חיפשת:

תעלת האהבה קורפו

חופים בקורפו - Corfu
www.corfu.co.il › Beaches
טברנות, ספורט ימי זמינים בחוף גליפדה בקורפו. נמצא כ-15 ק"מ מערבית לעיר קורפו. Sidari Canal d'Amor תעלת האהבה. חוף צר עם צוקים ענקיים ודרמטיים לצדיו מה שמקנה לו צורה של תעלה. אגדת החוף מספרת שזוגות הצולחים את התעלה יחדיו, יתחתנו, שימו לב לא מומלץ לנסות זאת כאשר יש רוחות ובכלל מי ששחייה קשה לו, שיתחתן בלי לשחות.
קורפו: יותר אירופה מיוון - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
קורפו, או בשמו המקומי קריקיה (Kerkira), הוא האי הכי צפון-מערבי והכי ירוק-עד ... יש בו חול רך, מים רדודים עד לעומק הים ואת 'תעלת האהבה' - ערוץ סלעי שעל פי ...
חופים בקורפו
http://www.corfu.co.il › Beaches
ממוקם כ-19 ק"מ מערבית לעיר קורפו ונחשב לאחד החופים הפופולרים בקורפו. ... תעלת האהבה. ... חוף חלוקי נחל, 16 ק"מ צפונית מהעיר קורפו על הצד המזרחי של האי.
קורפו I המקומות שאסור לפספס באי קורפו - YouTube
https://www.youtube.com › watch
מי נוסע לאי קורפו, האי הירוק ביותר ביוון? כי Guidol הגיעה גם לשם ... תעלת האהבה בחוף סידארי - http://bit.ly/2Cuw34x 5. המבצר הישן של קורפו ...
מצר קורפו – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מצר_קורפו
מצר קורפו (הצפוני) מצר קורפו (או " תעלת קורפו "; ב יוונית: Πορθμός της Κέρκυρας; ב אלבנית: Kanali i Korfuzit) הוא מצר ים ב ים היוני המפריד בין ה אי ה יווני קורפו ממערב לו לבין חופי יבשת אלבניה ו יוון ממזרחו ...
Channel of Love (Canal d'amour) - Corfu | Terrabook
https://greece.terrabook.com › corfu › page › channel-l...
The famous Channel of Love is a natural masterpiece near the village of Sidari on the northern coast of the island.
המומלצים של אורית - המלצות על יוון - תוכנית לשבוע באי קורפו
https://www.thebestoforit.com/he/recommendation-about-greece/corfu
צפונית לעיר קורפו. חופים מדהימים עם גבעות ירוקות וצוקים. במקום מספר חופים וכן אפשרות לצאת להפלגה. 3. תעלת האהבה , Canal d'Amour בכפר סידארי. כולל ארוחה באחת הטברנות וקפיצה לים. 4. העיר העתיקה של קורפו.
כל המידע על חופשה בקורפו - מסביב לעולם יוון
misaviv.co.il › 2021/05/06 › כל-המידע-על
May 06, 2021 · בחוף הזה נמצאת גם תעלת האהבה (Canal de l'Amour), שעשויה ממצוקי אבן עם כניסות צרות, שיוצרות קשת טבעית ושבילים קטנים יפים. באזור הזה נמצאים הרבה מאוד חופים מדהימים וזהו אחד האזורים שכדאי לישון בו בחופשה.
כל המידע על חופשה בקורפו - מסביב לעולם יוון
https://misaviv.co.il › יוון
האי קורפו הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים של יוון שכולל בתוכו הרבה ... בחוף הזה נמצאת גם תעלת האהבה (Canal de l'Amour), שעשויה ממצוקי אבן ...
חופים מומלצים בקורפו - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חופים-מומלצים-בקורפו
ממוקם כ-19 ק"מ מערבית לעיר קורפו ונחשב לאחד החופים הפופולרים בקורפו. ... קורפו עם ילדים - הכל על חופשה משפחתית - טיולי משפחות . ... תעלת האהבה.
קורפו- טיול בגן עדן ירוק – עד הטיול הבא
https://adhatyul.com/2021/10/05/קורפו-טיול-בגן-עדן-ירוק
המומלצים של אורית - המלצות על יוון - תוכנית לשבוע באי קורפו
www.thebestoforit.com › he › recommendation-about
צפונית לעיר קורפו. חופים מדהימים עם גבעות ירוקות וצוקים. במקום מספר חופים וכן אפשרות לצאת להפלגה. 3. תעלת האהבה , Canal d'Amour בכפר סידארי. כולל ארוחה באחת הטברנות וקפיצה לים. 4. העיר העתיקה של קורפו.
חוות דעת על ‪Canal D'Amour‬ - סידרי, יוון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › סידרי › דברים לעשות בסידרי
Canal D'Amour, סידרי: ראה 4400 חוות דעת, מאמרים ו-3588 תמונות של ‪Canal D'Amour‬, המדורגת מס' 1 ... ‪מפרץ האהבה , ללא ספק מקום יפייפה , חובה לבקר שם‬
גן עדן בכחול וירוק - קורפו - יוון - מסע אחר
www.masa.co.il › article › קורפו-גן-עדן
גן עדן בכחול וירוק – קורפו. כבר מהמטוס המנמיך מעל קורפו אפשר להבחין עד כמה האי ירוק. ביקור באחד האיים היווניים הכי יפים שיש, שמצטיין בחופים נפלאים, אבל מציע הרבה יותר מחופשת בטן-גב. כשהמטוס ...
קורפו - corfu - יוון והאיים
https://www.greece-islands.co.il › corfu
Canal d'Amour הוא חוף צר בצפונה של קורפו ממש בסמוך לעיירה Sidari. החוף הוא אטרקציה תיירותית, על פי האגדה המקומית, זוגות שישחו בתעלת האהבה יתחתנו מעט אחר כך.
בין המלדיביים לאיטליה: נמצא האי היפה ביוון
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5567962,00.html
קורפו - WTC
https://www.wtc.co.il › Corfu › corfu
חוף קאנל ד'אמור (Canal d'Amour) - ממוקם בצפון האי קורפו ליד העיירה סידרי. ... היוצרים תעלות ומנהרות, ועל פי האגדה המקומית זוגות שישחו ב"תעלת האהבה" שבו ...
קורפו יוון למטיילים הישראלים | קורפו למטייל העצמאי | קורפו ...
https://www.greece4all.co.il/קורפו
קורפו יוון למטיילים הישראלים: קורפו למטייל העצמאי - קורפו יוון טיפים המלצות החל מאטרקציות, חופי רחצה מומלצים, חיי לילה, אוכל טוב, קניות ותחבורה.. ... תעלת האהבה , כפרי הדייגים בניטסס, מוראיטיקה ...
קורפו: יותר אירופה מיוון - ynet
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-2068334,00
Aug 21, 2002 · מערה כחולה ותעלת האהבה חוף סידארי (Sidhari) מרוחק יחסית - 39 ק"מ צפונה מהעיר קורפו. יש בו חול רך, מים רדודים עד לעומק הים ואת 'תעלת האהבה' - ערוץ סלעי שעל פי האגדה אינו אלא זוג אוהבים שהפכו לאבן.
חופים בקורפו - Corfu
טברנות, ספורט ימי זמינים בחוף גליפדה בקורפו. נמצא כ-15 ק"מ מערבית לעיר קורפו. Sidari Canal d'Amor תעלת האהבה. חוף צר עם צוקים ענקיים ודרמטיים לצדיו מה שמקנה לו צורה של תעלה.
מצר קורפו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מצר_קורפו
מצר קורפו (או "תעלת קורפו"; ביוונית: Πορθμός της Κέρκυρας; באלבנית: Kanali i Korfuzit) הוא מצר ים בים היוני המפריד בין האי היווני קורפו ממערב לו לבין חופי יבשת אלבניה ויוון ממזרחו.. רוחבו של המצר בנקודה הצרה ביותר הוא כ-2 ק"מ.
כל המידע על חופשה בקורפו - מסביב לעולם יוון
May 06, 2021 · בחוף הזה נמצאת גם תעלת האהבה (Canal de l'Amour), שעשויה ממצוקי אבן עם כניסות צרות, שיוצרות קשת טבעית ושבילים קטנים יפים. באזור הזה נמצאים הרבה מאוד חופים מדהימים וזהו אחד האזורים שכדאי לישון בו בחופשה.
קורפו- טיול בגן עדן ירוק – עד הטיול הבא
adhatyul.com › 2021/10/05 › קורפו-טיול
Oct 05, 2021 · בצד הצפון מזרחי כדאי לציין את חוף ברבאטי Barbati שהוא חוף דגל כחול וחוף ניסאקי Nissaki. שניהם צפונית לעיר קורפו. האחרון נמצא במפרץ מוגן רוח ולכן חביב על משפחות. עוד אתר ידוע הוא Canal d'Amour – תעלת האהבה.