חיפשת:

תכנית רח/פרויקט קאי אופקים

מרכז צעירים - k-m.org.il
https://k-m.org.il/303
תכנית " צעירים בשכונות" תכנית חדשה במסגרת פרויקט "שיקום שכונות חוזר". מטרת התכנית היא קידום צעירות וצעירים בתחומי שיקום שכונות להשכלה גבוהה ולתעסוקה איכותית, תוך מיצוי היכולות האישיות.
KAI
http://kai.web-owl.co.il
KAI - פרויקט בוטיק באופקים ונשארו בו רק 7 דירות אחרונות למכירה! בואו ליהנות מדירה, שגם נראית כמו ווילה וגם מחזירה לכם משכנתא!
תרומה לקהילה - אופקים
ofakimsem.co.il/he/תרומה-לקהילה
תרומה לקהילה הסמינר רואה חשיבות עליונה – בתרומה לאוכלוסייה המקומית וקשר הדדי, חברתי עם הקהילה המקומית. מתוך ראייה זו הסמינר מעודד כל אחת ואחת מהתלמידות לקחת חלק …
צנרת התכנון: שטחים פתוחים ניצלו, בינתיים - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
בנוסף, בית המשפט העליון הותיר על כנו צו ביניים לעצירת תוכנית לבניית כ-10,000 יחידות דיור ממזרח לעיר אופקים, המתוכננת על השטחים החקלאיים של ...
י.ח. דמרי בניה ופיתוח בע"מ
http://trade.bankleumi.co.il › info › shuk › shukgetfile
שלושה מכרזים להקמת פרויקטים להשכרה ארוכת טווח, ... למגורים (אשר תכניות בנין עיר החלות עליהן אינן דורשות שינוי ... מקב"ת אופקים.
אופקים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אופקים
מערכת החינוך | מרכז קהילתי מתנס אופקים
https://www.matnaso.co.il › page
המחלקה לספורט מארגנת ומנהלת אליפויות עירוניות בענפים: כדורסל, כדורגל , פרויקט שחיה לכיתות ה' ועוד. תכנית המפעלים נשלחת לבתי הספר בתחילת שנת הלימודים.
משרד האוצר - מנהל התכנון - תכנון זמין - תכניות בהליך הפקדה
mavat.moin.gov.il/MavatPS/Forms/SV5.aspx?tid=51&bid=120
הבעלות וזכויות היוצרים במידע המובא באתר זה הינם של מדינת ישראל. מדינת ישראל לא תשא באחריות לכל שימוש במידע על ידי המשתמש או לכל נזק שנגרם למשתמש או לכל צד ג' כתוצאה ישירה או עקיפה מן השימוש בשירות או במידע המוצג בשירות.
תכנית נובמבר 2016 by dorke dor - Issuu
https://issuu.com/dorkedorke/docs/nov16_web
Oct 22, 2016 · פסטיבל קומדיות צרפתיות‬ ‫‪Oh La La! French Comedy Festival‬‬. ‫קופות הסינמטק‪ ( 03-6060800 :‬שלוחה ‪ / )1‬מועדון המנויים ...
על הפרוייקט - האחים אוזן
http://www.a-uzan.co.il › page=project
על הפרוייקט; הדמיות; מפרט טכני; תכניות דירה; צור קשר ... הטוב ביותר באופקים, בסביבה פסטורלית צעירה ומשפחתית, בלב שכונה צעירה נבנה פרויקט "נאות דוד 2".
פרויקטים - מימד
https://www.meimadisrael.co.il/projects
תכנית בקרת איכות – מפעל רמט. פרויקט "ביה"ס למודיעין קמפוס רמות". בנק מרכנתיל – פרויקט שדרוג ומיגון כספומטים. מערכות איכות ובקרה – חברת TRUST. מערכות איכות ובקרה חברת אשרדן/אשרד. מערכות איכות ...
איתור תוכניות | רשות מקרקעי ישראל
https://land.gov.il/Planning/Pages/Taba.aspx
טבלת תרגום יעודי קרקע של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) בתוכניות המוצגות באתר האינטרנט של רמ"י יעודי הקרקע של תאי השטח והמגרשים מוצגים על פי קודים ומאפיינים שנקבעו ברמ"י. הטבלה מציגה תרגום של קודי ...
govMap מפות ישראל
www.govmap.gov.il
govMap מפות ישראל. תפריט נגישות. א א א א. ניגודיות עדינה ניגודיות גבוהה מונוכרום הדגשת קישורים חסימת אנימציה פונט קריא סגור איפוס הגדרות נגישות להורדת מודול נגישות חינם.
י.ל. אוזן באופקים - מדלן
https://www.madlan.co.il › projects
נקודות עיקריות. בנייה חדשה. צפצפה 2 אופקים ... מעוניינים לקבל פרטים על פרויקטים נוספים באיזור? נשמח לעזור! להתקשר. או: אני רוצה גם עזרה במציאת משכנתא מתאימה.
חד/פרויקט קאי אופקים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פרויקט-קאי-אופקים
חד/פרויקט קאי אופקים. KAI. http://kai.web-owl.co.il. KAI - פרויקט בוטיק באופקים ונשארו בו רק 7 דירות אחרונות למכירה! בואו ליהנות מדירה, שגם נראית כמו ווילה ...
דרושים בספרנות , כללי ללא ניסיון , עבודה כללית , ספרן ...
https://www.jobkarov.com/Search/?role=1690,1703,2005,3341&size=3
מחפשים עבודה בספרנות , כללי ללא ניסיון , עבודה כללית , ספרן , חלקית? אתר ג'וב קרוב מציע לכם משרות דרושים אטרקטיביות בספרנות , כללי ללא ניסיון , עבודה כללית , ספרן , חלקית, היכנסו עכשיו למגוון עצום של הצעות עבודה בחינם.
יפו פרוטוקול החלטות מספר 0017 - 20 כ"ז אלול תש"פ 16/09/2020 ...
https://www.tel-aviv.gov.il › Development › DocLib
רחוב ארלוזורוב, תכנית דפנה ארלוזורוב, רחוב בגין ושדרת הקרייה, פרוייקט מהיר לעיר. וכו'(. תחבורה, תנועה, תשתיות: פיתוח רחוב מוטה תח"צ.
משרד האוצר - מנהל התכנון - תכנון זמין - הודעות בעינייני ...
mavat.moin.gov.il/MavatPS/Forms/Messages.aspx?tid=1000
אופקים: תוספת זכויות למסחר - רח' צאלון: 601-0837641: תכנית מפורטת ...