חיפשת:

תודה על העזרה והנתינה

מכתבי תודה
https://www.greece-islands.co.il/pages/thanks.html
ברצוננו להודות מקרב לב על העזרה והנתינה שלכם שממש לא מובנת מאליה. ... תודה על כל העזרה בתכנון החופש שלנו, בטוחים שעוד נחזור לכרתים ואז נגיע לעוד מקומות, שנה טובה. רחל 10.9.2012 .
מכתבי תודה - navah.org.il
https://navah.org.il/מכתבי-תודה
תודה לבני משפחותיהם של חווי ותהילה על ההירתמות, העזרה והתמיכה. בלעדיכם זה לא היה כזה מושלם. ולכם משפחות יקרות.... תודה על החיבוק והתמיכה, האהבה והנתינה. התחזקתי מכל אחת ואחד מכם.
ברכות ופתגמים עם הביטוי תודה על העזרה
https://brachot.net/query.php?q=תודה+על+העזרה
תודה על כל התמיכה, על העזרה והנתינה, על כך שעודדת כל אחת מאיתנו בעודה עצובה. על זה שפרג ... סיכום 6 שנות לימודים - ברכה למסיימים בית ספר יסודי
אמירת תודה | ברכות, ברכה - בין המרכאות
http://www.pitgam.net › cats
לרוב תושבי העולם קשה לומר את המילה 'סליחה' (הח' הגרונית מבלבלת בעיקר את האמריקאים ;)). לא זו בלבד, אלא שלחלקינו קשה אף להעלות על שפתותינו את מילת ה'תודה'.
ברכות ופתגמים עם הביטוי תודה על הנתינה
https://www.brachot.net/query.php?q=תודה על הנתינה
ברכה למורה - תודה על שנה מדהימה ובהצלחה בהמשך שקד הדר | מורים / גננות תודה רבה על שנה מדהימה! תודה על כל התמיכה, על העזרה והנתינה, על כך שעודדת כל אחת מאיתנו בעודה עצובה. על זה שפרג ...
מכתב תודה על נתינה | פורום חרדי | הפרסום החרדי
https://haredimnet.co.il › forum
יש אנשים שנולדו לתת. מכל הלב- באמת. תודה שזכינו ללמוד. איך לתת מכל הלב ועוד. בשעות לא שעות. ברגעים למאות. במאור פנים, בסבלנות.
תודה לך הערכה ציטוטים עבור מכתבים ודוא"ל
https://iw.chalized.com/תודה-לך-הערכה-ציטוטים-עבור-מכתבים
תודה על עבודת צוות תודה רבה על עזרתך. אתה באמת הגיע, להוכיח מה זה אומר להיות "שחקן צוות". המאמץ הנוסף שהשקעת היה מוערך מאוד. תודה על העזרה תודה רבה על העזרה שנתת לי השבוע.
מכתבי תודה | Lema'an Achai
https://www.lemaanachai.org/he/testimonials.php
ברצוני לומר לכם תודה על כל העזרה והתמיכה מכל הלב. על תשומת לב האישית והחמה, האמפטיה, וסימפטיה. תודה רבה מעומק הלב על ההקשבה, על מהירות התגובה, על ההיענות בשמחה, על ידע ומקצועיות.
לאמא ואבא היקרים | רן הרינג
https://ranhering.wordpress.com/2014/07/06/לאמא-ואבא-היקרים
Jul 06, 2014 · לאמא ואבא היקרים, תודה על העזרה בכל השנים. על העזרה והנתינה ועל היכולת לעזור בעת צרה. אתם הורים נהדרים, אני לא יודעת איך להביע את זה במילים, אבל אנחנו אוהבים אתכם מאוד ומכם אפשר המון ללמוד.
ברכות ופתגמים עם הביטוי תודה על הנתינה - אתר הברכות הישראלי
https://brachot.net › query › q=תודה ע...
ברכות והפתגמים המכילות את הביטוי תודה על הנתינה. ... תודה על כל התמיכה, על העזרה והנתינה, על כך שעודדת כל אחת מאיתנו בעודה עצובה. על זה שפרג .
מכתבי תודה | קול הזכויות
https://www.allrights.co.il › מכתבי-תודה
רצינו להודות לך מקרב לב על העזרה הנפלאה שהגשת לנו, ברגע, בזמן ובמינון הנכון. החל מההיענות הראשונית להודעת טקסט בשעות לא שעות, ובתמיכה המידית שבאה בעקבותיה.
מכתבי תודה - ארגון נאוה
https://www.navah.org.il › מכתבי-תודה
תודה לבני משפחותיהם של חווי ותהילה על ההירתמות, העזרה והתמיכה. בלעדיכם זה לא היה כזה מושלם. ולכם משפחות יקרות.... תודה על החיבוק והתמיכה, האהבה והנתינה.
תודה על כל העזרה והנתינה - אתר הברכות הישראלי
https://brachot.net/greeting_cards.php/4143
קטעי תודה. הכתר שלי נמצא בליבי ולא על ראשי. הוא אינו משובץ יהלומים ואבני-חן ואי אפשר לראותו. הכתר שלי נקרא שביעות רצון. וזהו כתר שרק לעיתים רחוקות נהנים ממנו מלכים... (שייקספיר) לך, הנפלאה, נפלה ...
לאמא ואבא היקרים - אתר הברכות הישראלי
https://brachot.net/greeting_cards.php/5756
תודה על העזרה בכל השנים. על העזרה והנתינה ועל היכולת לעזור בעת צרה. אתם הורים נהדרים, אני לא יודעת איך להביע את זה במילים, אבל אנחנו אוהבים אתכם מאוד ומכם אפשר המון ללמוד. באהבה רבה, אנחנו הילדים.
מכתבי הערכה | מתן שירותי סיעוד ובריאות
https://www.matan-il.com › thank-yo...
... אנחנו מצליחים לגעת בלב לקוחותינו ולמלא אחר צרכיהם. אלו הם רק חלק מהמכתבים הרבים שאנו מקבלים כאות תודה על פעילותינו ואנחנו גאים לשתף אתכם בהם: ...
מכתבי תודה | Lema'an Achai
https://www.lemaanachai.org › testim...
ברצוני לומר לך תודה ענקית על כל העזרה והתמיכה מכל הלב. על תשומת לב האישית והחמה, האמפתיה וסימפטיה. תודה רבה לך מעומק הלב על ההקשבה, על מהירות התגובה ...
ארכיון מכתבי תודה - משרד עורכי דין רות דיין
https://www.ruthdayan.co.il › מכתבי-ת...
לאורך השנים התקבלו במשרדנו מאות מכתבי תודה מלקוחות. ... תודה מקרב לב על כל העזרה, התמיכה, ההבנה, ובעיקר הלחימה העיקשת עבור בני XXX ועבורי.
מכתבי תודה - עמותת קרן קזז – דלאל
http://www.kd-fund.org.il › index.php
עמותת קרן קזז – דלאל (ע"ר) הוקמה בשנת 2014, על ידי הגב' חנה קזז, במטרה לקדם את ההשכלה האקדמית והרווחה בקהילה ובחברה בישראל ע"י חלוקת מלגות לסטודנטים, ...
ברכה למורה - תודה על שנה מדהימה ובהצלחה בהמשך - אתר הברכות ...
https://brachot.net/greeting_cards.php/9719
תודה רבה על שנה מדהימה! תודה על כל התמיכה, על העזרה והנתינה, על כך שעודדת כל אחת מאיתנו בעודה עצובה. על זה שפרגנת, שימחת, ונתת מסרים לחיים, על כך שתמיד היית עם חיוך על הפנים. כפרח מלבלב, נאחל לך ...