חיפשת:

תנועות נוער דרושים

משרות בין בוגרי תנועות - Facebook
https://www.facebook.com › groups
משרות בין בוגרי תנועות‎ has 16064 members. ‎משרות בין בוגרי תנועות מיועדת לא/נשים שהיו חברים בתנועות נוער וארגונים חברתיים, בגיל הנעורים ו/או בתפקידי...
דרושים | main - תנועת הנוער הלאומי-בית"ר
https://www.nlb.org.il › wanted
הסיירת של תנועות הנוער · תנועת הנוער הלאומי-בית"ר · תנועת הנוער הלאומי-בית"ר. (ע.ר. 58-0038685) · נגישות האתר · אתר תשלומים>>.
‪דרושים נוער בסיכון - אוקטובר 2021 | Indeed.com‫
il.indeed.com › נוער-בסיכון-jobs
‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬צפה ב-58 משרות נוער בסיכון אליהן מגייסים ב‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול בעולם. השתמש ב-עבור כדי ליצור את קורות החיים שלך ב-Indeed ולהגיש מועמדות למשרות מהר יותר.
ללא נסיון - xn----zhcqpaoa3afl.co.il
www.ללא-ניסיון.co.il/mini/?aff_id=google_דרושים
השירות מתאים למחפשי עבודה ללא ניסיון ומציע סוגי משרות שונים בקטגוריית דרושים ללא ניסיון כגון: עבודות לאקדמאים, עבודות כלליות, עבודה מהבית, עבודה זמנית, עבודה לאימהות, עבודה לסטודנטים, עבודה לצעירים, הכנסה נוספת והכשרות מקצועיות ללא ניסיון ברחבי הארץ. אודותינו. מדיניות ...
‪דרושים נוער בסיכון - אוקטובר 2021 | Indeed.com‫
https://il.indeed.com/נוער-בסיכון-jobs
תיאור התפקיד: מדריכ/ת נוער לשעות אחה"צ ,בעל/ת ניסיון רצוי עבודה עם נוער בסיכון, רצוי תואר ראשון במדעי החברה שעות עבודה אחה"צ בין 14.00-18.00, כולל עבודת בשעות...
עיריית חולון - דרושים ומכרזים - מנהל/ת תחום תנועות וארגוני ...
https://www.holon.muni.il/CityHall/Bids/Lists/List/CustomDispForm.aspx?ID=596
Sep 14, 2020 · דאג לשתף את תנועות/ארגוני הנוער בפעילות למען הקהילה כגון: עזרה לקשישים, תמיכה בנכים, פעולות מניעת שימוש בסמים וזהירות בדרכים . מהווה כתובת ברורה למדריכי תנועות/ארגוני הנוער המתחלפים מדי שנה .
דרושים/ות - תנועת הצופים
www.zofim.org.il › jobs
התרגלנו לחשוב שעבודה היא או מספקת או משתלמת, או שהיא עושה טוב על הנשמה או שהיא הזדמנות מקצועית מעולה. זה לא חייב להיות ככה. העבודה בצופים מאפשרת להנות מכל העולמות: לצבור ניסיון בעבודה ״של גדולים״, בניהול של ארגון עם מאות ...
דרוש/ה רכז/ת תנועות נוער רשותי - מועצה אזורית לב השרון
https://www.lev-hasharon.com › bids
מכרז פנימי/פומבי. דרוש/ה. רכז/ת תנועות נוער רשותי. היקף משרה :100% (42 ש"ש). תיאור תפקיד: אחראי/ת על הקשר בין תנועות הנוער לבין הרשות המקומית.
דרושים/ות - תנועת הצופים
https://www.zofim.org.il › jobs
דרושים/ות. התרגלנו לחשוב שעבודה היא או מספקת או משתלמת, או שהיא עושה טוב על הנשמה או שהיא הזדמנות מקצועית מעולה. זה לא חייב להיות ככה.
לתנועת נוער | חיפוש עבודה - דרושים בחינוך
https://www.edjobs.co.il › לוח-דרושים
דרישות וכישורים: בוגר/ת תנועת נוער ו/או ניסיון בתחום החינוך – יתרון משמעותי. ... דרוש/ה רכז/ת הדרכה לשבטי הצופים ברחבי הארץ, התפקיד חינוכי- ניהולי ונחשב ...
דרושים מדריכי נוער | משרות הדרכת נוער | חיפוש עבודה - מיי פייס
https://www.my-face.co.il › דרושים-מד...
באתר משרות דרושים של מדריכי נוער. ... משרות דרושים מדריכי נוער, דרוש מדריך נוער עכשיו באתר. ... חוגים, מתנסים, תנועות נוער, פנימיות, כפרי נוער ועוד.
kibbutz
www.kibbutz.org.il/he/sh/sh-cla
We would like to show you a description here but the site won’t allow us.
דרושים - Netivot
https://www.netivot.muni.il/wanted/?archive=1
Jul 13, 2021 · תאריך סגירת המכרז. לאגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נתיבות דרוש/ה פקיד/ת קבלה. כללי. חיצוני. 19/08/2021. 05/09/2021. לעיריית נתיבות דרוש/ה בודק/ת בקשות להיתרי בניה - הארכה. פומבי. 13/07/2021.
דרוש/ה: מנהל/ת מדור תנועות נוער וארגוני נוער
https://www.herzliya.muni.il/enosh/?id=321
Apr 20, 2021 · דרוש/ה: מנהל/ת מדור תנועות נוער וארגוני נוער. מודעות דרושים (ללא מכרז) מכרזי כוח אדם. מכרזי שירותים ותשתיות. מאגר יועצים. מס' המכרז. 40/2021. שם המכרז. דרוש/ה: מנהל/ת מדור תנועות נוער וארגוני נוער.
לעבוד באחריי! - aharai.org.il
https://aharai.org.il/career_opportunities
רכז/ת שטח מחוזי/ת בפרויקט אחרייטק רכז/ת מקצועי/ת בפרויקט אחרייטק רכז/ת לתוכנית ייחודית שמתמקדת בשכבת יב' בחברה הערבית בדרום רכז/ת בגרויות מנהל/ת מקצועי/ת להובלת יוזמות בקרב בוגרי אחריי! נא לבחור את המשרה הרצויה. נא צירוף קורות חיים. ניתן לשלוח למייל לכתובת: cv@aharai.org.il.
דרושים בחינוך - מדריך נוער | מדריכת נוער | הדרכה | דרושים ...
https://www.edjobs.co.il/מאמרים/מדריך-נוער-מדריכת-נוער
מידע על תפקיד מדריך נוער (מדריכת נוער) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מדריכי נוער (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של הדרכת נוער. מדריכי הנוער הם הדמויות המובילות בקבוצת הנוער. קבוצות הנוער מתקיימות בדרך כלל במסגרות חינוכיות שונות שאינן פורמאליות, כגון תנועות ...
דרושים/ות - תנועת הצופים
https://www.zofim.org.il/jobs
שליחות תנועתית של הצופים והסוכנות היהודית בניו יורק. תחת עמותת Friends of Israel scouts. אחריות כוללת על פעילות ההנהגה (25 שבטים) בצפון אמריקה מבחינה ארגונית, חינוכית, מנהלית ותקציבית, לאור הערכים והמטרות החינוכיות והארגוניות של תנועת הצופים ואחריות כוללת על כח-האדם בהנהגה.
דרוש/ה רכז/ת תנועות הנוער במועצה - מועצה אזורית רמת הנגב
https://rng.org.il › ... › לוח דרושים אזורי
דרוש/ה רכז/ת תנועות הנוער במועצה. שיעור משרה: 100%. כפיפות: מנהל מחלקת ילדים ונוער. תחומי אחריות ותיאור תפקיד: *ניהול, ארגון וביצוע פעילויות תנועות הנוער ...
דרושים בחינוך - מדריך נוער | מדריכת נוער | הדרכה | דרושים ...
www.edjobs.co.il › מאמרים › מדריך-נוער
מידע על תפקיד מדריך נוער (מדריכת נוער) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מדריכי נוער (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של הדרכת נוער.
דרוש/ה: מנהל/ת מדור תנועות נוער וארגוני נוער
www.herzliya.muni.il › enosh
Apr 20, 2021 · שם המכרז. דרוש/ה: מנהל/ת מדור תנועות נוער וארגוני נוער. תאריך תחילת המכרז. 20/04/2021. תאריך סגירת המכרז. 03/05/2021. לצפייה בקובץ המצורף למכרז.
‪דרושים רכז נוער - אוקטובר 2021 | Indeed.com‫
il.indeed.com › רכז-נוער-jobs
‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬צפה ב-32 משרות רכז נוער אליהן מגייסים ב‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול בעולם. השתמש ב-עבור כדי ליצור את קורות החיים שלך ב-Indeed ולהגיש מועמדות למשרות מהר יותר.
לעבוד באחריי! - aharai.org.il
aharai.org.il › career_opportunities
עבודה באחריי! היא הזדמנות לעשייה משמעותית בחברה הישראלית! הזדמנות להצמיח מנהיגות צעירה, לנטוע בבני נוער ובצעירים תחושת הצלחה ומסוגלות ולעודד בקרבם מעורבות חברתית. העשייה באחריי! מאוד מגוונת, כך שנשאר לכם.ן רק לבחור ...
משרות דרושים | מדריכי נוער | הדרכת נוער | חיפוש עבודה מדריך ...
www.my-face.co.il › דרושים-מדריכי-נוער
תיאור תפקיד: דרושים מדריכי נוער. העבודה כמדריך נוער הינה בקהילות שונות ויכולה להיות במסגרות שונות, עם בני נוער שונים. לעיתים העבודה עם נוער בסיכון, לפעמים עם נוער נורמטיבי ולעיתים נוער במצוקה.
דרושים – תנועת אריאל
https://tariel.co.il › דרושים
-שותפות בצוות המוביל של התנועה. -השתתפות במפעלי התנועה לאורך השנה, -יכולת הובלה והנעת אנשים - ניסיון בעבודה חינוכית עם בני נוער -יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה ...
‪דרושים תנועת נוער - אוקטובר 2021 | Indeed.com‫‬‬
https://il.indeed.com › תנועת-נוער-jobs
צפה ב-10 משרות תנועת נוער אליהן מגייסים ב‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול בעולם.
משרות דרושים | מדריכי נוער | הדרכת נוער | חיפוש עבודה ...
https://www.my-face.co.il/דרושים-מדריכי-נוער
דרוש מדריך נוער | דרושה מדריכת לנוער תיאור תפקיד: דרושים מדריכי נוער. העבודה כמדריך נוער הינה בקהילות שונות ויכולה להיות במסגרות שונות, עם בני נוער שונים.
משרות תנועות נוער | דרושים IL
https://www.drushim.co.il › search
דרושים תנועות נוער, משרות תנועות נוער. דרושים IL - אתר הדרושים של ישראל.