חיפשת:

דואר ישראל פניות הציבור

שירות לקוחות דואר ישראל
http://www.שירותלקוחות.co.il › דואר_יש...
מוקד שירות לקוחות: 1-599-500-171. מודיעין דואר 171. פניות הציבור 1-599-500-171. מנהלי שיווק מרחביים 1-800-300-171. מנהל שיווק דואר שליחים 1-800-200-171.
דואר ישראל - שירות לקוחות - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il/דואר-ישראל-שירות-לקוחות
פניות הציבור; נציב תלונות הציבור; דואר ישראל – טלפון מוקד שירות לקוחות דואר ישראל: 171. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00 ; בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00; מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.
שירות לקוחות - דואר ישראל
services.israelpost.co.il › mall › pages
זמן הספקה של הזמנות המתקבלות בחנות ואשר מיועדות לכתובות בתחום מדינת ישראל הוא עד עשרה ימי עבודה. למדיניות החזרות וביטולים
צור קשר | דואר ישראל
https://israelpost.co.il/contactus?mode=ombudsman
צור קשר | שירות לקוחות דואר ישראל. שלח פנייה. צור קשר. שאלות נפוצות. מידע נוסף. מידע על שירותי הדואר ניתן לקבל באמצעות מוקד טלפוני, מספר: 171. שעות פעילות. ימים א' - ה'. 08:00 - 17:00.
תלונות רבות על דואר ישראל בנושאי אובדן חבילות או שליחת חבילה ...
https://www.consumers.org.il › item
רק בשבוע שעבר פורסם דו"ח נציב תלונות הציבור ובו דווח כי דואר ישראל מוקמת במקום השלישי ברשימת הגופים עליהם התקבלו הכי הרבה תלונות בשנת 2020 ...
סיפורה של תלונה: חברת דואר ישראל - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pages
במקביל לדוח הביקורת בעניינה של חברת דואר ישראל המתפרסם היום, ה-5 לפברואר 2019, ממשיכה נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה לטפל באופן שוטף בתלונות ...
נציב תלונות הציבור | דואר ישראל
https://israelpost.co.il › אודות › נציב-תל...
נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות ...
נפגעי דואר ישראל - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › ... › קהילה
‏אם גם אתם נפגעתם מדואר ישראל, אתם מוזמנים לחלוק את הסיפור שלכם בדף או להגיש תלונה ... אובדן חבילות ועיכובים: דואר ישראל מוביל בדוח תלונות הציבור - וואלה!
נציב תלונות הציבור | דואר ישראל
https://israelpost.co.il/pages/information
נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה. https://israelpost.co.il/contactus?mode=ombudsman.
שירות לקוחות - דואר ישראל
https://services.israelpost.co.il/mall.nsf/pages/customer_service?opendocument
זמן הספקה של הזמנות המתקבלות בחנות ואשר מיועדות לכתובות בתחום מדינת ישראל הוא עד עשרה ימי עבודה. למדיניות החזרות וביטולים
צור קשר | דואר ישראל
israelpost.co.il › contactus
צור קשר | שירות לקוחות דואר ישראל. שלח פנייה. צור קשר. שאלות נפוצות. מידע נוסף. מידע על שירותי הדואר ניתן לקבל באמצעות מוקד טלפוני, מספר: 171. שעות פעילות. ימים א' - ה'. 08:00 - 17:00.
דואר ישראל - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il/דואר_ישראל
פניות הציבור 1-599-500-171. מנהלי שיווק מרחביים 1-800-300-171. מנהל שיווק דואר שליחים 1-800-200-171. מוקד בירורים של החנות המקוונת 076-8873749. ממונה על חוק חופש המידע 076-8870010 (פקס) דוברת דואר ישראל (לפניות עיתונאים בלבד) 076-8872808. מנהל מרחב ירושלים 076-8872220. מנהל מרחב ת"א והמרכז 076-8873310. מנהל מרחב חיפה ...
נציב תלונות הציבור | דואר ישראל
israelpost.co.il › pages › information
נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה. https://israelpost.co.il/contactus?mode=ombudsman.
דואר ישראל - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il › דואר-ישראל...
שירות הלקוחות של חברת דואר ישראל- כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות ... אתר אינטרנט; דואר אלקטרוני – Email; פניות הציבור; נציב תלונות הציבור ...
מינהל הדואר | משרד התקשורת - Gov.il
https://www.gov.il › Units › post
מינהל הדואר מופקד על הפיקוח, הבקרה, הביקורת והאסדרה של שוק הדואר בישראל (חברת דואר ישראל, בעלי היתר לדואר כמותי ובעלי היתר לבלדרות) ועל בנק הדואר.
מינהל הדואר | משרד התקשורת
www.gov.il › he › departments
מרכזת בכירה (פניות ציבור) אתי כהן; דואר אלקטרוני pniyotdoar@moc.gov.il; טלפון 02-6702245; פקס 03-5198125; כתובת כתובת: רחוב יפו 23 ירושלים 9199907
דואר ישראל - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › Post
טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, פייסבוק, וואטסאפ או שירות עצמי? | דואר ישראל (לשעבר רשות הדואר) היא חברה ממשלתית המספקת שירותי דואר ובנקאות.
צור קשר טופס פניות הציבור
www.israports.co.il › he › Contact
טופס פניות הציבור. תמונת דף. או בפניה בדואר אלקטרוני info@israports.co.il.
דואר ישראל - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il › דואר_ישראל
פניות הציבור 1-599-500-171. מנהלי שיווק מרחביים 1-800-300-171. מנהל שיווק דואר שליחים 1-800-200-171. מוקד בירורים של החנות המקוונת 076-8873749. ממונה על חוק חופש המידע 076-8870010 (פקס) דוברת דואר ישראל (לפניות עיתונאים בלבד) 076-8872808. מנהל מרחב ירושלים 076-8872220. מנהל מרחב ת"א והמרכז 076-8873310. מנהל מרחב חיפה ...
מינהל הדואר | משרד התקשורת
https://www.gov.il/he/departments/Units/post
מרכזת בכירה (פניות ציבור) אתי כהן; דואר אלקטרוני pniyotdoar@moc.gov.il; טלפון 02-6702245; פקס 03-5198125; כתובת כתובת: רחוב יפו 23 ירושלים 9199907
דואר ישראל - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › דואר
פניות הציבור; נציב תלונות הציבור; דואר ישראל – טלפון מוקד שירות לקוחות דואר ישראל: 171. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00 ; בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00; מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.