ניתוח מקור היסטורי בעבודה בהיסטוריה - ספריית בית הספר המשותף ...
https://hcarmel.library.org.il › כיתות-ימקור ראשוני / מקור משני (עדות ביומן, עדות בכתב, עיתון, פרוטוקול, מסמך רשמי, שיר, מכתב, מסמך מחקר). 5. מדוע נכתב המקור (שערו).
שאלה| איך לפתור קטע מקור בהיסטוריה ב'? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=8240127Jul 11, 2008 · קטעי מקור לא נועדו להכשיר את התלמידים להיסטוריונים. המטרה העיקרית היא לבחון את יכולת התלמיד להפיק מידע מתוך קטע מקור, בנושא מתוכנית הלימודים. 2.
איך פותרים קטע מקור בהיסטוריה - המרכז להצלחה בלימודים
https://www.rachelbd.co.il/איך-פותרים-קטע-מקור-בהיסטוריהSep 17, 2018 · אני רוצה לתת לכם 5 דגשים עכשיו לגבי מקור שהוא קטע קריאה: קטע המקור לא נותן לכם הסבר מלא על החומר. הוא נותן לכם דוגמאות, רמזים, כותרות, רעיונות. אתם, …
מיומנות 1 - ניתוח קטעי מקור
http://misgav.iscool.co.il › LinkClickסוג המקור, תאריך כתיבה, זהות הכותב, הערכת איכות המקור. ... הערכת איכות מקור היסטורי ... קראו היטב את קטע המקור ומצאו את הנושא המרכזי עליו הוא מדבר.
קטעי מקור ויזואליים: סוגי השאלות ודרכים לפתרון - Yschool
https://yschool.co.il › videoבשיעור זה נבחן כמה דרכים להצלחה בבגרות בהיסטוריה. השיעור עוסק בארגון הלמידה למבחן תוך התמקדות בשיטה מומלצת ללימוד החומר -שיטת הבבושקה.
כיצד מנתחים מקור? כמה הנחיות קצרות - מאגר מידע
http://toldotofakim.cet.ac.il › ShowIt...הסבר קצר על האופן שבו יש לנתח מקור היסטורי, שהוא הלב של עבודת המחקר של ההיסטוריון. כל הזכויות שמורות לאוניברסיטת תל-אביב, החוג להיסטוריה.
הערכת אמינות מקור מידע - דפים לתלמיד
http://www.mutal.weizmann.ac.il › פעילות-3בפעילות זו נלמד להעריך את קטע המידע לפי הנתונים שנאספו. ... מלאו עבור מקור המידע את דף השאלות המנחות להערכת אמינות - ענו על השאלות המופיעות בטופס שאלות ...
מיומנויות תכנית סחל"ב בהסטוריה | Smore Newsletters for ...
https://www.smore.com/zgq4rמיומנויות היסוד של סחל"ב - מעין הס אשכנזי. 1. ניתוח קטעי מקור חזותיים ומילוליים. 2. הערכת איכות קטעי מקור. 3. שאילת שאלות הרחבה. 4. הבחנה בין עובדה לדעה.
מקור היסטורי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מקור_היסטוריכלים לניתוח מקורות היסטורים - CET
https://toldotofakim.cet.ac.il/ShowItem.aspx?...הפריטים בארגז הכלים מאפשרים למורה לשלב מקורות מגוונים בשיעור ולנתח אותם עם תלמידיו לעומק. ניתן לגזור ולחלק לתלמידים את הקבצים. 1. כרטיס לניתוח מקור כתוב. 2. כרטיס לניתוח מקור חזותי. 3. כרטיס ...
כיצד מנתחים מקור? כמה הנחיות קצרות
toldotofakim.cet.ac.il › ShowItemליבה של עבודת המחקר ההיסטורית הוא הניסיון לשחזר תהליכים בעבר בעזרת עדויות. אין כמובן שום מתכון כללי וקבוע לניתוח מקור – כלומר לתהליך שבו אנו הופכים שריד כלשהו מן העבר ל'מקור', לעדות בעלת משמעות, כזו שניתן להיעזר בה כדי ...
לאומיות קטע מקור
llama4u.wixsite.com › history › about2-c17thשאלה מספר 1- התנועה הציונית והתנועות הלאומיות באירופה (קיץ תשע"ב 220,022115) א. הצג ﬠל פי הקטע שניים מהקשיים הייחודיים של התנועה הציונית, והסבר ﬠל פי מה שלמדת גורם ייחודי אחד שהשפיע על צמיחת התנועה ...
לאומיות קטע מקור
https://llama4u.wixsite.com/history/about2-c17thשאלה מספר 1- התנועה הציונית והתנועות הלאומיות באירופה (קיץ תשע"ב 220,022115) א. הצג ﬠל פי הקטע שניים מהקשיים הייחודיים של התנועה הציונית, והסבר ﬠל פי …
meyda.education.gov.il
https://meyda.education.gov.il/files/Pop/0files/...העריכו את איכות מקור זה כמקור ללימוד התחלתה של העיר תל אביב. (16 נק')
כיצד מנתחים מקור? כמה הנחיות קצרות
https://toldotofakim.cet.ac.il/ShowItem.aspx?...ליבה של עבודת המחקר ההיסטורית הוא הניסיון לשחזר תהליכים בעבר בעזרת עדויות. אין כמובן שום מתכון כללי וקבוע לניתוח מקור – כלומר לתהליך שבו אנו הופכים שריד כלשהו מן העבר ל'מקור', לעדות בעלת משמעות, כזו שניתן להיעזר בה כדי ...
ניתוח קטע מקור בהיסטוריה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › ניתוח-קטע-מקור-בהיסט...תשובה לשאלה עם קטע מקור – תוספת כללים: ... ניתוח קטע מקור מספר 1 חזרה ל 'דפוסי פעילות ציונית בארץ ישראל' כזכור, ... הערכת איכות קטעי מקור; 3.
מיומנויות תכנית סחל"ב בהסטוריה | Smore Newsletters for Education
https://www.smore.com › ...מיומנויות תכנית סחל"ב בהסטוריה - עמק החולה, אוקטובר 2020 by Maayan Hess Ashkenazi | This newsletter was created with Smore, an online tool for creating ...
איך פותרים קטע מקור בהיסטוריה - המרכז להצלחה בלימודים
www.rachelbd.co.il › איך-פותרים-קטעSep 17, 2018 · אני רוצה לתת לכם 5 דגשים עכשיו לגבי מקור שהוא קטע קריאה: קטע המקור לא נותן לכם הסבר מלא על החומר. הוא נותן לכם דוגמאות, רמזים, כותרות, רעיונות. אתם, התלמידים שנבחנים, צריכים להסביר את הדברים ולתת להם קשר. מותר לצטט מקטע המקור אבל אסור רק לצטט.
קטע (מתמטיקה) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטע_(מתמטיקה)קטע (מתמטיקה) מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. ב גאומטריה, קטע הוא קבוצת כל הנקודות על ישר אשר נמצאות בין שתי נקודות שונות (הנקראות קצות הקטע או נקודות הקצה של הקטע), לרבות נקודות הקצה ( קטע ...
חדשות מהארץ ומהעולם מזווית אחרת - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.ilאלחנן שפייזר. 25-11-2021. פעם, ביום שישי האחרון של חודש נובמבר בעל הבית היה משתגע, אבל בשנים האחרונות מדובר במבצעים מתונים בהרבה, ואנחנו יכולים...
איך פותרים קטע מקור בהיסטוריה - המרכז להצלחה בלימודים
https://www.rachelbd.co.il › איך-פותרי...בבגרות בהיסטוריה חייבים לפתור לפחות שתי שאלות של קטעי מקור. ישנם שני סוגי מקורות: קטע קריאה ומקור חזותי. אני רוצה לדבר רק על קטע קריאה: זה יכול להיות קטע ...
כלים לניתוח מקורות היסטורים - CET
toldotofakim.cet.ac.il › ShowItemהפריטים בארגז הכלים מאפשרים למורה לשלב מקורות מגוונים בשיעור ולנתח אותם עם תלמידיו לעומק. ניתן לגזור ולחלק לתלמידים את הקבצים. 1. כרטיס לניתוח מקור כתוב. 2. כרטיס לניתוח מקור חזותי. 3. כרטיס ...
איך פותרים קטע מקור בהיסטוריה? - YouTube
https://www.youtube.com › watchיש לכם שאלות? :-)חפשו אותנו באינסטגרם - @rachelbd.centerפייסבוק - https://www.facebook.com/MerkazHazlaha/כתבו לנו בוואטסאפ ...
מיומנויות תכנית סחל"ב בהסטוריה | Smore Newsletters for Education
www.smore.com › zgq4rמיומנויות היסוד של סחל"ב - מעין הס אשכנזי. 1. ניתוח קטעי מקור חזותיים ומילוליים. 2. הערכת איכות קטעי מקור. 3. שאילת שאלות הרחבה. 4. הבחנה בין עובדה לדעה.
הערכת אמינות מקור מידע והשוואה פעילות 3 : - משרד החינוך
https://cms.education.gov.il › rdonlyres › 3.pdfטבלת מחוון ריקה . מערך בדיקה של הערכת אמינות של מקור מידע. הקריטריו. נים. : 22222222222. א . בחינת סמכות המקור .1. סמכות כותב קטע. המידע.
שאלה| איך לפתור קטע מקור בהיסטוריה ב'? - FXP
www.fxp.co.il › showthreadMay 31, 2011 · קטעי מקור לא נועדו להכשיר את התלמידים להיסטוריונים. המטרה העיקרית היא לבחון את יכולת התלמיד להפיק מידע מתוך קטע מקור, בנושא מתוכנית הלימודים. 2.