חיפשת:

תחבורה ציבורית בשבת

בואו נדבר על אוטובוסים בשבת
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4610947,00.html
Jan 05, 2015 · הגיע הזמן לומר בקול רם וברור - תחבורה ציבורית בשבת היא זכות בסיסית לניידות, זכות שנשללת מן הציבור ומעמיקה את האי-שוויון. בעקבות ההחלטה התמוהה של שר התחבורה לבטל קווי תחבורה ציבורית בימי שישי בצהריים (שאותה ביטל השר ישראל כץ), ולתגובתו של יאיר לפיד - חשוב להזכיר: לא רק חיילים ...
המחלוקת שנשארה מאחור: תחבורה ציבורית בשבת - Mako
https://www.mako.co.il › news-israel
המחלוקת שנשארה מאחור: תחבורה ציבורית בשבת. קורונה, משבר כלכלי ושאר טרדות השנה האחרונה השכיחו את הנושא היום יומי מהשנויים במחלוקת שהיו לנו: ...
כן לנסיעה בשבת - מאמר מערכת - הארץ
https://www.haaretz.co.il/opinions/editorial-articles/1.1647227
Feb 22, 2012 · הטענה, שהנהגת תחבורה ציבורית בשבת ובחג פוגעת בסטטוס-קוו, היא מוגזמת ולא הגונה. המגבלות על נסיעה בשבת בכלל ובתחבורה ציבורית בפרט מוכתבות על ידי האורתודוקסיה. שכונות חרדיות נסגרות כליל בשבתות ...
הסטטוס קוו בישראל בנושא השבת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הסטט...
גם בערים מעורבות נוספות כמו נצרת ונוף הגליל פועלת תחבורה ציבורית בשבת. מוניות ומוניות שירות מורשות לנסוע בשבת ללא הגבלה. מאות קווי אוטובוס ממשיכים לנסוע לאחר ...
80 שנות מאבק: הוויכוח הנצחי על התחבורה הציבורית בשבת ...
https://news.walla.co.il/item/3326341
Nov 30, 2019 · "לא כדאי לחלק את ישראל לשני עמים בגלל שאלות דתיות", אמר שר התחבורה ישראל בר-יהודה ב-1965, בנוגע לוויכוח סביב הפעלת תחבורה ציבורית בשבת. היה זה ההסבר של השר לצורך שבשימור על הסטטוס-קוו.
N12 - תחבורה ציבורית בשבת: המדריך המלא
https://www.mako.co.il/news-israel/local-q2_2017/Article-f1c531be22eec51004.htm
Jun 28, 2017 · תחבורה ציבורית בשבת: המדריך המלא. אם רציתם לצאת לבלות בשישי בערב או לקפוץ לחוף הים בשבת בבוקר ואין לכם רכב - זה עדיין אפשרי. מספר ארגונים וגם עיריות מפעילים שירותי תחבורה ציבורית בשבת לטובת האזרחים, והביקוש רק הולך ועולה. כל המסלולים והקווים הפעילים בשבתות - צפו. מור לוי ...
מי שלא טרח לקדם תחבורה ציבורית בשבת - יעמוד בפקק כל השבוע ...
https://www.themarker.com/news/1.3084567
Oct 02, 2016 · רק ב-1991 נחקק בישראל חוק לאיסור הפעלת תחבורה ציבורית בימי המנוחה. עד אז נשענו הסדרי התחבורה על הסכמה שבעל פה מימי קום המדינה. האוטובוסים והרכבות …
רכבת קלה בשבת תהיה ניצחון יהודי
www.ynet.co.il › news › article
מעולם לא הייתה בישראל כל כך הרבה תחבורה ציבורית בשבת כמו היום. זה התרחש בקרב מאסף, ללא דיון ציבורי, בהחלטות מקומיות שנבעו מצורך אמיתי.
תחבורה ציבורית בשבת: הבטחת הבחירות שמחכה למרב מיכאלי | זמן ישראל
www.zman.co.il › 252972
Sep 19, 2021 · תחבורה ציבורית בשבת: הבטחת הבחירות שמחכה למרב מיכאלי. שרת התחבורה יכולה להפעיל אוטובוסים בימי מנוחה וחגים על בסיס החוק הקיים אישור קווים לבתי חולים והגדרת יעדים כחיוניים יביאו את בשורת התחבורה הציבורית בשבת גם ...
הסטטוס קוו בישראל בנושא השבת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הסטטוס_קוו_בישראל_בנושא_השבת
שאלת השבת ואופן שמירתה העסיקה את החברה הלאומית המתגבשת עוד בזמן המנדט הבריטי. בתקופה זו התפתחו מספר הסדרים ששימשו כבסיס לעקרון הסטטוס קוו. במסגרת ההסדר הוסכם שהשבת תישמר בכל המוסדות הלאומיים, התחבורה הציבורית תושבת בכל היישובים וכן הותקנו תקנות שהבטיחו את השבתת המסחר והמלאכה בשבת. בשנת 1951 נחקק "חוק שעות עבודה ומנוחה", האוסר על העסקת יהודים בשבת. סוגיית השבת השנויה במחלוקת עולה פעמים רבות על סדר היום הפוליטי והציבורי בין הדתיים לחילוניים, ומבליטה את הניגו…
"כמו שאין תחבורה ציבורית בשבת, ככה אין חלב בחגים"
www.msn.com › he-il › news
Sep 27, 2021 · בעצם כמו שאין תחבורה ציבורית בשבת, כך אין חלב בחגים? קראוס: "נכון, כשהחגים יוצאים באמצע השבוע".
מוטי אתה יכול להעלות לפה את הטור האחרון של קלמן ליבסקינד באתר ...
www.tapuz.co.il › threads › מוטי-אתה-יכול
Sep 26, 2021 · ואני לא רואה לא תחבורה ציבורית בשבת, לא נישואים אזרחיים, לא נישואי להט"בים ואפילו לא פונדקאות בישראל כדי להגיד שהעבודה ומר"צ יכולים להשיג כל מה שהם רוצים בממשלה הזאת.
קווי תחבורה ציבורית בשישי-שבת
https://www.hofesh.org.il/alternatives/transp/index.html
קווי תחבורה ציבורית בשישי-שבת (משישי בערב ועד שבת לפנות ערב)
תחבורה ציבורית בשבת: כתבות, סרטונים ומידע אודות תחבורה ציבורית
https://www.kan.org.il › tags › tag
תחבורה ציבורית בשבת- מחפשים מידע על תחבורה ציבורית בשבת? היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא תחבורה ציבורית בשבת.
חדשות, עדכונים ומידע אודות תחבורה ציבורית בשבת | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › home
תחבורה ציבורית בשבת - מחפשים מידע אודות תחבורה ציבורית בשבת? כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות תחבורה ציבורית בשבת באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!
מסכימים, מתנגדים? | Page 2 | תפוז פורומים
www.tapuz.co.il › threads › מסכימים
Oct 12, 2021 · זה שאין תחבורה ציבורית בשבת. זה שלרבנות יש מונופול על המילה כשר. זה שאין אפשרות להנשא בישראל בנישואים אזרחיים וגם אם הנישואין היו אזרחיים במקום אחר אין אפשרות להתגרש בלי הרבנות.
בעד או נגד: תחבורה ציבורית בשבת - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=O79MMNga3J8
May 03, 2017 · בימוי והפקה: דור ויטלין | עריכה ואפטר: דין קפלן | צילום: עידן שוקרון
עדכונים, כתבות וחדשות על תחבורה ציבורית בשבת - כיפה
https://www.kipa.co.il › tag › תחבורה-...
קרא הכל על תחבורה ציבורית בשבת באתר החדשות כיפה: כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על תחבורה ציבורית בשבת מרוכזים באתר כיפה.
תחבורה ציבורית בשבת היא צו השעה - והגיעה השעה - גלובס
https://www.globes.co.il › article
תחבורה ציבורית בשבת היא צו השעה - והגיעה השעה. מערך התחבורה בשבת בגוש דן הוא שירות בסיסי שמגיע לתושבים במטרופולין הגדול במדינה.
80 שנות מאבק: הוויכוח הנצחי על התחבורה הציבורית בשבת - וואלה ...
https://news.walla.co.il › item
"לא כדאי לחלק את ישראל לשני עמים בגלל שאלות דתיות", אמר שר התחבורה ישראל בר-יהודה ב-1965, בנוגע לוויכוח סביב הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.
"כמו שאין תחבורה ציבורית בשבת, ככה אין חלב בחגים" - מגזין ...
www.themarker.com › magazine
Oct 01, 2021 · "כמו שאין תחבורה ציבורית בשבת, ככה אין חלב בחגים" החלטות הממשלה, מבנה השוק ומוקדי הכוח: הבעיות שהביאו למחסור חמור בחלב ומוצריו בחודש האחרון.
מדוע באמת אין תחבורה ציבורית בשבת?
https://www.tachbura.org › why-ther...
תחבורה בדרך שלנו, מאמר דעה: הסיבות הפוליטיות והחברתיות לאי הפעלתה של תחבורה ציבורית בשבת על ידי המדינה והאם קיים קונצנזוס נגד בציבור הדתי?
תחבורה ציבורית בשבת | כל הקווים, כל הזמנים של האוטובוסים בשבת
https://www.mako.co.il/finances-news/israel/Article-a0f020a4de88e61026.htm
Nov 20, 2019 · תחבורה ציבורית בשבת: הקווים, התחנות והשעות החל מסוף השבוע הקרוב יפעלו בתל אביב, רמת השרון, גבעתיים וקריית אונו קווי אוטובוס בשבת בחינם.
תחבורה ציבורית בשבת: חדשות, עדכונים ומידע אודות תחבורה ...
https://www.calcalist.co.il/home/0,7340,L-3704-144656,00.html
שר התחבורה כץ מתעקש: לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת. 08.04.15 ליאור גוטמן ישראל כץ, שעומד במרכז סערה סביב הפעלת אוטובוסים בשבת, ממשיך להאשים את השמאל בדרישה וטוען כי התסכול מהבחירות מתפרץ מכל עבר "כמו קן צרעות שהתעורר". חלק מהפונים הם דווקא חברי ליכוד.
נעים בסופ
https://busofash.co.il
נעים בסופ"ש תחבורה ציבורית בשבת. רשת הקווים ממוספרת ב- 711-705, האוטובוסים ממותגים ובתחנות האוטובוס תלויות מפות של המסלולים. נעים בסופ"ש תחבורה ציבורית בשבת ...
האמירה המפתיעה של מתכנן התחבורה בתל אביב | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 527430
Oct 04, 2021 · בהמשך הוא הבהיר כי הוא בעד שתהיה תחבורה ציבורית בשבת, וטענתו היא, כאמור, נגד מי שהיעדר תחבורה כזו משמץ לו כתירוץ להעדפת הרכב הפרטי באמצע השבוע. "חייבים לקדם תחבורה ציבורית בשבתות", הוא הדגיש.
מי באמת צריך תחבורה ציבורית בשבת? - דעות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › opinions
תחבורה ציבורית בשבת, בכל הארץ ולא רק בתל אביב, לא תהיה. בכיפור אוטובוסים נוסעים? אז גם בשבת לא.