קסמי קלוז-אפ או תקריב? מה זה ומה הקשר לקסמים? אל תקריב את הקוסם!
www.orimagic.com › archives › 4090Oct 26, 2015 · קסמי קלוז-אפ או תקריב? – רגע של עברית. גיליתי היום שבויקיפדיה המונח Close-Up Magic התגייר, ונקרא מעתה בישראל בשם " קסם תקריב ", וזה עורר אצלי לא מעט תהיות…. השם הזה, מטיל על האמנות החביבה של קסמי קלוז ...
Targum Pseudo-Jonathan of the Pentateuch: text and concordance
https://books.google.com › books... 2:14 LV בקולפי : ואיתתא די תקרב לציד כל בעירא למתהניא תקריב מילחא : ואין תקוב מנחת ביכורין קדם ייי יתך שובעא יומין תקרב קרבנהון : ותורא דחטאתא או חזזיתא ...
גליון #2336 - 9 ביוני 1982 | ארכיון העולם הזה
https://thisworld.online/1982/2336ארכיון 'העולם הזה' - גליון #2336 מתאריך 9 ביוני 1982
קורבן המנחה - CET
https://kotar.cet.ac.il/kotarapp/index/Page.aspx?...ש כי תקריב - והן בסגנונו , הנוקט גוף שלישי לכל אורך התיאור , בעוד שיתר הסונים מובאים כולם בגוף שני . שלוש המנחות הנמנות לאחר מכן הן מאפה תנור , מחבת ומרחשת ( ד-י .
לקרב או להקריב | משולחנה של עורכת רבתי
https://saritk.wordpress.com › לקרב-או...ועכשיו ברצינות, איך אומרים – לקרב או להקריב? ... משמעות שלישית היא להתקרב, בגופו או אפילו בזמן: "כמו הרה תקריב ... לכל היותר תקרבו אותה.
נזיר כז א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › נזיר_כז_אכגון כבשה תקריב חטאת הראויה לעולה כגון כבש תקרב עולה הראוי לשלמים כגון איל הראוי לשלמים: ואמאי האמרת [בהמה] לאו כמפורשת דמיא. כלומר לפי מאי דבעי לאוכוחי.
לא מנוקד – עמוד 2 – יהדותי
https://yahaduti.wordpress.com/category/לא-מנוקד/page/2א,א אשרי האיש– אשר לא הלך, בעצת רשעים; ובדרך חטאים, לא עמד, ובמושב לצים, לא ישב. א,ב כי אם בתורת יהוה, חפצו; ובתורתו יהגה, יומם ולילה. א,ג והיה– כעץ, שתול על-פלגי-מים: אשר פרייו, ייתן בעיתו–ועלהו לא-ייבול; וכול אשר-יעשה יצליח.
קטגוריה:ויקרא ב ד - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קטג...וכי תקרב קרבן מנחה מאפה תנור סלת חלות מצת בלולת בשמן ורקיקי מצות משחים בשמן ... וְכִי תַקְרִב קָרְבַּן מִנְחָה מַאֲפֵה תַנּוּר סֹלֶת ...
פאזל של תקריב של 2 חמורים | און ליין בחינם
www.jspuzzles.com › he › animalJun 07, 2021 · בואו לשחק בפאזלים בנושאים בעלי חיים, חיות בר, פרות, קאטלס, אריות ועוד. מ-9 עד 255 חלקים, בחינם כמובן, תהנו.
ויקרא ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ויקרא_בויקרא ב. א ונפש כי תקריב קרבן מנחה ליהוה סלת יהיה קרבנו ויצק עליה שמן ונתן עליה לבנה ב והביאה אל בני אהרן הכהנים וקמץ משם מלא קמצו מסלתה ומשמנה …
קורבן המנחה - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Page[ מפ ] [ א ] ת 9 ש כי תקריב . המלה גפש נפוצה בחוקה הכוהנית ומופיעה בכמה הוראות . כאן משמעותה - אדם , והנוסח ג 9 ש כי הוא חילופו של הנוסח אדם כי ( א , ב ) או ...
ויקרא | Maag Bible מאאג ציבורי – תנ"ך
https://maagbible.wordpress.com/2013/10/21/ויקרא-2Oct 21, 2013 · יג,נט זאת תורת נגע-צרעת בגד הצמר או הפשתים, או השתי או הערב, או, כל-כלי-עור–לטהרו, או לטמאו. {פ} {פ} יד,א וידבר יהוה, אל-משה לאמור.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק ב פסוק ד
www.mgketer.org › tanach › 3/2/4תקרב - י' חסר בלישנא: *וי' ב , ד; ט , ט; *במ' ג , ד; ז , יט; דב' א , יז; יהו' ח , כג; יח' מו , ד; *דנ' ג , ח; ו , יג; עז' ו , יז. חלות - ג' מלא בסיפרא: וי' ב , ד; ז , יב; כד , ה. מצת - ד' חסר: שמ' יב , יח; יג , ו; כט , ב; וי' ב , ד.
תקריב או תקרב - בא-במייל
http://www.baba-mail.co.il › searchתקריב או תקרב - בא-במייל. חיפושים נפוצים: בחן את עצמך · סיפורים קצרים עם מוסר השכל · מבחן אישיות · תשבצים תשחצים להורדה · חידות.
הקריב וקירב - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › הקריב...... וְאֶת בָּנָיו תַּקְרִיב אֶל פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד" ... והגשה של קורבן לאל אלא ויתור על הנאות ועל נוחות או מסירות נפש.
Divrey Chamudot on Menachot, Hilchot Sefer Torah
https://www.sefaria.org/Divrey_Chamudot_on_Menachot,_Hilchot_Sefer_Torahספר שאינו מוגה. פירש"י ס"ת נביאים וכתובים ובפרק האשה שנתארמלה סי' י"א מפרש רבינו דלא פירש כן אלא משום דבימי רב אמי לא הי' להם כתובים ספרים אחרים ולא למעט ספרים המצויים לנו עתה דאם נמצא טעות בגמרא או בספר מפוסקים יבא להתיר ...
ויקרא ב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ויקרא_בויקרא ב. א ונפש כי תקריב קרבן מנחה ליהוה סלת יהיה קרבנו ויצק עליה שמן ונתן עליה לבנה ב והביאה אל בני אהרן הכהנים וקמץ משם מלא קמצו מסלתה ומשמנה על כל לבנתה והקטיר הכהן את אזכרתה המזבחה אשה ריח ...
תיקון - פרשת ויקרא
beneyisrael.com/Tikun-Qorim/cp/cp0301.htmויקרא. ויקרא אל משה וידבר יהוה אליו מאהל מועד לאמר דבר אל בני ישראל ואמרת אלהם אדם כי יקריב מכם קרבן ליהוה מן הבהמה מן הבקר ומן הצאן תקריבו את קרבנכם אם עלה קרבנו מן הבקר זכר תמים יקריבנו אל פתח אהל מועד יקריב אתו לרצנו ...
קורבן המנחה - CET
kotar.cet.ac.il › kotarapp › indexש כי תקריב - והן בסגנונו , הנוקט גוף שלישי לכל אורך התיאור , בעוד שיתר הסונים מובאים כולם בגוף שני . שלוש המנחות הנמנות לאחר מכן הן מאפה תנור , מחבת ומרחשת ( ד-י .
קטגוריה:ויקרא ב ד – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/קטגוריה:ויקרא_ב_ד" וכי תקריב וגו'" - שאמר הרי עלי מנחת מאפה תנור (מנחות מו) ולימד הכתוב שיביא או חלות או רקיקין; החלות בלולות, והרקיקין משוחין. ונחלקו רבותינו במשיחתן: י"א …
מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/2308.htmהלכות ספר תורה פרק ח. א פרשה פתוחה, יש לה שתי צורות: אם גמר באמצע השיטה, מניח שאר השיטה פנוי, ומתחיל הפרשה שהיא פתוחה מתחילת השיטה השנייה, כגון זה [איור הושמט כאן]. במה דברים אמורים, שנשאר מן השיטה ריוח כשיעור תשע אותייות ...
Yalkut Shimoʻni: Bereshit - 2. Shemot - 3. Ṿa-yiḳra - 4. ...
https://books.google.com › booksת"לתקריב תקריב כל שהוא הקריב מים תקרב אפי בשנת תקריב אפי ' בטומאה • יתבנהו ... הבא מנחה הבא לבונה מה לבונה מתוך ביתו אף מלח מתוך ביתו : או כלך לרון זו נאמר ...
The Arabic Translation and Commentary of Yefet ben ʿEli the ...
https://books.google.com › booksגיר אלמנחה עמל יכון או נטיפה גיר וסכה | אלאלה תכון אן אמא לחם וקו׳ אלקראבין. תקריב פי אעתדארהם ישרח אן והו למעני מגואל להם קאל אן בעד ואלמדבח לותנאטעאמך ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ויקרא פרק ב פסוק ד
https://www.mgketer.org/tanach/3/2/4תקרב - י' חסר בלישנא: *וי' ב , ד; ט , ט; *במ' ג , ד; ז , יט; דב' א , יז; יהו' ח , כג; יח' מו , ד; *דנ' ג , ח; ו , יג; עז' ו , יז. חלות - ג' מלא בסיפרא: וי' ב , ד; ז , יב; כד , ה. מצת - ד' חסר: שמ' יב , יח; יג , ו; כט , ב; וי' ב , ד.
מה זה תקריב - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › תקריבאיילת, כרמי, תומר או יואל? המחשבון שיעזור לכם לבחור את שם ילדכם. על סמך קריטריונים שונים, כגון. צליל, משמעות, פופולריות ועוד.
ביאור הפסוק "ואת בניו תקריב" - ישיבת כסא רחמים
www.ykr.org.il › question › 4052תקריב זה בנין הפעיל. לא מלשון קרבן, אלא