מִנהלת ניהול עצמי ותוכנית מרום
edu.gov.il › minhalpedagogy › minhalרחל אלניר. ראש מנהלת ניהול עצמי ומרום. 052-83656161. אוסנת מורדו. מפקחת תוכנית מרום (בתי ספר בתקצוב דיפרנציאלי) 054-3434243. אתי עזרא. רכזת לשכה. 073-3931776.
ניהול עצמי של בתי ספר יסודיים במערכת החינוך הערבית בישראל
https://www.researchgate.net › publication › linksהדבר נעשה מתוך אמונהBarrera-Osorio, Fasih, Patrinson & Sant, 2009; Caldwell, 2005. שהמורים בבתי ספר בניהול עצמי מאבחנים טוב יותר ובצורה מהירה את צורכי ...
פורטל מוסדות חינוך - Edu
mosdot.education.gov.il › content › school<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PLXC9LP" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe>
מִנהלת ניהול עצמי ותוכנית מרום
https://edu.gov.il/minhalpedagogy/minhal/units/Pages/self-management.aspxרחל אלניר. ראש מנהלת ניהול עצמי ומרום. 052-83656161. אוסנת מורדו. מפקחת תוכנית מרום (בתי ספר בתקצוב דיפרנציאלי) 054-3434243. אתי עזרא. רכזת לשכה. 073-3931776.
פורטל מס"ע | בתי ספר בניהול עצמי
portal.macam.ac.il › masa-keyword › בתי-ספר-בניהול-עצמיהמטרה של מאמר זה היא לחקור את הנושא של בית ספר בניהול עצמי בבתי ספר יסודיים במערכת החינוך הערבית בישראל, תוך השוואה בין בתי ספר מנוסים בניהול עצמי, בתי ספר המתחילים להפעיל ניהול עצמי ובתי ספר שאינם מפעילים ניהול עצמי.
ניהול עצמי של בתי ספר - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports › 110-schoolsניהול עצמי של בתי ספר. משרד החינוך קבע כי בית ספר בניהול עצמי יתוקצב באמצעות "סל לתלמיד". שיכלול את מרבית סעיפי התקציב המיועדים לתלמיד, למורה ולבית הספר.
מידע כללי על ניהול עצמי - ניהול עצמי - קבוצת עמיתים מנהלי מחלקות ...
https://sites.google.com › site › medaמעבר בתי הספר היסודיים לניהול עצמי. החל משנה"ל הקרובה, יצטרפו באופן הדרגתי בתיה"ס היסודיים בישראל לניהול העצמי. בשנה"ל תשע"ב יצטרפו לניהול העצמי בתי"ס ...
הרדסה – ימצע לוהינל רפס-יתב רבעמ םיינוגרא םיטביהו
fs.knesset.gov.il › 2_6fe41923-91c0-e611-80cb-00155d0a95aa_11_8277הרדסה – ימצע לוהינל רפס-יתב רבעמ םיינוגרא םיטביהו טרופסהו תוברתה ךוניחה תדעוול שגומ
פורטל מס"ע | בתי ספר בניהול עצמי
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/בתי-ספר-בניהול-עצמיהמטרה של מאמר זה היא לחקור את הנושא של בית ספר בניהול עצמי בבתי ספר יסודיים במערכת החינוך הערבית בישראל, תוך השוואה בין בתי ספר מנוסים בניהול עצמי, בתי ספר המתחילים להפעיל ניהול …
פורטל מוסדות חינוך - Edu
https://mosdot.education.gov.il/content/school/budgets/self_management<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PLXC9LP" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe>
תשעה/1(ב) 3.7-83 מעבר בתי הספר היסודיים לניהול עצמי ...
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Applications/Mankal/EtsMedorim/3/3-7/...Oct 01, 2017 · 1.3 מטרות בתי ספר בניהול עצמי . א. חיזוק החינוך הציבורי. ב. יצירת תרבות ארגונית המאפשרת מענה דיפרנציאלי לצורכי תלמידים, קיום למידה משמעותית והעלאת רמת ההישגים הלימודיים …
בית-ספר בניהול עצמי : תיאוריה, מחקר ומעשה - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Bookהספר מציג ומנתח את הבסיס הפילוסופי של בית-הספר בניהול עצמי ואת התהליכים שהביאו לידי צמיחתו, תוך בחינה השוואתית בין מערכות חינוך בעולם המערבי.
מעבר בתי ספר יסודיים לניהול עצמי: תפיסות ועמדות כלפי התכנית
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsמעבר בתי ספר יסודיים לניהול עצמי: תפיסות ועמדות כלפי התכנית : על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך (תשע"ה), המעבר לניהול עצמי של בתי ספר משמעותו הנהגת מדיניות ניהולית-חינוכית שבמסגרתה מועברים לבתי הספר ממשרד החינוך ומהרשויות ...
אוגדן נהלים לבית ספר בניהול עצמי - מועצה אזורית הגלבוע
https://www.hagilboa.org.il › uploads › 16290171...אוגדן נהלים לבית ספר בניהול עצמי. המועצה. הצטרפה. לניהול עצמי. של בתי הספר היסודיים ברשות. ,. בשיתוף עם. משרד החינוך. מטרת. הניהול העצמי.
מעבר בתי-ספר לניהול עצמי – הסדרה והיבטים ארגוניים - הכנסת
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMMאה כי תהליכי הביזור שנקט המשרד הניחו את היסודות. לרעיון בית. -. הספר בניהול עצמי. ▫. בשנת. 1996. החל משרד החינוך להפעיל בתי. -. ספר. יסודיים.
תשעה/1(ב) 3.7-83 מעבר בתי הספר היסודיים לניהול עצמי: עקרונות ...
cms.education.gov.il › EducationCMS › ApplicationsOct 01, 2017 · 1.3 מטרות בתי ספר בניהול עצמי . א. חיזוק החינוך הציבורי. ב. יצירת תרבות ארגונית המאפשרת מענה דיפרנציאלי לצורכי תלמידים, קיום למידה משמעותית והעלאת רמת ההישגים הלימודיים של התלמידים. ג.
: מעבר בתי ספר יסודיים לניהול עצמי בקרב תפיסות ועמדות כלפי התכנית ...
https://cms.education.gov.il › rdonlyres › Nihul_Atz...הטוענים כי בית הספר אינו בניהול עצמי מאוכלוסיית המחקר, שיעור ההשבה עומד על .81%. מזכירות: מקרב. 322. המזכירות שבאוכלוסיית המחקר. השיבו על השאלון הייעודי.
ימצע לוהינב םיידוסי רפס יתבב תו/ינלהנמ
www.mashab.org.il › uploadsימצע לוהינב םיידוסי רפס יתבב תו/ינלהנמ םירבזגה דוגיא , ךוניח 'חמ ילהנמ דוגיא ,ךוניחה דרשמב ימצע לוהינב ס''יתב תלהנמ ףותישב
שיתוף בקבלת החלטות ותחושת אוטונומיה ושביעות רצון של מורים
http://1xjgg525ujnd3dq5xo121tnw.wpengine.netdna-cdn.com › ...עצמי. במחקר המוצג כאן נבדקו אחד עשר בתי ספר יסודיים, מהם שישה. שהוגדרו על ידי משרד החינוך כבתי ספר בניהול עצמי, ובהם נדגמו 89. מורים. בחמשת בתי ספר האחרים ...
מנהלני/ות בבתי ספר יסודיים בניהול עצמי
http://www.mashab.org.il › uploads › 2017/10 › ה...בשיתוף. מנהלת בתי''ס בניהול עצמי במשרד החינוך,. איגוד מנהלי מח' חינוך ,. איגוד הגזברים. ו. מרכז השלטון המקומי. מבוא. משרד החינוך מוביל תהליך ארצי, רחב היקף, ...