חיפשת:

תואר ראשון בשיננות

לימודי שיננות - idha.org.il
https://www.idha.org.il/index.php?dir=site&page=content&cs=23
לימודי שיננות לימודי השיננות הינם לימודים הנמשכים שנתיים מלאות או כ- 2000 שעות לימוד אקדמיות עיוניות ומעשיות. תוכנית הלימודים מורכבת משלושה חלקים: א. לימודים עיוניים במדעי היסוד, מדעים ורפואת שיניים קלינית וקורסים מורחבים בגהות הפה, פריודונטיה, רפואת שיניים קהילתית וגילוי מוקדם של פתולוגיות בפה.
לימודי שיננותלימודים, קורס, תואר – החורש
www.hachoresh.org.il › 12 › לימודי-שיננות
תואר אקדמי בשיננות. ... לשיננות יוכלו לסיים עם תואר ראשון בתחום, כמו שמקובל במדינות רבות ...
חדש - תואר ראשון בשיננות, לימודי שיננות לתואר ראשון
https://www.tostudy.co.il/maamar.aspx?id=2801
Apr 20, 2011 · באמצעות תואר זה הופכים את מקצוע השיננות לאקדמי ובכך מרחיבים את הטיפול בשיננות בהתאם לתוכנית הביטוח החדשה הבסיסית שמאפשרת, על פי חוק בריאות ממלכתית, להרחיב את הטיפול השינני לילדים עד גיל 12. מדובר במהפך גדול בעולם הבריאות שייצור דרישה לשינניות בשוק הרפואה. מה הוא תפקיד השיננית?
תואר ראשון - כל המקצועות באוניברסיטאות ובמכללות בישראל ...
https://www.universities-colleges.org.il/לימודים-תואר-ראשון
מחירו של תואר ראשון באוניברסיטה או המכללה ציבורית ינוע בין סכומים של כ-26,000 ₪. ברוב המקרים הלימודים מאפשרים לעבוד במשרה חלקית, אולם חשוב לציין שקיימים תארים שמצריכים לימודים במשרה מלאה ואינם ...
לימודי ספרות תואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il/b.a_humanities_literature
הצטרפו ללב התרבות - מהטרגדיה היוונית ועד לתרבות דיגיטלית בלימודי תואר ראשון בספרות באוניברסיטת תל-אביב. לבחירתכם מגמת ספרות עברית וכללית, תרגום וכתיבה יוצרת.
תואר ראשון בחינוך בקמפוסים ברחבי הארץ | האוניברסיטה הפתוחה
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/...
תואר ראשון בחינוך בשני מסלולים מרכזיים - מגמה בליקויי למידה ומגמה בתכניות לימודים ושיטות הוראה. לימודים בקצב שלכם ובאמצעות קורסים מקוונים. לייעוץ ופרטים, היכנסו
לימודי בלשנות תואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
go.tau.ac.il › b
בלשנות תואר ראשון השפה – מפלאי המוח האנושי ״מהרגע שהבלשנות הכירה במושא המחקר שלה והיקפו, היה ברור כי מדע זה יכול לתרום למגוון מחקרים שיעניינו כמעט כל אחד״.
לימודי שיננות - המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות - אתר מכללות
https://www.michlalot.co.il › shinanot
לימודי תואר שיננות R.D.H. המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות מציעה מסלול לימודים לתואר R.D.H בשיננות. יועצת לימודים. לימודים. ייעוץ לימודים חינם.
חדש - תואר ראשון בשיננות, לימודי שיננות לתואר ראשון
www.tostudy.co.il › maamar
Apr 20, 2011 · תואר ראשון . תואר ראשון בתקשורת; תואר ראשון בחינוך; לימודי פסיכולוגיה; לימודי אדריכלות; תואר ראשון במדעי המדינה; תואר ראשון במדעי ההתנהגות; תואר ראשון בביולוגיה; תואר ראשון בעבודה סוציאלית
תואר ראשון בחינוך בקמפוסים ברחבי הארץ | האוניברסיטה הפתוחה
academic.openu.ac.il › education_psychology
תואר ראשון בחינוך בשני מסלולים מרכזיים - מגמה בליקויי למידה ומגמה בתכניות לימודים ושיטות הוראה.
תואר ראשון בקיימות | לימודי קיימות | המרכז הבינתחומי הרצליה
https://www.idc.ac.il/he/schools/sustainability/undergraduate
תואר ראשון בקיימות עם הפנים לעתיד: קיימות (Sustainability) היא תחום השייך במובהק למאה ה-21, העוסק בפיתוח המאזן בין צרכי הסביבה, הכלכלה והחברה. לאלו מכם המתעניינים בלימודי הסביבה, בואו ללמוד כיצד לקדם ...
מקצוע השיננות - הכשרה וסמכויות - השוואה בין-לאומית - הכנסת
http://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMM
לצד תוכניות אלה יש גם תוכניות המקנות תואר ראשון ואף תואר שני בשיננות .7. תוכנית הלימודים האקדמית הראשונה לתואר ראשון בשיננות נפתחה בשנת. 1939. באוניברסיטת.
בית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת תל אביב - לימודי שיננית
https://www.universities-colleges.org.il › ...
... שיניים של אוניברסיטת תל אביב הוא מסלול הכשרה מקיף ומעמיק באחד ממוסדות האקדמיה המובילים והידועים בתחום לימודי רפואת שיניים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים.
מידע הכרחי למועמד לשיננות
https://www.limudi.co.il/לימודי-רפואה/לימודי-רפואת-שיניים...
כפי שציינו קודם לכן, כרגע שיננות עדיין אינו תחום אקדמי בישראל, אך איגוד השיננות כן הצליח לגרום לכמה מוסדות אקדמיים להכיר בחלק מלימודי השיננות כנקודות זכות למטרת השגת תואר ראשון בתחומים אחרים.
תואר אקדמי בשיננות
https://www.idha.org.il/index.php?dir=site&page=content&cs=28
תואר אקדמי בשיננות. חברות הועד המנהל של איגוד השיננות הישראלי פעל וממשיך לפעול במלוא העוצמה על מנת לקדם את נושא האקדמיזציה ללימודי השיננות להענקת תואר אוניברסיטאי ראשון בשיננות B.D.H או B.Sc.D.H ...
השינניות רוצות תואר. ועד רופאי השיניים: שיתמקדו בהסרת אבנית - הארץ
https://www.haaretz.co.il › misc
על אף שמדובר ב"סקר", בהקדמתו מביעים עורכיו עמדה ברורה בסוגיה: "לא ברור מה תואר ראשון בשיננות יועיל בהורדת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית תשפר ...
2012-4240.doc - נבו
https://www.nevo.co.il › law_word › law04
(1) תואר אקדמי מוכר בלימודי שיננות כמשמעותו בחוק המועצה להשכלה גבוהה ... שינוי מסלול ההכשרה למקצוע השיננות לרמה אקדמית ברמת תואר ראשון - תואר בוגר בשיננות.
תואר אקדמי בשיננות
www.idha.org.il › index
תואר אקדמי בשיננות. חברות הועד המנהל של איגוד השיננות הישראלי פעל וממשיך לפעול במלוא העוצמה על מנת לקדם את נושא האקדמיזציה ללימודי השיננות להענקת תואר אוניברסיטאי ראשון בשיננות B.D.H או B.Sc.D.H , כפי שמקובל במדינות רבות בעולם.
תואר אקדמי בשיננות - איגוד השיננות הישראלי
https://www.idha.org.il › ...
לימודי תואר אקדמי חשובים ע"מ לאפשר לשינניות רכישת השכלה נרחבת יותר בתחומה, ובתחומים רבים נוספים הקשורים לבריאות הציבור ועבודת מחקר. מובאים בפניכם שני ניירות ...
לימודי שיננית - לימודים
https://www.limudi.co.il › לימודי-רפואה
בשלב זה הלימודים אינם מקנים תואר אקדמי, אולם הדרישה לאקדמיזציה של המקצוע נמצאת בתהליך בחינה ... הכוללת לימודי שיננות בנוסף לתואר ראשון בניהול מערכות בריאות.
לימודי שיננות - המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות - ייעוץ לימודים
https://limudim.psychometry.co.il › d...
פסיכומטרי בלי קורס · שיפור ציון פסיכומטרי · אוצר מילים פסיכומטרי · מחשבון פסיכומטרי · תואר ראשון · לימודי משפטים · לימודי הנדסה · לימודי פסיכולוגיה.
לימודי בלשנות תואר ראשון | רישום | אוניברסיטת ת"א
https://go.tau.ac.il/b.a_humanities_linguistics
בלשנות תואר ראשון השפה – מפלאי המוח האנושי ״מהרגע שהבלשנות הכירה במושא המחקר שלה והיקפו, היה ברור כי מדע זה יכול לתרום למגוון מחקרים שיעניינו כמעט כל אחד״.
תואר ראשון בשיווק - רוצים כלים לקריירה בשיווק ופרסום ...
https://www.universities-colleges.org.il/P44444
תואר ראשון בשיווק - לימודי שיווק לתואר ראשון. תחום השיווק הוא בין הענפים הדינמיים במשק והוא רק הולך ומשתכלל משנה לשנה, הודות לתהליכי פיתוח טכנולוגי וליישומן של אסטרטגיות דיגיטליות חדשניות.
מידע הכרחי למועמד לשיננות
www.limudi.co.il › לימודי-רפואה
שיננות הוא מקצוע פרא-רפואי (מקצוע עזר) והטיפולים שניתנים על ידי שינניות הם לרוב טיפולים מונעים להיווצרות בעיות אחרות בהמשך שיצריכו מעורבות של רופא שיניים. הלומדות במסלול שיננות אינן מקבלות הכשרה רפואית מלאה, אלא רק הכשרה וידע רלבנטיים לעיסוקן בתחום בריאות הפה.
לימודי שיננות - idha.org.il
www.idha.org.il › index
ג. התנסות בהדרכה קהילתית הכוללת יציאה לקהילה, טיפול והדרכה בילדים, בני נוער, מבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים וקשישים. כמו כן פרוייקטים ייחודיים לקהילות נזקקות. לימודי מקצוע השיננות נילמדים בארבעה מוסדות לימוד ברחבי הארץ: למתעניינים בלימודי שיננות יש לפנות. ישירות למוסדות ...
חדש - תואר ראשון בשיננות - ToStudy
https://www.tostudy.co.il › maamar
בימים הקרובים תיפתח תוכנית הלימודים הייחודית והראשונה בישראל לתואר ראשון בשיננות. באמצעות שת"פ של משרד הבריאות עם המכון ללימודי המשך ברפואת ...