חיפשת:

תרגום מעברית לסינית

תרגום לסינית - תרגום מסינית | ג'יימי לאן: מתורגמנית סינית מקצועית
chineseinisrael.com
תרגום נוטריון לסינית בשיתוף עם נוטריון מוסמך ומנוסה, אנו מעניקים שירותי תרגום לסינית נוטריוני של מסמכים מעברית לסינית, וכן תרגום מסינית לעברית, כל התרגומים מתבצעים בדרך של אישור הצהרת מתורגמן. רשיונות נהיגה, תעודות למינהן, מסמכים משפטים ועוד. לפרטים נוספים תרגום לסינית ושירותי ייעוץ לסין סין כיום היא אחת הכלכלות החזקות בעולם.
תרגום מעברית לסינית פשוטה טיפים ללמידת השפה - ShopWorld
https://shopworld.co.il › ...
תרגום מעברית לסינית פשוטה טיפים ללמידת השפה. אנחנו לא נגלה כאן סוד גדול אם נספר, שלא מעט ישראלים לומדים היום סינית ולא מעט ישראלים משתמשים בשפה הזאת, ...
תרגום טקסט - Google Translate
https://translate.google.com/?hl=iw
השירות החינמי של Google מציע תרגום מיידי של מילים, ביטויים ודפי אינטרנט לעברית וליותר מ-100 שפות נוספות. Translate.
תרגום לסינית - תרגום מסינית לעברית - ליצ'י תרגומים - Lichi
https://www.lichi.co.il/תרגום-לשפות/תרגום-לסינית
Jun 03, 2020 · מתחילת דרכה של חברת ליצ'י תרגומים, שירותי תרגום לסינית עמדו במרכז העשייה שלה. מיכל חפר, מנכ״לית ומייסדת החברה, למדה את השפה הסינית ולימודי מזרח אסיה בירושלים ובבייג׳ינג והחלה את דרכה המקצועית כמתורגמנית בשפה הסינית.
תרגום טקסט - Google Translate
translate.google.com
השירות החינמי של Google מציע תרגום מיידי של מילים, ביטויים ודפי אינטרנט לעברית וליותר מ-100 שפות נוספות.
תרגום אתר מעברית לסינית | טומדס
www.tomedes.co.il › recent-translations › heberew-to
Jun 02, 2019 · תרגום מעברית לסינית פשוטה – פרויקט התרגום שטומדס נדרשה לבצע. אלפי חברות ישראליות פונות בשנה למזרח אסיה ומנסות לחדור לשוק הסיני. חברת החקלאות המודרנית שפנתה אל טומדס לא הייתה שונה מהן. הלקוח ביקש מטומדס לבצע תרגום אתרים ולוקליזציה מעברית לסינית. כדי לבצע תרגום מעברית לסינית לאתר באופן מקצועי, טומדס גייסה מתרגם אתרים ישראלי מומחה.
תרגום סינית לעברית ועברית לסינית - ניב תרגומים בינלאומיים בע"מ
https://niv-translate.co.il › תרגום-שפות
חברתנו מציעה שירותי תרגום לסינית או מסינית לכל ספה אחרת על ידי מתרגמים מוסמכים ומקצועיים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת.
שירותי תרגום מעברית לסינית | טומדס
https://www.tomedes.co.il › hebrew-t...
למה חשוב להיעזר במתרגמים מומחים עבור תרגום מעברית לסינית? משפחת השפות הסיניות - ובראשה המנדרינית, עם כמעט 850 מיליון דוברים - הופכת בהדרגה למרכיב חשוב בעולם ...
תרגום שיווקי - תרגום מעברית לסינית | טומדס
https://www.tomedes.co.il/recent-translations/multilingual-marketing-translation
Nov 25, 2019 · ניתן לבדוק זאת דרך תרגומים לארבע שפות חשובות: תרגום לערבית תרגום לספרדית, תרגום לסינית וכמובן תרגום לאנגלית – התרגום המבוקש ביותר. למשל תרגום לאנגלית הוא לכאורה תרגום לשפה אחת.
מחירון תרגום, תרגום מסמכים, המלצות, השוואת מחירים, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-תרגום
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון תרגום מסמכים מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שרציתם לדעת על תרגום מסמכים, שאלות ותשובות". המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של סוכנויות תרגום בישראל, מדובר על טווח ...
תרגום לסינית - תרגום מסינית לעברית - ליצ'י תרגומים - Lichi
www.lichi.co.il › תרגום-לשפות › תרגום
תרגום לסינית. 1.25 מיליארד איש מדברים סינית, שהיא השפה המדוברת ביותר בעולם ושפתן הרשמית של סין, הונג קונג, טאיוואן, מקאו וסינגפור. הסינית המנדרינית היא השפה הסינית המדוברת הרשמית והנפוצה ביותר ...
תרגום לסינית - 100% מקצועיות ואיכות - חבר תרגומים
https://www.hevertranslations.co.il › ...
תרגום לסינית ותרגום מסינית דורש מומחיות וידע שאין להם תחליף. למען האמת, ההתייחסות לשפה הסינית כשפה אחת עלולה להיות מבלבלת למדי, היות ולמעשה.
שירותי תרגום מעברית לסינית
https://trans-that.co.il › תרגום שפות
לכן כשרוצים שהרושם הראשוני אכן יהיה חיובי מומלץ להיעזר בשירותי תרגום מעברית לסינית מקצועיים שיתרגמו עבורכם את התכנים משפת המקור לשפת היעד באופן מושלם.
תרגום מעברית לסינית באינטרנט
https://www.webtran.eu/iw/trgvm_synyt_manglyt
מתרגם עברית-סינית חינמי לתרגום מילים, צרופי מילים ומשפטים. להפעלת תרגום מעברית לסינית, הזן את הטקסט לתוך החלון העליון. לאחר מכן לחץ על הלחצן הירוק "תרגם" והטקסט שלך יתורגם. אנא שים לב שהמתרגם שלנו מעברית לסינית יכול לתרגם רק 5,000 תווים בו-זמנית.
תרגום לסינית | תרגום מסינית לעברית אמין ומקצועי - יוניברסל תרגומים
https://www.u-translation.com › שפות
חברת יוניברסל מומחית בשירותי תרגום לסינית. צוות המתרגמים בעל שנות ניסיון רבות במתן שירותי תרגום מסינית לעברית, תרגום מעברית לסינית ותרגום מסינית לאנגלית.
תרגום מעברית לסינית באינטרנט - webtran.eu
https://www.webtran.eu › trgvm_syn...
מתרגם עברית-סינית חינמי לתרגום מילים, צרופי מילים ומשפטים. להפעלת תרגום מעברית לסינית, הזן את הטקסט לתוך החלון העליון. לאחר מכן לחץ על הלחצן הירוק "תרגם" ...
תרגום מעברית לסינית באינטרנט
www.webtran.eu › iw › trgvm_synyt_manglyt
להפעלת תרגום מעברית לסינית, הזן את הטקסט לתוך החלון העליון. לאחר מכן לחץ על הלחצן הירוק "תרגם" והטקסט שלך יתורגם. אנא שים לב שהמתרגם שלנו מעברית לסינית יכול לתרגם רק 5,000 תווים בו-זמנית. לעברית סינית תרגום תרגום חלופי מקוון בין עברית וסינית המתרגם המקוון עברית-סינית השני יסייע לתרגם מילים בודדות, צרופי מילים, משפטים וטקסטים קצרים.
תרגום לסינית - תרגום מסינית | ג'יימי לאן: מתורגמנית סינית ...
https://chineseinisrael.com
אודות ג'יימי לאן. ג'יימי לאן, אזרחית סין ותושבת קבע בישראל משנת 2014. נשואה באושר לעידו, אימא לרועי וליאור המקסימים, מסורתית ושומרת כשרות ושבת. בעלת תואר BA מטעם אוניברסיטת הטכנולוגיה גוואנגדונג, דוברת סינית מנדרינית, סינית קנטונזית, אנגלית ברמת שפת אם ועברית.
תרגום מעברית לסינית - תרגום אנושי, לא אוטומטי - #רק נשים
https://raknashim.co.il › 2017/10 › h...
על מנת לתקשר עם אנשי עסקים או חברות סיניות, יש צורך לפנות אליהם בשפת האם שלהם. מכאן מגיע הצורך לתרגם מסמכים, מצגות, הצעות עסקיות, כרטיסי ביקור, ...
שור תרגומים | חברת תרגום מומלצת | שירותי תרגום מקצועיים ...
https://st-translate.co.il
אילן פיבקו אדריכלים בע"מ. "חווית העבודה מצוינת. ההמלצה שלי נמדדת במקצועיות, במחיר ובמהירות השירות. ממליץ בחום." דורית בר גולוב עוזרת אישית למנכל חברת איי פי.פי אלון תבור. "למרות הפניה בדקה ה-90 ולוחות הזמנים הלחוצים, השירות שקיבלנו היה מהיר ואיכותי.
תרגום שיווקי - תרגום מעברית לסינית | טומדס
www.tomedes.co.il › recent-translations
Nov 25, 2019 · תרגום מעברית לסינית, אנגלית, ערבית וספרדית NOV 25, 2019 תרגום שיווקי הוא אחד מעמודי התווך המרכזיים בתעשיית התרגום. הוא גם אחד העמודים המרכזיים בכלכלה העולמית כיוון שהוא מאפשר העברת מסרי פרסום מחברות בינלאומיות לשווקי הצרכנים שלהן בכל העולם.
תרגום לסינית - תרגום מסינית | ג'יימי לאן: מתורגמנית סינית מקצועית
https://chineseinisrael.com
בשיתוף עם נוטריון מוסמך ומנוסה, אנו מעניקים שירותי תרגום לסינית נוטריוני של מסמכים מעברית לסינית, וכן תרגום מסינית לעברית, כל התרגומים מתבצעים בדרך של אישור ...
תרגום - Google
https://translate.google.com › ...
השירות החינמי של Google מציע תרגום מיידי של מילים, ביטויים ודפי אינטרנט לעברית וליותר מ-100 שפות נוספות.
תרגום אתר מעברית לסינית | טומדס
https://www.tomedes.co.il/recent-translations/...
Jun 02, 2019 · כדי לבצע תרגום מעברית לסינית לאתר באופן מקצועי, טומדס גייסה מתרגם אתרים ישראלי מומחה. איש מקצוע השולט בלוקליזציה ובקיא בשוק החקלאות שיתרגם את האתר לאנגלית. טומדס גייסה גם מתרגם אתרים שני, מומחה תרגום אתרים אמריקאי לשעבר שעבר לבייג'ין ושלט בשתי השפות ברמת שפת אם.