חיפשת:

תו ירוק פארק מים

איפה נצטרך תו ירוק - והאם הוא יבלום את התחלואה? שאלות ותשובות
https://www.ynet.co.il/news/article/hj25xbva00
Jul 22, 2021 · חוזרים לתו הירוק. הופעה של נגה ארז בקיסריה. ( צילום: רז גרוס) כחודשיים אחרי שבוטל התו הירוק, הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא חזר במתכונת חדשה, בעקבות ההחלטה שקיבל בשבוע שעבר קבינט הקורונה על מנת לבלום את גל התחלואה המחריף.
דף הבית - פארק המים שפיים
https://waterpark.co.il
הקפיצה בכל בריכות השחייה, מגלשות המים והמתקנים – אסורה בהחלט! *פארק המים שפיים הינו פארק מונגש. *בעלי תעודה המזכה בפטור מעמידה בתור, מוזמנים לגשת למשרד עם הגעתם לפארק. חפצים אישיים באחריות האורחות/ים! הנהלת הפארק אינה אחראית על אובדן ו/או גניבה בשטח הפארק או מחוצה לו.
N12 - התו הירוק החדש חל גם על עובדים: זה מה שצריך לדעת
https://www.mako.co.il/news-money/2021_q4/Article-67fdfc566005c71027.htm
Oct 05, 2021 · מה יעשה מעסיק עם עובד שמסרב להציג תו ירוק או בדיקה? • מדריך n12 לעובדים ולמעסיקים עושה סדר ... ספרייה, אטרקציה, ובכלל זה פארק שעשועים, פארק מים, משחקייה (ג'ימבורי) ולמעט גן לאומי ושמורת טבע, פארק ...
לבריכות האלה לא צריך תו ירוק - טיולים בישראל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › travel ›
עכשיו, כל שנותר הוא להבין את המשמעות של התקנה הזו עד תומה. טיולי מים צוננים להעביר איתם את העונה החמה · במקום פארק מים: עשרה טיולי מעיינות לבקר ...
הנחיות קורונה חדשות
https://corona.health.gov.il › greenpass-27072021
ללא תו ירוק. חנויות. קניונים. בריכות. מוזאונים. ספריות. פארקים לאומיים ושמורות טבע. כל מתחם שלא צויין במפורש. *החלת התו הירוק כפופה לאישור ...
בעקבות התו הירוק במתחמי בילוי: הקניונים מלאים, פארקי המים ריקים
https://www.globes.co.il › בארץ
בריכה בפארק שפיים / צילום: פארק המים שפיים ... "מכל הענפים שהושת עליהם תו ירוק אנחנו היחידים שקהל היעד העיקרי הם ילדים שלא יכולים להתחסן".
צריך תו ירוק בשביל ללכת לפארק מים שפיים? דחוף
https://stips.co.il › ask › צריך-תו-ירוק-ב...
פארק המים שפייםפארקי מיםשפייםקורונהתו ירוק. 5 תשובות. כרגע עדיין לא. בהצלחה. D · Daboorzar. לא נראלי. הלכתי ללונה פארק ולא ביקשו.
ימית ספארק - פארק המים של ישראל | קאנטרי בחולון
https://www.yamitspark.co.il
ימית, הינו ספא ופארק מים (ספארק) הממוקם בדרום מזרח חולון. הספארק משתרע על פני שטח של 60 דונם, וכולל מגוון של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה.
מנכ"לית פארק המים שפיים הסבירה: כך השפיע התו הירוק על העסקים
https://www.maariv.co.il › israel › Ar...
שרה רם שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים, וחברת התאחדות האטרקציות ... למרות זאת, היא אמרה כי גם תו סגול יכול להתאים: "שיתנו הגבלה על כמות ...
סופרלנד | עמוד הבית
https://www.superland.co.il
סופרלנד | עמוד הבית. דלג לתוכן העמוד. נגישות. צבעוניות חד גוונית צבעים הפוכים ניגודיות בהירה ניגודיות כהה חסום הבהובים ניווט באמצעות מקלדת קו תחתון מתחת לקישורים הפוך טקסט לנגיש. גודל המלל. בטל נגישות. סגור. כרטיסים בהנחה כתבו לנו דברו איתנו. ברוכים הבאים לאתר הסופרלנד.
ממדיון | עמוד הבית
https://www.meymadion.co.il
פארק המים מימדיון , פארק גני יהושע, שד' רוקח, תל אביב. טל: 6422777 – 03 ; פקס: 6422925 –03. דוא"ל: water@meymadion.co.il ...
היכן יידרשו עובדים לתו ירוק, ומה יקרה לעובד שלא יציג אותו ...
https://www.davar1.co.il/336405
פארק המים שפיים: דף הבית
https://waterpark.co.il
אתר הבית של פארק המים שפיים. פארק שפיים הינו פארק המים הראשון שהוקם בישראל והוא משתרע על פני כ-100 דונם של מתקנים ומרחבים מוריקים.
פארק המים שפיים - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › shefayim
פארק המים המחודש "שפיים ונהנים" המקום המושלם להוציא בו אנרגיות, להתרגש וליהנות ... בגלל שעשיתם תו ירוק ואתם משתפים פעולה עם הדיקטטורה אתם נשארים ריקים!!!
הסחנה- גן השלושה, גן השלושה - הסחנה, Nir David (2021)
https://www.gluseum.com/IL/Nir-David/132684316747393/הסחנה--גן-השלושה
Mar 20, 2021 · הסחנה- גן השלושה. גן השלושה הינו פארק מים עם בריכות טבעיות ומפלים קסומים - מקום בילוי לכל המשפחה. מס' טלפון: 04-6586219 בגן השלושה ישנן בריכות ענקיות, מפלים יפיפיים, מדשאות רחבות ידיים, פינות פיקניק עם גריל צמוד, אתר מורשת 'חומה ומגדל', המוזיאון לארכיאולוגיה אזורית וים …
ממדיון | עמוד הבית
https://www.meymadion.co.il
פארק המים מימדיון , פארק גני יהושע, שד' רוקח, תל אביב טל: 6422777 – 03 ; פקס: 6422925 –03 דוא"ל: water@meymadion.co.il
חובת מעסיקים לפי תקנות קורונה תו ירוק לעובדים - איתן מהולל ...
https://www.ems-legal.com/publications/חובת-מעסיקים-לפי-תקנות...
Oct 04, 2021 · אטרקציה, ובכלל זה פארק שעשועים, פארק מים, משחקייה (ג'ימבורי), ולמעט גן לאומי ושמורת טבע, ובלבד שלא תופעל בהם אטרקציה אחרת; או פארק או שטח פתוח בעלי אופי דומה למקומות האמורים המשמש לתיירות. 4.
בעקבות התו הירוק במתחמי בילוי: הקניונים מלאים, פארקי המים ...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001382465
Aug 23, 2021 · מפעילי מתחמי האטרקציות ציפו לזינוק במספר המבקרים במהלך אוגוסט • אלא שבעקבות המגבלות המחייבות בדיקות ...
ימית ספארק - פארק המים של ישראל | קאנטרי בחולון
https://www.yamitspark.co.il
ימית ספארק - פארק המים של ישראל | קאנטרי בחולון. ימית, הינו ספא ופארק מים (ספארק) הממוקם בדרום מזרח חולון. הספארק משתרע על פני שטח של 60 דונם, וכולל מגוון של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה. תפריט ראשיתוכן מרכזיתוכן תחתוןלוח אירועים. נגישות.