חיפשת:

תשלום מע מ

הסדר מיוחד לפריסת תשלומים עבור דוחות מע"מ - לשכת המסחר
https://www.chamber.org.il › services...
הסדר מיוחד לפריסת תשלומים עבור דוחות מע"מ. עדכון ליום 30.8.2021. ניתנה הארכה למועד הדיווח והתשלום למע"מ עבור חודשים יולי -אוגוסט 2021 עד ל-5.10.2021.
רשות המיסים - דיווח מפורט
https://www.misim.gov.il/EmDvhmfrt/wLogOnMenu.aspx
28/10/2021 · למע'מ. הנחיות עבודה עם כרטיס חכם בדפדפן firefox. לציבור מדווחי דיווח מפורט -. ממשק הגשת דיווח מפורט הותאם לדפדפנים מתקדמים. לתשומת לבכם, הגשת הדיווח תעשה ע"י בחירת אפשרות. "הגשת ובדיקת הדיווח" => "שידור קובץ". תמיכה טלפונית. - לתמיכה בדיווח המקוון - 02-5656400.
רשות המיסים - תשלום חוב מע"מ
secapp.taxes.gov.il › emhanpayment › ContactUs
Oct 17, 2021 · תשלום חוב מע"מ. באחד ממספרי הטלפון: 4954* או 02-5656400 בימים א'-ה', בין השעות 08:15-15:30. בפנייה מקוונת בה יש לתאר בקצרה את התקלה/בקשה ולציין שם מלא, מספר עוסק וטלפון לחזרה.
רשות המיסים - דיווחי ותשלומי מע"מ
www.misim.gov.il › emsisma › wTnaeyShimush
Sep 16, 2021 · תנאי תשלום. תשלום דוחות תקופתיים וחובות למע"מ מיועדים ל: לקוחות כל הבנקים המשלמים בכרטיסי אשראי, כאשר סכום התשלום המרבי לתשלום בכרטיסי אשראי הוא 15,000 ₪ (ניתן לשלם גם בקרדיט).בכרטיס לאומי כארד ניתן לשלם עד סכום של 25,000. לקוחות בנק לאומי , בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי, בנק דיסקונט ...
מס ערך מוסף (מע"מ) (מושג) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › מס_ערך...
מס ערך מוסף (מע"מ) - הינו מס המוטל על כל עסקה בישראל (מכירת נכס או מתן שירות) וכן על יבוא סחורה בשיעור אחיד וקבוע ממחיר העסקה או הסחורה.
תשלומי מס הכנסה | רשות המסים בישראל
www.gov.il › he › service
Apr 26, 2021 · תשלום מקוון באתר הרשות באמצעות הסדרת תשלום בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית. הערה על תשלומים המשולמים למדינה לא מתווספת לרוב חובת תשלום מע"מ ולכן, המדינה לא נדרשת להפיק בגינם חשבונית מס (לא קיים רכיב מע"מ).
רשות המיסים - תשלום חוב מע"מ
https://secapp.taxes.gov.il/emhanpayment/TashlumShovar.aspx?cur=
24/10/2021 · תשלום חוב מע"מ. אזור אישי התחברות. פריסה רחבה. היישום פועל בדפדפנים Internet Explorer ו-Google Chrome.
רשות המיסים - דיווחי ותשלומי מע"מ
https://www.misim.gov.il/emsisma/wTnaeyShimush.aspx?cur=3
16/09/2021 · 2. תנאי תשלום. תשלום דוחות תקופתיים וחובות למע"מ מיועדים ל: לקוחות כל הבנקים המשלמים בכרטיסי אשראי, כאשר סכום התשלום המרבי לתשלום בכרטיסי אשראי הוא 15,000 ₪ (ניתן לשלם גם בקרדיט).בכרטיס לאומי כארד ניתן לשלם עד סכום של 25,000. לקוחות בנק לאומי , בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי, בנק ...
דיווח ותשלום של דוחות מע"מ | רשות המסים בישראל
www.gov.il › he › service
Apr 26, 2021 · באמצעות מייצג המקושר למחשב שירות עיבודים ממוכנים (שע"מ), שיש לו הרשאה לחיוב חשבון הבנק. בבנק הדואר באמצעות שובר תשלום ברקוד. ניתן להדפיס את שובר התשלום באזור האישי. לבירורים ניתן לפנות לתחנת מע"מ אליה אתם שייכים, או למוקד המידע של רשות המסים בטלפון *4954. לכניסה למערכת.
תשלום חוב מע"מ | רשות המסים בישראל
www.gov.il › he › service
שירות זה מאפשר לבעלי תיק במע"מ לשלם מע"מ, הפרשי מס וחובות. אם אתם מעוניינים לשלם מע"מ, הפרשי מס או חובות, תוכלו לעשות זאת בתשלום מקוון בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית באתר הרשות.
מועדי דיווח ותשלום דוחות מע"מ, מס הכנסה וניכויים לשנת המס 2021
http://www.capitax.co.il › content
רשות המסים פרסמה הודעה לעניין מועדי הדיווח והתשלום של דוחות מע"מ, מס הכנסה וניכויים לשנת המס 2021. למַעבר להודעה, לחצו כאן.
דיווחי ותשלומי מע"מ - רשות המסים בישראל
https://www.misim.gov.il › emrishum
רשות המיסים יצאה למהלך נסיוני של הגשת דו"חות מע"מ תקופתיים באמצעות האינטרנט ... בתשלום זה ניתן לשלם חובות מע"מ בלבד ואין להשתמש בו לצורך תשלום דו"ח תקופתי.
מס ערך מוסף (מע"מ) (מושג) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/מס_ערך_מוסף_(מע"מ)
מס ערך מוסף (מע"מ) הוא מס המוטל על כל עסקה בישראל (מכירת נכס או מתן שירות) וכן על יבוא סחורה. סכום המע״מ מחושב בשיעור קבוע ממחיר העסקה או הסחורה, והוא עומד כיום על 17% ממחיר הרכישה או השירות.
רשות המיסים - דיווחי ותשלומי מע"מ
www.misim.gov.il › emrishum › wHoraotRishum
Oct 24, 2021 · פריסה רחבה. רשות המיסים יצאה למהלך נסיוני של הגשת דו"חות מע"מ תקופתיים באמצעות האינטרנט (לתשלום, החזר ואפס). זאת, במטרה לשפר את השירות הניתן לעוסקים ולייעלו וכן לקדם את הסחר האלקטרוני. שירות זה הינו צעד נוסף בסל שירותים שהאגף מתכנן לתת ללקוחותיו באמצעות האינטרנט.
רשות המיסים - תשלום חוב מע"מ
secapp.taxes.gov.il › emhanpayment › TashlumShovar
Oct 24, 2021 · תשלום חוב מע"מ. אזור אישי התחברות. פריסה רחבה. היישום פועל בדפדפנים Internet Explorer ו-Google Chrome.
דיווח ותשלום של דוחות מע"מ | רשות המסים בישראל - Gov.il
https://www.gov.il › service › reporti...
בבנק הדואר באמצעות שובר תשלום ברקוד. ניתן להדפיס את שובר התשלום באזור האישי. לבירורים ניתן לפנות לתחנת מע"מ אליה אתם שייכים, או למוקד המידע של רשות המסים ...
רשות המיסים - דוחות
https://secapp.taxes.gov.il/emhandoch/startPageIntErnet.aspx
27/10/2021 · דוחות. הנחיות עבודה עם כרטיס חכם בדפדפן firefox. להזדהות באמצעות כרטיס חכם יש לסגור את הדפדפן, להכניס את הכרטיס אל קורא הכרטיסים, ולפתוח מחדש את …
דיווח ותשלום של דוחות מע"מ | רשות המסים בישראל
https://www.gov.il/he/service/reporting-or-payment-of-vat-reports
26/04/2021 · בבנק הדואר באמצעות שובר תשלום ברקוד. ניתן להדפיס את שובר התשלום באזור האישי. לבירורים ניתן לפנות לתחנת מע"מ אליה אתם שייכים, או למוקד המידע של רשות המסים בטלפון *4954. לכניסה למערכת. שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות ...
תשלום חוב מע"מ | רשות המסים בישראל
https://www.gov.il/he/service/payment-of-vat-debt
שירות זה מיועד לבעלי תיק במע"מ אשר מעוניינים לשלם מע"מ, הפרשי מס וחובות. שירות זה מאפשר לבעלי תיק במע"מ לשלם מע"מ, הפרשי מס וחובות. אם אתם מעוניינים לשלם מע"מ, הפרשי מס או חובות, תוכלו לעשות זאת בתשלום מקוון בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית באתר הרשות.
תשלום חוב מע"מ - רשות המסים
https://secapp.taxes.gov.il › HazanatP...
אם טרם דיווחתם את הדוח התקופתי (לא דיווח מפורט), יש לדווחו במערכת הגשת דוח מע"מ. בסיום הגשת הדוח ישנה אפשרות לעבור לביצוע תשלום הדוח, מומלץ להשתמש באפשרות ...