חיפשת:

הקבוצה כמיכל

"הכיתה כמיכל", שילוב בין-מקצועי, מפגשי מטפל-מחנכת-תלמידים...
https://www.hebpsy.net › articles
הקבוצה צריכה להכיל את הפרט בתוכה, וההכלה צריכה למנוע הרס אפשרי של הקבוצה. לפי ביון, לקבוצה יש פונקציה שמאפשרת את קיומו של אותו מיסטי, ואפילו את יצירתו, פונקציה ...
Group Intervention Methods 2 - Article 4
www.oocities.org › tipulzugi › group2article4
אופיה המקוטע של הקבוצה – במיוחד בנוכחות דלה ולא עקבית של חבריה ובנשירה בשיעור גבוה- הופך אותה למיכל שברירי.מתחיל להיווצר מעגל קסמים- הקב' נתפסת כמיכל חלש/ או מסוכן, והדבר יוצר חרדה ומביא ...
גבולות בקבוצות בהיבט בין-תרבותי - טיפול קבוצתי
www.igroups.co.il/fullart.asp?art=12
בגבולות המקום אנו מדברים על החלל הפיזי (באחריות המנחה לדאוג למקום עם גבולות מוגדרים, כמו חדר בגודל מתאים עם דלת סגורה), ועל המיכל הדמיוני המסומל על ידי כסאות המשתתפים המוצבים במעגל. גבולות העצמי פירושם שלחברי הקבוצה יש אפשרות לווסת ולשלוט במידת החשיפה שלהם ועל המנחה לסייע ...
הקבוצה הדינמית כמרחב להתמודדות עם ניכור וזרות - העמותה ...
https://www.isragrouptherapy.org.il › sites › files
הקבוצה הדינמית כמרחב להתמודדות עם ניכור וזרות. פלג דור–חיים. לאורך ההיסטוריה האנושית מילאה “הקבוצה האינטימית“ תפקיד מרכזי בחיי הפרט.
וילפרד ביון - בטיפולנט
https://www.betipulnet.co.il › lexicon
זיווג- הנחת הבסיס של קבוצת הזיווג היא שמטרתה האמיתית של הקבוצה היא מטרה מינית. קבוצה מסוג זה מאופיינת בדפוס בו מתקיימת אינטראקציה בין שניים מחברי הקבוצה בעוד ...
הקבוצות הקטנות 2020 | העמותה הישראלית להנחיה ולטיפול קבוצתי
https://www.isragrouptherapy.org.il/SmallGroups2020
במהלך הכנס נחקור באמצעות הקבוצה את השפעת העת הזו על הכאן והעכשיו של משתתפי הקבוצה. כיצד מושפעות מערכות היחסים שלנו ומהן האפשרויות והמגבלות שמרחב האונליין מציע לנו כמיכל קבוצתי.
דיאלוג מונחה בקבוצה - קומיונולוג - קווים מנחים
www.imagorli.co.il › ניהול
הקבוצה משמשת כמיכל מאשש לכל חברייה, ומעודדת שיתוף בנקודות המבט השונות. 5. אנו משתדלים להמנע מדיבור הנקרא MASTER TALK (שוב TURTLE 2003 ) כלומר משפטים שמשמעותם היא כי ישנה רק אמת אחת, או כי רק נקודת מבט אחת ...
ערכיות הטיפול המשולב ככלי טיפולי - - מרכז שרון ישראל
https://www.kolnoam.com › ערכיות-ה...
לעומת זאת, הקבוצה כמיכל מאפשרת לנו לעתים קרובות להבין יותר את המטופל אשר בגלל הקאונטר טרנספרנס שלנו לא הצלחנו לראותו נכוחה. בחרתי להביא בפניכם תיאור מקרה של ...
Sefer midrash Shemuʾel - Page 8 - Google Books Result
https://books.google.com › books
... פרח - וכס תנה הפועל כמיכל כמו סל f מר סמ b ר קכל סתורק ולח חמר טמפלנק ( ונחקר כך שכלתנות הפועל ככותן כחומרו ומסלק ליקוטעו f קל מתנת לענין ככותן חמל קכנת ...
"הכיתה כמיכל", שילוב בין-מקצועי, מפגשי מטפל-מחנכת-תלמידים...
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=1419
פרויד וגלובליזציה: התבוננות פסיכולוגית על תופעת הלאומיות ...
www.psychologia.co.il/freud-and-globalization.htm
אמנם תהליכי הגלובליזציה הכלכלית פותחים אפשרויות עצומות לפריחה ואחווה עולמית, אולם לדבר יש גם מחיר ודווקא עליו ועל הסיכונים שבו יתמקד מאמר זה. הסכמי "שלום וסטפליה" אשר הביאו לסיום מלחמת שלושים השנה ב 1648 נחשבים לנקודת הציון בה הוכרה לראשונה באופן מלא מדינת הלאום.
עסקים זה לא משחק- פסיכודרמה ככלי לאימון והעצמה בארגונים ...
www.asa.ac.il › עסקים-זה-לא-משחק
"בתהליך" , מספרת נוביץ' "אני מקפידה, מהרגע הראשון, על בנייה של הקבוצה כמיכל לעבודה. יצירת סביבה אמפתית וכנה שתאפשר התבוננות אמיתית של הצוות על עצמו, שתוביל ליצירתיות וצמיחה.
גבולות בקבוצות בהיבט בין-תרבותי - טיפול קבוצתי
http://www.igroups.co.il › fullart
גבולות העצמי פירושם שלחברי הקבוצה יש אפשרות לווסת ולשלוט במידת החשיפה שלהם ... של החברים לפיה הקבוצה נחווית כמיכל רחמי גם כאשר הגבולות הפיזיים אינם נשמרים.
פרויד וגלובליזציה: התבוננות פסיכולוגית על תופעת הלאומיות ...
www.psychologia.co.il › freud-and-globalization
הקבוצה כמיכל לחרדה לאומיות והתקבצות אזרחים תחת כותרת של מדינה מהווים סוג של פעילות ותהליך של קבוצה. אציג תחילה את תפיסתו של אלפרד ביון שנחשב כאבי הגישה הטביסטוקיאנית לחשיבה פסיכואנליטית ...
"הכיתה כמיכל", שילוב בין-מקצועי, מפגשי מטפל-מחנכת-תלמידים...
www.hebpsy.net › articles
Aug 25, 2007 · הקבוצה יכולה להחרים אותו או להיפטר ממנו. אם האדם אינו נשמר בקבוצה, קרי מוכל בה, זה יכול להביא להרס הקבוצה. הקבוצה צריכה להכיל את הפרט בתוכה, וההכלה צריכה למנוע הרס אפשרי של הקבוצה.
ערכיות הטיפול המשולב ככלי טיפולי
www.kolnoam.com › ערכיות-הטיפול
ערכיות הטיפול המשולב ככלי טיפולי הרצאה מאת: ד”ר פנינה רפפורט במסגרת יום עיון בנושא “הטיפול המשולב” את חלקי ביום העיון אקדיש לערך הטרנספרנס בטיפול המשולב , תוך שימת דגש על יעילות הטיפול בייחוד עם המטופל הקשה.
בין המילים - גיליון 10 - הטקסט כמְכל - מכללת סמינר הקיבוצים
https://www.smkb.ac.il › avi-bauman
הטקסט כמְכל - ד"ר אבי באומן.
מנהיגות ארגונית בימי קורונה / יעל שנהב שרוני – אפק
https://ofekgrouprelations.org/מנהיגות-ארגונית-בימי-קורונה...
Aug 10, 2021 · הקבוצה שנאלצה לבטל את השתתפותה בסדנה הייתה קבוצת המשתתפים מסין – המדינה בה פרצה המגפה. ... כמיכל מתחדש לחשיבה ולאיסוף הידע הארגוני המתהווה. כך קמה מערכת קו אפק החדש, גם היא קבוצה קטנה ודינמית ...
פורום וירטואלי כמיכל אימהי: אמהוֹת מייצרות אמהות באינטרנט ...
https://www.hebpsy.net/me_article.asp?article=997
Nov 01, 2006 · פורום וירטואלי כמיכל אימהי: אמהוֹת מייצרות אמהות באינטרנט ... ניתן להבחין במספר מבנים תיאורטיים המאפיינים את חיי הקבוצה. בימיו הראשונים של הפורום מנהלת הפורום נדרשה להחזקה (Holding) וטיפול (Handling ...
גבולות בקבוצות בהיבט בין-תרבותי - טיפול קבוצתי
www.igroups.co.il › fullart
אני מעריך שמדובר בגורם סימבולי ולא קונקרטי, משהו ברמה של הפנטזיה הלא מודעת של החברים לפיה הקבוצה נחווית כמיכל רחמי גם כאשר הגבולות הפיזיים אינם נשמרים.
דיאלוג מונחה בקבוצה - קומיונולוג - קווים מנחים
https://www.imagorli.co.il/ניהול-קונפליקטים/קומיונולוג...
הקבוצה משמשת כמיכל מאשש לכל חברייה, ומעודדת שיתוף בנקודות המבט השונות. 5. אנו משתדלים להמנע מדיבור הנקרא MASTER TALK (שוב TURTLE 2003 ) כלומר משפטים שמשמעותם היא כי ישנה רק אמת אחת, או כי רק נקודת מבט אחת היא הנכונה.
עמותה לקידום מקצוע הגינון הטיפולי בישראל )ע"ר - אדם צומח
https://www.g-t.org.il › Adam_Tzomeach_28
גינון. השנייה, נוגעת במטפל/מנחה הקבוצה, שניצב כמיכל רגשי וככיכר. מרכזית, המסייעת במפגש בין משתתפי הקבוצה ובינם לבין הצמחים. להרצאה שלושה חלקים: בחלק הראשון ...
קבוצה כפולה (?): כשקבוצת הוואטצאפ פוגשת את הקבוצה הקלאסית
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3690
מרכז הפעו"ט - Facebook
https://www.facebook.com › posts
הקבוצה כמיכל התפתחותי להורה ולילד, כשלישי, כקהל וכראי לקשר הורה-ילד. ההרצאה תעסוק גם במורכבות תפקידי המטפל בהתערבות בקשר הורה-ילד בקבוצה.
איך להתמודד עם מוות של אדם אהוב? - לילך אנג'ל פסיכותרפיסטית
lilach-engel.co.il/איך-להתמודד-עם-מוות-של-אדם-אהוב
המודל הדו-מסלולי של האבל מאפשר גם התייחסות לתגובה הביו-פסיכו-סוציאלית של האבל וגם למורכבות של ייצוג הנפטר, לזיכרונות ולחוויות שהשאיר (Horowitz, 1980 ). גישה זו מאפשרת לשקול תסמינים של לחץ אקוטי, PTSD, וביטויים נוספים של קושי בלי להתעלם מהיבטים ספציפים של הקשר.
כיצד להקים קבוצת תמיכה באינטרנט | FreeConference.com
https://www.freeconference.com/iw/blog/how-to-start-an-online-support-group
זה עוזר לקדם ולחנך את חברי הקבוצה לגבי הנושא שהם נפגשים לגביו מלכתחילה. בין אם מדובר במצב בריאותי נפשי ספציפי או כל סוג של מצב שאובחן לאחרונה, גישה מבוססת תכניות לימודים עוזרת לאנשים להבין עם מה הם מתמודדים מנקודת מבט חינוכית.