חיפשת:

תשבץ יום ירושלים

ירושלים - חלק ח' - משחקים, תשבצים וחידונים על ירושלים - חלו"ם - חינוך ...
https://kaye7.org.il › ירושלים-חלק-ח-מ...
ירושלים – חלק ח' – משחקים, תשבצים וחידונים על ירושלים. 1. מדור ראשי ירושלים ... לינק שבור. בינגו על ירושלים ... לינק שבור. גימטרייה ומתמטיקה ליום ירושלים.
שעשועים ליום ירושלים - מערכת ניהול קבצים
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › ...
/חגים וימים מיוחדים/יום ירושלים/שעשועים ליום ירושלים/. שם הקובץ, עודכן לאחרונה, גודל הקובץ ... תשבץ ירושלים.doc.zip, 25/04/2007 21:19:54, 8,774 בתים.
מילים מבולבלות – יום ירושלים | פורטל תוכן מקצועי להורים וילדים - את זה
http://www.etze.co.il › ...
מערכת "את זה" 05.05.13. להורדת דף עבודה מילים מבולבלות - יום ירושלים. עוד דפי עבודה לגילאי 6-10: דף עבודה – איך צריך לומר? תשחץ ציורים 1. תשחץ ציורים 2.
יום ירושלים Archives - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › merkazia_cat
יום ירושלים. בונים ירושלים. אביבה עזר. מטרת הפעילות: פעילות יצירה ליום ירושלים. תאור הפעילות: יצירת תמונות ירושלים לקישוט. גיל יעד: צעיר - ביניים.
Jerusalem Day - Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_Day
Jerusalem Day ( Hebrew: יום ירושלים ‎, Yom Yerushalayim) is an Israeli national holiday commemorating the reunification of Jerusalem and the establishment of Israeli control over the Old City in the aftermath of the June 1967 Six-Day War. The day is officially marked by state ceremonies and memorial services.
תפזורות בנושא יום ירושלים להורדה והדפסה - פופי
https://www.popy.co.il › tirgulon › w...
פופי תרגולון - מגוון רחב של תפזורות חגי ישראל להורדה והדפסה, תפזורות ליום ירושלים , תפזורות יהדות ועוד..
יום ירושלים
clickit3.ort.org.il/APPS/Public/GetFile.aspx?...
לכתות ד ה תשבץ. תשבץ מידעני ירושלים ... יום ירושלים Author: Nurit Last modified by: Nurit Created Date: 5/6/2007 2:13:00 PM Other titles: יום ירושלים ...
תשבץ - יום ירושלים | לומדים עם בריינפופ
https://lomdim.brainpop.com/printable/crossword_jerusalem
לפניכם תשבץ ליום ירושלים. חלקו את התלמידים לקבוצות של שלושה או ארבעה תלמידים. הנחו את התלמידים לצפות מראש בסרטוני בריינפופ בנושא ירושלים , הדפיסו את דפי התשבץ הריקים המצורפים, וחלקו דף לכל קבוצה. הקבוצה המנצחת היא הקבוצה הראשונה שפותרת נכונה את …
תשחץ יום ירושלים - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=3594603
Oct 11, 2008 · תשחץ יום ירושלים : הייייייייי =] הפעם תשבץ יום ירושלים!!! מזל טוב ירושלים גם חח =] היה לי לפני שבוע נדמה ליי טוב בלי לחפור תהנו!!!
יום ירושלים, כ"ח באייר | חגים ומועדים | מעגל השנה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › yerushal...
ירושלים היא בירתו של עם ישראל מאז דוד המלך. עד לימי דוד המלך הייתה העיר שייכת ליבוסים, מיושבי הארץ, ושימשה מבצר שהגן על מעיין הגיחון שנבע בה.
תפזורות בנושא יום ירושלים להורדה והדפסה
https://www.popy.co.il/school/tirgulon/Worksheets-class-f/worksheets-tifzorot/...
תפזורת מילים ליום ירושלים להורדה והדפסה. פורמטים להורדה. PDF Word הדפס. פורסם ע"י: גיא יאיר. 1 הוסף למועדפים שלח למייל לפרטים נוספים. לצפייה בקובץ לחצו כאן.
ירושלים - חלק ח' - משחקים, תשבצים וחידונים על ירושלים - חלו"ם
https://kaye7.org.il/he/...
בינגו על ירושלים. בינגו ירושלים מאורית אריה- השאלות /misgav.tzafonet.org.il. 14/06/2020. בינגו ירושלים מאורית אריה- הלוחות /misgav.tzafonet.org.il. 14/06/2020. גימטרייה ומתמטיקה ליום ירושלים. גימטריה ליום ירושלים/מתי"א אילת. 26/06/2018. מספרים בירושלים-בי"ס דקלה נס ציונה/אתר גננת.
יום ירושלים 2020 - שידור חי מהכותל המערבי - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=dML_63WYZpI
May 21, 2020 · התפילה המסורתית ברחבת הכותל המערבי לרגל חגיגות יום ירושלים ה- 53- משדר live מיוחד בשיתוף עיריית ירושלים, משרד ...
פעילות בעברית ליום ירושלים - לומדים עברית
https://sites.google.com/a/vradeem.tzafonet.org.il/vradim-ivrit/yeru2
הקרב על השפה העברית: האם הגיע הזמן לשנות את הכללים?
תשבץ על ירושלים- יויו תשבצים
http://www.yo-yoo.co.il › crosswords
הסברים איך לשחק בתשבץ : כדי להתחיל לשחק לחצו על עמודה או שורה ותקבלו הגדרה ברגע שלחצתם תוכלו להתחיל לכתוב רגיל עם המקלדת וגם לזוז עם החצים כדי לכתוב
תשבץ - יום ירושלים | לומדים עם בריינפופ
https://lomdim.brainpop.com › cross...
תשבץ – יום ירושלים. מטרת המשחק. השלמת ההגדרות הקשורות לירושלים בתשבץ במהירות. מטרה פדגוגית. ביסוס ההיכרות עם פניה השונים של ירושלים, כעיר הקדושה לשלוש הדתות ...
תשבץ על ירושלים- יויו תשבצים
www.yo-yoo.co.il/crosswords/cw.php?id=58
תשבץ על ירושלים. תשבץ בנושא העיר ירושלים. הסברים איך לשחק בתשבץ : כדי להתחיל לשחק לחצו על עמודה או שורה ותקבלו הגדרה. ברגע שלחצתם תוכלו להתחיל לכתוב רגיל עם המקלדת וגם לזוז עם החצים כדי לכתוב. את ההגדרה תכתבו מימין לשמאל ומלמעלה למטה ברצף , גם אותיות סופיות משתתפות בתשבץ.