חיפשת:

טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה

כנס ירושלים השמיני למחקר בחינוך מתמטי - המרכז האקדמי לב
https://www.jct.ac.il › media › ספר-מאמרי-הכנס
הכוונה עצמית בהוראת המתמטיקה לתלמידים עם לקויות למידה. מחקר ועיון בחינוך מתמטי. 3,. ,. 61-74 . בשארה, ס'. ) 2016. (. טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע ...
ד"ר ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
https://mofet-web.macam.ac.il/postdoc/minskar
ד”ר ענבל קולושי מינסקר תחומי עיסוק ומחקר הוראת המתמטיקה ואבחון דידקטי מתגוררת חיפה תואר שלישי אוניברסיטת בר-אילן, 2017 מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים: אוטונומיה, שייכות ויכולת להעלאת הישגים בפתרון ...
פיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה בתכנון וביצוע שיעור משולב ...
https://education.biu.ac.il › files › shared › avitalhavaheb_
תכנית לפיתוח מקצועי. של מורים. למתמטיקה במטרה להשביח את שיעורי המתמטיקה. בהוראה דרך פתרון בעיות בגישה היפנית. בסביבה טכנולוגית וטיפוח הכוונה עצמית בלמידה ).
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה תקציר מבוא
https://www.gordon.ac.il › gordon › files › bsharaa
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה. סאאיד בשארה. תקציר. המאמר מתמקד במחקר איכותני שנערך בנושא למידה מתוך. הכוונה עצמית.
(PDF) רק את "עצמי" ללמד ידעתי: על הוראה משמעותית ומורים ...
https://www.academia.edu/6369765/רק_את_עצמי_ללמד_ידעתי_על_הוראה...
Following Parker Palmer's statement "we teach who we are", this paper proposes that teacher education is primarily about getting to know the self that teaches. I describe a process of reflective questions I apply towards bringing forth
למידה / הוראה קונסטרוקטיביסטית - טיפוח לומד עצמאי - ד"ר ...
www.learning.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=155821
Jan 04, 2011 · טיפוח לומד עצמאי - ד"ר הדס שלי-הובר ... הכוונה עצמית בלמידה ועוד קצת..... מודל ללמידה לשם הבנה ...
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה סביב פרויקטים בטכנולוגיה - אוניברסיטת בן ...
http://aranne5.bgu.ac.il › others › ShacharAhron3
למידה סביב פרויקט. 1. 1.1. מהו לימוד סביב פרויקט טכנולוגי? 1. 1.5. תרומת הלמידה סביב פרויקט בטכנולוגיה. 2. 1.1. טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בפרויקטים בחינוך ...
±£¢ ² °±¨ ´£® ¦ ³¨ ¬ °£ ª¥´
https://education.biu.ac.il/files/education/shared/avitalhavaheb_.pdf
²³ ¦ ¦£³ ) Self-Regulated Learning SRL( ¨¦ ´£¬ °±¨ םירומ לש ¡ ´£ª¥´ תיינב איה הנושארה הרטמה תורטמ יתש הז רקחמל
ד"ר ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
mofet-web.macam.ac.il › postdoc › minskar
ד”ר ענבל קולושי מינסקר תחומי עיסוק ומחקר הוראת המתמטיקה ואבחון דידקטי מתגוררת חיפה תואר שלישי אוניברסיטת בר-אילן, 2017 מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים: אוטונומיה, שייכות ויכולת להעלאת הישגים בפתרון ...
ביבליוגרפיה
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga_karmiel › 1220-...
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה. רב גוונים –מחקר ושיח 2(15) חיפה: מכללת גורדון. זילברשטיין, מ'(2001 ). טיפוח לומד בעל ...
למידה / הוראה קונסטרוקטיביסטית - טיפוח לומד עצמאי - ד"ר הדס ...
www.learning.022.co.il › BRPortal › br
Jan 04, 2011 · טיפוח לומד עצמאי - ד"ר הדס שלי-הובר ... הכוונה עצמית בלמידה ועוד קצת..... מודל ללמידה לשם הבנה ...
פורטל מס"ע | סביבות הוראה-למידה מתמטיות
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/סביבות-הוראה-למידה-מתמטיות
מאמר זה מציג את הקשרים שבין חומרי ההוראה, המורה והכיתה. לשם כך נבחנים שני חקרי מקרה; במרכזו של כל אחד מהם נמצאת מורה המלמדת נושא מתמטי זהה באמצעות אותם חומרי הוראה בשני בתי ספר שונים. מן …
פורטל מס"ע | סביבות הוראה-למידה מתמטיות
portal.macam.ac.il › masa-keyword › סביבות
מאמר זה מציג את הקשרים שבין חומרי ההוראה, המורה והכיתה. לשם כך נבחנים שני חקרי מקרה; במרכזו של כל אחד מהם נמצאת מורה המלמדת נושא מתמטי זהה באמצעות אותם חומרי הוראה בשני בתי ספר שונים. מן המחקר ...
הקיטמתמה תארוהב תימצע הנווכה הדימל תויוקל םע םידימלתל לרב ...
www.shaanan.ac.il/wp-content/uploads/2018/08/Laor...
65 | הדימל תויוקל םע םידימלתל הקיטמתמה תארוהב תימצע הנווכה.(2009 ,ןיקטפו תיזג) הלאשה לש ןוכנ ןורתפל תשרדנה ךרדה תא אוצמל םוימויה ייחמ החוקל היעבה בורל .םיבר …
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה ... - CET
תימצע הנווכה תויגטרטסא לש תשרופמ הארוה םידממכ המיצעמ הדימל ...
www.shaanan.ac.il/wp-content/uploads/2018/08/Laor...
יטמתמ ךוניחב ןויעו רקחמ 6 ןויליג g2 יאתבש תילג ר"ד חותינב קסע הרקחמ .ןליא רב תטיסרבינוא תרגוב
דגם לימון מנטה - כתיבת טיעונים מבוססת - פורטל עובדי הוראה ...
https://pop.education.gov.il/teaching-tools/teaching-models/lemon_mint
דגם לכתיבת טיעונים מבוססת וטיפוח הכוונה עצמית בלמידה משולבת ... מרחב מלווה מקצוע; ... יחידה המדגימה תהליך של טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בהתייחס לנקיטת עמדה עצמאית.
(PDF) רק את "עצמי" ללמד ידעתי: על הוראה משמעותית ומורים ...
www.academia.edu › 6369765 › רק_את_עצמי
Following Parker Palmer's statement "we teach who we are", this paper proposes that teacher education is primarily about getting to know the self that teaches. I describe a process of reflective questions I apply towards bringing forth
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה ... - CET
www.cet.ac.il › self-regulation › Units
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה מנוחה בירנבוים בסקירה זו נברר מהי הכוונה עצמית בלמידה, מהם מניעיה, תהליכיה ומרכיבי המבנה שלה, מדוע חשוב לטפחה ומהם מאפייני לומדים בעלי בעל הכוונה עצמית.
יחידה 5 – טיפוח כישורים בתחום הריגושי והמוטיבציוני – בהבניה מתמדת
selfreg.shaanan.ac.il › יחידה-5-טיפוח
בסביבה המטפחת הכוונה עצמית בלמידה מושם דגש על טיפוח האוריינטציה המוטיבציונית של התלמידים. ביחידה 1 מנינו שלושה מרכיבים מרכזיים של אוריינטציה מוטיבציונית: מרכיב הציפייה, מרכיב ערכי ומרכיב ...
הכוונה עצמית בהוראת המתמטיקה לתלמידים עם לקויות למידה
http://www.shaanan.ac.il › Laor › Ktav_Et › Math
הנחת המחקר הייתה כי גישת הכוונה עצמית בלמידה תקדם את הישגי התלמ ... מקצוע המתמטיקה נתפס כאחד המקצועות הקשים מבין תחומי הדעת הנלמדים בבית.
ענבל קולושי מינסקר - תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת
mofet-web.macam.ac.il › postdoc › fellow
קולושי-מינסקר, ע’ (2019). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בעת פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה. כתב עת למחקר ועיון בחינוך מתמטי, “שאנן-המכללה האקדמית הדתית לחינוך“ קולושי-מינסקר, ע’ (בשיפוט).
פיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה העוסק בידע ו ב פרקטיקה של תכנון ...
https://meyda.education.gov.il › files › Scientist › pit...
טיפוח. של. תהליכי הכוונה עצמית בלמידה. אף. נקבע כ. אחד הסטנדרטים. בידי. המועצה הלאומית ... לתלמידים, בסביבה הלימודית ובהוראת המתמטיקה בפועל ).
הקיטמתמה עוצקמ תארוהבו הדימלב תימצע הנווכה חופיט ריצקת
https://www.gordon.ac.il/sites/gordon/UserContent/files/bsharaa.pdf
¨¼¤½¥ §­¤¤µ © ¶½¾ «­½© ¼»«² ±­´©©¦ ¥¼ 213 הקיטמתמה עוצקמ תארוהבו הדימלב תימצע הנווכה חופיט