שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
שירותלקוחות.org.il › שירותטלפון - 073-3323488. טלפון לבעלי מוגבלויות - 073-3323486. המוקד פעיל בין השעות 12:00-15:00. דוא"ל - appeals@afikim-t.co.il. כתובת - העמל 10 , בניין דקל ראש העין.
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il › פניו...מוקד טלפוני 6686* שלוחה 3 ואז 7 – אנו מעמידים לרשותכם צוותי סיוע ייעודיים המתמחים בתחומי השירות על פי אזורי פעילות הקווים אשר ישמחו לקבל את פנייתכם בטלפון ...
אפיקים - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il › אפיקיםאפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל appeals@afikim-t.co.il מספרי שירות לקוחות לפי נושא
שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il › שירות-לקוחו...כל מספרי הטלפון של חברת ההסעות אפיקים, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מוקדי תמיכה אפיקים, הכל מרוכז בדף אחד. אתר שירות לקוחות 10 מקווה כי חברת אפיקים תתן לכם שירות ...
בר מים | מתקן מים - אפיקים מים חנות האונליין - מחירים ...
https://afikim-water.co.ilאפיקים הינה חברה למערכות סינון מים, המשווקת בר מים, מיני בר, קולר מים, אוסמוזה הפוכה לבית או למשרד ועוד.
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית | הרשות הארצית לתחבורה ...
www.gov.il › he › serviceתלונות אנונימיות לא יטופלו במקרה שהתלונה תעבור להליך חקירתי, מגישי התלונה יתבקשו להגיע ולתת עדות בבית משפט. כאשר מדובר בתלונה על נהג שביצע עבירה או פגע ברכב, יש לפנות למשטרה או לחברת הביטוח ...
אלקטרה-אפיקים תחבורה ציבורית - אלקטרה-אפיקים
www.electra-afikim.co.ilאלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
אפיקים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › אפיקיםאפיקים – טלפון מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00; מספר פקס: 073-3323488.
שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-אפיקיםטלפון - 073-3323488. טלפון לבעלי מוגבלויות - 073-3323486. המוקד פעיל בין השעות 12:00-15:00. דוא"ל - appeals@afikim-t.co.il. כתובת - העמל 10 , בניין דקל ראש העין.
אפיקים - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il › אפיקים-שיר...אפיקים – טלפון. מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00. מספר פקס: 073-3323488.
אפיקים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
אפיקים – טלפון מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00; מספר פקס: 073-3323488.
אפיקים תלונות - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › אפיקים-תלונותאפיקים תלונות. אפיקים - שירות לקוחות ... תלונות בפתח תקוה: האוטובוסים של חברת אפיקים מנותקים מלוח הזמנים ... טלפון, מייל פניות הציבור, ... אפיקים - תחבורה ...
אלקטרה-אפיקים תחבורה ציבורית - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.ilאלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
מוקד טלפוני של אפיקים תחבורה ציבורית
https://www.ebus.co.il/אפיקים-תחבורה-ציבוריתאפיקים שירותי תחבורה בע"מ הוקמה לפני מספר שנים, והיא מוחזקת כיום על ידי חברת "אמנון מסילות בע"מ". קדמה לכך זכייתה של "אמנון מסילות בע"מ" במכרז להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור השומרון (יחד עם ...
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/פניות-הציבורנדגיש כי פניות יש להגיש בכתב בלבד בדרכים הבאות: טופס מקוון. לפקס שמספרו : 073-3323488. באמצעות כתובת המייל: appeals@afikim-t.co.il. בדואר – לכבוד חברת אלקטרה-אפיקים , …
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
www.electra-afikim.co.il › מידע-לנוסענדגיש כי פניות יש להגיש בכתב בלבד בדרכים הבאות: טופס מקוון. לפקס שמספרו : 073-3323488. באמצעות כתובת המייל: appeals@afikim-t.co.il. בדואר – לכבוד חברת אלקטרה-אפיקים , המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת ...
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית | הרשות הארצית ...
https://www.gov.il/he/service/complaint_about_conduct_in_public_transportationתלונות אנונימיות לא יטופלו במקרה שהתלונה תעבור להליך חקירתי, מגישי התלונה יתבקשו להגיע ולתת עדות בבית משפט. כאשר מדובר בתלונה על נהג שביצע עבירה או פגע ברכב, יש לפנות למשטרה או לחברת הביטוח ...
צור קשר עם רב-קו אונליין
https://ravkavonline.co.il/he/contactאפיקים : גן יבנה : הרצל, 42 : None : דימונה : ימים א'-ה' בין השעות 16:30 - 08:00 מרכז מסחרי שלב ד2 : אגד : הוד השרון : רמתיים 35 : ימים ראשון עד חמישי בין 09:00-13:30 ובין 14:00-18:00
אפיקים - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › תחבורהשירות לקוחות אפיקים - איך כדאי לך לפנות עכשיו אל אפיקים? טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, פייסבוק, וואטסאפ או שירות עצמי? ... הגשת תלונה / בקשת יעוץ.
אפיקים - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il/אפיקיםאפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל appeals@afikim-t.co.il מספרי שירות לקוחות לפי נושא
הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות ...
https://www.kolzchut.org.il/he/הגשת_תלונה_נגד_מפעילי_תחבורה...תלונות למפעילי תחבורה ציבורית יש להגיש ישירות לחברה שבה אירע המקרה. לרשימת האתרים של מפעילי התחבורה הציבורית, ראו באתר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית. הגשת תלונה למשרד התחבורה
מוקד טלפוני של אפיקים תחבורה ציבורית
www.ebus.co.il › אפיקים-תחבורהמאז שנת 2009, מופעל מערך התחבורה הציבורית תחת "אפיקים": תחילה, היו אלה קווים בודדים בלבד: קו 83 (לשעבר בחזקתה של חברת "דן"), הקווים החדשים 3, 100, 104 ו-184. בשלהי אותה שנה ,התווספו לידי אפיקים שאר הקווים של ...
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית
https://www.gov.il › service › compl...שירות זה מאפשר להגיש תלונה על שירות לקוי או פוגעני בקווי תחבורה ציבורית, רכבת ישראל, הרכבת הקלה ומוניות.
שירות לקוחות אפיקים
http://www.שירותלקוחות.co.il › אפיקיםאפיקים הינה חברת תחבורה ציבורית ישראלית המפעילה קווי אוטובוס באזור הדרום, השומרון ובגוש ... אפיקים. טלפון: *6686. שעות פעילות: זמין 24/7. פקס: 073-3323488.