חיפשת:

תרומת זרע יהודי

ילד שנולד מתרומת זרע של יהודי יכול להינשא? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
הערות: הזרע הוא מתורם יהודי והאשה היא יהודיה אז מה הבעיה? (גילי, חיפה). תשובה: דבר זה (תרומת זרע של יהודי) הינו אסור לפי ההלכה, ...
בנק הזרע - מדריך למתחיל. | פוריות ופריון - המדריך המלא
www.poriyut-guide.com › 2011/08/25 › sperm-bank
Aug 25, 2011 · הרשמי וקבלי הצעות יחודיות מבנקי הזרע. השירות חינם וללא התחייבות. ⇐ פרטיותך חשובה, לא יעשה שימוש במידע מעבר להתקשרות. הליך תרומת הזרע מחו"ל: בנקים רבים מאפשרים לאישה לרכוש תרומת זרע מחו"ל, זרע המיובא מחו"ל הינו יקר יותר היות וצריך להביא אותו מחו"ל במיכלים מיוחדים.
ילדי תרומת זרע - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/ילדי-תרומת-זרע
Sep 02, 2007 · דבר זה (תרומת זרע של יהודי) הינו אסור לפי ההלכה, ולגבי מצב הילד, יש מספר שיטות ואפשרויות , כאשר יודעים מי אביו של הילד, וכאשר לא יודעים. דיני ילד שנולד מתרומת זרע של יהודי ידוע:
זרע של גוי שווה יותר? - גלובס
https://www.globes.co.il › article
... סיכויי הפרייתה של אישה מזרע של גוי גבוהים פי שניים מסיכוייה להרות אם הזרע נתרם על-ידי יהודי. תרומת זרע מגוי אמנם יקרה פי חמישה מהזרע ...
תרומת זרע - משרד הבריאות
https://www.health.gov.il › sperm-bank
הבאת זרע מחו"ל מתורמים לא יהודים. קיים גם מנגנון של קבלת תרומות זרע של גויים מחו"ל. תפקידו של בנק הזרע להתקשר רק לבנק זרע בחו"ל אשר קיבל את אישור ...
תרומת זרע מנכרי - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/190724
Feb 08, 2016 · בעניין תרומת זרע, ראוי לדעת ששני האופציות כאחד אינם רצויים כלל וכלל לא זרע של יהודי אנונימי ולא זרע של נכרי ואף לא זרע של יהודי לא אנונימי, אם כי אכן חומרת העניין היא בסדר יורד הכי גרוע לקחת ...
הבת שנולדה מתרומת זרע הותרה להינשא | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/359384
ערוץ 7 > משפט ופלילים > הבת שנולדה מתרומת זרע הותרה להינשא הבת שנולדה מתרומת זרע הותרה להינשא בית הדין בצפת התיר לבת שנולדה לאישה רווקה באמצעות תרומת זרע להינשא לכל יהודי ואף לכהן, זאת למרות האיסור הקיים לכתחילה בהליך זה.
תרומת ביצית וזרע - ממקור לא יהודי - מכון שלזינגר
https://www.medethics.org.il/ask/תרומת ביצית וזרע - ממקור לא...
בענין תרומת זרע מגוי, כפי שהזכרת בשאלתך ישנן דעות לכאן ולכאן וקשה להציג פסיקה כללית. ראוי להתייעץ בזה עם רב אישי. אך עצם העובדה שגם הביצית של גויה אין בזה סיבה לאסור לדעת המתירים.
בנק זרע - שאלות ותשובות
https://www.cryobank.co.il › שאלות+ו...
האם ניתן ליבא מנות זרע של תורם יהודי? משרד הבריאות אינו מאשר יבוא של זרע יהודי בטענה שיש מספיק תורמים יהודים בארץ. במקור יבוא זרע מחו"ל נועד לתת מענה ...
תרומת זרע | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/...
Sep 27, 2016 · תרומת זרע: שלב אחרי שלב. כל מה שאת צריכה לדעת על תרומת זרע: אילו בדיקות מקדימות עלייך לעשות, לאן עלייך לפנות, מהו תהליך הסינון שעובר תורם הזרע, כמה …
ילד שנולד מתרומת זרע של יהודי יכול להינשא?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3444572,00.html
Sep 02, 2007 · דבר זה (תרומת זרע של יהודי) הינו אסור לפי ההלכה, ולגבי מצב הילד, יש מספר שיטות ואפשרויות , כאשר יודעים מי אביו של הילד, וכאשר לא יודעים. דיני ילד שנולד מתרומת זרע של יהודי ידוע:
תרומת זרע בישראל/בחול? | פורום הסולידית
https://www.hasolidit.com/kehila/threads/תרומת-זרע-בישראל-בחול.18169
Dec 25, 2020 · תרומת זרע בבנק זרע זה דבר מוסדר עם חוזים מול המדינה, בדיוק כמו שתרומות ביצית מוסדרות לחלוטין מבחינה משפטית. מציעה לבדוק לפני שחושבים כל מיני תיאוריות קונספירציה.
תרומת זרע מיהודי | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › תרומת
ילד מתרומת זרע יהודי נקרא לפיככם, שתוקי "שתוקי", משום שכשהוא שואל את אמו על אביו, היא משתיקה אותו. דינו של שתוקי כספק ממזר, בשל החשש שמא נתעברה אמו מממזר, או מאדם שהיא אסורה עליו משום ערווה. בשונה מכל ילד בעולם שלעולם אין באמת ודאות לגבי אביו, לגבי תורם זרע אין ספק.
תרומת זרע מתורם יהודי - מכון שלזינגר
https://www.medethics.org.il › ask
שלום רב,. אני רווקה דתיה בת 37 והחלטתי לקבל תרומת זרע על מנת להרות ולהביא ילד. מה הכוונה בתורם יהודי ידוע? חשוב לי מאוד שהתורם יהיה יהודי, קשה לי לקבל את ...
ילדי תרומת זרע - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › ילדי-תרומת-זרע
מעמדם ההלכתי של ילדים מתרומת זרע או ביצית כבר כמה עשרות שנים נולדים בעולם כולו וגם בישראל ילדים שיצירתם לא הייתה בדרך הרגילה של חיי אישות בין הוריהם, אלא מסיבות שונות הוריהם נזקקו לתרומת ביצית או זרע ויתר על כן, לעיתים הם נזקקו לתרומה של "רחם להשכיר" שפונדקאית נשאה את עוברם ברחמה וילדה להם בן.
ילד שנולד מתרומת זרע של יהודי יכול להינשא?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3444572,00
Sep 02, 2007 · דבר זה (תרומת זרע של יהודי) הינו אסור לפי ההלכה, ולגבי מצב הילד, יש מספר שיטות ואפשרויות , כאשר יודעים מי אביו של הילד, וכאשר לא יודעים. דיני ילד שנולד מתרומת זרע של יהודי ידוע: כאשר יודעים מי אביו של הילד, לפי ההלכה האב חייב בכל החובות המוטלות על האב כלפי בנו – למול אותו, ללמדו תורה, מזונות, וכו'.
מעמדם ההלכתי של ילדים מתרומת זרע או ביצית | צהר
https://www.tzohar.org.il › ...
אכן בהזרעה מלאכותית מבעל לאשתו, שידוע בבירור שבעל הזרע הוא אביו, יש לדעתם לייחס ולהחשיב את הולד כבנו לכל דבר 28 … ב. הזרעה מתורם זר שהוא יהודי. 1.
תרומת זרע מיהודי | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/תרומת-זרע-מיהודי
שלום וברכה ראשית, עצה: השאלה אכן מחייבת בירור. ברם, סגנונה נכתב כסגנון מתריס, וכאילו הרבנים אינם מתחשבים גם במחיר, ובעוד סיבות שהן לטובת תרומת זרע יהודי.
תרומת זרע בישראל - הכנסת
http://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMM
מסמך זה נכתב לקראת דיון בוועדה לזכויות הילד בנושא תרומת זרע בישראל . במסמך ייסקרו הנושאים ... שמדובר בתורם זרע יהודי היא ניהול פנקס לידות מהפריה מלאכותית.
תרומת זרע מגבר יהודי, תרומת ביצית לא אנונימית, תרומת ביצית ...
www.doctors.co.il › forum-246 › message-1223787
Mar 13, 2020 · לא נכון שמי שמקבלת תרומת ביצית, אסור לה לקבל תרומת זרע מגבר ישראלי שהוא גם יהודי או תרומת זרע מחו"ל מגבר יהודי. יש בארה"ב תרומת ביציות לא אנונימיות.
בנק הזרע - מדריך למתחיל. | פוריות ופריון - המדריך המלא
https://www.poriyut-guide.com/2011/08/25/sperm-bank
Aug 25, 2011 · תרומת זרע מהווה נושא שנוי במחלוקת בהלכה היהודית. זאת מכיוון שקיימות מספר סוגיות הלכתיות מורכבות הקשורות לנושא, ביניהן: ממזרות, חשש לנישואי קרובים ובעיות ייחוס.
תרומת זרע | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › Pages › sper...
יש לקבוע תור לרופא בבנק הזרע, לרוב מנהל בנק הזרע, לצורך פתיחת תיק ולבחירת תורם. באמצעות חלק מאותם בנקים מורשים ניתן גם לקבל תרומות זרע של תורמים לא יהודים מחו"ל ...
שאיפה מעומק הקדושה - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › juda...
רבנים רבים שללו קבלת תרומת זרע, ולעומתם היו רבנים שהתאמצו למצוא פתח ... ההוראה להיתר לוותה בקביעה שיש להשתמש בתרומת זרע של לא־יהודי כדי שלא ...
תרומת זרע | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/תרומת-זרע-17
א. תרומת זרע. ההלכה אוסרת באופן מוחלט קבלת תרומת זרע מתורם יהודי אנונימי. אם בוצעה הזרעה מלאכותית מתורם בנגוד להלכה, הדבר עלול ליצור שאלות הלכתיות על מעמדו של הילד הנולד. אמנם לדעת רוב הפוסקים ...
תרומת זרע בחו"ל ובארץ: התהליך, התורמים והעלויות - בנק הזרע
https://hmcsperm.co.il › תרומת-זרע
ההחלטה להביא ילד לעולם באמצעות תרומת זרע היא צעד משמעותי, ריכזנו עבורכם את ... יתרון מההיבט ההלכתי – על פי ההלכה אין להשתמש בתרומה של זרע מתורם יהודי.
תרומת זרע | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › תרומת
תרומת זרע ההלכה אוסרת באופן מוחלט קבלת תרומת זרע מתורם יהודי אנונימי. אם בוצעה הזרעה מלאכותית מתורם בנגוד להלכה, הדבר עלול ליצור שאלות הלכתיות על מעמדו של הילד הנולד. אמנם לדעת רוב הפוסקים הולד הוא יהודי כשר כמעט לכל דבר, אך הדיון ההלכתי והגעות השונות מחייבות התייעצות עם בית דין רבני לפני הכרעה הלכתית.