חיפשת:

תוספת יוקר האחרונה

כמה פעמים ומתי צריך היה מעביד לשלם תוספת יוקר לעובד שכיר ...
https://www.sheelot.co.il/שאלה/כמה-פעמים-ומתי-צריך-היה...
Nov 25, 2008 · כל עובד אשר יסיים את עבודתו בשנת 2003 , תשולם לו מלוא תוספת היוקר בגין שנת 2002 עפ"י שיטת החישוב שבסעיף 4 לעיל , ללא פריסה , במשכורת האחרונה בטרם סיום יחסי עובד-מעביד.11.
מחשבון לחישוב הגידול בשכר כתוצאה מתוספת יוקר | חילן
https://www.hilan.co.il › תוספת-יוקר
בכניסתכם לאתר תוכלו למצוא מחשבון המאפשר לבצע את חישוב הגידול בשכר בעקבות תשלום תוספת היוקר; קביעת מדד חישוב בהתאם להזנת סכום המשכורת החודשית, ...
תוספת יוקר? השכר הריאלי במגזר הפרטי נשחק ב-3.8% בשנתיים ...
www.globes.co.il › news › article
May 25, 2010 · תוספת יוקר? השכר הריאלי במגזר הפרטי נשחק ב-3.8% בשנתיים האחרונות נתוני הממונה על השכר באוצר מצביעים על שחיקה ...
אשמח לקבל קישור על תוספת היוקר שאתה מציין
https://www.lawforums.co.il/SingleMessage.aspx?MessageID=869110
Sep 21, 2021 · תוספת יוקר לעובד בחוזה אישי אשר עובד בארגון ציבורי ... למיטב ידיעתי תוספת היוקר האחרונה שולמה במרץ 2004 האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש ...
הסכם תוספת היוקר - איך הוא ישפיע על המשכורת
https://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2316253,00.html
Dec 15, 2002 · תוספת היוקר היא חלק בלתי נפרד מהשכר והיא ניתנת בכל חודש באופן קבוע. על-פי ההסכם, תשולם התוספת החל מדצמבר 2002. התוספת שתשולם בדצמבר תחושב כמענק (רק בחודש זה) ותופיע בתלוש כמענק תוספת יוקר" שלא ...
תוספת יוקר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תוספת_יוקר
תוספת יוקר היא תוספת שכר שנועדה להעלות את השכר האפקטיבי של שכירים, כתוצאה מאינפלציה, הגורמת לירידת כח הקניה של שכרם.ישנם שני סוגים של הסכמי תוספת יוקר: . …
הסכם תוספת היוקר - איך הוא ישפיע על המשכורת
www.ynet.co.il › articles › 1,7340,L-2316253,00
Dec 15, 2002 · תוספת היוקר היא חלק בלתי נפרד מהשכר והיא ניתנת בכל חודש באופן קבוע. על-פי ההסכם, תשולם התוספת החל מדצמבר 2002. התוספת שתשולם בדצמבר תחושב כמענק (רק בחודש זה) ותופיע בתלוש כמענק תוספת יוקר" שלא ...
המחירים עולים, האם נקבל תוספת יוקר?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4035555,00.html
הוצגה התוכנית להורדת יוקר המחיה: "תוספת של עד 10,500 שקל ...
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/r1xnwvb1q
Feb 09, 2022 · בין השאר תינתן נקודת זיכוי נוספת במס הכנסה להורים לילדים בגילי 12-6, המדינה תשתתף בנטל התייקרות החשמל, וסבסוד הצהרונים יורחב; ליברמן: "זו לא החבילה האחרונה, יהיו עוד צעדים בעוד כחודש"
תוספת היוקר כמכשיר להגנת השכר הריאלי מהפתעות אינפלציוניות
https://www.boi.org.il › seker76 › surv76_4
בפרט מודגש ההבדל בין תפקודו של הסדר תוספת יוקר שהוראותיו ... הצעות להפעלת הסדר תוספת יוקר נדונו בספרות החל מהמאה ... האחרונה ולא מנקודת בסיס קבועה.
המחירים עולים, האם נקבל תוספת יוקר? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
תוספת יוקר היא העלאת שכר לכל העובדים במשק, בשיעור מדורג של 70% עד 90% ... מינימום האינפלציה הנדרש לתוספת הועלה ל-8% עם תשלום התוספת האחרונה.
דף הבית > חשבפדיה > תוספת יוקר - כל עובד
https://www.koloved.net › Entry
הזכות לקבלת תוספת יוקר מעוגנת בהסכם הקיבוצי הכללי, בדבר תוספת היוקר שנחתם בין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, לבין הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ...
צו הרחבה בדבר תוספת יוקר
www.hilan.co.il › מרכז-ידע › חקיקה
2. החל ביום 1.8.1996 תשולם תוספת יוקר בשיעור של 3.2% על השכר המשולב, כפי שהוגדר בהסכם, לרבות תוספת היוקר ששולמה ב-1.2.1996. 3. תוספת היוקר תשולם עד לתקרה של 6,700 שקלים חדשים לחודש. מס' ההסכם הקיבוצי הוא 7016/96.
תוספת יוקר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תוספת_יוקר
תוספת יוקר בישראל. בישראל נחתם, בעת הצורך, הסכם תוספת יוקר בין ההסתדרות הכללית ובין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. להסכם מוצא צו הרחבה המחיל אותו על כל המעסיקים וכל השכירים במשק.
מחשבון לחישוב הגידול בשכר כתוצאה מתוספת יוקר | חילן
www.hilan.co.il › מרכז-ידע › מחשבונים
בכניסתכם לאתר תוכלו למצוא מחשבון המאפשר לבצע את חישוב הגידול בשכר בעקבות תשלום תוספת היוקר; קביעת מדד חישוב בהתאם להזנת סכום המשכורת החודשית, הגדרת חודש עבודה והגדרת תאריך קבלת המשכורת.
מחשבון לחישוב הגידול בשכר כתוצאה מתוספת יוקר | חילן
https://www.hilan.co.il/מרכז-ידע/מחשבונים/תוספת-יוקר
בכניסתכם לאתר תוכלו למצוא מחשבון המאפשר לבצע את חישוב הגידול בשכר בעקבות תשלום תוספת היוקר; קביעת מדד חישוב בהתאם להזנת סכום המשכורת החודשית, הגדרת חודש עבודה והגדרת תאריך קבלת המשכורת.
ההסתדרות והאוצר סיכמו על תוספת יוקר של 2.1% לכל העובדים ...
https://www.port2port.co.il/article/תעשיה-וסחר/תעשייה/ההסתדרות...
May 08, 2006 · ההסתדרות והאוצר סיכמו על תוספת יוקר של 2.1% לכל העובדים במגזר הציבורי. יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, והממונה על השכר באוצר, עוזר ברקוביץ', …
המחירים עולים, האם נקבל תוספת יוקר?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4035555,00
Mar 04, 2011 · תוספת יוקר היא העלאת שכר לכל העובדים במשק, בשיעור מדורג של 70% עד 90% מגובה האינפלציה. בעבר - כשישראל סבלה מאינפלציה של עשרות ומאות אחוזים בשנה - שולמו תוספות יוקר מדי שני וחמישי.
תוספת יוקר בשיעור 2.1% החל מה- 1 ביוני 2006 ושיעור שכר מינימום
https://cms.education.gov.il › Chozrim
ג. · מיום 1/1/2003 ; ד. · לאמור בחוזר זה, יש להפסיק לשלם את תוספת היוקר בנפרד במשכורת האחרונה של עובדים ; ה. · השכר החדשה לעובדי הוראה, לא תשולם ...
תוספת יוקר בתלוש המשכורת | תוספת יוקר לשכירים - חילן ...
https://www.hilan.co.il/מרכז-ידע/בסיס-ידע/מילון-לתנאי...
בדף זה תוכלו לקרוא על ההסטוריה של הסכם תוספת יוקר - תוספת שכר שנועדה לפצות את השכירים על השחיקה, שמקורה באינפלציה, בכוח הקניה של שכרם במסגרת המאמרים מבית מילון חילן לשכר ותנאי עבודה.
הוצגה התוכנית להורדת יוקר המחיה: "תוספת של עד 10,500 שקל בשנה ...
www.calcalist.co.il › local_news › article
Feb 09, 2022 · בין השאר תינתן נקודת זיכוי נוספת במס הכנסה להורים לילדים בגילי 12-6, המדינה תשתתף בנטל התייקרות החשמל, וסבסוד הצהרונים יורחב; ליברמן: "זו לא החבילה האחרונה, יהיו עוד צעדים בעוד כחודש"
לפי חוק הסכמים קיבוציים התשי"ז – 1957 - נבו
https://www.nevo.co.il › law19 › צו ה...
צו הרחבה בדבר תשלום תוספת יוקר ... לו מלוא תוספת היוקר בגין שנת 2002 עפ"י שיטת החישוב שבסעיף 4 לעיל , ללא פריסה , במשכורת האחרונה בטרם סיום יחסי עובד-מעביד.
תוספת יוקר - אוטוריטה בעולם העבודה לחשב שכר
https://otorita.net › עולם-העבודה-חשב-שכר
תוספת יוקר: שיעור תוספת היוקר נקבע בהסכם קיבוצי כללי שנחתם בין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, לבין הסתדרות העובדים הכללית החדשה.
המשכורת הקובעת לצורך חישוב קצבת פנסיה תקציבית (מושג) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/המשכורת_הקובעת_לצורך_חישוב...
המשכורת הקובעת מתעדכנת בהתאם להסכמי שכר ותוספות יוקר וכן בהתאם לשינויים שחלים בשכר של עובדים שטרם פרשו (מנגנון הצמדה זה נועד למנוע שחיקת הקצבה ביחס לשכר של העובדים שטרם פרשו).