חיפשת:

הוראה מסורתית

פורטל מס"ע | הוראה מרחוק מול הוראה מסורתית (מחקר פיילוט)
https://portal.macam.ac.il/article/הוראה-מרחוק-מול-הוראה...
פורטל מס"ע - המחקר הוא מחקר פיילוט שמטרתו לבדוק את הצורך במחקר משווה בין שני קורסים המלמדים חומר זהה, כאשר האחד נלמד במסגרת של כיתה רגילה והאחר במסגרת של הוראה מרחוק.
למידה מעורבת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/למידה_מעורבת
למידה מעורבת (באנגלית: Blended Learning) היא שיטת לימוד המשלבת הוראה מסורתית, כלומר למידה "פנים-מול-פנים", עם למידה מקוונת ו-E-learning . בגישה זו יש אלמנטים בהם התלמיד שולט על זמן, קצב, מקום ונתיב הלימוד, בשילוב לימוד פרונטלי בכיתה . שני האלמנטים הללו צריכים להיות משולבים זה בזה כך שהתלמיד יקבל חוויית למידה אינטגרלית אחת . הגדרה זו היא מאוד רחבה וקיימת אי בהירות ואי הסכמה לגבי הגדרתה המדויקת של למידה מעורבת .
הוראה פרונטאלית - מספיק ודי! - הגיע זמן חינוך
https://www.edunow.org.il › article
לצערי, מורים רבים עדין רואים בהוראה הפרונטאלית מודל של הוראה טובה. לפי מודל זה המורה הוא מרכז הידע, כל תהליכי ההוראה והלמידה בכיתה מותנעים ...
למידת עמיתים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/למידת_עמיתים
למד את היתרונות והחסרונות של הוראה מובחנת בבית הספר - Fresh ...
https://iw.drafare.com › למד-את-היתרונ...
היתרונות והחסרונות של הוראה מסורתית. סימני שאלה בלוח. ad. מוהארם אנר / גטי. השיטה המסורתית של ההוראה אינה לגמרי חסרת ערך. היתרונות של השיטות המסורתיות ...
פרק א': הוראה מסורתית
http://www.studenteam.co.il › index2
הוראה מסורתית היא שיטת ההוראה מהוותיקות שקיימות ובבסיסה ניצב הרעיון שהמורה עומד בחזית הכיתה, כאשר מוקד השליטה בשיעור נמצא בידיו ופעילותו של המורה היא היחידה ...
מאפיינים של מנהיגות בהוראה המסורתית לעומת ההוראה המודרנית ...
https://smarter.co.il/downloads/16466
ההוראה המסורתית מייחסת חשיבות רבה לחינוך ולהשלטת משמעת על התלמידים המצויים תחת סמכותו של המורה. הסמכותיות המאפיינת את סגנונות הניהול הסמכותיים, מאפיינת גם את אסטרטגיות הלמידה המסורתיות. לעומת זאת אסטרטגיות הלמידה המודרניות והחדשניות מאופיינות בפתיחות רבה, בתקשורת בין-אישית ובשיתוף פעולה המאפיין את סגנונות הניהול הדמוקרטי.
3 עקרונות עבודה עם שיטת לימוד מסורתית-חדשנית
www.edunow.org.il › article › 3451
Apr 24, 2019 · לרוב החסרונות עליהם מדברים כאשר עוסקים בטכנולוגיה הם חסרונות ביחס למכשירי הקצה. ניתן לכנות אותם "טכנולוגיה מסכית" (הגדרה שלי), מלשון מסך – פדגוגיה הדורשת עבודה בעזרת מסכים שונים. מסכים אלה, שבעיקר מתבטאים במדיה, מפתחים דברים מסוימים אך גם מעכבים דברים אחרים, ואת זה כולנו ...
E-Learning מול שיטות לימוד מסורתיות - נטל או ייעול בחינוך?
www.hebpsy.net › articles
Sep 28, 2006 · השיטות המסורתיות המייצרות אינטראקציה של "פנים מול פנים", מאפשרות לתלמידים ללמוד לקבל, להעריך ולכבד פרספקטיבות שונות ויתרה מכך, תרבויות, אמונות וערכים השונים משלהם עצמם ומכאן ל"ייעל" את התהליכים הסוציאליים המבנים את החברה בה אנו חיים. 3.
מאפיינים של מנהיגות בהוראה המסורתית לעומת ההוראה המודרנית ...
smarter.co.il › downloads › 16466
מאפיינים של מנהיגות בהוראה המסורתית לעומת ההוראה המודרנית. מאפיינים של מנהיגות בהוראה המסורתית לעומת ההוראה המודרנית מבוא. 1. פרק א: מאפייני מנהיגות. 3. 1 .
סינתזה של מחקרים 2018 : למידה משולבת יותר אפקטיבית מלמידה ...
www.amisalant.com/?p=12689
למידה משולבת Blended Learning היא שיטת לימוד המשלבת הוראה מסורתית, כלומר למידה "פנים-מול-פנים", עם למידה מקוונת. בגישה זו יש אלמנטים בהם התלמיד/סטודנט שולט על זמן, קצב, מקום ונתיב הלימוד, בשילוב לימוד פרונטלי בכיתה. שני האלמנטים הללו צריכים להיות משולבים זה בזה כך שהתלמיד יקבל חווית למידה אינטגרלית אחת.
פורטל מס"ע | הוראה פעילה והוראה מסורתית של מקצוע המתמטיקה ...
https://portal.macam.ac.il/article/הוראה-פעילה-והוראה-מסורתית...
שתי כיתות פעלו לפי גישת ההוראה הפעילה בהוראת מקצוע המתמטיקה, והאחרות בשיטת ההוראה המסורתית. בכל כיתה למדו עשרה תלמידים, כך שבסך הכול המחקר כלל 40 תלמדים. אוכלוסיית התלמידים בכל כיתה נבדקה פעמיים, פעם אחת בתחילת השנה ופעם בסופה. רמת ההישגים של התלמידים נבחנה באמצעות מבחן בחשבון. נוסף לכך, המורים התבקשו למלא שאלון לצורך אפיון שיטת ההוראה שבה השתמשו.
פרק 1: שיטות לימוד השונות מהשיטה המסורתית
https://srafaely.tripod.com › less7
כולנו מכירים את שיטות הלמידה המסורתיות: ישיבה בכיתה, הוראה פרונטאלית, ... והעובדה שמתקיים אלמנט פדגוגי השונה מלמידה מסורתית, למרות שכדאי לשים לב למינוח ...
פורטל מס"ע | הוראה פעילה והוראה מסורתית של מקצוע המתמטיקה ...
portal.macam.ac.il › article › הוראה-פעילה
הסיכום של המאמר נכתב ע"י ד"ר נתן ברבר ממערכת פורטל מס"ע במכון מופ"ת. מילות מפתח: שיטות הוראה, הוראה פעילה, הוראה מסורתית, הוראת מתמטיקה, כיתות חינוך מיוחד, מערכת חינוך מיוחד. במחקר זה נבדקו הבדלים בהוראת המתמטיקה בין שתי שיטות הוראה – הוראה פעילה והוראה מסורתית – בכיתות חינוך ...
E-Learning מול שיטות לימוד מסורתיות - נטל או ייעול בחינוך?
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=832
Sep 28, 2006 · בשיטות הלמידה המסורתיות (היינו נוכחות והקשבה בכיתה), תלמידים וסטודנטים השיגו את האינפורמציה הנחוצה בכיתה, תוך שימוש בכישוריהם האינדיבידואליים ובפונקציות הלמידה: קריאה, כתיבה, הקשבה והתבטאות מילולית בעל-פה/ניהול שיחות ודיונים, בעוד שיטת הלימוד החדשה (למידה מרחוק) נועדה להעניק אפשרויות לאותם תלמידים/סטודנטים להשיג ידע ותכנים חינוכיים במקום ובזמן …
היתרונות והחסרונות של הוראה מובחנת בבית הספר
iw.drafare.com › למד-את-היתרונות
לאחר מכן, המורה היה מספק משוב, בדרך כלל בצורה של כיתה. בעוד דורות של אמריקאים קיבלו הדרכה בדרך זו, מחנכים מודרניים מכירים בכך שהסגנון המסורתי אינו עונה על הצרכים של לומדים מגוונים, כולל אלה עם לקויות למידה כגון דיסלקציה , דיסקלקוליה והפרעת עיבוד שמיעתי (APD).
3 עקרונות עבודה עם שיטת לימוד מסורתית-חדשנית
https://www.edunow.org.il/article/3451
Apr 24, 2019 · כמו כן, היכולת של התלמיד להסתייע בתיווך חיצוני גדולה יותר בעבודה מסורתית. אין זה אומר ללמד פרונטלית בהכרח, ניתן להשתמש בכל שיטת הוראה או לימוד מלבד שימוש במכשירים אלה. כך למשל, אני אישית נוטה, במקצועות רבי המלל, לעבוד בשלב ההקניה בעזרת פיענוח מקורות בחברותות (בזוגות). העבודה הזוגית הדורשת ריכוז ושיתוף פעולה היא שיטה טובה בעיני כי אם לא יחידה.
טבלה ‭.1.2‬ השוואה בין הוראה מסורתית (דוגמת ההוראה בבית הספר של ...
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
טבלה ‭.1.2‬ השוואה בין הוראה מסורתית (דוגמת ההוראה בבית הספר של נעמה) לבין הוראה עתירת חשיבה. מתוך:ציונים זה לא הכול : לקראת שיקומו של השיח הפדגוגי > ציונים ...
למידה מעורבת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › למידה_מעורבת
במהלך השנים התפתחו שישה מודלים של למידה מעורבת : מודל המורה המנווט פנים מול פנים - (Face-To-Face Driver Model) המודל הכי קרוב לצורת הלמידה המסורתית. במודל זה רוב הכיתה לומדת עם המורה כאשר רק תלמידים מסוימים מתקדמים בקצב שלהם בעזרת שימוש בעזרים טכנולוגיים בחלקה האחורי של הכיתה או ב ...
הוראה מסורתית: מהות, יתרונות וחסרונות. מבוא
https://elmin.ru › הראשי › גג
הוראה מסורתית: מהות, יתרונות וחסרונות. מבוא. תחת "הוראה מסורתית" מובנת מערכת ההוראה בשיעורים בכיתה, שהתפתחה במאה ה -17 על פי עקרונות הדידקטיקה של י.א.
הוראה פרונטאלית - מספיק ודי!
https://www.edunow.org.il/article/3733
Aug 20, 2018 · הוראה פרונטאלית אינה מחוברות לשינויים בתפיסת המידע והידע של תקופתנו. 5 צורות חשיבה של מורים שצריכות להשתנות עם הוויתור על הוראה פרונטלית (ומדוע הן לא היו יעילות מלכתחילה?) 1. הוראה ≠ למידה.
פורטל מס"ע | הוראה מרחוק מול הוראה מסורתית (מחקר פיילוט)
portal.macam.ac.il › article › הוראה-מרחוק
הוראה מרחוק מול הוראה מסורתית (מחקר פיילוט) המחקר הוא מחקר פיילוט שמטרתו לבדוק את הצורך במחקר משווה בין שני קורסים המלמדים חומר זהה, כאשר האחד נלמד במסגרת של כיתה רגילה והאחר במסגרת של הוראה מרחוק. המטרה הייתה לבחון השוואתית היבטים שונים של שתי צורות הוראה אלה.
בחינת התרומה של שלוש מתכונות של הוראה ולמידה להישגי תלמידים ...
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
יסודית של התכנים הנלמדים והתמודדות עם גודל הפרויקט – או עם מציאת האיזון בין הוראה. מסורתית להוראה מבוססת פרויקטים – באופן שיאפשר עמידה בדרישות המערכת ...
היתרונות והחסרונות של הוראה מובחנת בבית הספר
https://iw.drafare.com/למד-את-היתרונות-והחסרונות-של-הוראה
שיטות ההוראה המסורתיות התבססו על מודל שבו המורה מספק הדרכה, בדרך כלל באמצעות הרצאה, ולאחר מכן מודלים את המיומנות על לוח או מקרן מעל. כאשר המורה סיים, הוא או היא ייתן את התלמיד בפועל בפועל, בדרך כלל מתוך ספרי לימוד סטנדרטיים או דפי מידע. המורה ימשיך לסקור את עבודת התלמידים ולהעריך את הידע שלו במבחן עיפרון ונייר.
למידת עמיתים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › למיד...
1 הוראת עמיתים מול הוראה מסורתית; 2 למידת עמיתים בסביבה מתוקשבת; 3 יתרונות הלמידה בסיוע עמיתים; 4 היסטוריה; 5 ראו גם; 6 קישורים חיצוניים; 7 הערות שוליים ...