חיפשת:

תעודת מוהל מוסמך

מוהל מוסמך או מוהל מומחה? – מוהל מומחה – המוהל ציון שטרית
https://www.brit4good.co.il/expert-mohel/mohel-expert-or-educated
מוהל מומחה עבור הכשרות רבות והוא בעל תעודות מקצועיות ויש בחובו בדרך כלל שנות ניסיון רבות. בכל הקשור לבריאות בכלל ולבריתות בפרט, לניסיון יש משקל עצום. יתכן שההבדל בין מוהל מומחה או מוהל מוסמך ...
ברית מילה - Itim
www.itim.org.il › ברית-מילה
"מוהל מוסמך" בעל ותק רב שעמד בבחינות מתקדמות – מקבל מעמד של "מוהל מומחה". תעודת הסמכה לדוגמא מוהלים לא-מוסמכים הם מוהלים שקיבלו את הכשרתם כעוזריו של מוהל ותיק, ובדרך זו למדו את המקצוע.
רשימת מוהלים ארצית | הרבנות הראשית לישראל
www.gov.il › he › Departments
Jul 20, 2021 · תעריף מומלץ לברית: מוהל מוסמך: 1000 ₪ מוהל מומחה: 1500 ₪. מוהל מומחה מסומן ב- * לבריאות בנכם אנו ממליצים על בחירת מוהל מוסמך ע"י הוועדה להסמכה ולפיקוח על המוהלים
רשימת מוהלים מוסמכים | הרבנות הראשית לישראל
www.gov.il › he › Departments
Sep 01, 2020 · רשימת מוהלים מוסמכים המומלצים על ידי הוועדה מתעדכן מעת לעת ועל פי הצורך. לנוחיותכם רשימת המוהלים מתפרסמת לפי ישובים.
מוהלים - קורס למוסלמים ختان | מכון אליה | אתר קורסים
https://www.coursim.co.il/ui/site/pages/agencydetails.aspx?id=3239
באר שבע, עכו, גבעת חביבה. מתכונת הקורס. כ- 3 חודשים, עד להצלחה. קהל יעד. רופאים, אחים, רוקחים, עובדים סיעודיים, חובשים, וכל זיקה רפואית . אפשרות לקבוצות סגורות . תנאי קבלה. גיל 20 ומעלה, זיקה רפואית. הסמכה.
ברית מילה - Itim - עמותת עתים
https://www.itim.org.il › ברית-מילה
כאן תמצאו מידע על בחירת מוהל או רופא, מיהו מוהל מוסמך, ... הוועדה מחזיקה ברשימה ארצית מעודכנת של מוהלים מוסמכים, ומנהלת את מערך ... תעודת הסמכה לדוגמא.
כל מה שצריך לדעת על תעודת מנהל עבודה מוסמך | היחידה לפיתוח ...
g-reenberg.co.il › תעודת-מנהל-עבודה
מה נדרש מכם לצורך קבלת תעודת מנהל עבודה מוסמך?
כל מה שצריך לדעת על תעודת מנהל עבודה מוסמך | היחידה לפיתוח ...
https://g-reenberg.co.il/תעודת-מנהל-עבודה-מוסמך
איגוד המוהלים העולמי- רשימת מוהלים מוסמכים | מוהל מוסמך, מוהל ...
https://www.moalim.co
תעודות והמלצות · פעילות האיגוד · כנסים · הצטרפות לאיגוד · רשימת מוהלים על פי דירוג ... הורים יקרים, איגוד המוהלים העולמי ממליץ לקחת מוהל בכיר או מורשה החבר ...
מוהל בצפון - רשימת מוהלים מומלצים באזור הצפון לברית מילה
https://www.britot.co.il/?page=mohalim_north
מוהל בצפון - מוהלים מומלצים באזור הצפון. ועדה בינמשרדית של משרד הבריאות והרבנות הראשית לישראל, הכוללת נציגי המוהלים, נציגי הרבנות הראשית ונציגי משרד הבריאות, מסמיכה מוהלים ורופאים, ומעניקה להם תעודת מוהל מוסמך.
מוהל מומלץ בבאר שבע – היחיד בנגב עם תעודת מוהל מומחה – מוהל ...
www.brit4good.co.il › recommended › mohel-beer-sheva
כמוהל מוסמך ומומחה בעל הכשרה כירורגית אני מקבל עשרות פניות ביום מהורים שמחפשים מוהל לבצע את ברית המילה של התינוק שלהם ועל כן רצוי כי תקבעו איתי יום ושעה לביצוע ברית מבעוד מועד.
מי מעניק תעודות מוהל מוסמך למוהלים ערבים? - כיפה
www.kipa.co.il › חדשות › מי-מעניק
Feb 17, 2016 · על התעודות חתום ארגון 'מורשת אבות' שהכשיר את המוהלים הערבים והעניק להם תעודת "מוהל מוסמך". במחלקת הבריתות של הרבנות הראשית זעמו על מתן התעודות בידי הארגון, "זה נראה לא טוב שחיקו את התעודות ...
מי מעניק תעודות מוהל מוסמך למוהלים ערבים? - כיפה
https://www.kipa.co.il › חדשות
במחלקת הבריתות של הרבנות הראשית זועמים על מתן תעודות מוהל מוסמך למוהלים שאינם יהודים וחיקוי תעודות המוהל של הרבנות הראשית.
מוהל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מוהל
ביהדות, מוֹהֵל הוא אדם המבצע את ברית המילה המסורתית. ... ערך מורחב – ברית מילה ... אם עבר הנבחן בחינה זו, יקבל תעודת מוהל מוסמך.
מוהל מומלץ בבאר שבע – היחיד בנגב עם תעודת מוהל מומחה ...
https://www.brit4good.co.il/recommended/mohel-beer-sheva
כמוהל מוסמך ומומחה בעל הכשרה כירורגית אני מקבל עשרות פניות ביום מהורים שמחפשים מוהל לבצע את ברית המילה של התינוק שלהם ועל כן רצוי כי תקבעו איתי יום ושעה לביצוע ברית מבעוד מועד.
מוהל - לימודי הסמכה למוהל מוסמך | ספריית המקצועו
www.stender.co.il/news.php?id=284
א"ר אשי אי אומנא אי גנבא אי טבחא אי מוהלא" (תרגום ענייני: מי שנולד במזל מאדים יהיה אדם שופך דמים. רב אשי אומר שהוא יכול להיות מקיז דם, גנב, שוחט או מוהל). כדי להיות מוהל צריך עצבים חזקים, שכן מילת תינוק כל-כך קטן דורשת התגברות על רגשות החמלה הטבעיים כלפיו, כדי להיות מסוגל לבצע את ...
תעודת מוהל מוסמך - רוני בקשי - מוהל • המוהל של גוש קטיף
http://www.mohel-roni.co.il › תעודת-...
תעודת מוהל מוסמך. תעודת מוהל מוסמך1 תעודת מוהל מוסמך2. יצירת קשר. 054-5236835 · 08-8585576 (בית). 054-8171574 (אשתי). ronimohel@gmail.com. קישורים מהירים.
איתן צדוק – המוהל
https://hamohel.co.il
אודות המוהל בגיל 24 נבחנתי וקיבלתי תעודת מוהל מוסמך ומאז אני עוסק בביצוע ברית מילה כמקצוע יחיד וללא עיסוקים נוספים… להמשך קריאה לצפייה בתעודה הברית כל המידע אודות הברית:ההכנות לברית, מהלך הברית והנחיות לאחר הברית ...
קורס מילה - רוצה להיות מוהל מוסמך? - אתר לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il › ...
... על בריאותו הגופנית והנפשית של התינוק. קראו על לימודים להכשרת מוהלים מוסמכים. ... המשתתפים מקבלים ליווי לאורך התנסות מעשית ובסיומה מקבלים תעודת הסמכה.
אודותיי – איתן צדוק – המוהל
https://hamohel.co.il/אודותיי
בגיל 24 נבחנתי וקיבלתי תעודת מוהל מוסמך ע"י הרבנות הראשית ומשרד הבריאות ומאז אני עוסק בביצוע ברית מילה כמקצוע יחיד וללא עיסוקים נוספים, כך שבמשך עשרות שנים ועד היום, מלתי אלפי תינוקות וצברתי ...
איתן צדוק – המוהל
hamohel.co.il
אודות המוהל בגיל 24 נבחנתי וקיבלתי תעודת מוהל מוסמך ומאז אני עוסק בביצוע ברית מילה כמקצוע יחיד וללא עיסוקים נוספים… להמשך קריאה לצפייה בתעודה הברית כל המידע אודות הברית:ההכנות לברית, מהלך הברית והנחיות לאחר הברית ...
מי מעניק תעודות מוהל מוסמך למוהלים ערבים? - כיפה
https://www.kipa.co.il/חדשות/מי-מעניק-תעודות-מוהל-מוסמך...
Feb 17, 2016 · במחלקת הבריתות של הרבנות הראשית זועמים על מתן תעודות מוהל מוסמך למוהלים שאינם יהודים וחיקוי תעודות המוהל של הרבנות הראשית. "זה חמור מאד ונטפל בזה בדחיפות.
קורס מוהלים שעל ידי 'מכון ע​​​​​ליה' - הסמכה ורישיון מאיגוד המוהלים
https://www.aliya.org.il › mohalim-c...
בנוסף גם רישיון מוהלים מאיגוד המוהלים הארצי בישראל. תעודת מוהל מוסמך. תעודות הסמכה יינתנו על ידי 'מכון עליה ...
ברית מילה - Itim
https://www.itim.org.il/ברית-מילה
מוהל מוסמך – 1000 ש"ח. מוהל מומחה – 1500 ש"ח. הוצאות נוספות; יש לרכוש בבית מרקחת משחות וחומרי חיטוי וריפוי לטיפול בפצע הברית, לפי הוראותיו של המוהל או של רופא הילדים.
רשימת מוהלים מוסמכים | הרבנות הראשית לישראל - Gov
https://www.gov.il › mohalim_list
רשימת מוהלים מוסמכים המומלצים על ידי הוועדה מתעדכן מעת לעת ועל פי הצורך. לנוחיותכם רשימת המוהלים מתפרסמת לפי ישובים.