חיפשת:

תל גזר מעיין

תל גזר ועין ורדה - טיול קצר ומעיין במרכז הארץ - Check In/Out
check-in-out.com › תל-גזר-ועין-ורדה
המעיין עין ורדה (עין ירד) שימש כבר לפני אלפי שנים כמקור המים הטבעי היחיד של היישוב הקדום בתל גזר. כיום הוא משמש כאתר תיירות בו מעיין קטן וחמוד עם בריכה עגולה בעומק של מטר וחצי, המלאה רק בחורף ובאביב. קחו בחשבון: יש קצת מקומות מוצלים לשבת ליד המעיין, תביאו מחצלת איתכם. המעיין מלאה במים רק בחורף ואביב.
מעיינות גבתון לתל גזר - ראשון לציון, רחובות ונס ציונה - טיולי
www.tiuli.com › tracks › 36
איך מגיעים
תל גזר ועין וורדא - נאקב
https://www.nakeb.co.il › hike
תל קדום עם ממצאים עתיקים, נוף אל השפלה ומעיין. ... למרגלות תל גזר; נקודת סיום עין וורדא; אורך המסלול ... שני מעיינות יפים במסלול קליל ויפה של הרי ירושלים.
תל גזר ועין ורדה - טיול קצר ומעיין במרכז הארץ - Check In/Out
https://check-in-out.com/תל-גזר-ועין-ורדה-טיול-קצר-ומעיין...
תל גזר ועין ורדה (עין ירד) הם שילוב מושלם של טיול קצר במרכז הארץ, וקינוח רטוב במי מעיין עין ורדה. מסלול טיול לכל המשפחה.
אל שרידי תל גזר ואל המעיין עין ורד - מסלול טיול למשפחות עם ...
https://www.maslulim-israel.co.il/index.php?dir=...
אל שרידי תל גזר ואל המעיין עין ורד - מסלול טיול למשפחות עם ילדים. תל גזר, השוכן במפגשן של מספר דרכים קדומות חשובות ונישא מעל מישורי השפלה, היה מיושב כבר לפני יותר מ-5,000 שנים, ושימש לאורך אלפי ...
טיול בתל גזר - ראשון לציון, רחובות ונס ציונה - טיולי
www.tiuli.com › tracks › 169
כל המידע על טיול בתל גזר
עין ורדה | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il › ... › מרכז
עין ורדה או בשמו המוכר יותר, עין ורד – הוא מעיין יפהפה עטוף צמחיית קנה סביבו ... החליטה להקים שביל על שמו מתל גזר ועד למעיין שעובר בין כרמים וגתות עתיקות.
תל גזר: טיול אל המעיין של ימי שלמה המלך - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il/item/2839139
Mar 20, 2015 · תל גזר: אל המעיין של ימי שלמה המלך. גילינו חיפושיות מפלצתיות, צעקנו לתוך מערת-ענק, מצאנו ידית של כד חרס קדום, תפסנו זולה אולטימטיבית על העשב הכי רך ביקום וגם טבלנו במעיין סמוך ועתיק, שם התלבטנו מה עדיף: דלקת ריאות או סקביאס?
תל גזר ומעיין עין ורד | YOLO Blog - יולו בלוג טיולים
https://www.yolo-blog.com/tel-gezer
תל גזר הינו מסלול קליל, העובר בין שרידים קדומים של הישוב הכנעני גזר וממנו נשקפים נופים נהדרים. בבסופו של המסלול הפתעה מרעננת, מעיין עין ורד, על מימיו הצלולים והקרירים.
טיול בגן לאומי תל גזר ומעיין עין ורד - בשביל המשפחה
https://familytrips.co.il/גן-לאומי-תל-גזר-ועין-ורד
גן לאומי תל גזר ועין ורד ... עין יובל נחל תימנה ותל מקנה – עין יובל או בשמו הנוסף מעיין תימנה נמצא סמוך לקיבוץ רבדים והוא מקום קסום לבילוי בסביבת מים. המקום נמצא בשפלת הארץ ליד קיבוץ רבדים.
עין ירד – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › עין_ירד
עין ירד - מעיין נאה למרגלות תל גזר. נקודת עניין; אזור:השפלה; מפת סימון שבילים: 9 - מבואות ירושלים; מיקום: בין כרמי יוסף לכפר בן-נון ...
תל גזר ומעיין עין ורד | YOLO Blog - יולו בלוג טיולים
www.yolo-blog.com › tel-gezer
תל גזר הוא גן לאומי, בו נמצאים שרידי הישוב העתיק גזר. התל שוכן על שטח של 130 דונם ומתנשא לגובה של 90 מטרים מעל סביבתו. זהו מקום עם עבר מפואר ועושר ארכיאולוגי – יש בו 26 שכבות שונות של ישובים- מ-3,500 לפני הספירה ועד 100 לספירה. המקום התגלה בשנת 1871 ע"י ארכיאולוג צרפתי ובתחילת המאה ה-20 נחפר ע"י ארכיאולוג אירי ו-200 עוזריו.
תל גזר ומעיין עין ורד | YOLO Blog - יולו בלוג טיולים
https://www.yolo-blog.com › tel-gezer
בסוף המסלול מחכה לכם הפתעה קרירה - מעיין עין ורד (לעיתים גם נקרא עין ורדה או עין ירד)! למעיין ניתן להגיע רגלית מתל גזר, או לחזור לרכב ...
מעיינות גבתון לתל גזר - ראשון לציון, רחובות ונס ציונה - טיולי
https://www.tiuli.com/tracks/36
תל גזר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תל_גזר
החפירות
טיול ליום אחד: תל גזר ומעיין עין ורדה (כל מה שאתם צריכים לדעת)
https://craftanddreams.com › בלוג
בפוסט הזה אני הולכת לשתף אותך באחד המקומות האהובים עליי בארץ: תל גזר ועין ורדה. ... עין ורדה הוא מעיין הבנוי אבן גזית שצורתו עגולה ומעליו עץ תאנה מרשים.
עין ורד- תל גזר - Kuku Trip
https://www.kukutrip.co.il › טיולים
1013 אנשים אהבו את המסלול. מעיין נחמד למרגלות תל גזר. עין ורד או ורדא, תלוי באיזה מפה אתם מסתכלים. המעיין עצמו קטן ואם תגיעו ...
גן לאומי תל גזר - ממצאים של עיר כנענית קדומה | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il/israeltrip/תל-גזר
Dec 09, 2020 · תל גזר הסמוך לכרמי יוסף הוא תל יפהפה הצופה על כל איזור השפלה, הרי יהודה, גוש דן ומישור החוף הצפוני , במקום אתר ארכיאולוגי - עיר כנענית קדומה. ... משם המסלול יורד מטה אל מעיין מנהרה (כפי הנראה ...
תל גזר: טיול אל המעיין של ימי שלמה המלך - וואלה! תיירות
travel.walla.co.il › item › 2839139
Mar 20, 2015 · תל גזר: אל המעיין של ימי שלמה המלך. גילינו חיפושיות מפלצתיות, צעקנו לתוך מערת-ענק, מצאנו ידית של כד חרס קדום, תפסנו זולה אולטימטיבית על העשב הכי רך ביקום וגם טבלנו במעיין סמוך ועתיק, שם התלבטנו מה עדיף: דלקת ריאות או סקביאס?
אל שרידי תל גזר ואל המעיין עין ורד - מסלול טיול למשפחות עם ילדים
https://www.maslulim-israel.co.il › ...
מסלולים להתאהב בארץ מחדש, מסלולי טיול, מעיינות, פריחה, מפות טיול ... תל גזר, השוכן במפגשן של מספר דרכים קדומות חשובות ונישא מעל מישורי השפלה, היה מיושב כבר ...
טיול בגן לאומי תל גזר ומעיין עין ורד - בשביל המשפחה
familytrips.co.il › גן-לאומי-תל-גזר
הבריכה נמצאת מזרחית לתל גזר. בעבר הרחוק המקום שימש כמקור מים לישוב גזר. ניתן להגיע עם הרכב עד למעיין. פתיחת מפעל המים הקדום בגן הלאומי תל גזר Watch later Watch on כפי שציינו גולת הכותרת של המקום הוא ללא ספק מפעל המים המדהים בעומק של לא פחות מ 60 מטרים. מדובר על מעשה יד אדם, אנשי הישוב גזר חפרו את מפעל המים שכיום פתוח לביקור של הקהל הרחב.
טיול בתל גזר - ראשון לציון, רחובות ונס ציונה - טיולי
https://www.tiuli.com › tracks › טיול-...
התחלה: לפני שער הכניסה לקיבוץ גזר (על כביש 424, בין מחלף נשרים - צומת חט' 7 לטרון). סוף: כפר בן נון, על כביש 424. חניונים: תל גזר מתחת לעץ השיזף. ליד מעיין עין ...
תל גזר: אל המעיין של ימי שלמה המלך - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › item
לאחר ההליכה הקצרה מראש התל מטה הגענו אל עין ורד (הקרוי גם עין ורדה), מעיין קטן וחמוד עם בריכה עגולה בעומק של מטר וחצי, המלאה רק בחורף ובאביב.
טיול בתל גזר - ראשון לציון, רחובות ונס ציונה - טיולי
https://www.tiuli.com/tracks/169