חיפשת:

חברת החשמל פניות הציבור

חברת החשמל לישראל
www.iec.co.il › ombudsman › pages
בחברת החשמל אנחנו שמים בראש סדרי העדיפויות את חווית הלקוח ואת שביעות הרצון מאיכות השירות. על אף המאמצים שלנו, ייתכן שלא הצלחנו לספק לך הפעם את החוויה שרצינו להעניק. שמנו לנו למטרה ללמוד מכל תלונה והיכן שצריך אנחנו פועלים לשנות ולשפר.
הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור (מבקר המדינה) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › הגשת_ת...
כל מפעל או מוסד או גוף אחר, הנתמכים באופן ישיר או באופן עקיף על ידי הממשלה כגון: חברת עמידר, חברת החשמל, קופות החולים, אוניברסיטאות וכו'.
פניות ותלונות הציבור - iaa.gov.il
https://www.iaa.gov.il/forms/contact-us
מודיעין נתב"ג פעיל 24/7 למידע כללי. ת.ד 137 נמל תעופה בן-גוריון, 7015001. *6663 או 03-9723333 או כנסו לשאלות נפוצות.
הגשת פנייה | רשות החשמל - Gov
https://www.gov.il › tofespniya
טופס פניות הציבור ... ניתן לפנות אל נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל באמצעות פקס' מספר: 1-800-200-103. או דרך כתובת המייל של חברת החשמל: ombudsman@iec.co.il.
Partner נציב התלונות
https://www.partner.co.il/newcontact/form
שירות דיבוריות. 144 - בירור מספרים. בקשות לצו הגבלת גישה. נציב תלונות הציבור. שירות ותמיכה. פעולות בחשבון. תנאי שימוש באתר. בדיקת שווי קופון. תנאים כלליים וטפסים.
סיפורה של תלונה - חברת החשמל לישראל בע"מ - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pages
תלונת המתלוננת נמצאה מוצדקת, והמתלוננת פוצתה בגין שכירת הגנרטור בסך של 5,642 ש"ח. חברת החשמל הודיעה לנציבות תלונות הציבור כי התלונה הובאה לידיעת הגורמים ...
דרכי התקשרות עם נציבות תלונות הציבור
https://www.iec.co.il/ombudsman/pages/contactus.aspx
פניות הציבור פרטיות עסקי. למקצוען ... חברת החשמל > פניות הציבור > דרכי התקשרות עם נציבות תלונות הציבור ...
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
www.iec.co.il › pages › reqnoident
פניה לשירות הלקוחות. אנחנו כאן לשירותך. פשוט למלא את הטופס ונשיב לך בימים הקרובים. לתשומת לבך, בעת מילוי הטופס יש להקליד לפחות 2 אותיות בשדה יישוב ובשדה רחוב ואז לבצע בחירה מהרשימה.
חברת החשמל - שירות לקוחות | שירות.נט
www.sherut.net › Electric
חברת החשמל - ויקיפדיה. 2.3 (1141 הצבעות) star star star_half star_border star_border. חברות נוספות בקטגוריה navigate_before. ממשלה ומוסדות. gov.il. דואר ישראל. חברת החשמל. משטרת ישראל.
חברת החשמל - שירות לקוחות - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il/חברת-החשמל-שירות-לקוחות
'חברת חשמל' (או בשמה המלא – 'חברת החשמל לישראל') היא חברה ממשלתית המייצרת ומספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל חלקי מדינת ישראל.
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › reqnoident
בימים א'-ה': מ-8:00 עד 19:00, בימי ו' ובערבי חג: מ-8:00 עד 13:00. לאחר שעות הפעילות הרגילות, זמינים בטלפון בכל שעה בנושאי מפגעים והפסקות חשמל. טפסי פנייה.
חברת החשמל לישראל
https://www.iec.co.il/ombudsman/pages/default.aspx
בחברת החשמל אנחנו שמים בראש סדרי העדיפויות את חווית הלקוח ואת שביעות הרצון מאיכות השירות. על אף המאמצים שלנו, ייתכן שלא הצלחנו לספק לך הפעם את החוויה שרצינו להעניק. שמנו לנו למטרה ללמוד מכל תלונה והיכן שצריך אנחנו פועלים לשנות ולשפר.
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
https://www.iec.co.il/pages/reqnoident.aspx
פניה לשירות הלקוחות. אנחנו כאן לשירותך. פשוט למלא את הטופס ונשיב לך בימים הקרובים. לתשומת לבך, בעת מילוי הטופס יש להקליד לפחות 2 אותיות בשדה יישוב ובשדה רחוב ואז לבצע בחירה מהרשימה.
חברת החשמל - שירות לקוחות | שירות.נט
https://www.sherut.net/Electric
פניה אל חברת החשמל. לא תמיד חייבים לפנות בטלפון. בחר את הדרך הכי יעילה עבורך לפנות לשירות הלקוחות של חברת החשמל. החשבון שלי. mood. שירות עצמי באיזור האישי. החשבון שלי. שירות עצמי. mood.
GOV.IL
https://www.gov.il/he/departments/general/tofespniya
באמצעות הדואר – ת.ד. 1296, ירושלים 9101202 . באמצעות הפקס – 02-6217183. על הצרכן לצרף לפנייתו העתקי ההתכתבות מול חברת החשמל וכל תכתובת הרלוונטית לתלונתו. חטיבת הצרכנות והבקרה תבדוק תלונות צרכנים ותקבל החלטה בהן בהתאם ל: נוהל החדש.
"המכשיר נהרס": אלו התלונות הנפוצות על חברת החשמל - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il › item
מנתוני הדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל שהתפרסם היום (שני) עולה כי בשנת 2017 התקבלו בחברת החשמל 13,228 תלונות של לקוחות.
שירות לקוחות - חברת החשמל
www.iec.co.il › homeclients › pages
פניות הציבור. אפשר להגיש תלונה בכתב לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל, בטופס דיגיטלי, בדוא"ל, בפקס או בדואר ישראל.
פניות הציבור - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › ombudsman
נציבות תלונות הציבור. בחברת החשמל אנחנו שמים בראש סדרי העדיפויות את חווית הלקוח ואת שביעות הרצון מאיכות השירות. על אף המאמצים שלנו, ייתכן שלא הצלחנו לספק לך ...
חברת החשמל - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › חברת
'חברת חשמל' (או בשמה המלא – 'חברת החשמל לישראל') היא חברה ממשלתית המייצרת ומספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל חלקי מדינת ישראל.
חברת החשמל - חברת חשמל - שירות לקוחות
http://www.שירותלקוחות.co.il › גז
חברת החשמל מספקת את רוב החשמל הנצרך במשק הישראלי. ... על מנת לייעל את הטיפול בפנייתך אל שירות לקוחות חברת החשמל, חשוב להכין בכל ... נציבות תלונות הציבור.
נציבות תלונות הציבור לשירותכם
https://www.iec.co.il/ombudsman/pages/aboutombudsman.aspx
תלונה שהוגשה לאחר שעברה שנה מיום המעשה שעליו נסבה. במקרים אלה מודיע נציב תלונות הציבור למתלונן בכתב, שלא יטפל בתלונה, ומציין את הנימוקים לכך. תלונה אנונימית תטופל, אלא אם נציבות תלונות תקבע אחרת. נציבות תלונות הציבור מביאה את נושא התלונה לידיעת מנהל ההאגף בחברת החשמל ...
הממונה על פניות הציבור | הפניקס - FNX
https://www.fnx.co.il/claims-customer-service/public-inquiries
הממונה על פניות הציבור – עו"ד אפרת שגיא- מלכי. חברת הפניקס פועלת באופן מתמיד לשיפור השירות ומתן מענה מיטבי למבוטחיה, יחד עם זאת, במידה ואינך שבע/ת רצון מהטיפול בפנייתך, ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור: עו"ד אפרת שגיא-מלכי.
GOV.IL
www.gov.il › he › departments
באמצעות הדואר – ת.ד. 1296, ירושלים 9101202 . באמצעות הפקס – 02-6217183. על הצרכן לצרף לפנייתו העתקי ההתכתבות מול חברת החשמל וכל תכתובת הרלוונטית לתלונתו. חטיבת הצרכנות והבקרה תבדוק תלונות צרכנים ותקבל החלטה בהן בהתאם ל: נוהל החדש.