חיפשת:

תוכנת שמע למחשב

הגדרות התקן שמע
https://support.microsoft.com/he-il/office/הגדרות-התקן-שמע-88520414-1c62...
תוכנת התקשורת Microsoft Lync 2010 מאתרת את הטלפון שלך וכל התקני תקשורת תואמים אחרים שבהם אתה משתמש, כגון אוזניות, מיקרופון ורמקולים. ... לחץ על תפריט …
מקליט שמע - לכידת שמע ומוסיקה ומיקרופון באיכות תקליטורים
תוכנת הקלטת שמע זו תוכננה עם פורמטי שמע פופולריים, כמו mp3, m4a, wma, aac וכו '. איכות גבוהה אתה יכול ללכוד צליל באיכות גבוהה מהמיקרופון שלך, כרטיס הקול, הצ'אט הקולי, אודיו הזרמת האינטרנט.
להורדה Audacity 2.4.2 עברית – Vessoft - Windows
https://he.vessoft.com › ... › עורך מדיה
תוכנה דומה ל Audacity ... Mp3DirectCut – עורך שמע פשוט לעבודה עם קבצי MP3. ... התוכנה מאפשרת להמיר קבצים שונים לפורמטים הפופולאריים למחשב ולמכשירים ניידים.
נגני מדיה Archives - תוכנות להורדה
https://softwares.center › media-player
VLC media player היא תוכנת נגן מדיה חופשית אשר מפותחת על ידי צוות VideoLAN. VLC הוא נגן מולטימדיה נייד, מקודד אשר תומך בתבניות רבות מסוג אודיו ווידאו, ...
פתרון לבעיות צליל ב-Windows 10
support.microsoft.com › he-il › windows
אם ישנם מספר התקני פלט שמע זמינים, ודא שבחרת את האפשרות המתאימה. כך תעשה זאת: בחר את סמל הרמקולים בשורת המשימות. לאחר מכן, בחר את החץ כדי לפתוח רשימה של התקני שמע המחוברים למחשב שלך.
כיצד להתקין מחדש מנהלי התקני שמע ב- Windows 10 [Realtek]
https://koroglutech.com/iw/articles/31474
תוכנה להקלטה ולעריכה של שמע | Adobe Audition
https://www.adobe.com › products
תחנת עבודה לעריכת שמע מקצועית. צרו, הכינו מיקסים ועצבו אפקטים של סאונד עם התוכנה הטובה ביותר בתעשייה לעריכת שמע דיגיטלי.
פתרון לבעיות צליל ב-Windows 10
https://support.microsoft.com/he-il/windows/פתרון-לבעיות-צליל-ב-windows...
אם ישנם מספר התקני פלט שמע זמינים, ודא שבחרת את האפשרות המתאימה. כך תעשה זאת: בחר את סמל הרמקולים בשורת המשימות.. לאחר מכן, בחר את החץ כדי לפתוח רשימה של התקני שמע המחוברים למחשב שלך.. ודא שהשמע מופעל בהתקן השמע הרצוי, כמו ...
תוכנה להקלטה ולעריכה של שמע | Adobe Audition
https://www.adobe.com/il_he/products/audition.html
הכינו מיקסים, ערכו וצרו תוכן שמע בתוכנה להקלטת שמע Adobe Audition בעזרת ערכת כלים עשירה שכוללת ממשק רב-ערוצי, תצוגה של צורת גל ותצוגה ספקטרלית.
מקליט שמע - לכידת שמע ומוסיקה ומיקרופון באיכות תקליטורים
www.vidmore.com › he › audio-recorder
תוכנת הקלטת שמע זו תוכננה עם פורמטי שמע פופולריים, כמו mp3, m4a, wma, aac וכו '. איכות גבוהה אתה יכול ללכוד צליל באיכות גבוהה מהמיקרופון שלך, כרטיס הקול, הצ'אט הקולי, אודיו הזרמת האינטרנט.
הגדרות התקן שמע
support.microsoft.com › he-il › office
בפינה הימנית התחתונה של החלון הראשי של Lync, לחץ על תפריט התקן השמע ולאחר מכן לחץ על הגדרות התקן שמע. תחת התקן שמע, לצד רמקול או צלצול, גרור את המחוון כדי לכוונן את העוצמה.
תוכנות אודיו - 10 התוכנות הטובות ביותר לשנת 2022 - אסטרו הורדות
https://he.downloadastro.com › חלונות...
תוכנות מומלצות למחשב, כולל דירוגים, סקירת תוכנות, המלצות ועוד. כל התוכנות הכי טובות בחינם. ... מנוע הקלטת שמע מובנה, וכן אפשרות להקלטת קול המשתמש.
הטוב ביותר Windows 10 תוכנה עבור אודיו טוב יותר - WebSetNet
https://websetnet.net › בית › שוויון (אודיו)
הטוב ביותר להקיף סאונד תוכנה עבור Windows 10. עם תוכנת שמע היקפי, אתה יכול להפוך את האוזניות סטריאו רגיל לתוך חוויה חדשה לגמרי.
תוכנה להקלטת ועריכת קול למחשב Audacity - YouTube
https://www.youtube.com › watch
לא צריך יותר לשלם על הפקת סרטונים, יש לכם את הכוח ללמוד איך להפיק אותם בעצמכם! אני נותן שרותי צילום וידאו לרשתות חברתיות, סרטוני תדמית ...
כיצד להתקין מחדש מנהלי התקני שמע ב- Windows 10 [Realtek]
koroglutech.com › iw › articles
התקן מחדש את מנהל ההתקן האודיאלי של Realtek באמצעות Driverfix
תוכנת שמע - קהילה של Microsoft
https://answers.microsoft.com › all
אז מחקתי את התוכנה.. ועכשיו אני מחבר אוזניות או רמקולים למחשב וזה לא עובד.. האם יש איזה תוכנה שיכולה לעזור לי בזה או אפשרות בWINDOWS להגדיר ...
השג את מקליט קול של Windows - Microsoft Store‏ he-IL
https://www.microsoft.com/he-il/p/מקליט-קול-של-windows/9wzdncrfhwkn
הורד אפליקציה זו מ- Microsoft Store עבור Windows 10, Windows 10 Mobile, Windows 10 Team (Surface Hub), HoloLens. ראה צילומי מסך, קרא את הביקורות האחרונות שכתבו לקוחות והשווה דירוגים עבור מקליט קול של Windows.
להורדה Realtek High Definition Audio Drivers 2.82 – Vessoft
he.vessoft.com › software › windows
תאור. הנהגים Realtek שמע High Definition Audio – קבוצה של נהגים שנועדו להשמעה נכונה של זרמי אודיו. התוכנה תומכת בפורמטים פופולריים של צליל, תדר רוחב פס גבוה, חיבור להתקני שמע שונים נהגים אודיו בהבחנה ...
אוסף תוכנות של נגני שמע וצפייה למחשב בהתקנה שקטה + גירסא ניידת
https://mitmachim.top › topic › להורד...
שלום לכם נגנים של שמע וצפייה זו אחת הקטגוריות החשובות אצל המשתמש הפשוט, בין השאלות הראשונות שאני מקבל כשאני מתקין תוכנות אצל לקוחות זה "איזה ...
אקולייזר Windows 10 - תוכנת אקולייזר שמע 10 של חלונות 10.
firefightersvo.com › iw › 88-windows-10-equalizer
אבל עכשיו ניתן לבצע אותה עבודה, באמצעות תוכנת אקולייזר כלשהי או תוכנת הפקת המוזיקה הטובה ביותר. פתק : לפני שתתחיל להוריד כל "אקולייזר שמע של Windows 10" וודא שכל מנהל ההתקן של האודיו מותקן ופועל.
להורדה Realtek High Definition Audio Drivers 2.82 – Vessoft
https://he.vessoft.com/software/windows/download/realtekhdad
יש תוכנת תדירות רוחב פס גבוהה ותומכת בחיבור להתקני שמע שונים. חבילת הנהג כדי להבטיח את ההשמעה הנכונה של זרמי אודיו. יש תוכנת תדירות רוחב פס גבוהה ותומכת בחיבור להתקני שמע שונים.