חיפשת:

תפירה כריכה יפנית

סדנת כריכת ספרים | אירועים מיוחדים | מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית
https://www.tmja.org.il › סדנת_כריכת_...
סדנה מהנה ויצירתית שבמהלכה נלמד להכין מחברות בשיטה הקלאסית של תפירת דפים. בסדנה נלמד שיטת כריכה ידנית הנקראת "Longstitch", ...
How to Make a Book - Homemade Gifts Made Easy
https://www.homemade-gifts-made-easy.com › how-to-...
Step by step instructions on how to make a book and bind it, using the simple Japanese book binding trick where a single ribbon holds everything together.
NORDSON NORGE A/S : חיתוך, קיפול וקיפול מכונות, בשילוב, כריכת ...
globalcatalog.com › nordsonnorgeas › he
תפירה, מלחך וזמירת מכונות משולבות, כריכת ספרים; ניקוב, ניקוב וציוד תפירה בשילוב, כריכת ספרים; חבטות ציוד, כריכת ספרים; ניקוב מכונות, כריכת ספרים; למינציה מכונות, כריכת ספרים
לכל אוהבי הספר סדנא לכריכה יפנית
www.evenhoshen.co.il
Jul 17, 2009 · נלמד מגוון טכניקות של כריכה יפנית: כריכת 4 חורים מסורתית, כריכת ה- kikko toji עם מהלך התפירה המיוחד וספר ה'אקורדיון'. את כל הספרים הללו נאגד יחד במעטפת עם סוגר דמוי שנהב.
ניסויים בכריכת ספרים יפנית מסורתית — אות־אות־אות
alefalefalef.co.il › כריכה-יפנית
May 19, 2020 · טכניקת כריכה זו החלה להתפתח במאה העשירית (הפורמטים הראשונים נעשו במתודת Butterfly Binding), ונפוצה בעיקר ביפן, סין וקוריאה.
כל בו: דרא ביה כולא ביה ; שם ספר זה כל בות מבואר על כי שמו ...
https://books.google.com › books
... פי סקן עתק מוקפין מיקי מפלסין כלוטטיקיק מרקט קתפרער מקוס תפירת סטן קכילק 6 ... כקילין נקלותק ונזרק ספר תורק יעמוד כמי כריכה כלליתח פלק לככל כתרל סקס יפן ...
לכל אוהבי הספר סדנא לכריכה יפנית
www.evenhoshen.co.il/?CategoryID=141&ArticleID=24
Jul 17, 2009 · נלמד מגוון טכניקות של כריכה יפנית: כריכת 4 חורים מסורתית, כריכת ה- kikko toji עם מהלך התפירה המיוחד וספר ה'אקורדיון'. את כל הספרים הללו נאגד יחד במעטפת עם סוגר דמוי שנהב.
מכונת תפירה יפנית תוצרת ינומה, למכירה ברמת גן 1100 שח ...
https://www.homeless.co.il/yad2/viewad,859636.aspx
למכירה מכונת תפירה יפנית תוצרת ינומה, - מוצרי חשמל יד שניה - מכונת תפירה: היתה בשימוש זמן קצר מאוד. תופרת על כל סוגי הבדים ממשי, טריקו ועד ג`ינס, עור וכו'. כוללת השחלה אוטומטית של החוט למחט. זרוע חופשית.
יפנית סריגה - תפירה 2021
he.theanswerexperts.com › 3981082-japanese-knitting
כובעים, צעצועים, בגדים, אביזרים שונים לבית - כל זה יכול להיות סרוגה בטכניקה של "סריגה יפנית". זה לא קשה לקרוא את הדיאגרמה, שכן הראשון יש תיאור ורק אז תמונה גרפית. יפנית הסרוגה, אם כי פשוט, אבל קודם הקפד להכיר את הסמלים בשימוש.
סאשיקו (טקסטיל) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › סאשיקו_(טקסטיל)
סאשיקו (Sashiko] הוא שיטת תפירה ידנית יפנית לתיקון וחיזוק בהטלאה נראית לעין, של בדים ובגדים. משמעות השם ביפנית הוא 'דקירות קטנות' סאשיקו מכונה גם עבודת טלאים כפרית יפנית.
ניסויים בכריכת ספרים יפנית מסורתית - אאא
https://alefalefalef.co.il › כריכה-יפנית
אחת המתודות בהן אני מתמקדת היא כריכת ספרים יפנית מסורתית – Stab ... במסגרת פרויקט זה התמקדתי בפיתוח דוגמאות תפירה ששואבות השראה מהשפה העברית ...
סדנת כריכה יפנית - Funzing
il.funzing.com › funz › סדנת-כריכה
מוזמנים להגיע לסדנה חד פעמית לכריכה יפנית. בסדנה נלמד לכרוך דפים בטכניקת תפירה מיוחדת ונלמד להכין כריכה קשה. נבחר ניירות ועיצובים מתוך מבחר משגע ונצלול לטכניקה מדהימה.
מחברות יפניות עם פינות עגולות, כריכה בעבודת יד | Papier ...
https://papier.co.il/product/מחברות-יפניות-עם-פינות-עגולות...
מחברות עם כריכה יפנית בעבודת יד | פינות מעוגלות | נייר פנים חלק 90 גר' שני צבעים לבחירה | לכל צבע ארבעה גדלים שונים: מחברות שחורות עם חוט לבן | כריכה: 270 גרם | כמות דפים: כ95 מחברות לבנות עם חוט שחור | כריכה…
סדנת כריכה יפנית - Funzing
https://il.funzing.com › funz › סדנת-כ...
גלו את הפעילות סדנת כריכה יפנית של Crafty ב-Funzing זו הזדמנות מצוינת להינות מחוויה מיוחדת ולפגוש אנשים חדשים.
שלחן ערוך - Page 77 - Google Books Result
https://books.google.com › books
יג למנ'ס ט"ו מס"ת ט מלקות טז למכ"ס : ין כסית כח רט יפן שלא כנגד זו פסולים בריא ... אצבע אמצעית מועלת בה קשירה או תפירה כו ויש מקילין עוד , שאפילו במה שמקיף ...
ניסויים בכריכת ספרים יפנית מסורתית — אות־אות־אות
https://alefalefalef.co.il/כריכה-יפנית
May 19, 2020 · טכניקת כריכה זו החלה להתפתח במאה העשירית (הפורמטים הראשונים נעשו במתודת Butterfly Binding), ונפוצה בעיקר ביפן, סין וקוריאה.
יפנית סריגה - תפירה 2021
https://he.theanswerexperts.com/3981082-japanese-knitting
כובעים, צעצועים, בגדים, אביזרים שונים לבית - כל זה יכול להיות סרוגה בטכניקה של "סריגה יפנית". זה לא קשה לקרוא את הדיאגרמה, שכן הראשון יש תיאור ורק אז תמונה גרפית. יפנית הסרוגה, אם כי …
Zera'im - Google Books Result
https://books.google.com › books
... סתפילעטויס קמטיס קיטיס : המותק חוט של תפירת על מנת לתפור מתי תפירות היכי ... כדְיור מוכרי כסו'מוכרין כורכן ובלנד טל יתכיון נקס יפני קסיות כי וכן מוכח ...
אלבומים דיגיטליים - sbycolor-wedding
www.sbycolor.com › blank-1
כריכת בד עם חלון או כל כריכה אמנות אחרת כולל כריכה יפנית בעבודת יד . איגוד : תפירה או דבק חם עם סיכות . לדרישות עיצוב ועיבוד תמונה לחץ כאן מוצר זה קיים גם עם נייר צילום פוטוכימי ( הדפסה רטובה )
סדנת כריכה יפנית - Funzing
https://il.funzing.com/funz/סדנת-כריכה-יפנית-8480
מוזמנים להגיע לסדנה חד פעמית לכריכה יפנית. בסדנה נלמד לכרוך דפים בטכניקת תפירה מיוחדת ונלמד להכין כריכה קשה. נבחר ניירות ועיצובים מתוך מבחר משגע ונצלול לטכניקה מדהימה.
30 כריכה יפנית ideas | bookbinding, book binding, japanese ...
https://www.pinterest.com › capitellimschool › כריכה-יפנית
Feb 28, 2020 - Explore capitellim school's board "כריכה יפנית" on Pinterest. See more ideas about bookbinding, book binding, japanese binding.