חיפשת:

תשלום גמול א

הסכם קיבוצי גמול השתלמות
https://www.fridmanwork.com › law...
3.1 תשלום גמול שלטון מקומי מעוגן ב"הודעות בענייני עובדים", שחלקן שולבו לתוך הוראות חוקת העבודה של עובדי הרשויות המקומיות. חשובות לענייננו הודעות משנת 1991 ומשנת ...
מי זכאי לקבל גמול השתלמות? - זכויות עובדים
https://www.workrights.co.il › גמול_ה...
עובד הוראה במשך שנה אחת לפחות שעבר השתלמויות רלבנטיות בתקופת החופשה ללא תשלום למשל, יכול להגיש בקשה לקבלת גמול השתלמות. גמול השתלמות לאחיות. לפי ...
טפסי בקשה לגמול | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
https://www.machar.org.il/טפסים-והנחיות-למילוי/597/גמול-א
הטיפול בבקשות לגמול השתלמות א' ו-ב' כרוך בתשלום של 150 ש"ח עבור כל גמול. את התשלום ניתן לשלם בסיום הגשת הבקשה בכרטיס אשראי או באמצעות ההעברה בנקאית (לצרף את האסמכתא על התשלום בסיום הבקשה ) לזכות חשבון מס' 51331215 ע"ש הסתדרות האקדמאים במח"ר, בבנק לאומי (10) סניף ראשי (800).
גמול השתלמות לעובדים סוציאליים - עדכונים שחובה לדעת | איגוד ...
www.socialwork.org.il › גמול--השתלמות
גמול המח"ר הינו שקלי ומזכה, כיום, בתוספת לשכר של 328.76 ₪ לגמול א' ו – 328.78 ₪ נוספים עבור גמול ב' (400 שעות לימוד גמול א' + 400 שעות לימוד עבור גמול ב'). מדרגה ב' והלאה התשלום לגמול ב' בלבד עומד על 428.76 ₪.
תשלום גמול לדירקטור שאינו דירקטור חיצוני בחברה המנהלת ...
https://www.funder.co.il/article/124647
Nov 02, 2021 · חברה מנהלת ענפית שמשלמת גמול לדירקטור שאינו חיצוני במועד פרסום העמדה רשאית להמשיך ולשלם לדירקטור שאינו חיצוני גמול שאינו עומד בתנאים שמפורטים בסעיף 4 לעיל, ככל שדירקטור כאמור מקבל גמול נכון למועד פרסום עמדה זו, וזאת עד לסיום כהונתו כדירקטור בחברה.
תשלום דמי טיפול | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
www.machar.org.il › תשלום-דמי-טיפול
תשלום דמי טיפול. עבור כל בקשה לגמול השתלמות א' או ב' יש לשלם 150 ₪ דמי טיפול. (בהגשת שתי בקשות א' + ב' יש לשלם 300 ₪.) את התשלום ניתן לשלם בסיום הגשת הבקשה בכרטיס אשראי (* לא ניתן לשלם בדיינרס ו אמריקן ...
טופס להורדה והנחיות למילוי – Hahistadrut - הסתדרות עובדי המדינה
https://www.hahistadrut.org.il › הנחיות...
קורסים פחות מ-40 שעות אינם מתקבלים לגמול. לימודי שפות זרות, מוכרים עד 80 שעות בלבד. טלפון לבירורים:03-6921289 ימים א'-ה' בין השעות: 10:00-12:00 ...
דמי טיפול בגמול השתלמות - הסתדרות המהנדסים והאדריכלים
https://www.eng.org.il › education-p...
עלות דמי טיפול בכל בקשה לגמול השתלמות מהנדסים הינה 150 ש”ח לכלל הסקטורים. בהגשת בקשה עבור גמול א' וגמול ב' בו זמנית עלות דמי הטיפול הינה 300 ש”ח.
תשלום גמול השתלמות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › תשלום-גמול-השתלמות
עבור כל בקשה לגמול השתלמות א' או ב' יש לשלם 150 ₪ דמי טיפול. (בהגשת שתי בקשות א' + ב' יש לשלם 300 ₪.) ... עמוד הבית; גמול השתלמות; תשלום דמי טיפול .
תשלום גמול בתביעה ייצוגית – הסכום תלוי בתועלת לקבוצת הנפגעים
https://www.blitshtein-law.com/plaintiff-payment-large-sum
במסגרת תביעה ייצוגית תשלום גמול לתובע ייצוגי יתבצע במספר מצבים: הסתלקות מתוגמלת – במקרים אלה התובע הייצוגי מבקש לסגת מתביעתו, והנתבע לא מודה (בדרך כלל) שביצע מחדל כלשהו. למרות זאת, הנתבע מוכן לשלם לתובע תשלום כלשהו על מנת שלא ינוהל הליך משפטי ארוך ויקר.
גמול השתלמות - ארגון עובדי צהל
https://www.ovdayzahal.org.il/articles/גמול-השתלמות
גמול השתלמות ב'. מקצ"ט. תוספת הכשרה בסיסית (גם בדירוג הצה"לי וגם בדירוג האחיד) תוספת הכשרה מורחבת (גם בדירוג הצה"לי וגם בדירוג האחיד)
קריטריונים לגמול השתלמות | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
www.machar.org.il › קריטריונים-לגמול
קריטריונים לקבלת גמול השתלמות לעובדים בדירוג המח"ר:זכאים להגיש בקשה לגמול השתלמותעובדים בעלי השכלה אקדמית במדעי החברה והרוח המקבלים שכרם לפי דירוג המח"ר.כלליזכאי לגמול השתלמות א' מי שצבר 400 שעות השתלמות ולגמול ...
טפסי בקשה לגמול | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
www.machar.org.il › טפסים-והנחיות
צירוף מסמך את המסמכים יש לסרוק לקובץ אחד לפי הסדר הבא: אישור העסקה, תעודת ב.א., תעודות שבגינן הינך מבקש/ת לאשר את גמול ההשתלמות ותכנית הלימודים של הקורסים ואסמכתא על תשלום דמי הטיפול.
לימודים והשתלמויות | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
machar.org.il › לימודים-והשתלמויות
תגמול ללימודים מעבר ללימודי התואר עובד בדירוג המח"ר זכאי לתגמול כספי עבור שעות לימוד שלמד מעבר ללימודי התואר הראשון, אשר נועדו להעשיר את השכלתו ולשפר את מיומנויותיו בתחום עיסוקו. הזכאות הינה עד לשני גמולים, כאשר כל גמול השתלמות ניתן בעבור 400 שעות לימוד שהוכרו על-ידי הוועדה לגמול השתלמות בהתאם לקריטריונים שיפורטו להלן.
6.6.4 גמולים לבחינות בגרות ולבחינות גמר (1)
cms.education.gov.il › EducationCMS › Units
גמול זה לא יעלה על 3 ש"ש + % 2.(4) (3) הוראות מיוחדות: (א) במקצוע העברית יתקיים הנוהל הזה: 1. ידיעת הלשון תהיה מקצוע בפני עצמו. 2. חיבור (הבעה עברית) יהיה מקצוע בפני עצמו. 3. ספרות עברית תהיה מקצוע בפני עצמו.
תשלום דמי טיפול | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
https://www.machar.org.il/תשלום-דמי-טיפול
תשלום דמי טיפול | הסתדרות האקדמאים - מח''ר. הגעת לאיזור מרכזי, לחץ על אנטר למעבר לקיצור הבא. עמוד הבית.
הכל על גמול השתלמות וקורסים לגמול התשלמות!
www.workrights.co.il › גמול_השתלמות
Jul 07, 2013 · גמול השתלמות הוא תשלום כספי קבוע המשולם לעובד על ידי מעסיקו בגין לימודים והרחבת השכלה בתחום מקצועו ועיסוקו. הגמול משולם במסגרת הסכמי עבודה קיבוציים. הבקשה והזכות לגמול מסוג זה שמורה ברוב המקרים לעובדי מדינה, עובדי מגזר ציבורי, רשויות מקומיות, משרד הביטחון, משטרה עובדי מנהל ומשק, הנדסאים וטכנאים. מאחר ומדובר בהטבה כספית לא כל עובד זכאי לה.
תשלום גמול השתלמות מקוון | הסתדרות המעו"ף
https://oldsite.hmaof.org.il › תשלום-גמ...
גמול השתלמות א' – תשלום אגרה. לתשומת ליבך, את התשלום נא לבצע רק במידה והינך בדירוג אחיד מנהלי או חינוך ונוער השייך למעו"ף.
תשלום גמול והחזר הוצאות ליו"ר וחברי מועצה בתאגידים הסטטוטוריים
https://www.gov.il › guide › corporations
התשע"א. 15. בספטמבר. 2011. שכ. 2010-34167. לכבוד. : מככ"לים. בתאגידים. סטטרטררים. יו"ר. בתאגידים. סטטוטורים. הנדון. : תשלום. גמול. והחזר. הוצאות. ליו"ר.
תשלום דמי טיפול | הסתדרות האקדמאים - מח''ר
https://www.machar.org.il › תשלום-דמ...
עבור כל בקשה לגמול השתלמות א' או ב' יש לשלם 150 ₪ דמי טיפול. (בהגשת שתי בקשות א' + ב' יש לשלם 300 ₪.) ... עמוד הבית; גמול השתלמות; תשלום דמי טיפול ...
הכל על גמול השתלמות וקורסים לגמול התשלמות!
https://www.workrights.co.il/גמול_השתלמות
Jul 07, 2013 · גמול השתלמות לאקדמאים. אקדמאים במקצועות המח"ר (מדעי החברה והרוח) זכאים ללמוד ולצבור שעות לימודים על מנת לזכות בגמול השתלמות שישפר את רמת שכרם ועל הדרך, ירחיב אופקים והשכלה הרלבנטיים לתחום עיסוקם והתמחותם. לפני שיוצאים ללמוד כדאי מאד לבדוק היטב אם תחומי הלימוד שנמשכים ...
עובד/ת יקר/ה ! שלום רב, בקשה לקבלת גמול השתלמות הנדון
https://binyamin.org.il › 1554628352.4020.pdf
על מנת להגיש את בקשתך בצורה מסודרת חובה לצרף את המסמכים הבאים : .1. גמול א'. תשלום אגרה. –. ע"ס. 150. ₪. במזומן. ,. אמצעי תשלום.
גמול השתלמות לעובדים סוציאליים - עדכונים שחובה לדעת ...
https://www.socialwork.org.il/גמול--השתלמות-לעובדים...
גמול השתלמות הינו תוספת לשכר על פי הסכם השכר הקיבוצי בדירוג העובדים הסוציאליים ומטרתו לתגמל את העובדים הסוציאליים, בגין הרחבה והעשרה של השכלתם המקצועית והניהולית …