דרכי יצירת קשר עם מפעילי התחבורה הציבורית לצורך הגשת תלונה ...
transportation.org.il › he › nodeקווים תחבורה ציבורית בע"מ: באיזור המרכז: טופס מקוון: http://www.kavim-t.co.il/contact_us/appealContact.asp. טלפון: 2060* או 03-7732060, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00. פקס: 03-5570610 דואר: רח' הרוקמים 26, חולון, בניין B, בניין עזריאלי. אזור ביתר עילית ומודיעין עילית: א-ה בין השעות 07:00-24:00.
טפסים מקוונים להגשת פניות ותלונות הציבור | משרד התחבורה ...
https://www.gov.il/he/departments/general/transport_contactus_unitsהאשכול המרכזי לריכוז תלונות על חברת קווים במודיעין עילית | פרוג
https://www.prog.co.il › threads › הא...הוגנב לאוזני שחברת קווים מזלזלת ביודעין בתושבי מודיעין עילית ומדלגת ודוחה קווים ללא כל חשש לקנסות ממשרד התחבורה משום שזכינו שתושבי העיר אינם ...
בגלל חברת קווים: נשארו לילה בעיר אחרת - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › בארץהכתבה ב'כיכר השבת' על התנהלות חברת קווים הציפה שלל תלונות, בהם עדות של נוסעים שנאלצו להישאר ללון לילה בבית שמש, למרות שהמתינו למעלה משעה ...
מוקד טלפוני של חברת קווים
https://www.ebus.co.il/קווים-תחבורה-ציבוריתקווים תחבורה ציבורית. דרגו את איכות השירות של החברה: חברת קווים נחשבת למפעילת התחבורה הציבורית השלישית בגודלה בישראל (אחרי אגד ודן). היא הוקמה בשנת 2000, כחלק מהחלטת משרד התחבורה לסיים את המונופול של שתי החברות האלה, ולפתוח את תחום התחבורה הציבורית בישרא לתחרות.
מוקד טלפוני של חברת קווים - מוקדי תחבורה ציבורית
https://www.ebus.co.il › קווים-תחבורה-...חברת קווים נחשבת למפעילת התחבורה הציבורית השלישית בגודלה בישראל (אחרי אגד ודן). היא הוקמה בשנת 2000, כחלק מהחלטת משרד התחבורה לסיים את המונופול של שתי ...
הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות ...
www.kolzchut.org.il › he › הגשת_תלונה_נגדטופס מקוון להגשת תלונה על התנהלות בקווי השירות תחבורה ציבורית. נוסע בתחבורה ציבורית (אוטובוסים או מוניות) שקיבל שירות לקוי או פוגעני, או שאינו מרוצה מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות מפעיל התחבורה הציבורית, רשאי להתלונן בפני המפעיל (חברת האוטובוסים או חברת המוניות).
פניות ציבור לגבי תחבורה ציבורית במודיעין עילית - נבו
https://www.nevo.co.il › law103 › 20...הגיעה קווים והוכיחה שאפשר ומזרים והכול, לכן הופתעתי מאוד כאשר קיבלתי, אני לא יודע אם יש פה מאה תלונות לפחות ועוד יותר על מודיעין עילית ששם עובדת גם חברת ...
שירות לקוחות קווים, טלפון מענה אנושי
שירותלקוחות.org.il › שירותאתר שירות לקוחות 10 מקווה כי חברת קווים תתן לכם שירות מעולה! חברת קווים תחבורה ציבורית בע"מ, הוקמה בשנת 2000. קווים זכתה במכרז משרד התחבורה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו ואזור העמק והחלה להפעיל את האשכול ביולי 2003.
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית - Gov
https://www.gov.il › service › compl...משרדנו אינו מטפל בדרישות של פיצוי כספי ממפעילי התחבורה הציבורית, כגון חברת האוטובוסים. הערות. ערעור על דרישת תשלום תעריף מוגדל יוגש בתוך 30 יום בלבד ממועד ...
שירות לקוחות קווים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il › שירות-לקוחו...חברת קווים תחבורה ציבורית בע"מ, הוקמה בשנת 2000. קווים זכתה במכרז משרד התחבורה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו ואזור העמק והחלה להפעיל את האשכול ...
קווים - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › תחבורהשירות לקוחות קווים - איך כדאי לך לפנות עכשיו אל קווים? טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, ... קווים היא חברת תחבורה ציבורית. ... הגשת תלונה / בקשת יעוץ.
הקבוצה הרשמית לנפגעי חברת קווים - Home | Facebook
https://www.facebook.com › categoryיש רק 6 תלונות.. ועם כל האושר של ה- 50 לייקים.. התלונות זה מה שבאמת חשוב! אז כל מי שעשה לייק.. שיכתוב על איזה מקרה שקרה לו עם קווים.
חברת קווים - מודיעין, פניות הציבור, תעריפים, מסלולים, מוקד ...
https://kavim.otobusim.org.il/קווים-מודיעיןהמודיעין של חברת קווים. מודיעין, פניות הציבור, תעריפים, מסלולים, מוקד טלפוני. זמנים, תעריפים ומסלולים בטלפון: 1-900-723-774 שלוחה 0 ופניות הציבור שלוחה 3
הגשת תלונות על העדר נגישות בתחבורה הציבורית | תחבורה היום ומחר
transportation.org.il › he › nodeקטגוריית פרסום: הנהגים ושאר נותני השירות בתחבורה הציבורית חייבים להתנהג בצורה מכובדת לכל הנוסעים ולעזור לאנשים עם מוגבלות שמשתמשים בתחבורה הציבורית (כמו שמפורט בפרק 2). אם נותני השירות התנהגו בצורה פוגעת או לא עמדו בחובותיהם, אפשר ואפילו רצוי להגיש תלונה. בפרק זה נפרט את ...
דרכי יצירת קשר עם מפעילי התחבורה הציבורית לצורך הגשת תלונה ...
transportation.org.il/he/node/3700קווים תחבורה ציבורית בע"מ: באיזור המרכז: טופס מקוון: http://www.kavim-t.co.il/contact_us/appealContact.asp. טלפון: 2060* או 03-7732060, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00. פקס: 03-5570610 דואר: רח' הרוקמים 26, חולון, בניין B, בניין עזריאלי. אזור ביתר עילית ומודיעין עילית: א-ה בין השעות 07:00-24:00.
דרכי יצירת קשר עם מפעילי התחבורה הציבורית לצורך הגשת תלונה
http://www.transportation.org.il › nodeדואר ישראל: כתובת: רכבת ישראל- מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז, ת.ד 18085 תל-אביב, מיקוד 6118002. אישור קבלת הפנייה יגיע באמצעות SMS ...
הגשת תלונות על העדר נגישות בתחבורה הציבורית | תחבורה היום ומחר
transportation.org.il/he/node/3699קטגוריית פרסום: הנהגים ושאר נותני השירות בתחבורה הציבורית חייבים להתנהג בצורה מכובדת לכל הנוסעים ולעזור לאנשים עם מוגבלות שמשתמשים בתחבורה הציבורית (כמו שמפורט בפרק 2). אם נותני השירות התנהגו בצורה פוגעת או לא עמדו בחובותיהם, אפשר ואפילו רצוי להגיש תלונה. בפרק זה נפרט את ...
הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות ...
https://www.kolzchut.org.il/he/הגשת_תלונה_נגד_מפעילי_תחבורה...טופס מקוון להגשת תלונה על התנהלות בקווי השירות תחבורה ציבורית. נוסע בתחבורה ציבורית (אוטובוסים או מוניות) שקיבל שירות לקוי או פוגעני, או שאינו מרוצה מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות מפעיל התחבורה הציבורית, רשאי להתלונן בפני המפעיל (חברת האוטובוסים או חברת המוניות).
תלונות על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית ...
https://www.tachbura.org/info/public-transport-complaintsנתקלתם בבעיה שקשורה למפעילי תחבורה ציבורית? קו האוטובוס עמוס בצורה מסוכנת? מחפשים הצעות ייעול? מלאו את טופס התלונה על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית של משרד התחבורה. בפנייה ציינו שהופניתם על ידי עמותת "תחבורה בדרך שלנו" – ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.
דף הבית - Metropoline
https://www.metropoline.com/Pages/Home.aspx?p=homeמטרופולין תחבורה ציבורית מפעילה עשרות קווי תחבורה בדרום, במרכז ובשרון, באמצעות צי אוטובוסים חדישים העומדים בתקן איכות סביבה מחמיר. מטרופולין מספקת ללקוחותיה מגוון שרותים משלימים- שרות ON TIME המאפשר לברר מתי מגיע האוטובוס הבא, אינטרנט אלחוטי חינם, מוקד מידע הפועל 24 שעות ...
תלונות על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית - אוטובוסים ...
www.tachbura.org › info › public-transport-complaintsנתקלתם בבעיה שקשורה למפעילי תחבורה ציבורית? קו האוטובוס עמוס בצורה מסוכנת? מחפשים הצעות ייעול? מלאו את טופס התלונה על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית של משרד התחבורה. בפנייה ציינו שהופניתם על ידי עמותת "תחבורה בדרך שלנו" – ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.
שירות לקוחות קווים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-קוויםאתר שירות לקוחות 10 מקווה כי חברת קווים תתן לכם שירות מעולה! חברת קווים תחבורה ציבורית בע"מ, הוקמה בשנת 2000. קווים זכתה במכרז משרד התחבורה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו ואזור העמק והחלה להפעיל את האשכול ביולי 2003.
חברת קווים - מודיעין, פניות הציבור, תעריפים, מסלולים, מוקד טלפוני
kavim.otobusim.org.il › קווים-מודיעיןהמודיעין של חברת קווים. מודיעין, פניות הציבור, תעריפים, מסלולים, מוקד טלפוני. זמנים, תעריפים ומסלולים בטלפון: 1-900-723-774 שלוחה 0 ופניות הציבור שלוחה 3