חיפשת:

תגובה לצו עשה

בקשה לביצוע פסק דין מסוג "צו עשה ...
https://www.kolzchut.org.il/he/בקשה_לביצוע_פסק_דין_מסוג_"צו...
צו עשה זמני - דוגמאות כתבי בית דין
https://www.דוגמאות-כתבי-בית-דין.co.il/צו-עשה-זמני
4/11/2018 · אין איפוא תמה, כי קשה יותר לקבל צו עשה זמני {גורן, שם, 419} ואכן, צו עשה זמני יינתן כאשר יהא בו כדי לסכל שינוי חד-צדדי מהמצב הקיים, שבוצע זמן קצר ביותר קודם לכן ופגיעתו חמורה. במילים אחרות: אם אדם שינה בין לילה את המצב, יורו לו להשיבו כמקודם, בבחינת החזרת המצב לקדמותו לשם ...
תגובה לבקשה למתן צו מניעה זמני
http://www.scooper.co.il › תגובה לבקשה לצו מניעה זמני
המבקשת סומכת את בקשתה לצו מניעה קבוע וצו מניעה זמני על אדני חוק הגנת הפרטיות, ... הרי שהסמכות לדון בבקשה לצווי עשה ואל תעשה מוקנית לבית המשפט השלום!
החלטה בתיק ת"א 24553-06-12 - פסקדין
https://www.psakdin.co.il › Court
התובע מוסיף ועותר למתן צו עשה נוסף, במעמד צד אחד, האוסר על הנתבע 3 מלפרסם באתר ... על קיום דיון בביהמ"ש בתאריך 11.7.2012 לאחר קבלת תגובה בכתב מטעמם הנתבע 3.
דוגמה לכתב תביעה צו עשה/צו מניעה
http://www.justice.gov.il › Order-or-injunction
הסעד המבוקש: צו עשה/צו מניעה. סכום התביעה: ₪. סעדים נוספים (אם ישנם):. סכום אגרה: יש להפנות גם להוראה הרלוונטית בתקנות. אם יש פטור מאגרה – הפניה לתקנה ...
התנאים למתן צו מניעה זמני - עו"ד רונן פרידמן
https://www.fridmanwork.com › LA...
... כי הבעלות במטבעות נשוא הבקשה הינה שלו, ולתת צו עשה להשבת מטבעות אלו לידיו. ... בפנינו בקשה לצו מניעה זמני כנגד פיטוריה של המבקשת, שבה היא ביקשה להחזירה ...
התנאים והעקרונות למתן צו מניעה ...
https://www.דוגמאות-כתבי-בית-דין.co.il/התנאים-והעקרונות...
2/2/2018 · התנאים והעקרונות למתן צו מניעה זמני. 1. שמירה על המצב הקיים. העיקרון העומד בבסיס סמכותו של בית-המשפט למתן צווים זמניים, הינו שמירת המצב הקיים, עד להכרעה בתיק העיקרי. יפים לעניין זה, דבריו של ד”ר א’ וינוגדר {צווי מניעה (הוצאת הלכות בע”מ, 1993)}: “צו מניעה זמני מגמתו בעיקרה ...
צו עשה זמני - דוגמאות כתבי בית דין |
https://www.דוגמאות-כתבי-בית-דין.co.il › ...
בקשר לבקשה לצו עשה זמני כותב השופט אורי גורן בעמ' 907 לספרו כדלקמן {ראה גם תא”ק (רמ') 47894-05-16 עיריית רמלה נ' סולימן אבו סוויס, ...
תגובה לבקשה לסעדים זמניים
nfc.co.il/uploadFiles/670559108257294.doc
"ברור שצו-עשה לשעה נדיר יותר מצו לא-תעשה, ובית המשפט יימנע, בדרך כלל, מנתינתו. על אחת כמה וכמה נכון הדבר לגבי צו-עשה לשעה... הסיבה היא שתוצאתו של צו-עשה היא מרחיקת-לכת מזו של צו לא-תעשה.
תגובה מטעם המשיבים 1, 2 ו-3 לבקשה למתן סעדים זמניים
http://www.nfc.co.il › uploadFiles
תגובה מטעם המשיבים 1, 2 ו-3 לבקשה למתן סעדים זמניים ... מדובר בצו עשה זמני, להבדיל מצו מניעה זמני לשמירת מצב קיים וגם מטעם זה אין הצדקה ...
דוגמא לתגובה לצו מניעה בטענה ...
https://www.toledano.co.il/דוגמא-לתגובה-לצו-מניעה-בטענה...
2/1/2019 · תגובת המשיבה 2 לבקשת המבקשת למתן צו מניעה זמני. בהתאם להחלטת בית המשפט (כב’ השופט הבכיר גדעון גינת) מיום 20.05.13 מתכבדת המשיבה 2 להגיש את תגובתה, לבקשת המבקשת למתן צו מניעה זמני שיאסור על המשיבה 1 למכור לצדדים שלישיים, לרבות למשיבה 2, אוגרי כביסה. א. מבוא.
דברי הסבר-סעדים זמניים - עורך דין גירושין
https://rotenberglaw.co.il › SeadimZmaniyim
... בנכס" מקביל לצו מרווה פרי הפסיקה - תקנה 383), צו מניעה זמני, וצו עשה זמני ... הינו כי הנכסים אינם מצויים ביד המחזיק או משום שלא מתקבלת תגובה לצו העיקול.
דברי הסבר-סעדים זמניים
https://www.justice.gov.il/Units/YeutzVehakika/NosimMishpatim/…
לפי התיקון "הליך" (באנגלית - process) הוא מכלול הפעולות הנעשות לצורך תהליך בירור התובענה בפני בית משפט, משעה שהוגשה לבית המשפט. זאת בשונה מ"תובענה" (באנגלית - summons), שהיא עילת הסכסוך כפי שהוצגה בבית המשפט, בפרט בכתב הטענות שהוגש על ידי התובע.
תגובה לבקשה לצו מניעה זמני - YOSSI BEN HAMO LAW OFFICE
https://www.ben-hamo-law.co.il › 2020/08 › מי-רם...
תגובה לבקשה לצו מניעה זמני. בהתאם להחלטת בית הדין הנכבד מיום ... מה נפקא מינה בבקשה לצו למניעת. פיטוריה ... צו עשה שהרי המבקשת מבקשת ליתן צו.
לבקשה למתן סעדים זמניים 1 כתב תשובה מטעם המשיבה - רשות ניירות ...
https://www.isa.gov.il › Download › IsaFile_6561
עוד יובהר כבר בפתח תגובה זו כי דרישתה של הרשות מהמבקשת ... היינו אם תתקבל הבקשה לצו מניעה זמני ... כות לבית המשפט הדן בעניין אזרחי ליתן צו עשה.
בשא (י-ם) 2058/03 מזרחי אסתר נ' כהן יוסף - אפיק ושות
https://he.afiklaw.com › caselaw
הצדדים הם שכנים והמבקשת עותרת לצו עשה זמני שיורה למשיבים להרוס גגון ... שהמשיבים לא הגישו תגובה לבקשה, כפי שנדרשה בעת מתן הצו הזמני הנ"ל.