חיפשת:

תיקון שרשרת זהב מחיר

תיקון תכשיטים ופריטי יודאיקה - חלום צרוף
https://www.dream-smith.co.il › תיקון...
אם הפריט שלך מצופה כסף, זהב או ציפוי אחר, ותידרש הלחמה לשם ביצוע התיקון וייתכן וחלק ... עלינו לראות את התכשיט או הפריט בטרם נוכל לתת לכם הערכת מחיר לתיקון.
תיקון שרשרת זהב - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
תיקון שרשרת זהב : שמעו למישהו יש מושג כמה עולה לתקן שרשרת זהב שפשוט "נפתחה"(עם הסוגר והכל, רק צריך לחבר את הסוגר לשרשרת, כי עכשיו היא פשוט ...
מישאל הצורף - תיקון תכשיטי זהב וכסף
http://mishael.co.il
יש יופי רב בתכשיטי זהב וכסף. אך אחד היתרונות הגדולים של תכשיטים מסוג זה הוא שהם אינם מאבדים מערכם. אם ברשותכם תכשיטים ישנים שזקוקים להברקה או תכשיט אהוב ...
Mi ORO מישה הצורף - רוטשילד 37, ראשון לציון - חנות תכשיטים • ייצור ...
https://easy.co.il › page
עשיתי תיקון לטבעת זהב עתיקה עם יהלומים של סבתא שלי. בחנויות אחרות אמרו שהם לא מקבלים טבעות כאלו או שהמחירים היו גבוהים מאוד. התחלתי כבר להתייאש ופניתי ...
עלות תיקון שרשרת זהב - נקרעה לי שרשרת זהב, כמה יעלה לי לתקן אותה?
https://www.qatips.net › ask-145851-...
יכול לעלות 50 שח, אם התיקון מורכב ודורש תיקון אמנותי יכול לעלות גם 100שח. אפשר להגיע אלינו או לשלוח בדואר רשום ולקבל הצעת מחיר.
תכשיטים ‏שרשרת ‏זהב צהוב - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-jewlery&db183351=183359&db125841=3619750
שרשרת לאישה, זהב צהוב 14 קראט, אורך 50 סמ. Women's chain, 14K yellow gold, length 50 cm ש... חנות: Eli Paz. ( הוספת חוות דעת) מחיר: 686 ₪ | משלוח: 50 ₪. מחיר סופי: 736 ₪. לקנייה. ב- Eli Paz. שרשרת יהלומים זהב בשילוב שיבוץ יהלומי בגאט דגם:P4385W...
תיקון תכשיטים - וייס חנות תכשיטים
https://www.eweiss.co.il/page/126
תיקון תכשיטי זהב, כסף וגולדפילד!. וייס תכשיטים - המרכז לתכשיטי זהב באינטרנט ... שרשרת ארוכה מידי? טבעת שצריך לשנות לה מידה? ... מזמינים אתכם אלינו לקבל חוות דעת מקצועית והצעת מחיר …
תיקון תכשיטים - וייס חנות תכשיטים
https://www.eweiss.co.il › מאמרים
וייס חנות תכשיטים - תיקון תכשיטים. תיקון תכשיטי זהב, כסף וגולדפילד ... תיקון שרשרת זהב ... מזמינים אתכם אלינו לקבל חוות דעת מקצועית והצעת מחיר ללא התחייבות!
מחירון תכשיטים - כמה עולה
https://כמהעולה.co.il › מחירון-תכשיטים
חלק מהעסקים כוללים שירותים שונים וגם זה משהו שכדאי לקחת בחשבון, אם אתם קונים טבעות יהלומים ותצטרכו שירותי תיקונים, שרשראות מכסף או שרשרת זהב ותצטרכו שירותי ...
מישאל הצורף - תיקון תכשיטי זהב וכסף
mishael.co.il
מישאל הצורף - תיקון תכשיטי זהב וכסף. יש יופי רב בתכשיטי זהב וכסף. אך אחד היתרונות הגדולים של תכשיטים מסוג זה הוא שהם אינם מאבדים מערכם. אם ברשותכם תכשיטים ישנים שזקוקים להברקה או תכשיט אהוב שנשבר במרוצת השנים הגעתם למקום הנכון.
עלות תיקון שרשרת זהב - נקרעה לי שרשרת זהב, כמה יעלה לי לתקן אותה?
https://stips.co.il › ask › עלות-תיקון-שר...
יכול לעלות 50 ש'ח, אם התיקון מורכב ודורש תיקון אמנותי יכול לעלות גם 100ש'ח. אפשר להגיע אלינו או לשלוח בדואר רשום ולקבל הצעת מחיר.
מחשבון זהב: חישוב מחיר גרם זהב אונליין עפ"י השער העולמי ...
https://diamond-center.co.il/מחשבון-זהב
צריכים לחשב גרם זהב? היכנסו למחשבון זהב באתר המרכז ליהלומים - חישוב מחיר גרם זהב אונליין! צמוד לשער הדולר ושער הזהב, ניתן לחשב 9 קראט, 14 קראט , 18 קראט ,21 קראט, 24 קראט.
שרשראות זהב לגברים צוואר עגול עבה 585 סטנדרטים אלי פז
https://eli-paz.co.il/for-men-s/men-s-chains
שרשרת לגבר.משקל - 23.7 גרם.זהב צהוב ולבן 14K 585.אורך - 62 ס"מ.תעודה ואחריות... ₪ 6,636. הוסף לעגלת הקניות. שרשרת גברים, זהב צהוב לבן 14 קראט, אורך 50 ס"מ. שרשרת לגבר.זהב צהוב לבן לבן 14 קראט, 585 סטנדרט.אורך - 50 ס"מ.משקל - 26.57 גרם.תְעוּדָה... ₪ 7,440. הוסף לעגלת הקניות. שרשרת זהב ביסמרק, זהב אדום 14 קראט.
שרשראות זהב, שרשרת זהב | youme - תכשיטי זהב
https://www.youme.co.il/שרשראות-זהב
מגוון שרשראות זהב, עשויות זהב אמיתי צהוב או לבן לבחירה. ניתן לרכוש שרשרת זהב בסיס ו/או עם תליון זהב לבחירה. שרשראות זהב לנשים, לגברים, לנערות ו/או לילדות. משלוח חינם!
תיקון תכשיטים וחידוש תכשיטים - דפי זהב
https://www.d.co.il › תכשיטים
מחפשים שירותי תיקון תכשיטים או חידוש תכשיטים? ... חנות תכשיטי ריטה מציעה לכם מבחר עצום של תכשיטים, כולל צמידים, שרשראות, עגילים, תליונים, ... בקש הצעת מחיר.