חיפשת:

תשלום חברת החשמל

פורטל הזמנות - iec.co.il
https://digitalorders.iec.co.il
ברוכים הבאיםלעולם ההזמנות הדיגיטלי של חברת החשמל. כאן תוכלו לבצע בקלות ובמהירות מגוון פעולות בתחום הזמנות החיבורים לחשמל. לקבל מידע ולהתעדכן באופן תדיר ועצמאי בכל מקום ובכל זמן שתבחרו.
הצטרפות לתשלום בהוראת קבע - חברת החשמל
https://www.iec.co.il/pages/directdebit.aspx
הקמת הרשאה לחיוב חשבון באתר או באפליקציה של הבנק שלך. הקמת הרשאה לחיוב חשבון על ידי החתמה פיזית של סניף הבנק שלך על מסמך הוראת קבע. ריכזנו עבורך את המידע שחשוב לדעת על כל אחד מהמסלולים. ניתן לחזור לעמוד זה גם בהמשך לצורך מידע נוסף או המשך התהליך.
תשלום חשבונות אונליין - תשלום מקוון של חשבונות חשמל, מים ...
https://mazekal.co.il/83giJ
הנכם מועבר לאתר חיצוני. אנא קרא/י בעיון את הסעיפים המפורטים להלן למתן שירות תשלום בכרטיסי אשראי באמצעות אתר חיצוני טרם ש י מוש בשירות: 1. השירות מבוצע באמצעות אתר חיצוני. 2. האתר בכללותו, לרבות המידע המופיע בו, התוכנה העומדת בבסיסו, מידע …
תשלום הזמנה - חברת החשמל
https://www.iec.co.il/pages/orderpayment.aspx
כעת ניתן לשלם בכרטיס אשראי הזמנות בסכום של מעל 10,000 ₪. תשלום בכרטיס אשראי מעל 10,000 ₪ יחויב בעמלה של 8 ₪ לכל 1,000 ₪ (החל מהאגורה הראשונה מעל 10,000). מספר חשבון חוזה *. 4 ספרות אחרונות של מספר החשבון/חשבונית *.
חברת החשמל - שירות לקוחות | שירות.נט
https://www.sherut.net/Electric
חברת החשמל מספקת את רוב החשמל הנצרך במשק הישראלי. חברת החשמל - ויקיפדיה. 2.3 (1141 הצבעות) star star star_half star_border star_border. חברות נוספות בקטגוריה navigate_before. ממשלה ומוסדות. gov.il. דואר ישראל. חברת החשמל.
אפשרויות לתשלום חשבון החשמל
https://www.iec.co.il › howtopay
במרכזי השירות הטלפוני 103 של חברת החשמל בימים א'-ה', בשעות: 07:00 - 22:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 07:00 - 13:00 באמצעות המענה הקולי, 24 שעות ביממה.
אלו הם הדרכים בהם ניתן לשלם את חשבון החשמל
https://www.iec.co.il › payment
לנוחיותכם מגוון אפיקי תשלום: הוראת קבע בבנק או בכרטיס אשראי, אתר האינטרנט של החברה, אפליקציה, מוקד 103 ובנקים.
תשלום חשבונות אונליין - תשלום מקוון של חשבונות חשמל, מים ארנונה וגז
https://mazekal.co.il › ...
תשלום חשבון חשמל, תשלום חשבון מים, תשלום ארנונה ותשלום חשבון הגז מהטלפון או המחשב. עיריות ,רשויות מקומיות,תאגידי מים,חברת החשמל וחברות הגז בכרטיס אשראי. התשלום ...
תשלום חשבון חשמל - חברת חשמל לישראל
https://www.iec.co.il › single
אתר הבית של חברת החשמל. ... ביום ו' וערבי חג: מ-08:00 עד 13:00 לאחר שעות הפעילות הרגילות, זמינים בטלפון בכל שעה בנושאי מפגעים והפסקות חשמל ...
על כל שאלה תשובה - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › pages › faq
כל שינוי באופן התשלום יגרום לעלויות אשראי נוספות לחברת החשמל, אותן היא תצטרך לכסות באמצעות העלאת תעריפים לכלל הלקוחות. באילו ערוצי תשלום ניתן לשלם את החשבון ...
תשלום חשבון חשמל באינטרנט בקלות ומהירות טיפים לחיסכון בחשמל
infotax.co.il/תשלום-חשבון-חשמל
אתר המיסים של ישראל. אתר המיסים של ישראל כל טבלאות מס הכנסה 2021 מחשבונים מעודכנים עוסק במידענות בנושא מיסים איתור כספים אבודים ומידע אודות נתוני מס הכנסה . האתר בבעלות פרטית . באתר תוכלו לבדוק החזרי מס הכנסה , כתובות טלפונים שעות קבלה של מס הכנסה מימוש זכויות ביטוח לאומי ...
חשבון חודשי | תשלום חד פעמי או מעבר קבוע לחשבון ... - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › pages
תשלום חשבון חשמל חודשי חד-פעמי. ניתן לפצל את החשבון הבא שתקבלו באופן חד פעמי. כחודש לאחר מועד עריכת החשבון השוטף (מועד עריכת החשבון השוטף מופיע בעמוד הראשון ...
חברת החשמל - חשבון חודשי | תשלום חד פעמי או מעבר קבוע ...
https://www.iec.co.il/homeclients/pages/02062016.aspx
כחודש לאחר מועד עריכת החשבון השוטף (מועד עריכת החשבון השוטף מופיע בעמוד הראשון בחשבון, מעל "ריכוז החשבון"), יש לדווח קריאת מונה מעודכנת בקישור שלהלן > דיווח על קריאת מונה. יש לסמן בעת הדיווח שהדיווח ניתן לצורך קבלת חשבון . ניתן גם לדווח בשירות 103.
iec.co.il
https://iecdigital.iec.co.il/login
כניסה לשירותים הדיגיטליים. מיד נכניס אותך לאזור האישי שלך. ההתחברות באמצעות מספר הזיהוי עמו נרשמת לשירותים הדיגיטליים של חברת החשמל. בחר סוג זיהוי. מספר תעודת זהותמספר דרכון.
תשלום שובר מפריסה - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › pages › billsin...
חשבונות חשמל. בסכום של מעל 10,000 ₪. תשלום בכרטיס אשראי מעל 10,000 ₪ יחויב בעמלה של 8 ₪ לכל 1,000 ₪. (החל מהאגורה הראשונה מעל 10,000). מספר חשבון חוזה *.
תשלום שובר מפריסה
https://www.iec.co.il › mobile › pages
חשבונות חשמל. בסכום של מעל 10,000 ₪. תשלום בכרטיס אשראי מעל 10,000 ₪ יחויב בעמלה של 8 ₪ לכל 1,000 ₪. (החל מהאגורה הראשונה מעל 10,000). מספר חשבון חוזה *.
חשבון חשמל
https://www.iec.co.il › ...
אתר הבית של חברת החשמל. ... אספנו שלל עובדות מעניינות על חשמל. גם אותנו הן הפתיעו ... תשלום חשבון חשמל, חשבוניות ופירוט צריכה. תעודת זהות.
אפשרויות לתשלום חשבון החשמל
https://www.iec.co.il/homeclients/pages/howtopay.aspx
Jan 01, 2021 · חשבון החשמל שתקבלו ממועד ההצטרפות. ואילך לא יהיה לתשלום, ויצוין עליו כי נשלח לגביה בבנק. בעת החלפת בנק, סניף בנק, או בעת מעבר דירה, יהיה עליכם למלא טופס בקשה חדש, להחתימו ולשלוח לחברת החשמל. במקרה שבו הוראת הקבע לא תכובד על …
חברת חשמל לישראל - iec.co.il
https://www.iec.co.il
אתר הבית של חברת החשמל. cards.power-outages. cards.incidents-and-initiated-breaks
תשלום הזמנה - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › orderpayment
תשלום בכרטיס אשראי מעל 10,000 ₪ יחויב בעמלה של 8 ₪ לכל 1,000 ₪(החל מהאגורה הראשונה מעל 10,000). מספר חשבון חוזה *. 4 ספרות אחרונות של מספר החשבון/חשבונית *.