חיפשת:

תופרת במרכז העיר ירושלים

חייטים ותופרות במרכז העיר, ירושלים - איזי
https://easy.co.il/list/tailors-and-dressmakers?region=9161434
מרכז העיר, ירושלים. כניסת בעלי עסק הוספת עסק חדש צור קשר. סליחה ומחילה, קרתה תקלה בשרת... יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר. רענון העמוד.
מרכז העיר, ירושלים - חייטים ותופרות
https://easy.co.il › list › Tailors-and-...
4# בחייטים ותופרות בירושלים. תופרת מקצועית במרכז העיר 8.6. 51 ק"מ. תופרת מקצועית במרכז העיר. חייטים ותופרות. המלך ג'ורג' 3, ירושלים (מרכז הפעמון).
מרכז הבדים | חנות בדים בירושלים | וילונות
www.abadim.co.il
חנות בדים ווילונות מומלצת במרכז העי... חנות בדים בירושלים – חנות בדים ברמה הגבוהה ביותר מזה עשרות שנים, שאינספור ספקים, יצרנים, מעצבי אופנה, תופרים ושאר בעלי מקצוע ואנשים אשר קיים קשר...
‫תופרת מקצועית - Posts | Facebook‬
https://www.facebook.com/daniel.erezz/posts
Aug 23, 2017 · תופרת במרכז העיר ירושלים מבצעת כל סוגי התיקונים במחירי הכירות חסרי תקדים ** 25 ש״ח ** למכפלות, תיקוני קרעים, קיצור שרוולים , והצרת מותן 50 ש"ח לקיצורי שמלות וכן להצרות מכנס לכל אורך הרגל והמותן
תופרת מקצועית במרכז העיר - המלך ג'ורג' 3, ירושלים (מרכז ...
https://easy.co.il/page/10038582
תופרת מקצועית במרכז העיר - המלך ג'ורג' 3, ירושלים (מרכז הפעמון) - חייטים ותופרות - איזי.
מרכז העיר התוסס של ירושלים
https://www.itraveljerusalem.com/he/city-center
מרכז הבילוי של ירושלים מחבר בין אזורי הבילוי והאתרים הבולטים של העיר ובינהם שוק מחנה יהודה השוקק והצבעוני, מדרחוב בן יהודה שמציע חוויית קניות ומסעדות ירושלמית אותנטית, רחוב יפו המרכזי שאי אפשר לדלג עליו ושכונת נחלת ...
אירועים בירושלים – כל האירועים ברחבי העיר | עיריית ירושלים
https://www.jerusalem.muni.il/he/experience/lobbyevents
כל האירועים ברחבי העיר ירושלים - אירועים למשפחות וילדים, בידור ופנאי, מוסיקה והופעות, הרצאות, הצגות, אירועים דיגיטליים, אירועים בספריות ועוד.
תופרות וחייטים בירושלים - 15 מומלצי החודש - רוטר.נט
https://rotter.net › pro › חיפוש › ירושלים
מחפשים תופרות וחייטים בירושלים? ראו שעות פתיחה, מספר טלפון, המלצות וחוות דעת של תופרות וחייטים ברוטר.נט מהיישוב ירושלים והסביבה.
תופרות וחייטים מומלצים בירושלים - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על תפירה וחייטות בירושלים ? דפי זהב יסייע לך בבחירת תופרות וחייטים מומלצים בירושלים באמצעות דירוג והמלצות הגולשים, מחירון, מדריכים, פורום ועוד.
אינדקס תופרות וחייטים בירושלים | לינקלי
https://linkly.co.il › Search › Text=תו...
מחפשים תופרות וחייטים? ... תופרות וחייטים בירושלים ... בחר מה בדיוק אתה צריך: חנויות לציוד ואביזרי תפירה , תיקוני בגדים , תופרת , חייט , מתפרה מקצועית ...
תופרת מקצועית - Facebook
https://www.facebook.com › photos
תופרת במרכז העיר ירושלים מבצעת כל סוגי התיקונים במחירי הכירות חסרי תקדים ** 25 ש״ח ** למכפלות, תיקוני קרעים, קיצור שרוולים , והצרת מותן 50 ש"ח לקיצורי...
נדלן להשכרה בירושלים - מרכז העיר - ad
https://www.ad.co.il/nadlanrent?sp276=17428&sp277=17454
מתעניינים בנדלן להשכרה בירושלים? ad לעזרתכם. נדלן להשכרה - מרכז העיר מכל המקורות ברשת - מוזמנים למצוא את מה שחיפשתם, היכנסו.
תופרת חייטת נילי מתפרה בירושלים - תיקונים של מדים, בגדים, וילונות ...
https://clothing-alteration-service-315.business.site
תופרת חייטת נילי בירושלים. תיקונים של מדים, בגדים, וילונות, החלפת רוכסנים, הוספת גומיות, שינוים במותן, גזרה ועוד. חניה חינם ליד. הגעה בתאום מראש.
תופרת מקצועית - פוסטים | פייסבוק
https://he-il.facebook.com/daniel.erezz/posts
תופרת מקצועית מבצעת את כל סוגי התיקונים מהיום להיום במחירים שווים לכל נפש . צלצל עכשיו 02-6222342 או 054-7664606 ‏ תופרת מקצועית ‏ עדכן/עדכנה את תמונת הנושא שלו/שלה.
תופרות וחייטים בירושלים - בזק B144
https://www.b144.co.il › ירושלים
מחפשים חייט או תופרת בירושלים המתמחים במכפלות ובתפירת שמלות ערב? היכנסו לרשימה ארוכה של תופרות וחייטים בירושלים ובחרו לפי המלצות גולשים ושעות פעילות.
תופרת מקצועית - תופרת במרכז העיר ירושלים מבצעת כל סוגי ...
https://ar-ar.facebook.com/story.php?story_fbid=...
תופרת במרכז העיר ירושלים מבצעת כל סוגי התיקונים במחירי הכירות חסרי תקדים ** 25 ש״ח ** למכפלות, תיקוני קרעים, קיצור שרוולים , והצרת מותן 50 ש"ח לקיצורי שמלות וכן להצרות מכנס לכל אורך הרגל והמותן...
איפה יש חנות בירושלים - פורום תפירה וסריגה - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t799762
במרכז העיר הכי כדאי. יער אלונים, א' בתמוז תשע"ו, 08:48 (07/07/2016) ברח' יפו באזור שמהדוידקה עד האיקסים יש כמה חנויות. יש חנות של ברנינה ליד השוק. יש במרתף של מגדל העיר. גם בגאולה. מחירים לא יודעת, באופן כללי החנויות של יפו- מרכז העיר בד"כ קצת זולות יותר.