חיפשת:

בריף קצר

מה זה מיתוג ולמה זה חשוב - ורד צבר
https://www.veredzabar.com/branding
Sep 20, 2021 · בניגוד ללוגו אשר נוצר מתוך שאלון בריף קצר המגדיר באופן לא מעמיק איך הוא יראה, המיתוג נולד מתוך האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם. הוא בעצם מבטא את …
איך כותבים בריף (דרישה) למשרד פרסום או סוכנות דיגיטל? - רועי ...
roy-ribak.co.il › פרסום › איך-כותבים
בריף טוב הוא כזה שמדבר את השפה שקהל היעד אוהב שמדברים איתו. אם קהל היעד צעיר נוכל להשתמש בסלנג מסויים, ואם הקהל מקומי נוכל להכניס ביטויים מהז’רגון המקומי. מה ההבטחה שאנו נותנים ללקוח? בכל בריף טוב תהיה הבטחה ללקוח. ההבטחה היא תועלת ריגשית או פיזית שמקבל הלקוח הפוטנציאלי מרכישת המוצר או השירות שלנו. מתוך ההבטחה נוביל את המהלך הפירסומי.
תבנית בריף פרסום - InsideOut
www.insideoutil.com › ארגז-כלים › תבנית-בריף
בריף הפרסום (brief) כשמו כן הוא, מסמך קצר המכיל בתוכו את כל המידע הנדרש לגיבוש הקמפיין הפרסומי בהתאם לדרישות ולצרכים של הלקוח. בריף פרסום הוא מסמך הנכתב לעיתים על ידי הלקוח ונשלח למשרד פרסום או נכתב על ידי התקציבאי והפלנר יחד עם הלקוח ומועבר למחלקות האחרות במשרד.
יחידת השיווק - מסמך בריף (brief)
in.bgu.ac.il › marketing › Pages
בריף (brief) כשמו כן הוא, מסמך קצר המכיל בתוכו את כל המידע הנדרש לגיבוש הקמפיין הפרסומי בהתאם לדרישות ולצרכים של הלקוח (המחלקות/היחידות האקדמיות). הבריף הוא מסמך שמציג את כל מה שצריך לדעת על המוצר (במקרה שלנו יחידה אקדמית או תוכנית לימודים) ויכוון אותנו למסר המדויק שעלינו להעביר. מצ"ב ת בנית כללית לבריף - למילוי על ידי הלקוח.
כתיבת בריף וידאו לצורך הפקת סרטון תדמית - Video Guru
www.vdo.guru › he › מדריך-לכתיבת-בריף
תפקידו של הבריף הוא לתאר בפני חברת הפקות סרטי תדמית את האסטרטגיה של החברה, ממוקדת בתחום ובנושא הסרטון המיועד. דוגמאות לסרטי תדמית מחירון סרטי תדמית ככל שהבריף מדויק יותר, מכיל את האינפורמציה הדרושה לכתיבת תסריט וידאו, ורק את האינפורמציה הדרושה, כך הסיכויים ליצירת סרטון תדמית, אנימציה או הסבר, טובים יותר.
filin > בלוג > לעולם בעקבות המסר: המדריך המלא לכתיבת בריף
http://www.filin.co.il › view › Default
בריף הוא מסמך קצר, באורך עמוד פחות או יותר, המכיל בתוכו את כל המידע הנדרש להכנת הקמפיין הפרסומי ומעביר באופן ברור, קצר ומדויק: מה בדיוק ...
איך לכתוב בריף עיצובי שאנשים באמת יכולים לקרוא | TKMedia
https://www.tkmedia.co.il › איך-לכתוב...
המפתח הוא לשמור עליו קצר ופשוט – הכלל שלנו הוא שיהיה עמוד A4 אחד לכל היותר. אף אחד לא קורא בריפים ארוכים "מסורתיים", והם בדרך כלל מכילים כל כך ...
איך לכתוב בריף עיצובי שאנשים באמת יכולים לקרוא | TKMedia
www.tkmedia.co.il › איך-לכתוב-בריף
הבעיה היחידה עם בריף עיצובי היא שאף אחד לא רוצה לקרוא אותו
יחידת השיווק - מסמך בריף (brief) - BGU
https://in.bgu.ac.il/marketing/Pages/brief.aspx
הבריף הוא מסמך שמציג את כל מה שצריך לדעת על המוצר (במקרה שלנו יחידה אקדמית או תוכנית לימודים) ויכוון אותנו למסר המדויק שעלינו להעביר. . מצ"ב ת בנית כללית לבריף - למילוי על ידי הלקוח. הלקוח ימלא ...
כתיבת בריף | Byhook
https://byhook.co.il/המדריך-ללקוח/כתיבת-בריף
בריף טוב יכלול את הנושאים הבאים: רקע. תיאור קצר של מצב השוק, מיצוב המותג, מתחרים ישירים ועקיפים, יתרונות, חולשות, איומים והזדמנויות, ממצאי מחקרים רלבנטיים ותיאור היעדים השיווקיים. קהל מטרה
בריף קצר על בריאות הנפש, חשוב!... - המטה לקידום טבעונות בצה"ל
https://www.facebook.com › videos
בריף קצר על בריאות הנפש, חשוב! לאור אתגרי השגרה הרבים ובייחוד לאור התקופה הנוכחית בצל הקורונה, הכינו בצה"ל סרטון שמסביר על זכויות החיילים ...
איך כותבים בריף (דרישה) למשרד פרסום או סוכנות דיגיטל?
https://roy-ribak.co.il/פרסום/איך-כותבים-בריף-דרישה-למשרד...
בריף מצויין הוא כזה שמצד אחד עשיר ומלא ידע, ומן הצד השני קצר, ענייני ומתומצת. עליו להיות מעורר השראה ומעניק רעיונות, כזה שיהווה תשתית נהדרת לקריאייטיב.
המדריך המלא לבריף המושלם - filin
www.filin.co.il/he/company/blog/view/Default.aspx?ContentID=384
בריף מפורט וברור הוא קריטי להצלחת הקמפיין. אז! גם אם אתם עסוקים, ולמרות שזה מאוד מפתה לסגור את כל הפרטים במייל קצר, או כמה מילים בטלפון - אל תוותרו על בריף כתוב. סימן קריאה.
רגע לפני בריף? הנה כמה רעיונות לבריפים מוצלחים - TORO
https://www.torovoc.com › post › רגע...
בנוסף, בריף שמנוהל כהלכה מאפשר לצוות שלנו לשתף וללמוד אחד מהשני, ... המלץ על צ'ייסר/דרינק לסיום הארוחה *דגשים: תיאור מכירתי, קצר והמלצה.
כתיבת בריף | Byhook
https://byhook.co.il › המדריך-ללקוח › כ...
השאר אותו מחוץ לבריף וחסוך מעצמך את ה”תענוג” הכרוך בעבודה מול קופירייטר מסורס. בריף טוב יכלול את הנושאים הבאים: רקע. תיאור קצר של מצב השוק, מיצוב המותג, מתחרים ...
המדריך המלא לבריף המושלם - filin
www.filin.co.il › he › company
הבריף מקצר תהליכי עבודה - הוא ממקד, מדייק ומשמש כ"בנק רעיונות" לצוות הקריאייטיב שבונה את הקמפיין. בריף הוא מסמך קצר, באורך עמוד פחות או יותר, המכיל בתוכו את כל המידע הנדרש להכנת הקמפיין הפרסומי ומעביר באופן ברור, קצר ומדויק: מה בדיוק רוצים להגיד. הבריף מקצר תהליכי עבודה - הוא ממקד, מדייק ומשמש כ"בנק רעיונות" לצוות הקריאייטיב שבונה את הקמפיין.
איך לכתוב בריף עיצובי שאנשים באמת יכולים לקרוא | TKMedia
https://www.tkmedia.co.il/איך-לכתוב-בריף-עיצובי-שאנשים-באמת...
איך כותבים בריף (דרישה) למשרד פרסום או סוכנות דיגיטל? - רועי ריבק
https://roy-ribak.co.il › מדריכים › איך-...
בריף הוא מסמך העובר מהמפרסם/המותג למשרד הפרסום/סוכנות הדיגיטל. ... בריף מצויין הוא כזה שמצד אחד עשיר ומלא ידע, ומן הצד השני קצר, ענייני ומתומצת.
כתיבת בריף | Byhook
byhook.co.il › המדריך-ללקוח › כתיבת
מסמך בריף מחודד יהווה התחלה טובה לשניכם. תהיה יצירתי כתיבת בריף היא פעולה יצירתית לכל דבר, ממש כמו לכתוב ולעצב מודעה. עליך לבחור את פיסות המידע הרלבנטיות מתוך ים הנתונים שבידיך וליצור מהם מסגרת שתכוון, תזין ותעניק השראה לקופירייטר. הבריף אינו סיכום ישיבה או עבודת סמינריונית על “כל מה שאני יודע על המותג וחומרים שמצאתי באינטרנט”.
מסמך בריף (brief) - יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
https://in.bgu.ac.il › marketing › Pages
​בריף (brief) כשמו כן הוא, מסמך קצר המכיל בתוכו את כל המידע הנדרש לגיבוש הקמפיין הפרסומי בהתאם לדרישות ולצרכים של הלקוח (המחלקות/היחידות האקדמיות).
9 צעדים לכתיבת בריף נכון - פלטפורמה ADV
https://platforma-adv.co.il › 9-צעדים-...
זה החלק הכי קריטי בבניית בריף אסטרטגי נכון. ולצערי רבים נופלים בו. כי כשלקוח שהסתובב שנים בין מעצבים ומשרדי פרסום, מגיע אליי, ולא יודע לענות ...
בריף קצר - מה אלכוהול יכול להוסיף לתבשיל שלך? - The Cook Store
https://www.cookstore.co.il › בריף-קצ...
בריף קצר - מה אלכוהול יכול להוסיף לתבשיל שלך? אני זוכרת את עצמי מדברת עם אנשים על תבשילים שונים ומשונים, ותוהה למה הם מתעקשים להוסיף להם בירה, ...