עצמית בלמידה, קוגניטיבית srl ורגשית sdt, להעלאת ההישגים במתמטיקה. פרסומים. קולושי-מינסקר, ע’ (2019). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בעת פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה.
כתב עת מתמטי לעיון ומחקר - מכללת שאנן
https://www.shaanan.ac.il/laor/ktav_et_mathטיפוח הכוונה עצמית בלמידה להעלאת ההישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה בקרב תלמידי כיתות ג’ – ענבל קולושי-מינסקר. גיליון מלא. מהדורת דפדוף
מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים : אוטונומיה, שייכות ...
https://biu.primo.exlibrisgroup.com › ...מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים : אוטונומיה, שייכות ויכולת, להעלאת הישגים בפתרון בעיות במתמטיקה / מאת: ענבל קולושי-מינסקר.-dissertation.
פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פתרון-בעיות-מילוליות-...Apr 01, 2020 · כיתות: ב' מתמטיקה - בעיות מילוליות ב-6 צעדיםמורה: בילהה בן דוד ... טיפוח הכוונה עצמית בלמידה להעלאת ההישגים בפתרון בעיות מילוליות .
מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים : אוטונומיה ...
education.biu.ac.il › index › nodeתלמידי מחקר; מחקרים ופרוייקטים; פרסומים; תזות ודיסרטציות; תוכנית המחקר הבינלאומית על רווחתם ובריאותם של בני נוער; חדש בחינוך ובמחקר; ועדת אתיקה; סטודנטים. מזכירות בית הספר; הנחיות אקדמיות ...
גידלביץ סטלה - Oranim
www.oranim.ac.il › personal › stella_gהכוונה עצמית בלמידה, הכשרת מורים, הערכה ומדידה, חינוך מיוחד, לקות למידה מתמטית, מטה-קוגניציה, מנגנון הכוונה עצמית בלמידה - srl, מתמטיקה ומטה-קוגניציה, פתרון בעיות מילוליות, שיפוטים מטה-קוגניטיביים
הוראת המדעים והמתמטיקה בכיתות ח' בישראל באמצע שנות ה-90
https://retro.education.gov.il/tochniyot_limudim/halacha/tamir1.htmהישגים לימודיים. במאמר זה מוצגים ממצאים המתארים הישגים של למידי כיתות ח' בישראל בנושאים השונים. במתמטיקה בהשוואה לכלל 41 המדינות המשתתפות במחקר. לוח 7 מציג את ההישגים לפי נושאים: שברים ...
כתב עת מתמטי לעיון ומחקר - מכללת שאנן
www.shaanan.ac.il › laor › ktav_et_mathטיפוח הכוונה עצמית בלמידה להעלאת ההישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה בקרב תלמידי כיתות ג’ – ענבל קולושי-מינסקר. גיליון מלא. מהדורת דפדוף
תאלעהל הדימלב תימצע הנווכה חופיט תוילולימ תויעב ןורתפב ...
https://www.shaanan.ac.il/wp-content/uploads/2019/07/7-koloshi.pdfרזגמב תונב 68-ו םינב 72 ,'ג תותיכ ידימלת 140 ופתתשה רקחמב תויעב רותפל הדמל )םיקדבנ 69( יוסינה תצובק .יתכלממה ידוהיה הארוה תללוכה ,הדימלב תימצע הנווכה תחפטמה הארוה תטישב
מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים ...
https://education.biu.ac.il/index.php/node/9173תלמידי מחקר; מחקרים ופרוייקטים; פרסומים; תזות ודיסרטציות; תוכנית המחקר הבינלאומית על רווחתם ובריאותם של בני נוער; חדש בחינוך ובמחקר; ועדת אתיקה; סטודנטים. מזכירות בית הספר; הנחיות אקדמיות ...
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה תקציר מבוא
https://www.gordon.ac.il › gordon › files › bsharaaתקציר. המאמר מתמקד במחקר איכותני שנערך בנושא למידה מתוך. הכוונה עצמית. בבסיס המחקר עומדת ההנחה שמורים רבים. בארץ ובעולם מצויים בתהליך של חיפוש דרך לשיפור ...
מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים: אוטונומיה, שייכות ...
http://docplayer.co.il › 202064581-מו...התלמידים נבחנו במבחני הישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה בהתאם לתכנית ... עצמית SRL ו- בקרב תלמידים בבית-הספר היסודי, הן לשם העלאת הישגיהם בפתרון בעיות ...
מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים: אוטונומיה, שייכות
https://education.biu.ac.il › koloshi-minskerinbalhebמודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים: אוטונומיה, שייכות ויכולת, להעלאת הישגים בפתרון בעיות. במתמטיקה. חיבור לשם קבלת התואר "דוקטור לפילוסופיה".
ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
https://mofet-web.macam.ac.il/postdoc/fellow/ענבל-קולושי-מינסקרקולושי-מינסקר, ע’ (2019). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בעת פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, “שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך“ קולושי-מינסקר, ע’ (בשיפוט).
יצירתיות בפתחן בעיות לא שגרתיות במתמטיקה והקשר עם …
https://www.jstor.org/stable/24524234יצירתיות במתחו בעיות לא שגרתיות במתמטיקה בקרב תלמידים עם ליקו" למידה במגזר הערבי 1 115 הפורמלי של המתמטיקה: גישת החזרה למקורות (1980-1970), שהתמקדה בלמידה
Gidalevich Stella - Oranim
https://www.oranim.ac.il/personal/stella_g/en/default.aspxהכוונה עצמית בלמידה, הכשרת מורים, הערכה ומדידה, חינוך מיוחד, לקות למידה מתמטית, מטה-קוגניציה, מנגנון הכוונה עצמית בלמידה - srl, מתמטיקה ומטה-קוגניציה, פתרון בעיות מילוליות, שיפוטים מטה-קוגניטיביים