חיפשת:

תאריך במסך הבית

הגדרת תאריך ושעה
https://help.motorola.com › iw-il › jc...
הגדרת תאריך ושעה. הטלפון שברשותך מסתנכרן באופן אוטומטי עם השעון המקומי (באמצעות הרשת הסלולרית). השעון המקומי משמש עבור התראות ומוצג במסך הנעילה ובתצוגות ...
התאמה אישית של מסך הבית בטלפון | הטלפונים של Nokia
https://www.nokia.com/phones/he_il/support/nokia...
בחר באפשרות תפריט > > תאריך ושעה > הצג תאריך ושעה. בחר באפשרות מופעל כדי להציג תאריך ושעה במסך הבית. אם ברצונך בעדכון אוטומטי של השעה, קבע את האפשרות עדכון אוטומטי של השעה למצב מופעל.
הוספת קיצורי דרך של מסך הבית ב-Android - Microsoft Support
https://support.microsoft.com › office
כדי להוסיף קיצור דרך, תחילה עליך להוסיף את ניהול משימות למסך הבית שלך. ... לאחר שהוא ממוקם במסך הבית, פשוט לחץ לחיצה ארוכה על סמל האפליקציה ניהול משימות כדי ...
הוספה של יישומים למסך הבית בטלפון Samsung
https://www.samsung.com › support
תאריך עדכון אחרון : אפר׳ 06. 2021 ... 3 גררו את היישום ושחררו אותו במסך הבית, לחלופין ניתן לבחור בהוסף בדף הבית לאחר בחירת היישום.
כיצד להעביר אפליקציות וליצור תיקיות ב-iPhone, ב-iPad או ב ...
https://support.apple.com/he-il/HT200290
אתם יכולים לארגן את האפליקציות במסך הבית, לסדר אותן בתיקיות ולהעביר אותן לדפים או למסכים אחרים. אתם יכולים גם לשנות את סדר הדפים.
התאמה אישית של מסך הבית בטלפון | הטלפונים של Nokia
https://www.nokia.com/phones/he_il/support/nokia...
הצגת תאריך ושעה. באפשרותך לבחור אם ברצונך להציג תאריך ושעה במסך הבית של הטלפון. בחר באפשרות תפריט > > הגדרות זמן > הצגת שעה ותאריך. בחר באפשרות הצג שעון כדי להפוך אותם לגלויים במסך הבית. אם ...
כיצד לשנות את הגדרות מסך הבית של Android 8.1
https://iw.rescuejewelry.org/android-81/498-how-to...
זו ההגדרות של מסך הבית החדש שנוספו.כברירת מחדל, תוכל לראות יום, תאריך ושעה על גבי מסך הבית. כמו כן, הפעל / השבת אירועי לוח שנה, מידע על טיסה קרובה ומידע על תנועה במסך הבית.
הצג תאריך ושעה כאשר המסך כבוי | HUAWEI ישראל
https://consumer.huawei.com › content
הפעלה של 'תמיד בתצוגה'. עבור אל הגדרות > מסך הבית וטפט > תצוגה מופעלת תמיד , והפעל את תצוגה מופעלת תמיד. הגדר את מצב תצוגה בהתאם להנחיות שיוצגו.
מדריך למתחילים: הגדרת שעה ותאריך, והצגת השעה במדינות ...
https://www.y4pc.co.il/05-20-guides/how-to-change...
כיצד להוסיף שעון בינלאומי קבוע בסמסונג גלקסי? - בקלות
http://www.bekaloot.co.il › מדריכים
במסך שבו תרצו להוסיף את השעון, לחצו על מקום ריק במסך והמשיכו ללחוץ עד שיפתח תפריט. בחרו ב"הוסף למסך הבית". בחרו "יישומים ויישומונים".
הוספה של יישומים למסך הבית בטלפון Samsung | Samsung ישראל
https://www.samsung.com/il/support/mobile-devices/...
תאריך עדכון אחרון : אפר׳ 06. 2021. זקוקים לעזרה בהוספה של יישומים ממסך ... 4 אם אינכם רוצים יותר להציג את היישום הנבחר במסך הבית, לחצו עליו לחיצה ממושכת והקישו על ...
לוח שנה - לוח שנה עברי לועזי 2net
https://calendar.2net.co.il
לוח שנה עברי לועזי עם חגים מבית אינדקס אתרים טו-נט הכולל את זמני היום לפי עיר בארץ, זמני כניסת ויציאת שבת וזמני חגים. מעבר בקליק בין לוח שנה עברי ללועזי ואפשרות הדפסה.
התאמה אישית של מסך הבית בטלפון | הטלפונים של Nokia
https://www.nokia.com › support › c...
באפשרותך לבחור אם ברצונך להציג תאריך ושעה במסך הבית של הטלפון. בחר באפשרות תפריט > > הגדרות זמן > הצגת שעה ותאריך . בחר באפשרות הצג שעון כדי להפוך אותם ...
שעון ותאריך על המסך - אפליקציות ב-Google Play
https://play.google.com › apps › details
תמיד רציתי שיהיה לך שעון מגניב שמראה את הזמן והתאריך וגם מעיר אותך בבוקר? שעון ותאריך על המסך מלא עם יישומונים שעון אנלוגי שיהפכו את המכשיר ייחודי!
הוספת שעון למסך דף הבית - Google Support
https://support.google.com › answer
גע באזור ריק כלשהו במסך דף הבית והחזק. בתחתית המסך, הקש על ווידג'טים. גע בווידג'ט שעון והחזק אותו. יוצגו תמונות של מסכי דף הבית. הסט את השעון למסך דף בית.
מחשבי HP - הגדרת תאריך ושעה, השעון מאבד זמן, שעה ותאריך ...
https://support.hp.com/il-he/document/c03560676
דף הבית; לוגו IBM ... מחשבי HP - הגדרת תאריך ושעה, השעון מאבד זמן, שעה ותאריך שגויים (Windows 8) ... התאריך והשעה מוצגים במסך הנעילה, וכן בשורת המשימות בפינה השמאלית התחתונה בשולחן העבודה של Windows.
סמסונג גלקסי S7 הצג תאריך ושעה במסך הבית - פיתרון - Schnelle ...
https://landmarkforchrist.com › 674-...
אם אינך יכול לראות תאריך ושעה במסך הבית של סמסונג גלקסי S7, זו לא בעיה גדולה. מכיוון שאתה יכול להשתמש בווידג'ט בקלות כדי להציג את השעה והתאריך בהתחלה.
הוספת שעון למסך דף הבית - שעון עזרה
https://support.google.com/clock/answer/6139447?hl=iw
יוצגו תמונות של מסכי דף הבית. הסט את השעון למסך דף בית. שינוי גודל של שעון. במסך דף הבית, גע בשעון, החזק אותו לרגע ולאחר מכן הרם את האצבע. מסביב לשעון יופיעו פקדים לבנים לשינוי הגודל.
איך עושים קיצור דרך במסך הבית+תמונה - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=7746153
Mar 02, 2011 · איך עושים קיצור דרך במסך הבית+תמונה : איך עושים את הקיצורי דרך האלה על מסך הבית ? האלה שמתחת לתאריך, יש לי lg p500 תודה רבה לעונים !!
תאריך ושעה בגלקסי - מדריכים לאייפון, לגלקסי, לפייסבוק | משתדרגים
http://www.mishtadregim.co.il › איך-ל...
מדריך להגדרת תאריך ושעה. שלב ראשון: פתחו את הגלקסי ולחצו על "הגדרות" (מסומן בחץ אדום). מסך פתיחה הגדרות. שלב שני: תחת הלשונית "עוד" שבראש המסך, ...