חיפשת:

תמר בת דוד

תמר (בת דוד) - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/he/תמר_(בת_דוד)
תָּמָר, דמות מקראית, מתוארת בספר שמואל ב', פרק י"ג, פסוקים א'-ב' כבתו של דוד המלך מנישואיו למעכה בת תלמי מלך גשור וכאחות אבשלום. הייתה ידועה בשל יופייה הרב, וזכורה לדורות בשל סיפור האונס, המתואר במקרא, שעברה על ידי אמנון ...
ד"ר לאה מזור: על מקרא, הוראה וחינוך: "עַל אָחוֹת יָפָה ...
https://mikrarevivim.blogspot.com/2014/07/blog-post_13.html
קריאה אינטרטקסטואלית והגות מגדרית בסיפור תמר בת דוד ,שמואל ב, יג. ... מה יש בו, בסיפור תמר בת דָּוִד, אשר מקריאת הפשט בלבד מגולל בפנינו, בכב' פסוקים, את קורותיה של בת מלך, שעשתה כמצוות אביה ויצאה ...
תמר (בת דוד) - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תמר...
תָּמָר, דמות מקראית, מתוארת בספר שמואל ב', פרק י"ג, פסוקים א'-ב' כבתו של דוד המלך מנישואיו למעכה בת תלמי מלך גשור וכאחות אבשלום.
תמר (בת דוד) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תמר_(בת_דוד)
תָּמָר, דמות מקראית, מתוארת בספר שמואל ב', פרק י"ג, פסוקים א'-ב' כבתו של דוד המלך מנישואיו למעכה בת תלמי מלך גשור וכאחות אבשלום. הייתה ידועה בשל יופייה הרב, וזכורה לדורות בשל סיפור האונס, המתואר במקרא, שעברה על ידי אמנון, אחיה מאב.
תמר בן דוד - שיחה מקומית
https://www.mekomit.co.il/author/tamar
Oct 10, 2021 · תמר בן דוד 26.9.2021. במרכז העשייה נמצא הקשר האנושי (צילום: באדיבות חוות קיימא – חוקוק) במקום לחלק 740 סלי מזון לחג – 15 סלים לכל השנה. זו הבחירה יוצאת הדופן של חוות קיימא – חוקוק בתקופה שבה מתקיימים ...
תמר (אשת ער) – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/תמר_(אשת_ער)
תמר (בת דוד) לקריאה נוספת עריכה יאיר זקוביץ , אביגדור שנאן , מעשה יהודה ותמר, ירושלים: אקדמון , 1992
תמר (בת דוד) | טקסטים ודפי מקורות מן התורה, התלמוד וספריית ...
https://www.sefaria.org.il › topics › t...
טקסטים יהודיים ודפי מקורות על תמר (בת דוד) מן התורה, התלמוד ומקורות אחרים במאגר ספריא.
תמר (בת דוד) - Hebrew Wikipedia - WikiDeck
https://wp-he.wikideck.com › תמר (בת...
ערך מורחב – מעשה אמנון ותמר. תמר מיוחסת, בכל אזכורי דמותה במקרא, דווקא אל אחיה אבשלום. יופיה ניכר בה, ואמנון אחיה, בכורו של דוד, אהב אותה.
תמר בת דוד « ברבורה בהתהוות
https://www.barbura.org.il/tag/תמר-בת-דוד
את ספור תמר בת דוד לומדים, בקיצור רב, בבתי הספר. איש אינו מתעמק במה שקורה לתמר. איש אינו מדבר על הסבל שהיא עוברת, סבל הגדל כאשר מבינים כי אמנון, בנו האהוב ויורש העצר של דוד, עתיד לחמוק מעונש.
Category:Tamar (2 Samuel) - Wikimedia Commons
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Tamar_(2_Samuel)
Jan 03, 2021 · Media in category "Tamar (2 Samuel)" The following 16 files are in this category, out of 16 total. Absalom Comforting Tamar MET DP836652.jpg 2,186 × 3,380; 3.36 MB. Absalom Comforting Tamar, from The Story of Amnon and Tamar MET …
Abarbanel on II Samuel 13:1 - Sefaria
https://www.sefaria.org › Abarbanel_...
השאלה הראשונה בתמר אם היתה בת דוד או לא? ואם נאמר שהיתה בתו ואחות אמנון, איך בתחלת הספור אמר ולאבשלום בן דוד אחות יפה ושמה תמר ויאהבה אמנון בן דוד?
תמר בת דוד
http://tora.us.fm › ... › כל הדמויות › תמר
הערה: תמר היא בתו של דוד, שהרי היא נקראת אחותו של אמנון בן דוד (פס' 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 20), וכן נקראת "בת המלך" (פס' 18). אב: דוד. אם: מעכה.
שיחה:תמר (בת דוד) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:תמר_(בת_דוד)
אנשים יקרים! כדאי לשנות את שמה של תמר ל"תמר (אחות אבשלום)" בגלל שבתנ"ך היא לא מופיעה בבת דוד בכלל. כמו כן, אפשר למחוק את "תמר (שמואל ב')", כי זו אותה אישה. הייתי עושה זאת בעצמי לו ידעתי איך. אפרת וייל 10:42, 30 מאי 2005 (UTC) לא צריך למחוק, צריך לשלב את שני הערכים ולהפוך את האחרון להפניה ואת זה את יכולה לעשות בלי התערבותם של מפעילי המערכת. גילגמש • שיחה 10:50, 30 מאי 2005 (UTC)
תמר (בת דוד) update - Sensagent
http://dictionary.sensagent.com › he-he
Definitions of תמר (בת דוד), synonyms, antonyms, derivatives of תמר (בת דוד), analogical dictionary of תמר (בת דוד) (Hebrew)
מעשה אמנון ותמר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מעשה_אמנון_ותמר
תמר בת דוד - Hebrew Wikipedia - WikiDeck
https://wp-he.wikideck.com › תמר בת דוד
הפניה ל: תמר (בת דוד). This page is based on a Wikipedia article written by contributors (read/edit). Text is available under the CC BY-SA 4.0 license; ...
מעשה אמנון ותמר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מעש...
מעשה אמנון ותמר הוא סיפור מקראי (בספר שמואל ב', פרק י"ג, פסוקים א'-ל"ז) המספר את סיפורו של אמנון, בנו של דוד מאחינועם היזרעאלית, אשר אנס את אחותו תמר (בת ...
על שתי כותנות פסים - CET
lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=21327
תמר בת דוד נאנסה על ידי אחיה אמנון. לאחר המעשה, מבקשת תמר מאחיה שלא ישלח אותה, כיוון ששילוחה יהיה חמור עוד יותר ממעשה האונס שנעשה בה. אמנון מסרב להיענות לדברי אחותו.
וְעַתָּה אֲחוֹתִי הַחֲרִישִׁי אָחִיךְ הוּא
https://www.sefaria.org › ... › Amnon
במהלך הלימוד נבחן את התנהגות הדמויות בעלילה: תמר הנאנסת, אמנון האנס, ... נקרא את סיפור האונס של תמר בת דוד ומַעֲכָה, נכדת מלך גשור, המופיע בספר שמואל ב:.
הרב אפרים זלמנוביץ': תמר בת דוד המלך הייתה מתנגדת להדרה ותומכת ...
https://www.arimnews.co.il › דעות
בזכות תמר, הראשונה בהיסטוריה שהעלתה את המודעות לתופעת האלימות נגד נשים, קבע בית דינו של דוד המלך איסור על הגבר להתייחד עם אישה.