חיפשת:

תן ביס מעדניה

מגרב: לינקים
https://magreb.co.il
מגרב · משלוח צהריים ישיר ומפנק ממגרב אפשרות לשלם בסיבוס · הזמנות דרך וולט wolt · הזמנות דרך תן ביס 10bis · INSTAGRAM · אתר האירועים שלנו.
מכירת תן ביס: חצי מיליארד לחצי דואופול
https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3743323,00.html
Jul 30, 2018 · חברת הזמנות המזון הישראלית תן ביס הודיעה אתמול על רכישתה בידי Takeaway.com מהולנד. החברה ההולנדית תרכוש 100% מתן ביס תמורת 157 מיליון דולר (573 מיליון שקל), ומתכוונת לממן את הרכישה בהלוואת גישור של 150 מיליון יורו.
תן ביס - מעדניות - איזי
https://easy.co.il › ... › מעדניות
מעדניות (תן ביס) - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
אין ארוחות חינם: תן ביס העלתה את דמי המשלוח בשליש, ל-12 ...
https://www.themarker.com/consumer/.premium-1.10354915
Nov 04, 2021 · אין ארוחות חינם: תן ביס העלתה את דמי המשלוח בשליש, ל-12 שקל. הייקור חל רק על משלוחים הנעשים באמצעות שליחי החברה, ולא על משלוחים שמסעדות מבצעות בעצמן עד הקיץ האחרון הציעה תן ביס משלוחים בחינם, ואז התחילה לגבות עליהם 9 שקלים ...
דרושים - תן ביס
https://www.sahbak.co.il/company/5c03e8aa5d95290013e59982
תן ביס! אפליקציית משלוחי הפודיז של ישראל מחפשת שליחים עם שליחות! יש שכר מפנק, תנאים של גדולים וציוד מלא כולל אופניים חשמליים. מתאים בתור משרה מלאה או משמרות.
פיקניק מעדנים - אוכל ביתי טרי טרי כל יום - הזמנת קייטרינג ...
https://picnicmaadanim.co.il
פיקניק מעדנים הינה חברה המתמחה בייצור מגוון רחב של סלטים ואוכל בייתי ומוצרי מעדניה כגון: חמוצים, גבינות, קינוחים, נקניקים, מוצרי דגים כבושים.
10bis - תן ביס - משלוחים, מסעדות, משלוחי אוכל ממסעדות, פיק ...
https://www.10bis.co.il
תן ביס זה המקום אליו כולם באים כשהם רעבים - לא משנה אם זה צהריים במשרד, ארוחת ערב בבית או אפילו בוקר בחוף הים, פשוט נכנסים לתן ביס ומזמינים את מה שבא לכם מתוך מאגר עצום של מסעדות בכל רחבי הארץ.
delicatessen מעדניות בתן ביס - הזמנות ומשלוחים
https://www.10bis.co.il › next › group
מי אנחנו ? איך זה עובד? הצהרת נגישות. צ'אט עם נציג. צור קשר · דרושים. אתרים מקבוצת תן ביס.
תן ביס – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תן_ביס
תן ביס הוא המותג שבו ידועה חברת 10 ביס.קו.איל בע"מ, העוסקת בסליקת תשלומים למסעדות ובשירותי הזמנת מזון ממסעדות באמצעות האינטרנט.. את שירותי הסליקה מספקת החברה באמצעות כרטיס מגנטי שהיא מנפיקה, וכן באמצעות כרטיסי עובד של ...
מן האדמה - Facebook
https://www.facebook.com › posts
אנחנו מקבלים תן- ביס וסיבוס!!! תוכלו להנות מכל מה ש״מן האדמה״ מציעה ולשלם עם התן-ביס/סיבוס שלכם! ... ✓שמן זית, טחינה , מטבלים ומבחר מוצרי מעדניה
רותי תן ביס - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › רותי-תן-ביס
בהזמנת משלוח ממסעדת רותי ראשון לציון תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. ... רותי | ראשון לציון | מעדניה ואוכל בסגנון ביתי | Rishon LeZion – Wolt.
מידע על א.ל. תן ביס בע"מ - ח.פ של חברה
https://israeli-companies.com › hevra
תן ביס בע"מ ח.פ 514347848 - מרכז השירות והמידע הנלקח מאתרי הממשלה ומאגר החברות הממשלתי. מידע על א.ל. תן ביס בע"מ כתובת, טלפון האם החברה בפרוק, מוגבלת או פעילה.
קומפנייא | הרצליה | אוכל ביתי | אוכל הביתה | מעדניה ...
https://wolt.com/he/isr/herzliya/restaurant/coompaniya
אוכל של בית כשר רבנות הרצליה. ‫חלת ״הצבי״ מתנה! 🍞. בכל קנייה מעל 400 ש״ח בימי שישי חלה אחת לכל קנייה אנא בחרו בפריט זה אם הקנייה היא מעל 400
latet | 10bisplus
https://www.10bisplus.com
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למיזם שולחן לשניים של תן ביס וארגון לתת ולתרום בכל הזמנה שקל אחד לרכישת מזון לילדים ממשפחות נזקקות. על כל ארוחה שלכם, תעזרו להעניק ארוחה לילד אחד שאין לו.
אחרי 20 שנה בחברה: מנכ"לית תן ביס הודיעה על סיום תפקידה ...
https://finance.walla.co.il/item/3475881
Dec 09, 2021 · יום חמישי, 09 בדצמבר 2021, 09:55 עודכן: 11:14. מנכ"לית תן ביס נורית שקד תסיים את תפקידה בסוף החודש לאחר כ-20 שנה בחברה, מתוכן כמנכ"לית מאז שנת 2016. תן ביס היא פלטפורמת המשלוחים הגדולה בישראל המציעה בין ...
משק ברזילי המעדנייה תל אביב-יפו תפריט משלוחים - הזמן משלוח ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/23747/משק-ברזילי...
משק ברזילי המעדנייה תל אביב-יפו משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת משק ברזילי המעדנייה תל אביב-יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.