חיפשת:

תפירת תיקים לפי הזמנה

תפירת תיקים בהזמנה אישית - עיצוב תעשייתי - Archijob
http://www.archijob.co.il › PrintMess...
הדס שלום שמי עפר מחברת TIK אני מכין מוצרים תפורים לפי הזמנה אישית. מוצרים כגון תיקים תרמילים פאצים. יש לי ניסיון רב כ 10 שנים בתחום.
תפירת תיקים בהתאמה אישית - מתפרה - מוצרים לים וליבשה
https://inpackstudio.com/תפירת-תיקים-בהתאמה-אישית
תפירת תיקים בהתאמה אישית משלב הרעיון ועד לתפירה. פתרון לרעיונות או צורך ייחודי לנשיאה של חפצים שונים על הגב או על מכשירים / כלים, כל מה שאפשר להעלות על הדעת.
תופרות וחייטים תיקון תיקים ומזוודות - בזק B144
https://www.b144.co.il/תופרות-וחייטים/תיקון-תיקים-ומזוודות
תל אביב והמרכז (101) השרון (46) חיפה הקריות והסביבה (37) ירושלים והסביבה (35) גליל תחתון (30) מודיעין והשפלה (26) אשדוד והסביבה (23) ראש העין הסביבה והשומרון (14) הגליל העליון ורמת הגולן (14) אשקלון הנגב המערבי והסביבה (12) טבריה וסובב כינרת (11) באר שבע והנגב (11) גליל מערבי (4) אילת והערבה (3) עוד...
תופרות וחייטים בהזמנה אישית - בזק B144
https://www.b144.co.il/תופרות-וחייטים/בהזמנה-אישית
תופרות וחייטים בהזמנה אישית. (33 תוצאות) ליחצו כדי למצוא עסקים שזמינים. עכשיו באזורכם. מי פנוי. דירוג. פתוח עכשיו. הצג במפה.
תפירה למתחילים ️ קורסים אונליין או למידה פרונטלית 👗 Sitam
https://www.sitaminternational.com/תפירה-למתחילים
פתיחת קורס חדש ביום ג' אחהײצ 5.10.21, התחילה ההרשמה, נשארו עוד מספר מקומות. נייד 0528333904 לטיציה, רמת גן קרוב לתחנת רכבת סבידור מרכז #קורסתפירה#לימודים_און_ליין תפירה#אופנה #סיטם #סיטאם#מכללת_סיטם #בית_ספר_לאופנה_סיטם#לימודי_תדמיתנות#עיצוב_אופנה.
תיק לפי הזמנה | יונהל'ה - גלריה לאומנות הבד Quilt Art Gallery
https://www.bizmakebiz.co.il › Produ...
תיקי בד בגדלים שונים, החל מתיק קטן ליציאה ועד לתיק ללימודים ותיקים לתינוקות.כל תיק נתפר כיחיד במינו ... ... תפירה|מתנות מיוחדות| עבודת . ... תיק לפי הזמנה.
תיקים, טקסטיל ומוצרי עור – פיתוח וייצור מיוחד
https://www.shugon.co.il › ייצור-מיוחד
תיק צד בייצור מיוחד, תיק משלוחים עם כיס לבקבוק לפי הזמנת לקוח, תיק רחצה בייצור מיוחד עם לוגו לפי הזמנה ... תפירה, בדגש על תפירת תיקים, היא ההתמחות שלנו!
תפירת תיקים בהתאמה אישית - מתפרה - מוצרים לים וליבשה
https://inpackstudio.com › תפירת-תיקי...
תפירת תיקים בהתאמה אישית משלב הרעיון ועד לתפירה. ... כמות: תפירת תיק אחד או תפירה של כמות של תיקים לשיווק. ... כיסים, ידיות, לולאות, רוכסנים לפי הצורך.
יצרנים מומלצים לארנקים, תיקים, מזוודות ותרמילים - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על ארנקים, תיקים, מזוודות ותרמילים - ייצור ותיקון? דפי זהב מסייע לך בבחירת יצרנים מומלצים לארנקים, תיקים, מזוודות ותרמילים באמצעות דירוג והמלצות ...
תיקים, טקסטיל ומוצרי עור – פיתוח וייצור מיוחד | שוגון ...
https://www.shugon.co.il/he/ייצור-מיוחד
מיתוג/הדפסת התיקים בהדפס/רקמת לוגו: במסגרת הייצור המיוחד נוכל לספק תיוג עם הלוגו שלכם, הן על המוצר עצמו והן על האריזה. במהלך הייצור עצמו נוכל להדפיס/לרקום/להטביע בכל חלק של התיק/המוצר, באיכות גבוהה ובמחיר נמוך משמעותית, בהשוואה להוספת הלוגו למוצרים מוגמרים.
תפירת תיקים בהזמנה אישית - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › תפירת-תיקים-בהזמנה-...
תרמיל גב בהתאמה אישית - פיתוח, עיצוב וייצור תיקים, מנשאים, תפירה . ... הדס שלום שמי עפר מחברת TIK אני מכין מוצרים תפורים לפי הזמנה אישית. מוצרים כגון תיקים ...
תפירת תיקים - חוט ומחט הבלוג שלי לתפירה ואומנת המחט
https://hutvemahat.wordpress.com › ...
פוסטים אודות תפירת תיקים שנכתבו על ידי חוט ומחט. ... בסדנא האחרונה שהעברתי בנושא תיקים הגיעה רני עם תיק שחור מדליק מעור, ומשולב בתפרים לבנים ומודגשים.
תפירת תיקים - מתפרה - מוצרים לים וליבשה
https://inpackstudio.com/תפירת-תיקים
תמונות תיקים מעור ומחומרים מיוחדים בעיצובים לגבר ולאשה, ליום יום וליציאה, לרכיבה על סוסים ועל אופניים הוכנו בהזמנה אישית ומחומרים מתאימים. כנסו והתרשמו.
ייצור תיקים לפי הזמנה
https://hebrew.alibaba.com › ...
מצא את המבחר של ייצור תיקים לפי הזמנה יצרנים ומוצרים זולים באיכות גבוהה ייצור תיקים לפי הזמנה למוצרים hebrew שוק רמקולים Alibaba.com.
עבודות מיוחדות – רדיק ברזנטים
www.r-brezent.co.il/עבודות-מיוחדות
• תפירת מזרנים וכריות • תפירת תיקים לפי הזמנה • וילונות (מוט+סופיות) • נדנדות גן • בדי ריפוד • בדי אפלה • בדי כותנה • בדי קטיפה • בדים לסוכה (חלקים / מהודרים) • חגורות • חליפות רוח
תפור עליי-תפירה לפי הזמנה - Home | Facebook
https://www.facebook.com › taforaley
תיקונים של בגדים וכל דבר העשוי מבד ;) תפירה לפי הזמנה החל מטי שרט עד לשמלות ערב ותחפושות לפורים... סוקולוב, 0507555285 Holon, Israel.